رنو

رنو داستر میلیونی شد!

تولید رنو داستر از یک میلیون دستگاه گذشت تا یکی از پرفروش‌ترین خودروهای شاسی‌بلند در سراسر جهان باشد. جالب اینجاست که این خودروی ارزان قیمت ساخت داچیا، تنها چهار سال عمر دارد.

Renault Builds 1 Millionth Duster
Renault Builds 1 Millionth Duster
یک میلیونمین دستگاه از رنو-داچیا داستر در کارخانجات کوریتیبای برزیل ساخته و به یک مشتری در همین کشور تحویل داده شد. داستر هم اکنون در ۵ کارخانه (رومانی، برزیل، کلمبیا، روسیه و هند) تولید و در بیش از ۱۰۰ کشور جهان به فروش می‌رسد.

Renault Duster
Renault Duster
این خودرو در نسخه‌های متفاوتی نیز عرضه می‌شود. به طور مثال نسخه روسی آن برای آب و هوای این کشور و نسخه برزیلی برای سوخت‌های عرضه شده در این کشور بهینه شده‌اند. در هند نیز نسخه فرمان راست داستر عرضه می‌شود.
فضای کابین زیاد، قیمت بسیار ارزان، سادگی نگهداری و تعمیرات و توانایی‌های آن در آفرود باعث اقبال مشتریان به این خودرو شده است. با این وجود داستر در ایران تنها در یک گونه دیفرانسیل عقب و دنده اتوماتیک و با قیمتی بیش از یکصد میلیون تومان عرضه می‌شود که چنین عرضه عجیب و گرانی با حداقل پشتیبانی باعث شده تا بازار نیز روی خوشی به آن نشان ندهد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۸ دیدگاه‌ها

  1. amir

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    رنو داستر موجود تو ایران همش ساخت رومانیه.
    دو مدل داره تو ایران یکی که نگین خودرو میده که دو ایربگ داره و بی هیچ اپشن خاصی ( البته کلا داستر قیمتش پایینه چون اپشن نداره) و یکی داره که 4 ایربگ داره صندلی چرم و سنسور عقب جلو داره.
    نسبت به ماشین های چینی که تو ایران هست و دو هزار تومنم ارزش نداره داستر ماشین اوروپاییه پس تو این رنج قیمت ماشین مناسبیه.
    قیمت 90 تومن با هزینه های سند و مالیات و بیمه شخص ثالث 100 میشه حواستون باشه نره تو پاچتون

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. سيروس

      ۱۴ خرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (49 ديدگاه)

      واقعا زشته
      100 به این پول بدی نامردیه بری یه جک اس 5 بخری سگش به این شرف داره
      ها والا

      موافقم 0
      مخالفم 1
  2. صمد

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستانی که میگن موتور این ماشین ضعیفه یادشون باشه که این ماشین با این هیکلش فقط حدود 100 کیلو از 206 تیپ 5 سنگینتره! برای بدنه به این سبکی توی اروپا حجم بیشتر نمونه هاش 1500 دیزل یا 1600 بنزین/اتانول هست. حجم 2000 رو گذاشتن برای خاور میانه ای ها که عشق حجم موتورن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. پیمان

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان من هم یک داستر گرفتم و راضیم از دوستانی که داستر دارن خواهش میکنم اگه جایی که لوازم یدکیشو دارن سراغ دارین اطلاع دهید مثل روکش صندلی مانیتور وغیره که فابریک یا بهش بخوره ممنون میشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر داستر

      ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (18 ديدگاه)

      پیمان جان منم گرفتم خیلی راضیم برای لوازم جانبی کارمندای نگین خودرو با یه مغازه تو خیابان سورنا تبانی کردن دو لا پهنا حساب می کنن اما شرکت دهکده جهانی تمامی لوازمشو وارد کرده و با قیمت خیلی کمتری از اون گرانفروشها عرضه می کنه برو سایت otolux راهنماییت میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. علی شاهرخی

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    اینجانب در آذر ماه سال گذشته جهت خرید اتومبیل داستر در شرکت نگین خودرو ثبت نام کرده ام و مقرر گردید که پس از 3 ماه کاری خودروی خود را تحویل بگیرم. به رغم اینکه بیش از 6 ماه از تاریخ ثبت نام می گذرد اما نه تنها خودروی مذکور تحویل داده نشده است بلکه به دلیل تغییر هماهنگ نشده مدل خودرو (از 2014 به 2015) و افزایش قیمت اولیه توسط فروشنده امکان پلاک گذاری تا حدود 4 ماه دیگر نیز میسر نمی باشد. همچنین شرکت نگین خودرو به هیچ عنوان حاضر به پرداخت غرامت تا موعد پلاک گذاری اتومبیل ها نبوده و تنها جریمه بابت تأخیر تا زمان تحویل خودرو آن هم با نرخ بسیار کمتر سود متدوال بانکی در چند ماه اخیر را پذیرفته است. حال سوال بنده از سرمایه گذاران اصلی این شرکت که همواره خود را از انظار عمومی پنهان می دارند اینست که آیا اتومبیل بدون پلاک ( که هنوز هم تحویل داده نشده است) به منزله انجام تعهدات این شرکت بد قول می باشد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهران

      ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
      سوابق: (5 ديدگاه)

      علی شاهرخی عزیز داداش شرکت نیگین خودرو آفتاب همون نگین خدرو هست؟ یا فرق میکنه؟ قسطی خریداری کردی یا نقدی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. فراز

        ۱۶ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (2 ديدگاه)

        علی اقای شاهرخی عزیز
        فقط تو نیستی این […] سر خیلیها از جمله من کلاه گذاشته
        منم یک ماه پیش با سه ماه تاخیر با کلی دعوا داسترمو تحویل گرفتم ولی مثل اینکه حالا حالاها پلاک نمیشه
        این خودروییها چه داخلی و چه نمایندگی خارجی همه[…]

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. پیمان

    ۶ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (6 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان امیر داستر ازت ممنونم مرسی.ضمنا خدمت دوستان عرض کنم من یک هفته با داستر رفتم مسافرت از تهران به مشهد بعد هم شمال جای همه خالی ماشین هم اببندی شد بسیار خوب بود مصرف به 6.5 در 100 هم رسید نرم وراحت .کولر عالی شتاب هم خوب سروصدا داخل هیچ صدای موتور داخل نمی امد ضبط وباند خوب بلوتوث عالی من سنسور عقب هم گذاشتم خوب شد در کل از پولی که دادم راضیم به نظر من از خودروهای ایرانی وچینی خیلی خیلی بهتره هر می خواد بخره معطل نکنه .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. jasem

    ۱۵ تیر ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    این ماشین تو امارات 49000 درهم به فروش میرسه که معادله 45000000 تومن میشه وای بر ما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. سامان

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من هم یه دستگاه داستر نوشتم ولی آخرشم تحویل نشد رفتم لیفان ایکس 60 نوشتم سر یکماه تحویلم دادن با دو ملیون تخفیف همین چینی ها خبلی هم بهتر از خیلی شرکتهای بدقولند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. mehran

    ۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    البته هنوز هم پلاک نشده و گفتن 20روز دیگه پلاک میکنن . مسوئلین نگین خودرو از اول موقع ثبت نام دروغ گفتن تا الان و به هیچ یک از حرفهاشون عمل نکردن . هر کی این ماشین رو میخواد بازار آزاد بخره هم زودتر ماشین رو تحویل میگیره هم به صرفه تر در میاد براش.. الان فقط از زمان تکمیل وجه 100میلون من 2ماه دست نگین خودرو بوده 6ماه هم که اون50میلیون اولیه دستشون بوده اگر سود بانکیش رو حساب کنید میفهمید خیلی بهتره از شرکت خرید نکنید و مثل من قربانی نگین خودرو نشید …به تبلیغات و تاریخ تحویل موقع قرارداد اصلا توجه نکنید که همش دروغه…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امیرمحمد

    ۲۵ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    بچه های که داستر گرفتن،کجا مانیتور و وسایل دیگه فابریک روش میذارن؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پیمان

      ۲۴ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (6 ديدگاه)

      امیر محمد جان فروشگاه زرنوش تلفن 66744040

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. محمدصادق جمشیدی

    ۲۵ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من جدیدا داستر با قیمت 106 م خریده ام . ماشین خوبیه اما هم گرونه و هم نگین خودرو شرکت ضعیفیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. موسوی

    ۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    تنها راه حل تحویل خودرو از نگین خودرو اینکه از همون اول با آقای رضائی-مسئول امور مشتریان در دفتر مرکزی نگین خودرو دائم در تماس و پیگیری باشیدبروید ضمنا در وزارت صنایع و معادن بمحض تاخیر در تحویل شکایت ثبت کنید. یک دو ساعت فقط وقت میبره. میدان تجریش است.
    بخاطر داشته باشید نگین خودرو بسیار بدقول است و اگر اینکار نکنید حالا حالاها به ماشین نمی رسید. عینا همین پروسه طی کردم تا تونستم با سه ماه تاخیر داستر تحویل بگیرم.
    نکات مهم که حتما رعایت کنید
    1-موقع ثبت نام بابت بیمه بدنه نزدیک 1.7 میلیون تومان طلب میکنند و می ترساند شما را. به هیچ وجه قبول نکنید زیرا خود شما می توانید بیمه بدنه کنید با مبلغ نزدیک هشتصد هزار تومان
    2-چنانچه قسطی بخرید مبلغ پانصد و چهل هزار تومان بعنوان هزینه ترهین سند از شما می گیرند که اصلا همچنین هزینه ای صورت نمی گیرد و کاملا غیر قانونی است. اگر اصرا کردند عنوان بکنید از وزارت صنایع استعلام می کنیم اگر قانونی بود پرداخت می کنیم.
    3-جریمه تاخیر ماهیانه 18% در قرارداد گذاشته اند. قبول نکنید و روی 22% اصرار کنید. ما شکایت کردیم و 22% گرفتیم
    4-خیلی که پیگیری کنید خودرو بدون پلاک و مدارک بشما تحویل می دهند و دوباره چندین هفته تاخیر بابت پلاک کردن. اصرار کنید که جریمه تاخیر تا روز پلاک خودرو مورد قبول شما است. ما پس از شکایت به همین گونه جریمه گرفتیم
    5-مجددا تاکید می کنیم در اولین تاخیر روز بعد از موعد قراردادی تحویل، به وزارت صنایع شکایت کنید. هر فردی که این روش را در پیش گرفت موفق شد تمامی موارد فوق را محقق نماید ضمن اینکه بسیار زودتر از دیگران به خودرو خود با پلاک رسید.
    خود من نمونه ای که همه موارد فوق را به پیش بردم. بدین گونه ثبت نامی اردیبهشت 94 بودم و با تاخیر سه ماهه در مرداد به خودرو با پلاک رسیدم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مهدی دهقانی

    ۲۵ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    حجم روغن مصرفی داستر چقدر هست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. محمدرضا مسكوتي

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوستان عزیز من یک هفته است خریدم موتور 2000 فرانسه تمامی استانداردهای ایمنی رعایت شده مصرف سوخت استثنایی نرمی بی نظیر ه، از نگینًخودرو بالاتر از میرزای شیرازی گرفتم، ۶٠ نقد بعلاوه ١٠ تا ۴ ملیون، یک هفته ای تحویلم دادند، راضیم ، باکلاس و راحت، جاداریش بی همتاست بی صدا، می ارزه به همه اسباب بازی های چینی .
    بااین مبلغ متاسفانه در این مملکت یاباید کارکرده شاسی ژاپنی بخری یا چینی نو، مونده به طرز فکر و سلیقه هرفرد، موفق باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا