رولز رویس

همکاری رولزرویس با گروه‌های موسیقی

کمپانی رولزرویس در حال کار بر روی یک سری جدید از خودروها می‌باشد، که این بار بر پایه مدل ریث تولید خواهند شد. مقامات کمپانی از این پروژه با نام “الهام گرفته از موسیقی بریتانیایی” یاد می‌کنند. این کمپانی تحت مالکیت گروه خودروسازی ب‌ام‌و در راستای این پروژه همکاری خود را با ستارگان موسیقی راک‌اندرول بریتانیا آغاز کرده و راجر دال‌تری از گروه The Who نخستین خواننده‌ای است که برای همکاری در این پروژه انتخاب شده است. درمجموع ۹ خودرو قرار است تولید شود که ۲ دستگاه از آن‌ها توسط خواننده اصلی گروه که یکی از مؤسسان اولیه آن نیز بوده سفارش داده شده است.

rolls-royce-wraith-commissioned-by-roger-daltrey
جزئیاتی در مورد قیمت‌گذاری این خودروها منتشر نشده، ولی رولزرویس می‌گوید قصد دارد بخشی از درآمد این پروژه را به امور خیریه و بنیاد سرطان نوجوانان اختصاص دهد. این سری جدید در ادامه پروژه “الهام گرفته از موسیقی” که سال ۲۰۱۵ معرفی شد می‌باشد و رولزرویس گفته که اسامی دیگر ستاره‌های دنیای راک‌اندرول مرتبط با این پروژه را طی ماه‌های آتی اعلام خواهد کرد.

rolls-royce-wraith-commissioned-by-roger-daltrey02
اولین خودرو که مرتبط با راجر دال‌تری می‌باشد از میراث شخصی موسیقی خود او الهام خواهد گرفت و نمادهایی از تاریخ غنی گروه موسیقی وی که به سال ۱۹۶۴ میلادی بازمی‌گردد در آن استفاده خواهد شد. لوگوی معروف چشم گاو گروه The Who همراه با عکس میکروفون دال‌تری که به‌صورت لیزری روی خودرو حک خواهد شد گفته می‌شود ظاهری خاص و زیبا را به این خودرو خواهد داد.

Wraith Inspired by Music
در مورد خودروی دوم، رولزرویس و دال‌تری همکاری مشترکی با مایک مک اینرنی خواهند داشت که مسئولیت طراحی تصاویر و کاور آلبوم اولیه گروه با نام “تامی” را بر عهده داشت. این خودرو آخرین مدل از ۹ خودرویی خواهد بود که قرار است طی ماه‌های آینده ساخته شده و در ماه آوریل به حراج گذاشته شوند. بخشی از درآمد این حراجی همان‌طور که اشاره شد به بنیاد سرطان نوجوانان قرار است اختصاص پیدا کند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، رولزرویس گفته که هرکدام از مدل‌های پروژه موسیقی بریتانیا به‌طور کامل شخصی‌سازی خواهند شد و هیچ‌کدام از مدل‌های این پروژه به‌هیچ‌وجه شبیه هم نخواهند بود.

Wraith Inspired by Music
جدیدترین سری از مدل‌های خاص Wraith در ادامه مدل‌های مشابه دیگر این خودرو می‌آیند که از معروف‌ترین آن‌ها می‌توان به یک مدل تک با پنل‌های چوبی و یک مدل زرد طلایی با رینگ‌های مشکی براق و پره‌های فلزی پولیش شده اشاره کرد.

منبع: motor1

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    چه کارهای زیبایی انجام میدن واقعا
    هر روز یه ایده جدید دارن
    افرین

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. علي

    ۲ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (848 ديدگاه)

    برای اینکه یدونه بیشتر بفروشن دست به همه کار میزنن . آفرین به این استعداد و هنر. به خنده های این چند تا پیرمرد نگاه کنید میشه فهمید همش الکیه و برای رهایی از ورشکستگی و درآمد بیشتر به اجبار هم شده میخندن.
    با تچکر فراوان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. elemento

      ۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      کاری ندارم نظرت درسته یا غلط…
      ولی به این قسمت از کامنتت خیلی خندیدم. طرز بیانت خیلی جالب بود
      (( به خنده های این چند تا پیرمرد نگاه کنید میشه فهمید همش الکیه و برای رهایی از ورشکستگی و درآمد بیشتر به اجبار هم شده میخند))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. dice

      ۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (166 ديدگاه)

      به به علی اقا…..ترول سایت….فرار از ور شکستگی؟؟؟؟…. شما برو تو اینستاگرام یه سرچ بزن superrichclub… هم این پیجو ببین هم پیجایی که فالو کرده… ببین چندین نفر ….چنتا رولز رویس دارند… بعد شما می گی ورشکستگی؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا