دوج

پکیج جدید دوج برای دارت 2013

دوج با معرفی دو پکیج Special Edition و Limited Special Edition، به سراغ آنهایی رفته که تصور می کنند با پرداخت پول کمتر، چشم های بیشتری به خودرویشان خیره می شود . . . !

2013 Dodge Dart SXT Special Edition
۲۰۱۳ Dodge Dart SXT Special Edition

از اسپشیال ادیشن شروع کنیم که با جلوپنجره مشکی رنگ، چراغ های دودی و مه شکن های جلو از نسخه های استاندارد دارت متمایز شده؛. در نمای عقبی خودرو نیز از LEDهای معروف دوج که با نام RaceTrack LED شناخته می شوند و همچینی خروجی های دوبل اگزوز استفاده شده است. درون کابین نیز مواردی مانند آینه عقب حساس به نور (Auto-Dim)، روکش چرمی فرمان، خروجی برق ۱۲ ولت، سیستم تشخیص صدا، بلوتوث و پورت USB برای چندرسانه ای خودرو آماده شده است. دوج دارت SXT اسپشیال ادیشن با پیشرانه ۲.۰ لیتری ۱۶۰ اسبی، ۱۸,۵۹۰ دلار قیمت خورده که حدود ۶۰۰ دلار گران تر از مدل های استاندارد SXT است.

2013 Dodge Dart Limited Special Edition
۲۰۱۳ Dodge Dart Limited Special Edition

حال به سراغ لیمیتد اسپشیال برویم که ۲۱,۸۰۵ دلار قیمت داشته و حدود ۱,۸۱۰ دلار گران تر از دارت های استاندارد است. دوج برای این مدل از چرم های ناپا، گرمایشی صندلی های جلو و فرمان، سانروف برقی، تهویه دوگانه اتومات و نهایتا نمایشگر ۸.۴ اینچی به همراه GPS استفاده کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. بی نام

    ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
    سوابق: (22 ديدگاه)

    باید به قیمتش توجه داشت. 18590 دلار با ارز مرجع میشه حول و حوش 23 میلیون. با ارز مبادله ای هم میشه 46 میلیون. با ارز آزاد هم میشه 65 میلیون نمودونم این ایران خودرو که میگه هزینه خرید قطعه و مونتاژ مگان که با این قیمت نجومی میدن دست مردم با چه ارزی خرید میکنه که یه ماشینی که از هر لحاظ از اینا پایینتره باید انقد گرون تموم بشه تازه گفتند تو رسانه ها که تندر90 و مگان رو کمتر از قیمت تموم شده میفروشیم.
    وای برما که این مهملات […] رو باور میکنیم!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بی نام

      ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خداوکیلی اینا ارزونند. اگه […] و دلار همون 1000 تومن بود یه ماشین با بهترین و مدرن ترین تکنولوژی برا ملت میوفتاد 19 میلیون تومن که اون وقت به خدا مردم دست و پا میشکوندند.حالا هم میان میگن که ما تازه لطف میکنیم والا قیمت منصفانه پراید 24 ملیونه
      واقعا دیگه نمیدونم میخوان چه بلایی سر مردم بیارن.
      البته فقط خودرو نیست تو تموم عرصه های دیگه هم همین موضوعه ولی اینجا جاش نیست.
      دیگه باید بگیم چه باید کرد؟!!!!!!!!!!!!!!!!1

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    اونقدرام زیبا نیست ولی به هر حال ماشین خوبیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    وای خدای من…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا