خودروهای چینی

جیلی کراس هیبریدی

جیلی در نمایشگاه خودروی پکن از یک شاسی‌بلند هیبریدی به نام کراس کانسپت PHEV پرده برداری کرد. خودرویی که از یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی سود می‌برد.

Geely Cross PHEV Concept
Geely Cross PHEV Concept
موتور بنزینی مورد استفاده در این کراس اوور جمع و جور، تنها ۸۸ اسب بخار نیرو تولید می‌کند. یک موتور الکتریکی هم ۴۰ کیلو وات یا ۵۴.۴ اسب بخار نیرو به آن می‌افزاید. نیروی باتری‌ها از طریق باتری‌های ۱۰ کیلووات ساعت تأمین می‌شود و می‌تواند به تنهایی تا ۵۰ کیلومتر مسافت را پوشش دهد. استفاده توامان از بنزین و باتری، برد مسافت را به ۶۵۰ کیلومتر می‌رساند. این در حالی است که مصرف سوخت در حالت ترکیبی، ۵ لیتر در صد کیلومتر اعلام شده است.

Geely Cross PHEV Concept
Geely Cross PHEV Concept
شتاب صفر تا صد این جیلی هیبریدی، ۱۰ ثانیه و نهایت سرعت آن ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. میزان گازهای CO2 تولیدی نیز در هر کیلومتر تنها ۴۶ گرم اعلام شده است.
بنابراین می‌توان جیلی را در معرفی یک خودروی پاک و مقرون به صرفه، موفق دانست. هنوز معلوم نیست، نقش ولوو به عنوان شریک جیلی در تولید و ساخت این خودرو چقدر بوده است اما می‌توان رد پا و تأثیر مثبت مشارکت و خرید ولوو را در محصولات جدید و آینده جیلی مشاهده کرد.

Geely Cross Concept PHEV interior
Geely Cross Concept PHEV interior
جیلی سال ۲۰۱۵ را برای ورود به بازار این مدل با دو نوع پیشرانه معمولی و هیبریدی تعیین کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۰ دیدگاه‌ها

  1. شاهین

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4499 ديدگاه)

    انصافا طراحی خوبی داره.معلومه کمک های ولوو تاثیر خودشو گذاشته ولی تا رسیدن به مصرف 1.9 لیتری راه زیادی داره.این خودرو منو تحت تاثیر قرار داد.فقط غربیلک فرمونش زیاد به دلم ننشست.
    یک نکته: هر چقدر سعی میکنم از ماشین چینی خوشم بیاد ولی نمیشه.چرا؟!

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      دوستان یه سوال:اینکه میگن فلان خودرو فلان قدر بنزین در 100 کیلومتر مصرف میکنه بر اساس چه استانداردی هستش؟ منظورم اینه که سرعت خودرو باید چقدر باشه و شرایط وزنی خودرو و… چطور باید باشه؟ ممنون میشم اگه بهم بگین.
      (راستی یه نگاه به ستون A بندازین! نقش بندیش عالیه!)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. e.scamp

        ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1877 ديدگاه)

        رو آسفالت صاف و شیب صفر درجه و باد موافق میسنجند سرعت بین 75 تا 90 بسته به نوع ماشین با لاستیک تابستانی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. شاهین

          ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          ممنون دوست عزیز.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. سید محمد

        ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (12 ديدگاه)

        ماشین با سرعت 90 کیلومتر با دو سرنشین جلو یعنی راننده و یه نفر دیگه آسفالت در یک مسیر بدون سرازیریو سربالایی…

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. YaShaR

          ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (294 ديدگاه)

          فکر کنم بیشتر در محیط های شبیه سازی شده با برنامه های کامپیوتری برا اساس نمودارها و اطلاعات استخراجی
          مولفه هایی از قبیل شیب – ارتفاع و از سطح دریا – باد لاستیک – سرعت ثابت – وزن سرنشین (در کل بهترین شرایط ممکن که هیچوقت امکان نداره)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. sadegh

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      شاهین جان فک کنم مصرف رو در شرایط کاملا عادی و جوری که ماشین کمترین مصرف رو داره ثبت میکنن.
      مثلا در مورد خودرو های داخلی با سرعت 90 کیلومتر بر ساعت و دنده خور ماشین هم عادی باشه، نه پر گاز.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        والا نمیدونم.ولی اینو مطمئنم که کمپانی ها هر کاری میکنن تا مصرف سوخت رو پایین اعلام کنن!(حالا چه راست باشه چه دروغ!)

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          شاهین جان مصرف سوخت را بر اساس اینکه فقط راننده داخل

          ماشین باشد . باد موافق و یا باذی نوزد . اکثر شرکت ها

          سرعت را 90 کیلومتر در دنده ی اخر میگویند . بعضین

          پیش بیاد که مصرف سوخت اعلام شده از مورد تست بیشتر

          باشد . اکثرا مصرف های اعلام شده کمتر هستند و در

          ازمایش بیشتر .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شاهین

          ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (4499 ديدگاه)

          ممنون داداش میلاد.راستی کدوم کمپانی بود که اعلام شد مصرف سوخت خودروهاشو کمتر اعلام کرده؟
          اگه اشتباه نکنم هیوندای بود دیگه؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. رضا

          ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (1698 ديدگاه)

          این نتایج معمولا در شرایط آزمایشگاهی بدست میاد که رسیدن به این اعداد در شرایط واقعی و باتوجه به نوع رانندگی خیلی سخته
          مثلا سمند رو دیدین نوشته مصرف 7لیتر!!!!!
          یه ستاره کوچیک کنارش زده میری پاورقی نوشته در شرایط استاندارد! یکی نیست بگه آخه بی شرف شرایط استاندارد چیه؟
          مگه میشه فقط یه نفر سوار ماشین شه و فقط تو یه اتاق رو غلطک رانندگی کنی؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Blindman

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1678 ديدگاه)

      بچه ها متاسفانه خبر بدی واسه کسانی که از یارانه انصراف دادند دارم ، بخشی از این پول برای حمایت از تولید ملی به خودروسازی داده خواهد شد … یکی بیاد به اینا بگه بجای اینکه بیاید پولتون رو دور بریزید و این آشغالارو تولید کنید ، بیاید پولتون رو تو پتروشیمی سرمایه گزاری کنید ، بخدا قسم وضعمون توپ میشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. javid

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (93 ديدگاه)

      آخه زیاد چیه تیوتا کمری هم با اون ابهت مدل هیبریدیش صدی 6 لیتر میسوزونه حالا این کجاش زیاده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Ahmad..F12

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      موافقم شاهین جان

      منم اگه هیچ چیزشو قبول نداشته باشم قبول دارم طراحی خوبی داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. آرش

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (193 ديدگاه)

    هنوز سوناتای 2015 نیومده از طراحی جلوش کاملا کپی برداری کردند.ای جاسوسان صنعتی بدجنس.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. e.scamp

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1877 ديدگاه)

      عزیز دل سوناتا که خودش کپی الدوله هست!!؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. speed

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    قشنگه. از پشت شبیه اسپورتجه. چین داره با سرعت پیشرفت میکنه و فکر کنم تاچند سال دیگه ازکره جلو بزنه. ولی واسه رسیدن به ماشینای ژاپنی راه زیادی داره‎ ‎

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. انزو

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    خدا وکیلی آدم دلش میسوزه.چین آخه مگه چن وقته اومده تو کار خودرو سازی.اونوخ ایران خودرو با اون قدمت نگاه کنین.ماشین 40 سال پیش رو تولید میکنه.ینی حق مردم ما اینه؟سکوت و تحمل ظلم تا کی؟چرا هر چی به سرمون بیارن قبول میکنیم؟فردا پراید هم بکنن 40/50 میلیون میخریم سوار میشیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      اینو باید تو گوشمون فرو کنیم که نمیخوان خودروساز بشن . گور بابای همشون .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sadegh

        ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (2124 ديدگاه)

        بچه ها کسی که خوابه رو صدا بزنید بیدار میشه ولی کسی که خودشا به خواب زده اگه بمب هم منفجر بشه اون بیدار نمیشه.
        حالا نقل ایران، اینا نه اینکه نتونن، بلکه نمیخوان، پس ما بیخودی زور میزنیم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. speed

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ‎واسه یه هیبریدی مصرفش بالاست. باید بیاد حدود ۳ لیتر. جیلی میادبا ولوو همکاری میکنه وایران خودرو و سایپا با گریت وال و جیلی و mvm. واقعا بازار ایران رقابتیه. رقابت برای همکاری با ارزون ترین آشغال چینی واسه سود بیشتر ‎

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. sadegh

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    مصرف نسبتا خوبی داره، موتورش هم معمولیه، به نظرم طراحیه عقبش هم خوبه واقعا دیگه کم کم چین داره جا میوفته.
    […]

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. زیگما

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    ایران خودرو هم مالک کمپانی های بزرگ بود، میتونست از این چیزا بسازه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sadegh

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (2124 ديدگاه)

      زیگما جون کم پول چاپید از مردم؟!
      باور کن با این پولایی که سایپا و ایرانخودرو چاپیدن هم الان میتونن BENZ هم بخرن! (با کمی اغراق)
      بعدش خریدن هیچی، درخواست همکاری هم نمیتونه بفرسته؟؟!؟ این همه شرکت برای اومدن تو ایران صف بستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علی

        ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (123 ديدگاه)

        کدام اغراغ
        واقعا قیمت بنز بیشت ر از کل دزدیای اوناست
        اونا بنزو میتونن بخرن که هیچ میتونن
        کل خودرو سازای گروه فولکس واگن و جنرال متور و تویوتا و …
        رو هم بخرن
        مثل این که استعداد مدیران را در با لا کشیدن
        پول مردم دست کم گرفتید

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. sadegh

          ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
          سوابق: (2124 ديدگاه)

          علی جون خودم میدونم ولی ترسیدم اگه نگم بعضیا ناراحت بشن…! :)

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (83 ديدگاه)

      نه اگه مالک ی خودرو ساز بزرگ بود اونم به گند می کشید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. جیلی

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (118 ديدگاه)

    سلام دوستان یه سوال داشتم البته زیاد ربطی به بحثمون نداره ولی خب خوشحال میشم کمکم کنید من اخرش متوجه نشدم مبنای اصلی قدرت ماشین اسب بخاره یا گشتاور؟ مثلا 206 با موتورTU5 حدود 108 اسب بخار قدرت داره و گشتاورشم 142 هست ولی موتور نیسان وانت حدود100 اسب بخاره اما گشتاورش 190 هست اسب بخار 206 بالاتره اما گشتاورش پایینتر و مطمئنا قدرت موتور نیسان وانت بیشتره اما چرا 206 اسب بخارش بیشتره لطفا در مورد اسب بخار و گشتاور یکم واسم توضیح بدین ممنون میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4499 ديدگاه)

      جیلی جان،قبل از این زیگما جان و من و بقیه ی دوستان در این رابطه مطالبی گفتیم ولی دوباره گفتنش خالی از لطف نیست.اینم تعریف های رسمی اسب بخار و گشتاور:
      اسب بخار مقدار کاری است که موتور در مدت زمان خاصی میتواند انجام دهد و گشتاور توان تولید شده موتور میباشد.
      یک مثال:
      شخص الف شخصی سنگین وزن و قوی است و شخص ب فردی عادی است که میتواند با سرعت بدود این دو یک مسابقه میدهند تا مشخص شود که کدامیک در مدت یک دقیقه آجر بیشتری میتوانند حمل کنند.
      شخص الف با قدرت تمام هر بار 10 آجر را حمل می کند ولی چون نمی توانست بدود تنها 10 بار اینکار را انجام داد.
      شخص ب که خیلی هم قوی نبود هر بار توانست 5 آجر را حمل کند اما از آنجایی که سرعت بالایی داشت توانست 20 بار اینکار را انجام دهد.
      پس هر دو نفر در یک زمان خاص 100 آجر را حمل کردند.حال روابط فوق را به ماشین تعمیم بدیم!
      تعداد آجر حمل شده در هر دور=گشتاور
      تعداد دورهای انجام شده=سرعت
      کل تعداد آجرهای حمل شده در زمان مشخص=اسب بخار
      بنابر این به یک رابطه میرسیم
      اسب بخار=عدد ثابت *گشتاور*سرعت
      716/1=عدد ثابت
      گشتاور تولید شده بسته به سرعت موتور در حال تغییر است ولی در درون این محدوده ماکزیمم گشتاور تولید شده با تخت گاز را به عنوان گشتاور ماکزیمم میشناسند!!!
      ایده آل ترین منحنی گشتاور برای یک موتور آن منحنی است که کمترین نوسانات را نسبت به تغییر سرعت موتور از خود نشان دهد.اما عموما موتورها به گونه ای هستند که گشتاور ماکزیمم یا در دورهای بالا بدست می آید یا در دورهای پایین که در این صورت به آنها موتورهای دور پایین یا دور بالا می گویند.
      معمولا برای کامیونها موتور دور پایین و برای ماشینهای اسپورت موتور دوربالا انتخاب میشود.برای ماشینهای سواری چیزی در حد واسط این دو است.

      مطلب تکمیلی

      برای سالهای سال ، این سوال مهمی برای بشر بوده است که کدام یک از این واحدهای اندازه گیری قدرت خروجی موتور مهم تر است ، و بیشترین اثر را در رانندگی روزانه دارد و این مورد برای وقتی که به خریداری یک خودرو دست می زنید ، مهمتر هم می شود .
      در هرصورت ، تفاوت چیست ؟ قدرت اسب بخار موجب قدرت سبقت گیری بالا در اتوبان ها می شود آن هم وقتی که موتور اتومبیل شما با دور بالایی کار می کند . همچنین به شما اجازه می دهد که با شتاب بیشتری حرکت کنید.
      در حالی که تورک یا گشتاور نیروی کمی در اختیار شما می گذارد . و به شما توانایی سریع حرکت کردن و شتاب گرفتن پس از توقف را نمی دهد . به عبارت دیگر ، تورک به شما قدرت انجام کار را می دهد ، در حالی که قدرت اسب بخار به شما این توانایی را برای انجام سریعتر کار می دهد .
      طرفداران تورک ( گشتاور ) عاشق صدای خرخر کم موتور هستند و این چیزی است که موتورهای بزرگ آن را تامین می کنند . این افراد عاشق اتومبیل های عضلانی هستند . مثل : خودروی مفهومی Cherolet camaro ( شورلت کامارو اس اس ) که البته به بازار وارد نشد. موتور 8 سیلندر این خودرو ، نیروی تورک 408 پاوند بر فوت تولید می کرد که وقتی این خودرو در پشت چراغ قرمز می ایستاد ، همه را به خود جذب می کرد . آنهایی که علاقه مند به سریع راندن در اتوبان ها هستند ، چیزی را که می خواهند ، قدرت اسب بخار به انها ارائه می کند . آنها باید خودروهایی مثل هوندا اس 0200 ( Honda s2000 ) را انتخاب کنند که قدرت 237 اسب بخار را در دور موتور 7800 به شما عرضه می کند ( ما فقط 162 پوند بر فوت تورک تولید می کند که چندان زیاد نیست . ( برای مقایسه بهتر است بدانید که قدرت موتور پژو پارس 90 اسب بخار است . یعنی قدرت موتور هوندا s 2000 ، 2/63برابر قدرت موتور پژو پارس است .
      در ضمن این ارقام به یک خودروی اسپرت معمولی مربوط می شود . سوپر اسپرت ها تا قدرت های 500 اسب بخار را هم به راحتی تولید می کنند .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. Blindman

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    پدال لطفا از چینیا مطلب نزار

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. علی

      ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (123 ديدگاه)

      اگه چندتا چینی با کیفیت نه ام وی ام و لیوان و……
      می دیدی این حرفو نمیزدی چینیا ماشناشونو یا توبزار خودشون می فروشن یا صادر میکنن اروپا و اشغالاشونو
      میفرستن ایران
      چینی واقعیو باید توhttp://www.wautom.com/china-auto-gallery/ ببینی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. PEUGEOT

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    انصافا طراحی قشنگی داره
    ولی واقعا به عنوان ماشین هیبریدی به صرفه نیست
    مصرفش خیلی بالاست
    مثلا همون ولوو که چند روز پیش پدال گذاشته بود مصرفش 2 لیتر و آئوودی تی تی 1.9 لیتر تازه با قدرت موتور و شتاب بیشتر بودن
    همین الان ماشینایی هستن که با موتور بنزینی مصرفشون از این پایین تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. امید

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    بد نیست اما کلا اسم چین که میاد یه جوری میشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مصطفی

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (295 ديدگاه)

    من از ماشینای چینی بدم میاد ولی وجدانا این یه چیز دیگس!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. حامد MASERATI GT

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (308 ديدگاه)

    تو ماشینای چینی فقط جیلی رو میشه قبول کرد اونم به خاطر مهندسی ولوو هست که رو جیلی پیاده میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. ROLSE ROISE

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    می خوره که ماشین باحالی باشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    من که باهاش حال کردم . ولی به قول دوستان مصرفش برای یک ماشین هیبریدی

    زیاده .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. bee

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (80 ديدگاه)

    خداییش قشنگه دیگه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. رضا

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    واسه اولین باره از یه ماشین چینی خوشم اومد!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. رضا

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1698 ديدگاه)

    داخلش خیلی قشنگه ولی از عقب یکم شبیه کیا سید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. mohsen

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    دوستان عزیز خداوکیلی اگه مثلا این ماشین توی ایران خودرو وسایپا تولید بشه(مثلا ایران امتیازشو بخره) به نظرتون تا چند صد سال تولید میشه؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Un4given

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    همیشه که یه جیلی تو خیابون میبینم با دیده احترام بهش نگاه میکنم، نمیدونم یجورایی فرق میکنه. اینم که دیگه شاهکاره واسه اون کشور .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. mahdi

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود
    این ماشین در نهایت یه چینیه
    یعنی یه آشغال
    فعلا کره تو تولید این ماشینها (کراس ….) داره با احتیاط قدم برمیداره چه برسه به چین
    اما باید بگم همین آشغال چینی از خودروهای تولید داخل کیفیت بالاتری داره
    خاک بر سر خودرو سازان داخلی مخصوصا سرانشون و دولت (نظام جمهوری اسلامی) کنم که این همه دارن مردم رو تیغ میزنند و یه شرکت چینی اومد و ماشینی با کیفیت بالاتر از این آشغال سازها ارائه کرد هر چند همین جیلی هم بی کیفیته
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    موافقم 0
    مخالفم 1
  22. speed

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ‎آخرش که چی جیلی فقط با چند سال سابقه میاد با ولوو و فیات همکاری میکنه و ایران خودرو با این همه سابقه باید تازه ده سال دیگه اجازه بگیره از جیلی تا بتونه این کراس رو مونتاژکنه و تاصد سال بسازش وبه اسم جیلی اس ایکس و جیلی سال و جیلی …. بده به مردم. افسوس ‎

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. یه پسل باهوش

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    به جرائت می تونم بگم به صرفه ترین و ایمن ترین خودروی صفر زیر 100 میلیون بازار ایران جیلی املگرند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. علی

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (123 ديدگاه)

    اونایی که از جیلی به بهونه چینی ب،ودن
    بد میگن نمی دونن شریک تجاری جیلی شرکت ولوو
    هستش بله اروپایی ها سرمایه گذاری گسترده ای
    تو چین کردن و دلیل پیشرفتشونم همینه
    تازه چری هم شرکایی مانند رنو و نیسان داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. NASSY

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (410 ديدگاه)

    سلام دوستان

    ما ایرانیا فقط بلدیم ایراد بگیریم (به همه کس و همه چیز)

    چیـــــــــــــــن یکی از قطب های تجارت دنیاس , توو چین مثل بقیه جاها
    هرچقدر پول بدی همون اندازه اش میدن بهت(ماشین,اجناس مختلف,…)

    تاجر های ایرانی همیشه میرن جنس درجه سه میگیرن , در عوض میخوان اندازه درجه یک کار کنه !!!!! نمیشه عمو جون

    مشــــــــــــکل از خودمونه نه چینیا

    چین واقعا در شاخ میشه توو خودرو سازی , توو 10 سال داره خودشو جزء بهترینا میرسونه(بدون هیچ تعصبی عرض کردم)
    پیشرفــــــــــــتش قابل تحسینه !!!

    اون وقت ما فقط حرف میزنیم که مثلا : خودرو مای , موتور ملی , اینه بغل ملی , …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. خاوری

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    آدما وقتی با تعصب حرف میزنن به نظر انسانی تر میرسن اما بااین کار خودشونو تباه میکنن
    تعصب ریشه در جهل داره
    اتفاقا باید به کمپانی جیلی تبریک گفت بابت اینهمه پیشرفت و اهتمام به کارسخت و حرفه ای
    این شرکت باوجود عمر کم نشون داده که باعلم و عمل میشه به هرجایی رسید
    درسته ندکی از المانهای سایرخودروسازان در بدنه ش هست اما حجم کلی بدنه ش به خودروی خاصی اشاره نداره و این مهمه
    یدامون باشه اگه از تجربیات بشری استفاده نکنیم محکوم به نابودی هستیم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. ارمان

    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (79 ديدگاه)

    چینی بده ؟!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. AMIR

    ۱۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (107 ديدگاه)

    بد نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا