رنو

مگانی به سبک تالیسمان: نخستین تصاویر از نسل جدید رنو مگان 2016

به‌تازگی کمپانی رنو از نسل نوین مگان رونمایی نموده است. مگان جدید را باید به‌عنوان مفهوم جدید و جذاب رنو از یک هاچ‌بک شهری پذیرفت. خودرویی که به‌تازگی به بازارهای جهانی معرفی شده و رقیبی سرسخت برای محصولات برندهای معتبری همچون فورد، مزدا، اُپل و پژو است.

New Renault Megane 2016
New Renault Megane 2016
با عنایت به تصاویر نسل جدید مگان و با توجه به اینکه هنوز از نسل جدید فورد فوکوس تصویری منتشر نشده، باید گفت رقیب دیرینه یعنی رنو مگان دست‌به‌کار شده و تدارک کاملی برای رقابت با بزرگان بازار دیده است. رنو که این مدل را برای نمایشگاه خودرو فرانکفورت آماده نموده اعلام کرده تا اواخر ۲۰۱۵ و یا ابتدای ۲۰۱۶ این محصول را به بازار عرضه می‌کند. مگان که همواره یکی از پرفروش‌ترین و خوش‌نام‌ترین محصولات رنو بوده، نقشی استراتژیک در سبد محصولات رنو دارد. اما ببینیم رنو در مگان نسل چهارم چه چیزی ارائه می‌کند.

New Renault Megane 2016
New Renault Megane 2016
رنو گرچه مگان زیبایی طراحی نموده اما تقریباً به گونه‌ای پیش رفته که در شش‌ماهه اخیر از رنو دیده‌ایم و انتظار داشتیم. خبر اصلی این است که مگان در سبک و سیاق طراحی به تالیسمان شبیه شده است. چراغ‌های مربع شکل جلو به یک خم در کناره‌ها مجهز است و به شکل کمان یا بومرنگ درآمده‌اند تا همنوایی خود با محصولات گروه رنو را فریاد بکشد. مگان جدید همچون اسلاف نوینش از جلوپنجره‌ای حجیم و یک آرم بزرگ رنو که با کروم، بسیار زیباتر به نظر می‌رسد برخوردار است که در برخی از مدل‌ها سه خط عرضی پایین آرم رنو خودنمایی می‌کند. مگان جدید در عقب نیز از چراغ‌های زیبا و جدید رنو که از کناره‌های ستون C تا مرکز درب عقب کشیده شده‌اند سود می‌برد. در کل طراحی نسل نوین مگان جذاب‌تر از گذشته است و کار رقیبان را برای حضور در این بخش از بازار سخت نموده است.

New Renault Megane 2016
New Renault Megane 2016
در ابعاد بدنه مگان نسل چهارم تفاوت‌هایی با نسل پنجم دارد به‌طوری‌که ۲۵ میلی‌متر کوتاه‌تر شده و در بخش عقبی ۴۷ میلی‌متر پهن‌تر شده است و خودرو در کل ۳۹ میلی‌متر در مقایسه با نسل قبل عریض‌تر شده است. رنو همچنین با افزایش ۲۸ میلی‌متری در فاصله بین چرخ‌های جلو و عقب، کابین را بزرگ‌تر از پیش ساخته است. فرانک لگال درباره شخصیت نسل چهارم مگان گفته است: با خطوط محکم و تیز نسل جدید که از انتهای خودرو به سمت دماغه خودرو امتداد یافته‌اند، شخصیت مگان قوی‌تر از پیش ترسیم شده است.

New Renault Megane dashboard
New Renault Megane Interior
فضای داخلی مگان بسیار مجلل‌تر از قبل شده و با الهام از طراحی مفهومی رنو کلیو سوپرمینی و کپچر، به شکل زیبایی ساخته و پرداخته شده است و رنو با این کار انتقادات از نسل قبل را به‌خوبی پاسخ داده است. در این طراحی ضمن استفاده از خطوط مستقیم، کلیتی ملایم و شیک مدنظر قرار گرفته تا سرنشینان از بودن در کابین مگان احساس خستگی نکنند. مواد باکیفیت‌تر، یک صفحه‌نمایش کشیده و بزرگ، فرمانی خوش‌ترکیب و نشان‌دهنده‌هایی مزین به نور آبی یخی باعث شده‌اند تا تازگی داشبورد و کابین مگان در عین کاربردی بودن جذاب به نظر برسد. رنو تا آن حد به مگان جدید خوش‌بین است که سایت معتبر نت‌کارشو از قول فرانک لگال طراح بخش داخلی مگان نوشته: “در بازار سدانهای کامپکت که با رقابت بسیار شدیدی روبرو است، برای مگان حیاتی است که در صدر بهترین طراحی داخلی جای بگیرد”.

New Renault Megane 2016
New Renault Megane 2016
احتمال دارد رنو در نسل چهارم مگان تنها به ارائه گونه ۵درب این مدل اکتفا کند و از تولید نمونه سه درب خودداری نماید. موتورهای مورد استفاده در نسل چهارم مگان بنزینی و دیزلی هستند و در آن‌ها از مزیت توربو نیز استفاده شده است. موتورهای ۱.۶ لیتری رنو که به تکنولوژی روز مجهز شده‌اند از اصلی‌ترین گزینه‌های ممکن برای استفاده در مگان جدید می‌باشند.

New Renault Megane 2016
New Renault Megane 2016
خبرهای دریافت شده از کمپانی رنو حاکی از ارائه گونه‌ای اسپرت با نام GT می‌دهد که به رنو مگان نسل چهارم هویتی خاص می‌دهد. این مدل که از سپرهای بازطراحی شده سود می‌برد در کلیت کار اسپرت‌تر از مدل پایه ساخته و پرداخته می‌شود تا ذائقه افراد پرهیجان را نیز پاسخ دهد. هنوز درباره مشخصات فنی این مدل چیزی گفته نشده اما رنو اعلام کرده این سری توسط بخش رنواسپرت آماده می‌گردد که به‌طور تخصصی بر روی محصولات با عملکرد بالاتر کارخانه رنو کار می‌کنند. همچنین گفته شده یک رنگ اختصاصی برای این مدل در نظر گرفته می‌شود که” آبی آهن” نام دارد و این مدل علاوه بر تجهیزات کروم کاری شده، از رینگ‌های ۱۸ اینچی سفارشی نیز بهره می‌برد.

New Renault Megane 2016
New Renault Megane 2016
نسل کنونی مگان که در کلاس خودروهای رده C است، از سال ۲۰۰۸ به بازارهای جهانی معرفی شده و پس از اقبال عمومی در سالهای نخست معرفی در روزهای اخیر به‌شدت با افت فروش روبه‌رو شده است، به‌طوری‌که در بازار انگلستان و در سال گذشته میلادی تنها ۸۰۰۰ دستگاه از آن به فروش رفته و رنو با عنایت به این شرایط، درصدد است تا دستور توقف خط تولید آن را صادر نماید.

New Renault Megane 2016
New Renault Megane 2016

منبع: netcarshow carpassion autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. صدرا

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (24 ديدگاه)

    واقعا طراحی خوبی داره. بخصوص من از طراحی آمپر دیجیتال تکی خیلی خوشم میاد. البته مزدا 3 به نظرم یکی از بهترین طراحی های آمپر دیجیتال رو تو رده قیمتی خودش داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (68 ديدگاه)

      رنو تو این دهه ی اخیر دست به آزمون و خطا های زیادی تو طراحی زده، نمونه های رادیکالش میشه به نسل مگانی که تو کشورمون هست و یا اونتایم (Avantime) اشاره کرد.
      اما الان بالاخره به یه هویت خاص و هارمونیک تو طراحی هاش دست پیدا کرده. همین مگان جدید، تالیسمان و حتی کولئوس خیلی خوب میتونن جاشون رو تو بازار پیدا کنن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. آرمااااان

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      خیلی زیباست
      40 سال دیگه سایپا میخواد این مگانو مونتاژکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. MjM

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (720 ديدگاه)

    فرانسویا دارن یه تکونی میخورن
    طراحی رنو هم متحول شده و به یه زبان طراحی خوب دست پیدا کرده
    باید بیاد تا ببینیم چیکار کرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بنتلی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خیلی زیبا هس البته زیاد با خم چراغ جلوش حال نمیکنم،طراحی داخلیش هم بسیار عالی و خوبه البته نه برای سدان لوکسش(تالیسمن)،ب نظرم زیر ۲۰هزار دلار خیییلی موفقه،دوستان کسی میدونه قیمت نسل قبلش چقد بود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Pony car

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    بچه ها یه نظر بدید من هشتاد میلیون نقد دارم قسط هم دوست ندارم بدم یه ماشین اول زیبایی بعد کیفیت بعد بازار دست دوم بیشتر هم اس یو وی دوست دارم خواهش میکنم نظر بدید ممنون تو شاسی بلندهای چینی کدوم ارزش پول دادن داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdi

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      جسارت نباشه ولی همه خرید خودرو رو تحریم کردن بعد شما می خواهید ماشین نو بخرید؟
      به نظرم jac s5 خوبه!!!
      یا اگه یه کم روی پولت بزاری داستر هم بد نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. mahdi

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      ولی در کل ماشین چینی بازار دست دو خوبی نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. s.M.s

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (26 ديدگاه)

      با این چیزهایی ک شما گفتین اول زیبایی و …
      شاید s5 جک بد نباشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. کیانوش 38

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (98 ديدگاه)

      توی این رده قیمت JAC S5 فکر کنم بهترین گزینه باشه. البته من همیشه پیشنهادم این بوده که باید با احتیاط سمت ماشین چینی رفت. یعنی منظورم اینه که حداقل یک سال از عرضه ش بگذره تا معایب اصلیش معلوم بشه و بعد دست به انتخاب زد. این ماشین آپشن های خیلی زیادی رو توی قیمت مناسبی ارائه و همینطور از یه موتور 2 لیتری توربوشارژ بهره میبره که قدرت اون رو نسبت به همتایان کره ایش بالاتر میبره و مصرف سوختش رو پایین تر میاره. با این حال به خاطر تک دیفرانسیل بودنش قدرت مانور این ماشین در شرایط سخت جاده ای و خارج از جاده بسیار پایین تر از هم رده های کره ایش هستش. البته MVM X33 با گیربکس CVT هم انتخاب دیگه ای هست که یه مقدار قیمتش پایین تره و آپشن های کمتری داره ولی در عوض یه ماشین اتومات دارید که به خصوص توی ترافیک ها میتونه کمک حالتون باشه. البته من خیلی تعریفی از این X33 نشنیدم و برای همین اون رو توصیه نمیکنم. حالا یه سری SUV های ارزون تر هم وجود داره مثل Lifan X60 و Lifan X50 که من این ها رو هم به هیچ وجه توصیه نمیکنم. به خصوص به خاطر اینکه کیفیت مونتاژ X60 هم این اواخر بسیار افت کرده.
      در کل من خرید ماشین S5 رو هم الان خیلی به خاطر شرایط زمانی توصیه نمیکنم. یکی به دلیل اینکه همونطور که گفتم هنوز این ماشین جواب پس نداده. دوم اینکه الان باید خودرو سازها رو تحریم کرد. البته باز کرمان موتور برعکس ایران خودرو و سایپا آن چنان هم مستحق محکوم شدن نیست و شاید اگر شرایط بهتر بود مثل قدیم باز تلاش میکرد ماشین های ارزون قیمت روز رو به قیمت مناسب وارد بازار کنه.
      در ضمن نگران بالا رفتن قیمت این ماشین هم به خاطر نخریدن در شرایط الان نباشید چون کرمان موتور همین تازگی قیمتاش رو افزایش داده و در کل قیمت محصولات کرمان موتور خیلی شناور نیست و معمولا توی سیکل های طولانی مدت هم افزایش زیادی ندارن. در ضمن از اونجا که جیلی هم داره قیمت هاش رو رقابتی تر میکنه به احتمال زیاد روی تثبیت قیمت این ماشین هم در طولانی مدت تاثیر بذاره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohsen

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (2 ديدگاه)

        داداش قصه شب نوشتی معایب ماشین چینی معلوم بشه اون سرتا پاش معایبه دیگه مارو ببین کی هستیم من همیشه فکرم این بود از فلمیلا ماشین چینی بخره برم ببینم عقل داره ؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. Ariaz

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (25 ديدگاه)

      آخه برادر من الان وقت خرید ماشین نیست.
      ولی جهت راهنمایی MG بهترین انتخاب تو این بازه قیمتیه.
      رنو مگان و رنو فلوئنس هم هست. ولی MG 550 و MG 6 ماشینای فوق العاده خوبی هستن.
      حیف که تو ایران خیلی خوب جا نیوفتادن. شما یه دست دو زیر ده هزار کارکرد رو خیلی خوش قیمت میتونی بخری.
      ولی از من میشنوی صبر کن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    6. mohsen

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      واسه SUV تویوتا لندکروز مدل 1992 تا 1995 البته V8 باشه عالیه بعدش نری پولتو بدی رنو منو جک مک سحر آمیز یا mvm ، ماکسیما مدل 88 یا 89 دنده دستی عالیییییه ! جنسیس کوپه رو میگیره شک نکن
      آقا PONY CAR اصلا به ماشین چینی پول نده یعنی هیچ کدوم ارزششو ندارن اونا ماشین بودن چینیا خودشون میروندن دیگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. fluid

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (505 ديدگاه)

        داداش رنو با جک مقایسه میکنی؟!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. mohsen

          ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
          سوابق: (1063 ديدگاه)

          اره خوب MVM x60 هیچی نباشه از این داسترا خوشگلن که شبیه پیرمرداس که سرطان پورستات داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
    7. ناشناس

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (467 ديدگاه)

      مردم دارن همه تلاششونو میکنن وخودروی صفر نمیخرن اونوقت عده ای میان همچین نظراتی میزارن. تا وقتی افرادی مثل شما پولی که با هزار زحمت در میارنو راحت به خودروهای بی کیفیت داخلی وخودروهای وارداتی چینی یا خودروهایی باکیفیت خوب اما قیمت های نجومی میدن.اوضاعمون همینه
      نمیدونم چرا عده ای نمیخوان اینو قبول کنن که با خرید خودروی سفر هم حال و هم آینده ء خودشونو هفتاد هشتاد میلیون آدم دیگرو دارن به خطر میندازن
      اصلا هرچی دوس داری بخر.سه تا پراید بخر بده برات شاسی بلند درستش کنن.بورو د وتا سمند بخر.شاسی بلند دوس داری ام و ی ام بخر که بهترین شاسی بلند دنیاست. بورو …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    8. hossein

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (8 ديدگاه)

      سانگ یانگ تیوولی فک کنم گزینه ی خوبی باشه.تا جاییکه یادمه 83 تومن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohsen

        ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        اون روز یکییم هم فکر شما بود ماکسیماشو با سانگ یانگ عوض میکرد همش تو فکر بودم صبح چی خورده؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
    9. عاطفه

      ۱۹ آذر ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ازرا 2010
      خیلی خوبه
      بهتر از هر چی چینیه
      شما بنز هم میخوای بخری نو نخر
      چون تو ایران قیمت نو خیلی بالاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    10. Mahan

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      از نظر من برو هیوندای اکسنت بگیر بجای از این شاسی بلندای چینی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    طراحیش خیلی بهتر شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رامتین

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (3047 ديدگاه)

    موتور 1600 با توان 200 و موتور 1800 با توان 280 اسبیش گزینه های بسیار جذابی هستند که اگه در ایران بیاد و قیمت 150 داشته باشه موفقه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. Pony car

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (144 ديدگاه)

    سلام ممنون از نظراتتون در جواب دوستی که گفت ما الان تحریم کردیم من خودم از سه سال پیش تا الان با اینکه بوجه خرید یه ماشین داخلی رو داشتم اما ماشین نخریدم تا الان که مجبورم اونم ماشین خارجی میخوام نه داخلی خدا یه بچه بهم داده بدون ماشین خیلی سخت با بچه کوچیک دوستون دارم ممنون از راهنمایی هاتون خودمم عاشق ماشینهای ژاپنییم اما پولشو ندارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید جهرمی

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (3691 ديدگاه)

      اگه 80 تا داری مزدا 2 و یاریس کم کارکرد ک بهتره از ماشینای چینی.
      ان شاء الله خدا برکت بده و بچتون باعث شادیتون شه. قدمش مبارکه بچه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. HELL CAT

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    جذاب بی خاصیت کافیه ماشین فرانسوی خراب بشه
    فقط دردسر برای مکانیک و رانندس
    مثلا به جای اینکه ازپیچ استاندار برای بستن قطعات استفاده کنه میاد پیچ هزار خار میزاره با آچار های کم یاب یا خدانکنه بخوای چیزی رو جا بزنی مثل فنر سوپاپ یا پلوس و اجزای جلو بندی پیر میشی به خدا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امیرحسین

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (77 ديدگاه)

    دوست عزیزی که به دنبال خودرو تو بازه 70 میلیون بودن
    اگر خانواده هستین مگان دو نسل قبل سالم انتخاب خوبیست.هرچند ساده هست ولی به لحاظ فنی همچنان در سطح بالاست.سیستم تعلیق خوب و ترمز قوی و صندوق جادار…
    اگر جوان هستین “ام جی3” گزینه مطلوب هست به دلیل هندلینگ و سواری خوب ,امکانات کاربردی و ….
    ولی در آخر همچنان معتقد به نخریدن هستم.چرا ام جی3 که قیمت جهانی آن به اندازه 206 هست رو باید 75 میلیون خرید؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      من ماکسیمارو به گزینه های شما ترجیح میدم یا حتی سوناتا قدیمی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. بنتلی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ب نظرم جک ‏S5و آسا گزینه های خوبی هستن،یا اگه میتونی صبرکن تیگو5هم چیز خوبیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      میگفتی برو پراید بخر از این لگن چینیا پرستیژش بالاتر بود

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. سارا

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (217 ديدگاه)

    اونوقت نسل اولش رو سایپا داره 110 میلیون میفروشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. پیرهن مشکی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    عالی. دمتون گرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. h112

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (434 ديدگاه)

    طراحی بیرونیش خوبه …..اون آرم رنو روی فرمون خیلی جلوه بدی داده به فرمون…
    در کل سال 2016 داره میاد همه دارن پیشرفت میکنن بعد کمپانی های ایرانی هنوز درجا میزنن/…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. لعنت به خودروی چینی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (143 ديدگاه)

    آقایی که گفتی میخوای خودرو بخری و یه بچه داری اگه بچه و خانواده ت برات مهم هستن به هیچ وجه خودروی چینی نخر به زیبایی ماشین توجه نکن.من خودروی چینی داشتم این خودروها آشغال هستن.هیچ ایمنی ندارن خیلی راحت چپ شد 4ساله فلج شدم بدبخت شدم زندگیم نابود شد.آقا سمند بخر خیلی بهتره از آشغال چینی.متاسفانه تو کشور ما برای انسان ارزش قائل نیستن باید گاری سوار شیم و با گاری سرعتمون به 100 تا برسه!آقا مراقب سلامتیتون باشید که بعدا ملیاردی هم پول خرج کنید به دستش نمیارید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      یعنی کسی که به شما دیس داده واسش التماس دعا دارم بره خودشو دخیل بزنه مشهد شاید شفا بگیره معلومه کسی که دیس داده از این کامند فوکولیان که پدر زنشون مرده با پولی که به زنش رسیده رفته شاسی بلند چینی خریده تو محله بگن شاسی بلند داره
      در ضمن از خدا براتون سلامتی کامل طلب میکنم و امید وارم همه چی خوب بشه ممنون از اینکه میاد به جماعت واقعیتو میگید و درک بعضیارو بالا میبرید که بفهمن ماشین چینی یعنی چی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. وحید

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (325 ديدگاه)

    از رنو بعید بود داره طراحی خوشو بدست می اره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. بنتلی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    دوست عزیز واقعا ناراحت شدم از اتفاقی ک برا شما افتاد،امیدوارم دوباره پایه های زندگیتون استوار ومحکم بشه و دوباره از زندگی خود لذت ببرید هرچند میدونم با این شرایط توی این زمونه گذران زندگی دشواره ولی چاره ای نیس جز کنار اومدن با شرایط و در همین شرایط هس ک انسان اطرافیان خودشو بهتر میشناسه و یقینا خداست ک همیشه همراه و پشت و پناه شما خواهد بود،امیدوارم با روحیه قوی دوباره زندگیتو ازنو بسازی و همیشه خنده رو لبات باشه،از این ک بی ادبی و پرحرفی کردم ببخشید،از طرفی شاید پیش خودت بگی ک دارم زر مفت میزنم،حق هم داری چون من شرایط تورو ندارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. بنتلی

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    دوست گرامpony carعزیز،من یک گزینه بسیاار خوبیو فراموش کردم ک داش حسین گل ب اون اشاره کردن،تیوولی خودرو خیلی خوبیه ک در کنار امکانات خوب،کیفیت بالا،قیمت مناسب،چهره جذاب،ایمنی بسیاار بالایی داره و اصلا قابل مقایسه با خودرو چینی نیس،مطمئن باش بهترین گزینه هس و ارزش خرید بالایی داره همچنین بازار دست دوم مناسبی نسبت ب خودرو چینی داره،خود سانگ یانگ هم انتظار فروش فوق العاده و بسیار زیادی از این محصول داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohsen

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1063 ديدگاه)

      سانگ یانگ ***میزاش اسمشو از این قشنگ تر بود من اول به چینی اعتقاد ندارم بعد به کره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ؟

      ۲۲ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (14 ديدگاه)

      تیوولی حتی مانیتور هم نداره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. pouria

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    من خودم ۱ ساله اکسنت دارم ۱۲۰ روز که ثبت نام کردم اون موقع که اصلن جیلی تقریبا هم قیمتش بود برام در اومد ۸۳ میل ، واقعا راضیام اصلا ماشین بعدی نیس ، ولی‌ تعلیقش مثل yf و یکمم مثل النترا یکم خشکه و راحت نیس ، ب جز اون عالی من ک سوار چینی‌ شدم حالم بهم می‌خوره ، ترجیح میدم دست ۲ همین اکسنت ۲۰ تا کار بخرم ، البته ۲۰۱۵ از یکم عوض شده و کولباکس هم در نمونه فولش هس ولی‌ من فول شرکتی ۲۰۱۴ دارم اصنم ناراضی نیسم هزینه سرویسشم تو نمایندگی‌ سرویس کامل کامل هیچوقت بالای ۱۷۰ تومن نشده البته سرویسای معمولیو میگم ، بین ۱۳۶-۱۷۰ بستگی داره چ نوع سرویسی داشته باشه البته بجز عوض کردن لنت و فیلتر سوخت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. pouria

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تیولی بد نیس ، ولی‌ دوست عزیز ماشینی ک هنوز تو بازار نیومد اصلا بازار آزاد نمیتونی پیداش کنی‌ ، از کجا میدونی‌ بازار دست ۲ ش خوب ؟ تیولی ماشین بعدی نیس ولی‌ من فکّ نمیکنم مخصوصا مدل سفارشیش ک رینگ ۱۸ اینچی‌ داره راحت باشه و تو تستشم برین بخونین بزرگترین مشکلش ارتفاع کمه کابینه ک قد بلندا واقعاً اذیت میشن و ۵ نفر هم توش راحت نیسن ، ولی‌ بازم خوب و امکاناتش برا ایرانی‌ ا زیاده ولی‌ من ترجیح میدم اگه پول داشتم یه ۱۰ میل بذارم روش برم همون اکسنت ۲۰۱۵ رو بخرم ک خدماتش خیلی‌ بهتره ، بازار خوبی‌ داره ، بجز کروز و مانیتور هم چیز دیگیی‌ کم نداره ، قدرتو گشتاورشم زودتر میده ولی‌ در همون اندازه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. بنتلی

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    پوریای عزیز سانگ یانگ فروش بسیارخوب و زیادی برای این محصول دربازار جهانی(نه انحصاری)پیش بینی کرده ک این نشان دهنده محبوبیت و عملکرد بالای تیوولی هس و حتما چنین خودرو محبوبی بازار دست دوم خوبی داره،از طرفی طراحی داخلی زیباتر و ب روز تر و همچنین طراحی خارجی جذاب تری نسبت ب اکسنت داره،از نظر ایمنی هم رتبه بالایی کسب کرده ولی اکسنت باوجود ایمنی خوب بیشترین تلفات رو داشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. Alireza

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (46 ديدگاه)

    از پشت خیلی شبیه آلفا جولیتا هستش!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. مصطفی

    ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آخه موتور ۱.۲ فایده نداره .ی جاده چالوس نمیشه باهاش رفت.دیگه زمانی نیست کسی موتور ۱۲۰۰ بخره.رنو کپچر هم اومد به ایران ولی هیچکس نخرید.حداقل موتوری که روی ماشین به این قیمت باید باشه ۲۰۰۰.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا