خودروهای چینی

پکیجی جذاب به فرم جیلی MPV کانسپت

هم‌اکنون می‌توانیم تصاویری کامل از خودروی مفهوم جیلی MPV را ببینیم. این خودرو در نمایشگاه شانگهای حاضر است. مدل یاد شده دارای ظاهری اروپایی بوده و یک خودروی خانوادگی با فضای کافی برای ۵ نفر و احتمالاً ۷ نفر می‌باشد.

geely-mpv-concept-02
در نمای جلو می‌توان جلوپنجره‌ی خاص جیلی را دید که توسط چراغ‌ها احاطه شده و زیر آن‌ها نیز نواری کرومی به چشم می‌خورد. ورودی هوای بزرگ نیز باعث غلبه در سپر شده و همچنین نباید از چراغ‌های روز روشن LED غافل شد.

geely-mpv-concept
در پروفایل جانبی خودرو می‌توان قوس‌های چرخ گیرا با رینگ‌های بزرگ ۱۹ یا ۲۰ اینچی و لاستیک‌های دیواره کوتاه را دید. ستون‌های B، C و D نیز طراحی مشکی رنگی داشته و این موضوع در ترکیب با سقف پانورامیک جو بسیار جاداری را ایجاد کرده‌اند. در نمای عقب نیز شاهد به‌کارگیری یک جفت چراغ نازک و میله‌ای کرومی هستیم.

geely-mpv-concept-01
با ورود به داخل کابین قطعاً نظرتان به کنسول مرکزی بزرگی جلب خواهد شد که در آن کنترل‌های گوناگون خودرو بدون دکمه‌های فیزیکی صورت می‌گیرد. یک صفحه‌نمایش بزرگ تبلت مانند روی داشبورد قرار گرفته و با استفاده از آن می‌توان به عملکردهای اطلاعات و سرگرمی خودرو دست پیدا کرد.

geely-mpv-concept-03
هنوز سخنی درباره‌ی قوای محرکه‌ی این خودروی مفهومی زده نشده اما احتمال استفاده از پیشرانه‌های الکتریکی یا هیبریدی وجود دارد. همچنین هنوز مشخص نیست که جیلی این MPV را به عنوان جانشین مدل امگرند EV8 تولید خواهد کرد یا خیر.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Jast bentley continental

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (185 ديدگاه)

    جیلی عالیه الکی نیست که بهترین خودرو ساز چین شده من این ماشینو با کره ای ها مقایسه می کنم نه چینی هاتاز اسم جیلی هم تو دنیا خوب جا رفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محجد

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    جیلی مورد اعتماد ترین خودروساز چینیه تو ایرانم ماشیناش خوب در اومده

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا