رنو

رنو Zoe اصلاح شده با شعاع حرکتی 400 کیلومتری

رنو در نمایشگاه خودروی پاریس خودروی Zoe بهبود یافته‌ی خود را به نمایش گذاشت و هم‌اکنون جزئیات ابتدایی مربوط به این خودرو مشخص شده است.

renault-zoe-2017-mascoche_02

renault-zoe-2017-mascoche_04
این خودرو با حالت تمام الکتریکی دارای شعاع حرکتی ۴۰۰ کیلومتری خواهد بود و بدین ترتیب شورولت بولت جدید با شعاع حرکتی ۳۸۳ کیلومتری را کنار خواهد زد.

renault-zoe-2017-mascoche_06
فاکتور کلیدی افزایش محدوده‌ی حرکتی Zoe استفاده از مجموعه باتری ۴۱ کیلووات ساعتی جدید است. شگفت آنکه ظرفیت این باتری به‌طور قابل‌توجهی کمتر از باتری ۶۰ کیلووات ساعتی بولت می‌باشد. این تغییر همچنین نسبت به شعاع حرکتی ۲۴۰ کیلومتری Zoe کنونی بسیار مثبت بوده و همچنین بیشتر از شعاع حرکتی ب‌ام‌و i3 نشان می‌دهد.

renault-zoe-2017-mascoche_21

renault-zoe-2017-mascoche_22
دیگر جزئیات مربوط به این خودروی جدید معلوم نشده اما بر پایه‌ی تصویر به نمایش درآمده به نظر نمی‌رسد که تغییر چشمگیری در نمای ظاهری خودرو را شاهد باشیم.

renault-zoe-2017-mascoche_08
طبق گفته‌های اتوکار فروش این مدل، اوایل سال آینده شروع خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲۲ دیدگاه‌ها

  1. madjid911 GT2

    ۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    کارلوس غصن یک نابغه در صنعت خودروسازی هست.
    به سرپرستی میشلین فرانسه رسید
    مدیر میشلین شد
    به رنو پیوست
    با زحمت فراوان به ریاست رنو رسید
    تمام مشکلات رنو حل کرد
    ایده ی ادغام رنو با نیسان رو داد.
    نیسان با ادغام با رنو از شرکتی که فقط در 3 مدل سود داشت و در آستانه ی ورشکستگی قرار گرفته بود به شرکتی تبدیل شده که همه ی مدلاش سود آوری بالایی دارن.
    .
    خدایا این مرد رو در سایه ی لطفت حفظ کن و سلامت نگهش دار که رنو و نیسان رو واسه ماشین بازا سالم و سرحال نگه داشت. وگرنه نیسان هم مثل دوو یک حسرت میشد. خدایا بهش عمر طولانی و با عزت عطا کن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      افرین به این مطالعه شما

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. madjid911 GT2

        ۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        آفرین به ادب و شخصیت آقا بهنام گل. تاج سر پدالی ها.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۹ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          من فدای همه دوستان پدال بشم.
          واقعا با خیلی از کامنت ها حال میکنم
          از دانش دوستان لذت میبرم و استفاده
          اقا مجید من خیلی چیزها نمیدونستم و به ندانستم اعتراف میکنم ولی ازشما خیلی یاد گرفتم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. madjid911 GT2

          ۹ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          خجالت نده. ما کوچیک شماییم.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. uss zumwalt DDG-1000

          ۹ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          واقعیت گفتم دوست عزیزمن اقا مجید

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. مجید

        ۱۰ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (681 ديدگاه)

        طراحی خوبی داره مخصوصا چراغ های عقبش دوستم که تو اتریش زندگی میکنه یکی از اینا رو اجاره کرده بود می گفت این قدر نرم و با کیفیت بود (چون تو یک سال و نیم نزدیک به 100 هزار کیلومتر کارکرده بود البته به خاطر اجاره ای بودن) که تعجب میکردی بعدشم به خاطر برقی بودن هیچ نوع مالیاتی نداره ولی مشکل شارژش رو گفته بود که البته اونجا تو شهرشون ایستگاه َشارژ سریع بود اما به نظر میرسه این شکل هم تو این مدل جدید حل شده به هر حال میگفت این ماشین خیلی بهتر از اون چیزی هستش که به نظر میاد

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. akbar

    ۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    رنو خوب پیشرفت داشته ، ولی هنوز برند رنو در لیست صد برند برتر دنیا نیست ، ولی نیسان در این گروه قرار داره و سومین خودرو ساز ژاپنی است و سهام بخشی عمده ای از میتسوبیشی رو خریده و به نوعی وزن نیسان در این گروه سنگین تر است . شرکتهای معتبر بعضی وقتها با طرح های اشتباه خودشون رو ضعیف می کنند ، ولی اگر سریع متوجه بشن دوباره مطرح خواهند شد ، همین رویه ای که برای بعضی برندهای آمریکایی اتفاق افتاد . ولی شرکت رنو تو بعضی ردهها هنوز نمیتونه عرض اندام کنه و باید خیلی تلاش نماید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. uss zumwalt DDG-1000

      ۹ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      تولیست 100 برند نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مطمئنی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
      لیست 100 برند والا یعنی همه خودروسازان پس چطور رنو نبوده
      مگه چندتا خودروساز داریم که بشن صدتا که اونم رنو جز اونا نباشه.
      بیشتر دقت کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۹ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        البته منظور ایشون صد برند برتر فارغ از حیطه ی کاریشون هست و طبیعتا خودرو هم یکی از اونا بوده و غول های دیگه ای نیز توی صد برند برتر دنیا هستن.
        ارادتمندم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. uss zumwalt DDG-1000

          ۹ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          ازتوضیح شما ممنون اقا شاهین

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شاهین

          ۱۰ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          مخلصم داداش

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. omid

      ۱۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (166 ديدگاه)

      این یه تصور اشتباهه، رنو چندین ساله چه از لحاظ تیراژ و چه از نظر کیفیت یکی از خودروسازان بزرگ دنیاست ، ولی به دلیل اینکه طراحیهای این برند در نسل های قبل چندان به مذاق ایرانیها خوش نیامده، اکثرا فکر میکنن یه برند عقب افتاده و دست دوم و با تکنولوژی پایینه، درصورتی که رنو در زمینه های مهمی مثل افزایش ایمنی و کاهش مصرف سوخت و آلایندگی خودروهاش و همچنین کارخانجاتش یکی از شرکت های برتر هست ، و جدیدا که زبان طراحی جدیدش را رو کرده تازه کم کم داره نظر کسانی که از رنو بدشون میامد عوض میشه و با دیدن تالیسمان و مگان و … به به و چه چه میکنن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. سعید

    ۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (26 ديدگاه)

    رنو عالیه.همین زویی پرفروش ترین خودروی الکتریکی اروپاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. YAS

    ۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    بردش که عالیه.از طراحی و اتاقش هم خیلی خوشم اومد.کاشکی میومد ایران یا حداقل صحبت راجع به ورودش میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمیدرضا

    ۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    چقدر جالب خودرویی با ابعاد کوچیک و همچین برد مسافتی خیلی خوبه ولی من به طراحی داخلی محصولات رنو خیلی انتقاد دارم داره همشون شکل هم میشه به جز چند مورد سدان گرون قیمت و شاسی بلندای جدید طراحی محصولات اکونومیک دقیقا همینه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. ehsan

    ۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (46 ديدگاه)

    یک اشتباه رایج در مقایسه برد خودروهای الکتریکی در نظر نگرفتن استاندارد مورد استفاده جهت محاسبه برد است. در این زمینه استاندارد مورد استفاده در آمریکا بسیار سخت گیرانه تر از اروپا می باشد و معمولا مسافت حرکتی محاسبه شده با استاندارد آمریکا حداقل 30 درصد کمتر از استاندارد اروپایی می باشد. بر این اساس اگر بخواهیم برد این خودرو را با شورلت بولت مقایسه کنیم رنج آن حدودا به عدد 280 خواهد بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Arash-zr

    ۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (26 ديدگاه)

    با اینکه به رنو علاقه زیادى ندارم ولى این ماشین خیلى دوست داشتنى!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ahmadreza

    ۹ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (116 ديدگاه)

    به نظر من رنو های جدید(منظورم خارجی هاست نه محصولات سایپا و…) ارزش یه بار امتحانو دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مهدی

    ۱۰ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (552 ديدگاه)

    سلام دوستان عزیز بنده قبلا یک اظهار نظر البته طولانی داشتم که باید بسمت خودروهای برقی برویم علی الخصوص در تهران مشهد تبریز اصفهان و البته با یک نگاه بلند مدت مثلا در سال 1415 در تهران مشهد تبریز اصفهان حداقل نیمی از خودروها و تمام موتورها برقی باشند و از همین حالا 20 سال دیگه انجام شده باشد برنامه ریزی دوسال زمان میخواهد شریک واقعی مناسب خارجی داشته باشیم و دوسال برای راه اندازی خط تولید و پیش فروش همزمان چهارسال برای شارز خودروها کار شود چگونه باشد ( جایگاه ها یا منازل و..) از سال 1403 موتورها و ماشین را دست مردم بدهیم هرکی موافق فنی بگه بله لایک بزن ایراد را بدانیم چیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. omid

      ۱۰ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (166 ديدگاه)

      دوست عزیز، من منکر استفاده از خودروهای برقی نیستم و اتفاقا علاقمند هم هستم، اما به نظرم خودروهای برقی زمانی واقعا اثرگذار خواهند بود که نیروی برق کشور از از راه های تجدیدپذیر مثل باد و خورشید و … به دست بیاد تا کاهش مصرف انرژی و آلودگی واقعی اتفاق بیفته، وگرنه با نیروگاههای سوخت فسیلی که توی مملکت ما هست و استفاده از برق اونها برای چنین کارهایی، به طور واقعی اثرگذار نبوده و در طولانی مدت موفقت آمیز نخواهد بود. ضمن اینکه تکنولوژی خودروهای برقی به زیرساختهای زیادی احتیاج داره مثل جایگاه ها، باتری ها، خدمات نگهداری و تعمیر و … که برای کشور ما که هنوز در زمینه همین خودروهای موجود هم زیرساخت های مناسب نداریم، یه چیز خیلی دور و دست نیافتنی به نظر میاد ( توجه داشته باشید که منظور بنده اجرای کامل و پیاده سازی موفق این تکنولوژیه، نه مثل سایر چیزهایی که اول سخت افزارش اومده و بعد نرم افزار وبعد نحوه استفاده و شاید سالها بعد فرهنگ استفاده از آنها !! )

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. من

        ۱۱ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (249 ديدگاه)

        با بخش اول حرف شما مخالفم چون مشکل الودگی هوای شهر های بزرگ با برقی شدن خودرو ها حل میشه حتی اگر برقشون از نیروگاه های ذغال سنگی تامین بشه!

        موافقم 0
        مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا