نمایشگاه دیترویت: نگاهی به VLF سری X، هیولای بی نام و نشان!

چقدر با VLF Automotives آشنا هستید؟ آیا تاکنون نام آن را شنیده‌اید؟!

vlf-automotive-x-series-2-front-end
سال 2012 دو نفر به نام‌های باب لاتز (Bob Lutz) و گیلبِرت ویلارِئل (Gilbert Villarreal) کمپانی VL Automotives را تأسیس کردند. حدود چهار سال بعد هِنریک فیسکِر (Henrik Fisker) مالک اسبق کمپانی فیسکر به این مجموعه پیوست و نام کمپانی به VLF Automotives تغییر یافت.

vlf-automotive-x-series-2-rear-three-quarter
این به‌اصطلاح خودروساز پیش‌تر مدل‌هایی همچون دِستینو (Destino)، فیسکر کارما مجهز به پیشرانه هشت سیلندر 638 اسب بخاری و فورس 1 (Force 1) را ساخته است. حالا هم با سری X جدید خود به نمایشگاه دیترویت آمده تا یک قدم دیگر در راه شناخته شدن و دیده شدنِ بیشتر بردارد.

vlf-automotive-x-series-2-interior
خودروی موجود در غرفه بیشتر شبیه نمونه رپلیکای هامر H3 بوده و طراحی ظاهری‌اش چندان دل‌چسب نمی‌نماید. بدنه تنومند و پرحجم است و با بهره‌گیری از مواردی همچون لاستیک‌های بزرگ، وینچ سپر جلو، فاصله زیاد تا سطح زمین و گلگیرهای پهن تلاش می‌کند خود را به‌عنوان یک آفرودر بشناساند.

2017-vlf-xseries-01
در حال حاضر چیز زیادی از این آمریکایی عجیب‌وغریب در اختیار نداریم. باید منتظر بود و دید آیا می‌تواند از فرصت NAIAS 2017 استفاده کرده و نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد یا همچنان گمنام باقی می‌ماند. طی روزهای آینده جزئیات بیشتری در پدال خواهید خواند.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امین قوام‌ صفری

نویسنده و مترجم اخبار و مقالات خودرو.

14 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل شاهو
    شاهو
    سوابق: (6 دیدگاه) ,

    چون یه آمریکاییه میتونه یا بهتره بگم چون پروژه تو امریکا اجرا میشه موفق میشه! هرچند ظاهر نسخه تولیدیش باید یکم عوض بشه بخصوص چراغای عقبش به یه ماشین افرود نمیاد

    پاسخ
  2. Viper ACR
    سوابق: (6239 دیدگاه) ,

    ممکنه رنگش نارنجی وپجوان پسند باشه.
    اما سبک طراحیش قدیمی و از کار افتادست.

    پاسخ
  3. faramarz
    سوابق: (165 دیدگاه) ,

    احتمالا برقی هم هست!!!!

    پاسخ
  4. jalal
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    طراحی بدنه اش قشنگ نیست . می تونستن بهتر از اینا طراحی کنن .

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل asa
      asa
      سوابق: (408 دیدگاه) ,

      من که باهاش خیلی حال نکردم . تازه چراغ های عفبشو از بغل نگاه کنید .
      دقیقا چراغ های کوروت هستش . حتی بدون یک زره تغییر . حتی اون هواکش اشک مانند چراغ های عقب کوروت هم همین جوری بود .
      برای اثبات حرفم موبایلتونو بچرخونید به سمت راست و از سمت شرق به اون عکس اخری که از عقب ماشین گرفته شده نگاه کنید .
      حالا میبینید که دقیقا چراغ کوروتو چپش کردن .

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل asa
        asa
        سوابق: (408 دیدگاه) ,

        طراحی داخلیشم کپ کابین های شورولت مثل تراورس زدن . خیلی کپی کاری تو این ماشین هست . این باعث ننگ صنعت با عظمت امریکا میشه . البته خوب طرز فکر های عجیب و غریب فیسکر پشتشه

        پاسخ
      2. Viper ACR
        سوابق: (6239 دیدگاه) ,

        اره دقیقا چراغ کوروته…
        حتی هواکش…

        پاسخ
  5. بابک
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    جراغ عقبش، چراغ عقب کوروت نسل فعلی هست.

    پاسخ
  6. Bavaria
    سوابق: (472 دیدگاه) ,

    چراغ عقبش، چراغ عقب کوروت با چرخش نود درجه نیست؟😊

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل پرهام
      پرهام
      سوابق: (23 دیدگاه) ,

      دقیقا!
      تازه جلوش هم عین هامره
      داخلش هم عین اس یو وی ها و ترک های جنرال موتوره
      اعصابم خورد شد
      اخه این دیگه چجور عتیقه ایه؟

      پاسخ
  7. Hemichan
    سوابق: (14 دیدگاه) ,

    این باب لوتز یازده سال خلبانی, تفنگداران نیروی دریایی و هشت سال رهبری بخش اروپایی جنرال موتورز و سه سال معاونت فروش و بازاریابی ب ام و و دوازده سال معاونت بخش تراکهای فورد و دوازده سال ریاست کرایسلر وچهار سال رئیس و مدیر اجرایی اکساید تکنولوژی و نه سال نایب رئیس بخش توسعه محصولات جنرال موتورز و تاسیس یه شرکت مشاوره کسب و کار جهانی رو جدا از تاسیس شرکت جدیدش تو کارنامه کاریش داره و اصلیتشم سوییسیه

    پاسخ
  8. javadm4
    سوابق: (33 دیدگاه) ,

    بیشتر شبیه ماشین های زد شورش یا دژکوبه تا ماشین افرود

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.