خودروهای سنگینولوو

ولوو FH برنده بهترین کامیون سال 2014

کامیونهای جدید سری FH ولوو به عنوان کامیون سال ۲۰۱۴ و بهترین کامیون بین المللی انتخاب شدند. این عنوان توسط هیئت داورانی شامل ۲۵ روزنامه نگار و کارشناس ارشد خودرو به نمایندگی از ۲۵ مجله خودرو در اروپا اعطا شد.

Volvo FH16 On-Road Trailer
Volvo FH16 On-Road Trailer
ولوو FH در این رأی گیری ۱۱۶ امتیاز کسب کرد در حالی که مقام دوم به داف XF رسید که ۱۰۵ رأی را به‌دست آورد. مرسدس بنز Arocs در جایگاه سوم قرار گرفت و اسکانیا و MAN هم به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

FH جدید به خاطر فضای داخلی آرام و راحت، کنترل‌های راننده پسند، آینه دید عقب ابتکاری با کمترین میزان مزاحمت برای دید جلو، سیستم انتقال نیروی خودکار I-Shift با عملکرد اختیاری و مجهز به نرم افزار کاهش مصرف سوخت، بهبود عملکرد فرمان، سیستم تعلیق مستقل جلو، سیستم نظارت و کنترل از راه دور خودرو و همچنین به حداقل رساندن هزینه‌های نگهداری و تعمیر حائز این مقام گردیده است.

در ویدئوی اول می توانید معرفی سری FH جدید را ببینید و در ویدئوی دوم نحوه ساخت آن را مشاهده نمایید. [دانلود ویدئوی معرفی سری FH], [دانلود مونتاژ ولوو FH] [jwplayer mediaid=”59569″] [jwplayer mediaid=”59568″]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۹۹ دیدگاه‌ها

  1. مجید

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    س.در جواب نظر ali آقا شرکت ماک مالکیتش مال کمپانی ولووهستش.ماتو ایران از ولوو فقط یه اف اچ رو دیدیم اونم مونتاژش,کشنده مدل 800رو اگه ایران واردات کنه اون وقت ببین ماشین چیه.درود بر کمپانی معظم و بی رقیب ولوو

    موافقم 4
    مخالفم 1
  2. مجید

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۶
    سوابق: (4 ديدگاه)

    درود بر کمپانی معظم وبی رقیب ولوو

    موافقم 5
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا