سایر خودروهای آمریکایی

فرار از گلوله و انفجار

اگر تعداد دشمنان و بدخواهان شما زیاد شده، راهی ندارید جز اینکه یک زره پوش شهری یا بقولی یک SUV زرهی غیر نظامی را برای تردد خود ابتیاع نمایید. شرکت Conquest محصول جدید خود را بر اساس فورد F-550 سوپر دیوتی طراحی کرده است. با اینحال این زره پوش نسبت به مدل نظامی Knight VX ساخت این شرکت از زره سبک تری بهره می گیرد. که باعث کاهش ۵۹۰۰ کیلوگرمی وزن آن نسبت به مدل نظامی می شود.

شاسی بلند ضد گلوله کانکوئست اوید
شاسی بلند ضد گلوله کانکوئست اوید

این SUV خوفناک که اوید (Conquest Evade) نام دارد با استفاده از آلومینیوم و فولاد پوشش داده شده است. پنل های محافظ تمام بدنه و حتی لولای درها را نیز ضد گلوله کرده اند. تایرها نیز از جنس ضد پنچری ویژه فرار از صحنه می باشند. برخلاف بسیاری از خودروهای ضدگلوله معمول، تلاشی برای مخفی کردن زره ها انجام نشده و همه چیز کاملا آشکار است. با این حال این خودرو به اندازه کافی برای مقاومت در برابر گلوله و موشکهای سبک و انفجار تجهیز گردیده است.

Conquest Evade
Conquest Evade

فضای داخلی با استفاده از چرم مرغوب آلکانترا و تجهیزات لوکس و دوربین های دید ۳۶۰ درجه و دید در شب و صندلیهای مبل مانند مجزای چهار عددی و مانیتورهای متعدد تاشو و پارتیشن بین فضای جلو و عقب، کاملا تجهیز شده است.

Conquest Evade
Conquest Evade

دنیا جای خطرناکیست. اما اگر برای حفاظت از خودتان بفکر خرید یک اوید هستید باید حساب بانکی خود را به اندازه ۵۷۹ هزار دلار جارو کنید!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۴۴ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    دیگه بهتر از این نمیشه….

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. نوید

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    این کانسپتشه خودش با نام نایت ایکس وی اومده عجب چیزیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. نوید

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    6/5 تن وزنشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا