10 هزار کیلومتر با لیفان 620

یکی از خودروهای چینی مطرح در بازار ایران همین لیفان 620 است که با وجود پیش زمینه بسیار منفی نسبت به تولیدات چینی، توانست بخوبی جای پای خود را در بازار محکم کند و به تازگی نیز مدل قویتر و مجهزتر آن راهی بازار شود. بسیاری از افرادی که از بازار تکراری و بدون تنوع خودروهای داخلی خسته شده اند، لیفان 620 را یک انتخاب مناسب یافته اند. متنی که در ادامه می آید تجربیات یکی از هموطنان با این محصول کرمان خودرو است که می تواند مورد توجه افرادی قرار گیرد که به تازگی به این اتومبیل علاقه مند شده یا قصد خرید آن را دارند:

لیفان 620

لیفان 620

بنده مدت 9 ماه است که یک لیفان 620 با موتور 1600 سی سی دارم و حدود 10 هزار کیلومتر با آن رانندگی کرده‌ام. موتور این خودرو با همین مشخصات تا سال 2007 در مینی کوپر استفاده می شده است.  این موتور در دورهای بالا سرحال بوده و خوب شتاب می گیرد ولی در دورهای پایین عملکرد متوسطی دارد که شاید ناشی از ضرایب جعبه دنده باشد. به نحوی که برای شروع حرکت در سر بالایی باید کمی پر گاز حرکت را شروع کنید. مصرف بنزین آن در شهر اگر خیلی با دور بالا و پر شتاب حرکت نکنید بین 8 الی 8.5 و در اتوبان برای سرعت متوسط 110 کیلومتر بر ساعت، 6.5 الی 7 لیتر برای هر 100 کیلومتر است. کارکرد موتور نسبت به خودرو های داخلی نرم است و صدای نسبتاً جذابی دارد. لازم به ذکر است که در این موتور بجای تسمه تایم از زنجیر استفاده شده که نیاز به تعویض های دوره ای ندارد.

لیفان 620

لیفان 620

گیربکس و کلاچ جابجایی کمی دارند و محل دنده ها به هم نزدیک و محدوده حرکت پدال کلاچ کم است که اینها حسی اسپرت را القا می کنند. پدال کلاچ آن سفت بوده و زمانی که هنوز ماشین آب بندی نشده است در روزهای سرد دنده 1 سخت جا می رود اما با افزایش کارکرد خودرو این مشکل بر طرف می شود. ضرایب دنده ها کمی سبک است بنابراین باید دیر تر از حد معمول دنده را عوض کرد. شتاب خودرو در دورهای بالاتر از 3300 کاملا قابل توجه است.

لیفان 620

لیفان 620

لیفان 620

لیفان 620

لیفان 620

لیفان 620


طراحی فضای داخلی خودرو پذیرفتنی و در مقایسه با خودروهای تولید داخل زیباتر است و از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. امکانات آن شامل 4 شیشه برقی، آینه های برقی، ترمز ای بی اس، فرمان هیدرولیک، پخش CD با پورت USB و سنسور دنده عقب و … می شود. همچنین صندلی ها دارای روکش چرم مصنوعی بوده و دارای زیر آرنجی برای صندلی جلو و عقب است. میزان فضای داخل خودرو بزرگتر از پژو 206 و کمی کوچکتر از پژو 405 است ولی جای گله ای باقی نمی گذارد. با این حال بزرگترین صندوق بار را در بین سدان های تولید داخل دارد که حجم آن بیش از 650 لیتر است. برای مقایسه بد نیست بدانید که حجم صندوق تندر 90 ،520 لیتر و حجم صندوق  405 برابر 440 لیتر است.
داشبورد لیفان 620

لیفان 620

داشبورد لیفان 620

لیفان 620

لیفان 620

لیفان 620

فرمان لیفان 620

لیفان 620

لیفان 620

لیفان 620

صندلیهای پشت لیفان 620

لیفان 620

زیر آرنجی لیفان 620

لیفان 620

لیفان 620

لیفان 620

صندوق عقب لیفان 620

لیفان 620


این اتوموبیل در پلوس و لوله های گردش آب رادیاتور دارای مشکلاتی بود که در سرویس اولیه با تعویض پلوس و قطعات سیستم رادیات برطرف شد. کولر خودرو عملکرد متوسطی دارد  اما قابل قبول است. سیستم برف پاک کن و آینه های بغل نیز از نقاط قوت به شمار می روند. فنربندی خودرو از نرمی مناسبی برخوردار است و در عین حال در مانورها هم نسبتا خوب عمل می کند. ترمز ها در جلو و عقب دیسکی بوده و ترمزگیری با اطمینان و بدون کله کردن خودرو صورت می گیرد و یکی از نقاط قوت خودرو به شمار می رود. یکی دیگر از نکات مثبت این خودرو فرمان نرم و خوشدست آن است که مانور در فضاهای تنگ را آسان می کند.


یکی از نکات منفی رگلاژ نبودن درب های خودرو به هنگام تحویل آن بود. همچنین خودرو تا حدود کیلومتر 1500 تا 2000 دارای مشکلاتی است که ناشی از عدم آب بندی است و با عبور از این میزان کارکرد، برطرف خواهند شد.مثلاً ترمزها در ابتدا کمی ضعیفند که به علت نو بودن لنتها است.

Lifan 620 sedan crash test

crash test

Lifan 620 side crash test

crash test

Lifan 620 airbag test

crash test

فیس لیفت جدید لیفان 620

فیس لیفت جدید لیفان 620

lifan 620 exterior

lifan 620 exterior

lifan 620 exterior

lifan 620 exterior


به طور کلی به نظر بنده به خاطر افت کیفیت و افزایش قیمت اکثر خودرو های تولید داخل، این خودرو دارای کیفیت قابل قبول و مصرف بنزین پایین در مقایسه با خودرو های هم ردیف خود است و می تواند گزینه مناسبی باشد.

مشخصات لیفان 620:
موتور چهار سیلندر با حجم دقیق 1587cc Tritec
قدرت: 114 اسب بخار
گشتاور: 149 نیوتن متر در 4500 دور بر دقیقه
گیربکس: 5 سرعته دستی دیفرانسیل جلو
طول*عرض*ارتفاع: 4.55*1.7*1.49 متر
فاصله بین دو محور جلو و عقب: 2.6 متر
وزن خالص: 1150 کیلوگرم
ظرفیت مخزن سوخت: 58 لیتر
حجم صندوق بار: 650 لیتر
حداکثر سرعت: 180 کیلومتر بر ساعت
تجهیزات ایمنی: ترمزها دیسکی مجهز به ABS+EBD و 2 کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو

نویسنده: علی نیکجو، دارای کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک از دانشگاه خواجه نصیر طوسی.

821 نظر

  1. حمید
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    من خودم 3 ساله این آشغال چینیو دارمش واقعا مفت نمی ارزه اشتباه منو نکنید به نفعتونه از چند نفر مثل من که چند سال مجبوری داشتن بپرسید متوجه میشید … زیاد هم به نظرات تکیه نکنید چون ممکنه از طرف کرمان موتور باشه

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (2 دیدگاه) ,

      اقای آشغال سوار
      اکه ماشین آشغال بود عوضش می کردی.
      نه اینکه اینجا الکی حرف بزنی

      پاسخ
      1. آرش
        سوابق: (2 دیدگاه) ,

        خب شاید این دوستمون هم مثل من پول کافی برای عوض کردنش نداشت چون لیفان از هر ماشین دیگه افت قیمتی بیشتری داره …
        اگه قبول ندارید قیمت صفرشو با مدل مثلا 91 مقایسه کنید به جای اینکه الکی از لیفان دفاع کنید یا تعصب داشته باشید …
        ببینید چقدر تو 2 سال از ماشینتون میوفته اون وقت خودتونم از این ماشین حالتون بهم میخوره …..

        پاسخ
        1. DANIAL
          سوابق: (1 دیدگاه) ,

          یعنی شما با پول فروش این ماشین نمیتونین یه 405 یا 206 تیپ 1 بخرین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          اگه قیمتش بعده 2 سال حتی تا 20 میلیونم کم بشه باز میشه 405 در حد صفر خرید
          مگه اشغال نیست خب 405 بخرین با پول فروشش
          کاری ندارم ماشینش چیه چون خودمم ندارمش اما مطمینم از ماشینای تولید داخل بهتره که تنها تست استاندارد ماشین اینه که ماشین راه بره

      2. Kaveh
        سوابق: (3 دیدگاه) ,

        محمد جان گل گفتی اگه اشغال 3 سال سواری ازش نمیگرفتی

        پاسخ
      3. saman
        سوابق: (3 دیدگاه) ,

        منم دارم اشغاله اگه عوضش نکردم چون مشکل زوزه گیربکس داره کسی نمیخره.3بارم گیربکس عوض کردم واقعا اشغاله

        پاسخ
    2. سید
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      سلام علیکم خسته نباشید دوست عزیز
      من قرار است 2ماه دیگر یا 3ماه دیگر 1800سی سی ان را بخرم ماشین اولمه
      لطفا شما که داشتید یک تماس با بنده بگیرید و راهنمایی تمام بکنید و یا اگر موافقید ماشینتان من ببینم چه جوریه چون من تا به حال توی ماشینو نشستم ببینم چه جوریه
      سادات 09193023872

      پاسخ
  2. ح
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    تقریبا برای خرید این خودرو گیج شدام این چه جور راهنمایی است لطفا بنویسید نسبت به خودروهای تولید داخل ارجحیت دارد یا خیر؟

    پاسخ
  3. حمید
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    نداشتن تنظیم ارتفاع نور از داخل ماشین
    عمل نکردن کلیدهای روی فرمان
    نداشتن کنترل در سر پیچ ها
    زیاد بودن صدای موتور

    پاسخ
  4. محسن
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    عجب این ماشین چقدزشته من که باپولای عیدیم یه مازراتی تی بخرم نمیونم حالا مازراتی دخترکش هستیانه

    پاسخ
  5. کریم
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام به دارندگان لیفان 620 دیروز صفحه دیسک کامل عوض کردم 24 ساعت کار نکرد و نمایندگی محترم میفرمایند باید دوباره صفخه دیسک کامل عوض گردد جنس معیوب است لطفا مرا راهنمایی کنید با تشکر

    پاسخ
  6. علی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    آقا آرش در خصوص قیمت باید عرض کنم در اشتباهی ، در سال نود قیمت صفرش 40 تومن بود در حالیکه الان صفرش 45 تومنه!

    پاسخ
  7. یه پسر
    سوابق: (969 دیدگاه) ,

    دوستان بیایم واقع بین باشیم

    با 60 میلیون تومن تو ایران ماشین حداکثر 10 هزار دلاری میشه خرید

    (آیا می دونید تاکسی های خیابون های آلمان مرسدس بنز ای کلاس هست که قیمت 40 هزار دلاری دارن ؟ یعنی به پول ایران هر تاکسی که تو آلمان مسافر کشی می کنه بالای 200 میلیون قیمت داره حالا کار به استکبار جهانی و کشورای عرب همسایه هم ندارم )

    می دونین هیوندا الانترا که یه ماشین ارزون قیمت کره ای هس قیمتش 18 تا 20 هزار دلار که تو ایران 120 میلیون فی می خوره ؟!!!

    یا مثلا جیلی طبق چیزی که خودم با جفت چشمام تو سایت خود جیلی موتورز انترنشال دیدم بین 9 تا 10 هزار دلار بیشتر قیمت نداشت

    جسارت به شما نباشه

    اما چهل میلیون شاید برا یه ادمی مثل من سرمایه باشه

    اما وجدانا همین که با این پول (که تو بازار جهانی بهت قاقالی لی هم نمی دن )یه ماشینی به آدم می دن که جدا از مشخصات ابتدایی و بی کیفیتی که تو ماشین های ساخت داخل با همین قیمت هست

    یه امکاناتی نظیر مانیتور و سانروف و … هم داره باید کلاهمون رو بندازیم هوا

    پس همین چینی هایی که این همه بهشون بد بی راه می گیم دارن با کمترین قیمت یه ماشین نسبتا خوب بهمون می دن که هم وطن هامون این کار رو در حق مون نکردنن

    خود من دوو ماتیز دارم بعدشم ایشالله اگه توش زنده بمونم سی یلو می خرم

    می دونمم ماشین های امروز بازار چقد بی کیفیت و گرون هستن

    اما اگه یه زمانی پول دستم بیاد و بخوام مسافرتی جایی برم بین بد بدتر مطمئنا بد رو انتخاب می کنم

    و بجای پرشیای عتیقه یا جک می خرم یه لیفان

    پاسخ
  8. پینار
    سوابق: (201 دیدگاه) ,

    با سلام دوستانی که درمورد خودروهای ایرانی وچینی سوال دارند بنده به خاطررضای خدا حاضرم کمک و راهنمایی کنم09145492729

    پاسخ
  9. کامیاب
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    باسلام، من خودم 1800 این ماشینو دارم، واقعا این ماشین تاریخ مصرف داره، بعد از یه مدتی تمام اجزا و قطعات ماشین مشکل دار و خراب میشه، از یه پیچ داخل اتاق گرفته تا موتورش، یه جای ماشینو پیدا نمیکنی که خراب نشده باشه،اینو صادقانه گفتم تازه من باماشین بدرفتار نمیکنم،به خاطر سانروف و اتو لایت و مانیتور و … جنس افتضاحش پولتونو دور نریزید. آگه جنسش خوب بود که قیمتش بالاتر بود

    پاسخ
  10. عباس
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام خدمت دوستان
    من لیفان 620 را در تاریخ 24/07/93 ثبت نام کردم الان حدودا 39 روز است که خبری از تحویل نیست
    میخام انصراف بدم راستش دل چرکین شدم به خاطر زیاد شدن معایبی که شما دوستان نوشتید راستش موندم سر دوراهی آلان 39 روز هست که 20 میلیون پول به زبونم دستشون هر موقع هم که زنگ میزنی صحبت از دیر کرد میکنه دیگه حالم به هم خورده از لیفان 620 لطفا راهنماییم کنید ممنون میشم ………..!

    پاسخ
    1. خسرو
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      دوست عزیز نگران نباش اینجوریام نیست که بقیه دوستان نظر منفی میدن , یقین داشته باش از سمند و 405 و پرشیا شایدم از ال 90 بهتره , اما یادت باشه شما پول یه ماشین کره ای یا ژاپنی نمیدی شما پول یه ماشین معمولی رو داری پرداخت میکنی. حق ما خیلی بیشتر از لیفان و 405 زپرتی و …. هست , اما ….
      بدرود

      پاسخ
  11. سلامت
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    سلام-نقاط مثبت لیفان تلنت نسبت به نقاط منفی اون اینقدر زیاد هست که مالک خودرو کاملا راضیست-امامن این خودرو رو با 206 تیپ 5 و v8و تندر 90 فول اینگونه مفایسه میکنم- اول بگم که ظاهر هر خودرویی کاملا سلیقه ایست-اگه اپشنهای لیفان رو کنار بزاریم خودروهای هم قیمتی هستند- شتاب اولیه تیپ 5 و لیفان برابر هستندو تندر و v8با اختلاف کمی بعد از اونا- در شتاب ثانویه لیفان با اختلاف زیادی جلوتره و بعدش تیپ 5 و بعد v8وتندر اخر- در کشش تو شیبهای کم اول لیفان دوم تیپ 5 سوم تندرو چهارم v8-و در شیبهای تند این ترتیب رعایت میشه اما لیفان خیلی بهتره- اما در فضای داخلی از نظر کیفیت تیپ 5 و v8البته من مدل 89 هر دوشونو بررسی کردم میشه گفت بهترن و بعد لیفان و سپس تندر- در زیبایی طراحی داخلی لیفان اوله و مدل وی 8 و تیپ 5 دوم و تندر سوم- در کیفیت رنگ اول تندر دوم 206 هر دو مدل و سوم لیفان- در داشتن فضای سر نشین-اول تندر و سپس لیفان و بعدش وی 8 و بعد تیپ 5-در فضای صندوق-اول لیفان دوم تندر-سوم v8واخر تیپ5- در زیر سازی خودرو و استحکام شاسی اول لیفان دوم تندر سوم v8 تیپ 5 درفضای تعمیر موتور و دسترسی به قطعات-اول لیفان وبعد تندر و بعد هر دو 206- در هندلینگ-اول لیفان بعد وی 8-سپس تندر و تیپ 5 اخر- در کیفیت قطعات موتوری تقریبا همه در یک سطح هستند- در کیفیت جلوبندی-اول تندر -سپس لیفان و بعد تیپ 5 و سپس v8- در تکولوژی خودرو-اول لیفان -سپس هر دو 206 و سپس تندر- در ایرو دینامیک-اول لیفان دوم 206 سپس تندر- درخدمات پس از فروش اول تندر-سپس 206 بعد لیفان در تامین قطعات اول 206 دوم تندر سوم لیفان-در توزیع کامل قطعات در سراسر کشور-اول 206 بعد تندر و سپس لیفان-در خرید و فروش-اول v8وبعد تندر-بعد تیپ 5-و با اختلاف زیاد لیفان- در اخر بگم این تحلیل رو 8 نفر از مهندسین و تعمیر کارای خوب و 5 نفر از متخصصین بازار خودرو انجام دادن-نتایجشم در یکی از روزنامه های مربوط به خودرو خواهد امد-

    پاسخ
  12. سعید
    سوابق: (10 دیدگاه) ,

    خداوکیلی ماشین نواگه پولوس ولولهای رادیاتش عوض بشه آن هم به دست این استادکاران ناوارددیگه به چه دردمیخوره

    پاسخ
  13. arash
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    مشکل صفحه کلاچ به نوع رانندگی هر فرد بستگی داره

    پاسخ
    1. amin
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      به جنس لوازم هم بستگی داره

      پاسخ
  14. رضا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام با احترام به نظرات همه من ۲ساله که لیفان ۱۶۰۰ دارم خدا سر شاهده یک سره سوارشم ۴ بارم باهاش مسافرت رفتم تا حالا کوچکترین مشکلی به لطف خدا نداشته فقط روغن و سرویسشو به موقع انجام بدی راحتو بی درد سر برات کار میکنه من که خداییش راضیم. تنها ضعفش اینه که کولرش یه کم ضعیفه که اونم تو مدل ۱۸۰۰ رفع کردن به نظر من که خیلی از ماشینای داخلی بهتره

    پاسخ
  15. پینار
    سوابق: (201 دیدگاه) ,

    سلام. بنده برای مشاوره خودروهای ایرانی و چینی به خاطر رضای خدا در خدمت همو طنان عزیزمان هستم. موفق باشید. 09145492729

    پاسخ
  16. مجید
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    سلام من۱۸۰۰(تلنت)دارم ۱۰۰۰۰کیلومتر روندم باهاش ۵ ماهخداییش خیلی راضیم از آپشن هاش هر چی بگم کمه اما صدای زیاد موتور و لرزش پلوس و صدای قطعات داخل کابین هم معایبشه

    پاسخ
  17. عبادى
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    محبت مکنید که براى سرویس اولیه (گارانتى)چند کیلو مترى باید ببرم سرویس
    از لطف شما سپاسکزارم

    پاسخ
  18. جلال از اصفهان
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    با سلام من این بار 37000هزار کیلومتر تجربه نظر می دم

    1- صندلی راننده ارتفاع سقف تا صندلی به خاطر سان روف خیلی کمه
    2- کولر جواب گوی این اطاق نیست
    3- دنده ها به خوبی ونرمی کار نمیکنن
    4- صوتی و تصویری خرابی زباد داره
    5- صدا کیفیت خوبی نداره
    6- درب روغن هیدرولیک اگه صد عدد هم بخری باز هم میشکنه و ترک می خوره
    7- در پیچهای تند تعادل نداره
    8- صدای موتور زیاد میاد داخل اطاق
    9- رنگ بدنه بسیار ضعیفه با کوچکترین سنگ ریزه دچار پریدگی میشه
    10- شیشه جلو دارای لکه هایی کم رنگ مثل آب و خاک می باشد
    11- چراغ چک مرتب روشن میشه
    12- وقتی در حال حرکت هستید خودرو دیگه گاز نمی خوره و مجبور به توقف خواهید شد. بیش از 7 بار مراجعه کردم ولی هنوز درست نشده
    13- شیشه بالا برها بسیار ضعیف شده و بد عمل می کنه بیش از ده ها بار مراجعه کردم
    14- حرارت گیر اگزوز خیلی صدا می کنه و هرگز رفع اشکال نشد

    ر
    برای تهیه فیلتر هوا از فیلتر هوا تویوتا کورولا خرید کنید
    برای درب روغن هیدرولیک درب روغن ترمز بنز خاور بخرید
    روغن فقط محصولات بهران استفاده کنید
    صفه کلاج اصلی حدود 550000 تومان دارند ولی در گارانتی آشغال 250000 تومانی عوض میشه
    مورد ردیف 12 هنوز رفع اشکال نشده پدال گاز – پمپ گاز – صفافی بنزین – دریچه گاز – سنسور کیلومتر سنسور شتاب – سنسور سوخت خلاصه همه تعویض شد ولی رفع ایراد نشده است
    چنانچه تعویض قطعه انجام می دهید مثل شمعها حتما قبلش با ماژیک علامت بزنید
    تعویض روغن در نمایندگیها ممنوع
    بدون دریافت فاکتور هزینه ای پرداخت نکنید

    دوستان راه کار برای رفع ایراد بدید شرکت چه کرد و چه شد را ول کنید

    خودرو سازهای ایرانی هم پر رو نشید چون هنوز هم این خودرو چینی با همه معایبش از خودرو های شمابهتره
    خودرو با توجه به خودروهای ایرانی خیلی خوبه ولی شرکت بسیار بد عمل میکنه قرارداد ثبت نام کمتر از قرارداد فین کن اشتاین نیست آقایون مسئولین شرکت کرمان موتور ما از اونایی که این خودروها رو تولید می کنن ناراضی نیستیم از شما بیزار شدیم از کرمان موتور واقعا متاسفم
    برای بازرسی هم متاسفم که با سوالات کلیشه ای اعتبار بی خودی برای کرمان موتور جور می کنه
    بابا بیچاره شدم ، گارانتی داره تموم میشه یه بار به خودتون اجازه ندادین بگید برای یک ایراد چرا ده بیست بار اومدی نمایندگی

    پاسخ
  19. ارش همت
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با عرض سلام خدمت دوستان . من يه ليفان ٦٢٠ دارم ١٦٠٠ از سال ٩٠ هم دارمش ١٠٠ تا هم كار كرده . من تا الان نه صفحه كلاچ عوض كردم نه جلو بندي باز كردم با توجه به ارتفاعي ك بهش دادم هيچ تعميري نكردم و ماشين بدون سروصداست . واقعا خيلي خيلي راضيم سگ شرف داره به خودرو هاي داخلي . بعدش اين مشكلاتي هم كه دوستان ميگن معمولا مال ١٨٠٠ اين خودرو هستش ولي ١٦٠٠ موتور تيريتكت برزيل هستش اين مشكلات هم نداشتم . تو شتاب و سرعتم هيچ ماشين زير ٥٠ ميليون بهش نميرسه . در اخر هم ماشين هركس مربوط به طرد استفاده درست ازشه وگرنه بهترين ماشين هم دير ديت ادم ناشي نباشه يه ماه ميتونه داغونش كنه و بفرسته تعميرگاه . يا علي

    پاسخ
  20. اصغر
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با سلام
    ۲۸ دی لیفان ۶۲۰ ۱۸۰۰ سی سی ثبت نام کردم. قرار تحویل ۳۰ روزه بود ۳۱ روز کشید به حرف قول بیست روز دادند. شانس آوردم عمل نکردن. چون مدلش بجای ۹۳ شد ۹۴.
    با سه روز تجربه سواری لیفان به جرأت میگم با محصولات دیگه ایران قابل مقایسه نیست به نظر من قیمتش باید میشد ۶۰-۷۰ نه ۴۳. البته ای کاش با این حرفم فردا گرونش نکنن همه منو فحش بدن.
    گفتن سینی موتور نداره !!! احتمالا مسئولا شنیدن. یه سینی خوشگل هم داره میتونید نمایندگیها ببینید. چون تازه سه روز هست ایشالا بقیه باشه واسه بعد. راستی شتابش خیلی عالیه. پژو ۴۰۵ داشتم واقعا قابل قیاس نیست اون ۹۷ اسب بود این ۱۳۱ هستش…
    واسه خرید شک نکنید. ام وی ام ۵۳۰ رو با ۱۶۰۰ این هم مقایسه نکنید

    پاسخ
  21. امین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    با عرض سلام خدمت دوستان-بنده یکسالی است یه مدل 620 -1600 مدل 90 دارم واقعا ازش راضی ام نسبت به ماشین های بی کیفیت ایرانخودرو و سایپا خیلی سره و اصلا قابل مقایسه نیست بسیار کم خرج و کم مصرف

    پاسخ
  22. مصطفی
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    با سلام.
    دوستان من این ماشین تقریبا 15 ماهه دارم و هیچ تعصبی نسبت بهش ندارم.اما قبل تر سمند،405،پراید،206 تیپ 5 و یک پارس کارکرده رو امتحان کردم و بعد مجبور شدم به سراغ این ماشین بیام.ولی نسبت به قیمتش واقعا می ارزه.علاوه بر ظاهر خوب و امکانات و موتور قوی زیر و بند عالی داره که توی هیچ کدوم از ماشینی ایرانی ندیدم.
    اگر منصفانه و نسبت به قیمتش قضاوت کنیم خیلی خیلی ارزنده هست.اما اگر نسبت به ماشینهای بالای 100 تومن بسنجید خب قاعدتا نقاط ضعف زیادی داره.اما اگر از ماشینهای ایرانی خسته شدید بدون شک و تردید به سراغش برید.تا الان 15000 کیلومتر رفتم بدون هیچگونه مشکل که نیاز باشه ببرم نمایندگی.

    پاسخ
  23. مسعود خدادوست
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    هر کی میگه 620 ماشین خوبیه بیاد من بهش بفروشم
    ماشینی با ظاهر عالی ولی از نظر کیفیت واقعا بی کیفیت
    فقط ظاهر داره این ماشین
    هندلینگ افتضا . صدای داخل ماشین بسیار بالا . ترمز ضعیف
    اینا عیبایی هست که دوستان کمتر اشاره کردن
    در کل ماشینی هست که به درد رده سنی بالای 50 میخوره

    پاسخ
  24. احدی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    باتشکراز دوستانی که نقطه نظرمتفاوت خودررا دررابطه با خوردی لیفان ارایه فرمودندلطفاُ نظرتان درخصوص بژوبارس سال درمقایسه بالیفان 620 ارایه فرمایید باتشکر

    پاسخ
  25. هومن
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام. لطفا قيمت پيشنهادي خود را ايميل كنيد.

    پاسخ
  26. اردشیر
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام خدمت عزیزان من این ماشین و دارم هفت هزارتا کارکرده ماشین خوبیه ولی مشکلاتی هم داشته مشکل اصلیش تحویل گرفتن از کرمان خودرو بود با تاخیر وبدون جوابگویی واحترام به مشتری دومیش عدم ارایه خدمات مناسب و تخصصی در نمایندگی (شهر ما)سومیش مشکل کلاج وسایش بیش از حد صفحه کلاج داره منطقه ما کوهستانیه یکمی ترافیک هم باشه بوی بدی از کلاج استشمام میشه مثل اینکه روی درب چاه فاضلاب وایستیدی اینهایه که گفتم دلیل بر بد بودن ماشین نیست هر ماشینی مشکلاتی را داره ولی اگر نمایندگیها درست کاربلد باشن شاید همشون یک روزه حل بشه کرمان خودرو بجای اینکه هی ثبت نام کنه خدمات بعد فروش را بهتر کنه خوب میشه .با تشکر

    پاسخ
  27. یاسر
    سوابق: (400 دیدگاه) ,

    متاسفانه مشکل استهلاک زیاد صفحه کلاج از همون سریهای اولیه تولیدش وجود داشت.

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تورهای لحظه آخری