جیپ

جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک از این 10 خودرو سریع‌تر است

این SUV هفتصد و هفت اسب بخاری موجب می‌شود که خودروهای اسپرت پورشه و آستون‌مارتین کُند به نظر برسند!

ممکن است در نگاه اول چندان عالی به نظر نرسد اما جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۸۷۵ نیوتن متر گشتاور را در زیر کاپوت خود پنهان کرده است. این نیروی ویرانگر از سوی یک موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژر تأمین می‌شود که در اصل همان موتور هلکت است. با انتقال تمامی ۷۰۷ اسب بخار این موتور توسط سامانهٔ چهارچرخ محرک جیپ به هر دو محور، گرند چروکی ترک‌هاوک می‌تواند در تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت دست پیدا کند که آن‌را به یکی از سریع‌ترین SUVها در جاده‌ها تبدیل می‌کند؛ اما وضعیت ترک‌هاوک در مقایسه با دیگر خودروها چگونه است؟

jeep-trackhawk-6

حقیقت این است که حداقل بر روی کاغذ جیپ گرند چروکی نه‌تنها از تمامی SUVهای درون‌سوز دنیا سریع‌تر است که حتی از بسیاری از کوپه‌های اسپرت هم شتاب بالاتری دارد. این SUV بزرگ آمریکایی از محصولاتی از آستون‌مارتین، پورشه، دوج و… سریع‌تر است درحالی‌که فضای کافی برای نشستن پنج سرنشین در راحتی کامل را هم فراهم می‌کند. جایگاه گرند چروکی ترک‌هاوک در جدول مقایسهٔ آن با ۱۰ نمونه از سریع‌ترین خودروهای تولید انبوه دنیا اینجاست:

  خودرو شتاب
۱ جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک ۳.۵ ثانیه
۲ دوج چارجر هلکت ۳.۶ ثانیه
۳ شورلت کوروت گرند اسپرت ۳.۶ ثانیه
۴ آلفارومئو جولیا کوادریفولیو ۳.۶ ثانیه
۵ آستون‌مارتین DB11 ۳.۷ ثانیه
۶ پورشه ۷۱۸ کیمن S ۳.۸ ثانیه
۷ مرسدس-آام‌گ SL65 ۳.۹ ثانیه
۸ شورلت کامارو SS ۴.۱ ثانیه
۹ کادیلاک ATS-V ۴.۲ ثانیه
۱۰ لکسس LC500 ۴.۳ ثانیه

jeep-grand-cherokee-trackha

این آمار با توجه به وزن نزدیک به ۲.۵ تنی گرند چروکی ترک‌هاوک واقعاً چشمگیر است. این در حالی است که سوپر SUV جیپ می‌تواند تا ۳.۲ تن را هم بکسل کند. حال در جدول دوم می‌خواهیم ترک‌هاوک را با همنوعانش یعنی SUVها مقایسه کنیم و به همین دلیل در جدول زیر آن‌را در برابر تعدادی از نزدیک‌ترین رقبایش قرار داده‌ایم:

  خودرو شتاب
۱ تسلا مدل X P100 D ۲.۸ ثانیه
۲ جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک ۳.۵ ثانیه
۳ مرسدس-آام‌گ GLC63 S کوپه ۳.۷ ثانیه
۴ پورشه کاین توربو S ۳.۸ ثانیه
۵ بنتلی بنتایگا ۴.۰ ثانیه
۶ ب‌ام‌و X5 M ۴.۰ ثانیه
۷ رنجروور اسپرت SVR ۴.۲ ثانیه
۸ دوج دورانگو SRT ۴.۴ ثانیه
۹ مرسدس-آام‌گ GLS63 ۴.۵ ثانیه
۱۰ آئودی SQ7 ۴.۸ ثانیه

jeep-grand-cherokee-trackhawk-8

اما همان‌طور که جیپ در گرند چروکی ترک‌هاوک به سرعت و شتاب توجه داشته، مسئلهٔ توقف این موشک زمین به زمین را هم مدنظر داشته است. به همین دلیل در این خودرو مجموعه‌ای از ترمزهای برمبو با دیسک‌های ۴۰۰ میلی‌متری در جلو و ۳۵۰ میلی‌متری در عقب استفاده شده است. به لطف این ترمزها به گفتهٔ جیپ، این خرس آتشین برای توقف از سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت فقط به ۳۴.۷ متر مسافت احتیاج دارد. هنوز هیچ صحبتی از قیمت جیپ گرند چروکی ترک‌هاوک مطرح نشده است اما مطمئناً قیمتی رقابتی خواهد داشت.

jeep-trackhawk-3

 

منبع: Motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. Mr.bls

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (17 ديدگاه)

    این ماشینو دیدم مدل عادیش بود یعنی گرند چروکی باورکنید خیلی با ابهت بود من که محوش شدم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      چه مىکنه جىپ
      ماشالاه جىپ خوشحالم کردى
      با قىمت خىلى مناسب ببىن از چه مدلهاىى سرىع تره

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. (ali(CHEVY NOVA

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        به افتخار این مدل جىپ که واقعا کولاک کرده امروز رو به معرفى ىکى دىگه از محصولات امرىکاىى اختصاص مىدم
        پونتىاک بونویل
        پونتىاک سال1958 ىکى از محصولات جاودانه خودش رو معرفى کرد
        اىن مدل یه محصول لوکس از پونتىاک بود که در دسته ى فول ساىز ها جا مى گرفت
        پونتىاک براى این محصول 3 نوع موتور370. اىنچ تدارک دید
        قدرت اىن موتور در سال 1958 از 290 تا310 اسب مىرسىد که نمونه 310 اسبى انژکتورى بود
        نسل دوم سال59-60 تولىد شد و موتور389 پونتىاک300 اسب قدرت تولىد مىکرد در این مدل

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. (ali(CHEVY NOVA

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          پونتىاک نسل سوم بونویل. رو از سال60-64 تولىد کرد و موتورها شامل389.421.400 بود
          در نسل چهارم موتورهاى428 و شاهکار پونتىاک یعنى موتور455 هم عرضه شد
          نسل پنجم سال 71 عرضه و تا سال 76 تولىد شد و موتورها فقط 2 نمونه 455 و 400 بودن
          در نسل ششم پونتىاک ابعاد بونویل رو کوچک تر کرد اما هنوزم بىش از 5 متر بود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. (ali(CHEVY NOVA

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          در نسل هفتم پونتىاک بازهم روند کاهش ابعاد رو در پىش گرفت
          در این نسل پونتىاک براى اولین بار موتور6 رو برا بونویل تدارک دید
          موتور 231 6 سىلندر بىوک تا موتور350 8 سىلندر اولدزموبىل قدرت بخش بونویل بودن
          نسل 8-9-10 هم دىگه شباهتى به اجداد پر افتخار و قدرتمندشون نداشتن
          سرانجام بونویل این هىولاى قدرتمند پونتىاک سال2005 از رده خارج شد

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. Ace

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    در مورد بنتایگا شتاب 4 ثانیه ای غلطه.
    .
    سایت کار اند درایور و چندین مجله ی دیگه 0 تا 100 بنتایگا رو 3.5 ثانیه تست کردن
    4 ثانیه غلطه.
    .
    مجلات موقع رونمایی یک ماشین جدید یکم جوگیر میشن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      یادم میاد چند ماه پیش کلی حرص خوردم به مهران گفتم بابا سایت کار اند درایو و خیلی سایت های دیگه شتاب بنتایگا رو 3.5 گفتن.
      نظرمو تایید نکرد هیچ چندتا متلک هم بارمون کرد چندتا دیسلایک هم گرفتم.?
      کلا من هرچی بگم دوستان خوششون نیاد(حتی اگه حقیقت باشه) بدجور به من میکوبن.
      هنوز دلیلش مشخص نیست.(البته خودم میدونم?)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mehran911

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2025 ديدگاه)

        چرا رو هوا حرف میزنی ؟؟؟؟؟
        من کی گفتم بنتایگا ۳.۵ نزده ؟؟؟؟؟
        همون موقع کار اند درایور و موتورترند این زمان رو تو سایتشون زده بودند
        من گفتم زمانی که تو خود سایت بنتلی زده شده ۴ ثانیه است
        .
        کدوم متلک ؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          مهران اون تاپیک یادم نیست چی بود.
          اگه خودت پیداش کردی میفهمی چی گفتی.
          یادم میاد گفتی 4 ثانیه یا بیشتر زده.
          منم گفتم سایت fastestlaps زمان 0تا100 کیلومتر رو 3.9 زده.
          بعدش گفتی مگه بقالیه با من چونه میزنی سر چند صدم ثانیه و اصلا این سایت fastestlaps معتبر نیست و………
          بعدشم تو کامنت جداگانه به سایت کار اند درایور و……. اشاره کردم.
          الان سایت fastestlaps رو نگاه کردم 0تا 60 مایل رو 3.5 گفته.
          0 تا 100 کیلومتر هم 3.9.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. mehran911

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (2025 ديدگاه)

          دوتا چیزو با هم اشتباه گرفتی
          .
          بحث در مورد این که آمار fastestlap خیلی معتبر نیست برای جای دیگه بود و واقعا هم کاملا معتبر نیست و نمیشه بصورت صد درصد بهش استناد کرد
          .
          .
          در مورد تایم بنتایگا هم گفته بودم طبق آمار چندین سایت و البته خود سایت بنتلی صفر تا ۶۰ مایل برابر ۴ ثانیه زده .
          .
          بعد شما گفتی ۳.۵ زده هر چند قبلش دیده بودم اما گفتم درسته که ۳.۵ زده …
          منم قبول دارم که زده اما اونجا گفتم که آمار رسمی آمار سایت بنتلیه

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. silver

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (226 ديدگاه)

        پهلوان شما یه کتاب فن بیان بخون مشکلات کاملا حل میشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          اولا که silver جان من دارم با مهران بحث میکنم.الانم به توافق رسیدیم سر یه موضوع.(البته من هنوز فکر میکنم بحث fastestlap مال همون تاپیک بود)
          دوما شما از یه جای دیگه ناراحتی بیخودی قضیه ها رو به هم ربط نده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. silver

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (226 ديدگاه)

          اولا اینجا یه سایت کاملا آزاده وقتی بحثی راه میافته همه امکان شرکت دارن ، شما اگر روی سخنت با مهرانه زنگ بزن خصوصی صحبت کن اینجا جاش نیست .
          دوما این که اتفاقا از جای دیگه بسیار خوشحالم چون چهره واقعی ات برای خیلی ها مشخص شده.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          silver:
          ((دوما این که اتفاقا از جای دیگه بسیار خوشحالم چون چهره واقعی ات برای خیلی ها مشخص شده.))
          مثلا الان چیش مشخص شده؟؟؟؟!!!
          من همونیم که بودم.
          گاهی اوقات کامنت هایی میذارم یا انتقادهایی میکنم که شاید خیلیا خوششون نیاد.این دلیل نمیشه که من دشمنی با شرکت خاصی(مثلا مرسدس) دارم.
          هرکی ندونه فکر میکنه من قتل مرتکب شدم.??
          یه بحثی بود تو اون تاپیک تموم شد و رفت.
          حالا خوبه بعضی ها کلی هایپر استون رو مسخره کردن (قیافش مثل دانلد داک و سایپا باهاش همکاری کنه و…….)
          من هیچی نگفتم هیچ عکس پروفایلمم دانلد داک گذاشتم.
          بهتره یکم ظرفیتمون رو زیاد کنیم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. silver

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (226 ديدگاه)

          پهلوان جان اول از همه بگم که من هیچ وقت نمیام کار کمپانی ای رو مسخره کنم و بگم شبیه ….شده ،انتقاد کردم ولی مسخره نکردم .
          شما طرفدار خودروساز های انگلستان هستی ، سلیقه شماست و کاملا محترمه ،
          بار ها گفتم علاقه به ماشین چیز سلیقه ای هست و هیچ وقت نمیشه کسی رو به خاطر سلیقه اش محکوم کرد یا مسخره.
          بهترین کار اینه که اگر طرفدار برند یا خودرو ساز های کشوری هستی ، از داشته ها و افتخاراتش بگی نه اینکه رقباشو تخریب کنی ،اینکار به جای بالابردن خودرو ساز مورد علاقه ات بدتر موجب تخریب جایگاهش در ذهن افرادی میشه که دارن اون کامنت رو میخونن.
          درباره هایپر کار استون هم بگم به عنوان یه دوستدار ماشین از ماشینای مورد علاقه ام هست ،خیلی ها گذری یه چیزی میگن و مسخره میکنن و میرن ولی نمیتونن واقعیت رو درباره اون ماشین خوب عوض کنن.
          شما در بحث قبلی مخصوص اومدی برای تخریب مرسدس ،منم پاسخ دادم که اون مطالبی که مطرح کردی علیه بنز درباره برند های مورد نظر خودتم صادقه.
          مکلارن برند خوبیه و داره با دیگران رقابت میکنه ،لازم نبود اون حرفا رو درباره رقباش بزنی.
          بگذریم این چیزا یه قسمتی از یه بحث داغ خودروییه.
          قبلا شاهد بودم که از افتخارات انگلستان گفتی ولی دیسلایک دادن دوستان ، بیان این چیزا باید طوری باشه که باعث جذب طرفداران اون خودرو ساز بشه نه تحریک دیگران برای دیسلایک دادن .تعریف و تمجید هم اگر با زبانی تند بیان بشه بازخورد مناسب نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. پهلوان مک لارن(12 سال گارانتی)

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          silver جان حرفتون رو کاملا قبول دارم.
          سعی میکنم از این بعد بهتر کامنت بذارم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. silver

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (226 ديدگاه)

          قربانت پهلوان جان
          منم اگر جایی تند رفتم شما ببخش
          بذار به حساب شعله های عشق به ماشین!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Machine

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1199 ديدگاه)

      نه شتاب ۴ ثانیه ای بنتایگا غلطه و نه جو گرفتنی در کاره
      شتاب بنتایگا از طرف چندین منبع مثل اتو اکسپرس، اتوکار و ویکی پدیا ۴ و حتی ۴.۱ ثانیه اعلام شده.
      سعی نکنین با این حرفها رکورد گرند چروکی ترک هاوک رو زیر سوال ببرین
      این ماشین سریعترین SUV درون سوز دنیا است.
      اینها هم منابع شتاب بنتایگا
      http://www.autoexpress.co.uk/bentley/bentayga

      https://en.m.wikipedia.org/wiki/Bentley_Bentayga

      https://www.autocar.co.uk/car-review/bentley/bentayga/specs

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Jast bentley continental

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (185 ديدگاه)

        اقا اگه قراره سریع ترین شاسی بلند دنیا از لحاظ حداکثر سرعت بگیم بنتایگاست تو شتابم تسلا همه رو لول می کنه حتی هلکتو پس چی میگین سریع ترین شاسی بلند دنیاست

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Jast bentley continental

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    منم دیدم ۳.۵ ثانیه رو کلا بنتلی ۰ تا ۱۰۰ ماشیناشو یه زره زیاد می گه مثلا gt v8 sطبق گفته بنتلی صفر تا صد ۴.۳ ثانیه ای داره ولی تو تست تونستن تو ۳.۸ ثانیه بزنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. دانیال

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (71 ديدگاه)

    چرا از چلنجر هلکت با وزن کمتر و آیرودینامیک بهتر ولی موتور یکسان کند تره؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hemichan

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (715 ديدگاه)

      به خاطر AWD بودن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مسعود

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سیستم چهارچرخ در استارت خیلی فرق میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. Matin

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (233 ديدگاه)

    واقعا محو زیبایش شدم لعنت به انحصار

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حميد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    احتمالا مصرف سوختش زیاد باشه
    حالا این همه قدرت و شتاب برا این ماشین بی أرزش
    واقعا که

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ونوم اف ۵

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1274 ديدگاه)

      داداش حتما باید کلی ازت پول بگیرن تا فکر کنی چیز خوبی خریدی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حميد

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1724 ديدگاه)

        سلام داداش شاید دست شما نرسه منتهی مطمئن باش دست ما میرسه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. NSX

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (172 ديدگاه)

      من با نظر حمید تا حدودی موافقم البته نه اینطور که دوستمون تند رفت یه مقدار ? من خودم عاشق جیپم مخصوصا چروکی ولی خب به نظرم اگه بیشتر روی رفاه و راحتی این ماشین کار میکرد بجای این همه اسب بخار میتونست بهتر باشه چون رقبای این ماشین همه ی جوانبو در نظر گرفتن و قدرت در کنارش.مسلما نتیجه ی 707 اسب بخار یه شتاب خوبه ولی خب خودروسازای دیگه هم میتونن با همچین قدرتی اینطور شتابی بگیرن از ماشین ولی این کار واقعا اگه بخوای منطقی نگاه کنی کاملا غیر ضروریه برای همه ی خودروسازا و صرفا برای رقابته اونم برا مدت کوتاه.در خیلی از کلاس های ماشینی همچین قضیه ای وجود داره که بعضیاشون خیلی قابل توجیه نیست این کلاس شاسی بلندا هم همینطور.ولی تا وقتی رقابت باشه این داستانم ادامه داره خلاصه.قبل ازینکه البته منفی بدین واقعا به این قضیه منطقی نگاه کنین چون مطمئن باشین من خودم شاید بیشتر از خیلی از افراد عاشق قدرت و اینجور چیزا باشم ولی خب اینم باید در کنار خصوصیات دیگه باشه
      در آخرم خطاب به دوستمون عزیزمون آرش میخوام بگم به نظرم این نوع برخورد و جواب در شان یه کاربر پدال نیست شما هم خیلی خون خودتو کثیف نکن بابتش ارزش نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. u.s army

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (2354 ديدگاه)

        داخله ماشین رو بسوک همه جاش مملو از چرمه امکانات بسیار کامله. طراحی‌ ماشین چه داخل و خارج بی نظیره. و از همه مهمتر آرم jeep. داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (1477 ديدگاه)

        اگه کسی کم مصرفش بخواد با موتور معمولیش میخره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. ASA

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1867 ديدگاه)

      فکر کردی ما آمریکایی دوستا براچی عاشق ماشین شدیم؟؟!
      ما گشتاور دوست داریم و مصرف سوخت بالا و حجم موتور بالا
      نه مصرف سوخت کم و حجم موتور زیر 2000 سی سی
      مثل فرانسویای 3 سیلندر
      یا آلمانیای 4 سیلندر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali(CHEVY NOVA

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (6789 ديدگاه)

        ASA
        باهات موافقم
        عشقست مصرف بالا
        عشقست گشتاور بالا
        عشقست حجم موتور بالا
        عشقست امرىکاىى

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. پرهام

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          علی آقا و asa عزیز
          این جوری نگین خدایی😐
          اون آمریکای قدیم بود که ی موتور حجیم و قوی و پر گشتاور و پر مصرف میساخت
          الان همونو با مصرف پایین میسازن
          الان شما تو یه مقایسه کوچیک بکن دوتا ماشین که البته توهین به کادیلاکه این مقایسه! ولی صرفا برای نشون دادن بعضی چیزا میگمش ،
          شما اسکالید رو در نظر بگیر از کادیلاک
          در مقایسه هم ال ایکس ۵۷۰ از لکسوس رو میگم
          که کادیلاک یه موتور ۶.۲ لیتری داره
          ال ایکس هم ۵.۷
          کادیلاک هم حجیم تر هم قوی تر هم با گشتاور بالاتر
          حالا مصرف سوخت!
          کادیلاک : بین 11.2 تا ۱۵.۷ لیتر در هر صدتا و میانگین ۱۳.۸
          لکسوس : بین ۱۳.۱ تا ۱۸.۱ لیتد در هر صد تا و میانگین ۱۵.۷
          فک نکنم دیگه کسی بتونه بگه موتور های آمریکایی بیخودی حجیم هستن یا قدرتشون زیاده و یه عالمه مصرف دارن !
          البته خب اگه هنوز هم فک میکنین این‌جوریه شما باید دیدتون رو از ماشین های آمریکایی که تو ایران هستن و خیلی به روز باشن ۲۰۰۰ به قبل هستن به سال ۲۰۱۷ تغییر بدین✌
          البته امیدوارم از این مقایسه هر جوند جزئی و صرفا جهت یادآوری ! به کادیلاک بر نخوره!
          من که میگم هنر اینه که همون موتور حجیم و قوی رو بیای بهینه کنی نه این که از قدرت بزنی!
          تازه یه چیز خوب دیگه هم در مورد اسکالید که سیستم غیر فعال سازی نصف سیلندر هارو داره!
          اون موقع هم مصرفش دیدنی میشه!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Mahdi DODGE & CHEVROLET & FORD

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (1477 ديدگاه)

          علی و asa درست میگین و منم موافقم اما…..
          یه چیزو اضاف میکنم
          ما به خاطر قدرت مصرف بیشتر رو کنار میایم وگرنه امریکایی کم مصرف هم هست
          حتی برای ماسل کارا

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. (ali(CHEVY NOVA

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (6789 ديدگاه)

          پرهام جان
          من اىن حرفى رو که زدم به اىن منظور بود که امرىکاىى پرمصرف هم اگه باشه مهم نیست و همچنان عشقه ابدى هست برا طرفدارانشون

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. پرهام

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (741 ديدگاه)

          این که صد درصد❤✌?

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. علی آلمانی

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (58 ديدگاه)

    آقای دانیال کجای این از هلکت کند تره این شتابش 2.3 ثانیه است ولی هلکت 3.9 ثانیه است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرش آمریکایی

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (612 ديدگاه)

      دانیال یه اشتباه نگارشی کرد در واقع میخواست بگه چرا چلنجر از این کندتره
      ولی شمام مثه اینکه اشتب زدی
      اون دوج چلنجر دیمونه که شتاب 2.3 داره
      این جیپ گرند چروکی ترک هاوک شتاب 0-100، 3.5 ثانیس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. ali

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (775 ديدگاه)

    فقط از نظر شتاب اولیه و سرعت نهایی.وگرنه زیبایی و خوشدستی و لوکسی و برندینگ و تکنولوژی. پورشه کاین توربو S و بنتلی بنتایکا و ب‌ام‌و X5 M و تسلا مدل X P100 D و آستون‌مارتین DB11 و مرسدس-آام‌گ SL65 … کجا این مدل دوج کجا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. Saman

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (177 ديدگاه)

    باز هم us وباز هم برتری :-) us همیشه به وقتش رو میکنه برترینهارو .چند وقت پیش یکی از مدلهای کامارو حتی پاگانی رو هم ناکام گذاشت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      Saman
      داداش زدى تو خال
      امرىکاىىها به وقتش یه چىز رو مىکنه که دنىا رو به لرزه مىندازه
      نمونه هاى مثل دىمون.هلکت.کوروت zr1. کاماروzl1. و….. که با قىمتهاى بسىار مناسب کولاک کردن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Saman

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (177 ديدگاه)

        مرسی داداش علی شوی کامنتات حرف نداره و آموزنده هستش ارادتمند شمام :-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. ASA

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    گرند چروکی ترک هاوک
    چلنجر دیمون
    وایپر
    چارجر

    شدن خار چشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali(CHEVY NOVA

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (6789 ديدگاه)

      ASA
      داداش دمت گرم کاملا درست مىگى

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. یاسین

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (658 ديدگاه)

    من یه جا خوندم قراره با قیمت حدود 90 تا 100 هزار دلار قیمت گذاری بشه اگه واقعا با این قیمت وارد بازار دنیا خیلی خریدش ارزش داره که انصافا ماشین با ابهت و خیلی خطرناکیه از اون چیزاس که نباید اصلا باهاش شوخی کنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. کارال

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (91 ديدگاه)

    عجب شتابی داره لامصب . من فقط اون پاترول رو دوست داشتم ک ریچارد هموند رو با پورشه 918ش تو برنامه ی گرند تور سوسک کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پرهام

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (741 ديدگاه)

      اون که شما میگین فک کنم تو خود پدال هم در موردش نوشته بود که در اصل یک نیسان جی تی آر به شدت تقویت شده با بدنه آرمادا(پاترول) بوده
      نه یه آرمادای عادی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. Ahmad

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    لامصب یوونتوس هم از وقتی اسم مقدس جیپ رو همراه داره شکست ناپذیر شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا