سایر خودروهای آمریکایی

معرفی اولین وانت پلاگین‌هیبریدی دنیا توسط شرکت Workhorse

شرکت Workhorse به‌تازگی اعلام کرده است که در حال توسعهٔ اولین وانت پلاگین‌هیبریدی دنیا با بُرد گسترده است و همچنین تصاویری از این وانت را هم منتشر نموده است. این شرکت گفته است که این وانت بر اساس یکی از وانت‌های تولیدی ایالات‌متحده ساخته خواهد شد و زمانی که در سال ۲۰۱۸ معرفی گردد تبدیل به اولین وانت پلاگین‌هیبریدی دنیا خواهد شد.

front-view

در کف وانت سلول‌های باطری پاناسونیک نصب می‌شوند که شعاع حرکتی ۱۳۰ کیلومتری را به‌صورت تمام برقی برای وانت فراهم می‌کنند. البته زمانی که این باطری‌ها و موتورهای الکتریکی با موتور بنزینی ترکیب شوند، بُرد خودرو به میزان قابل‌توجهی افزایش پیدا خواهد کرد به‌گونه‌ای که مسافت قابل پیمایش این وانت پلاگین‌هیبریدی در تمامی مدل‌ها به‌صورت استاندارد به ۵۰۰ کیلومتر خواهد رسید.

همانند محصولات رده‌بالای تسلا، پیک‌آپ Workhorse هم مجهز به دو موتور الکتریکی خواهد بود که یکی در جلو و دیگری در عقب نصب می‌گردد. این ترکیب، کششی عالی و کاربرد بالایی را برای وانت فراهم می‌کند. همچنین سازنده گفته است که این پیک‌آپ دارای پانل‌های بدنهٔ کامپوزیتی است که بسیار سبک‌وزن هستند و بر روی یک فریم ساخته‌شده از فولاد ضدزنگ با مقاومت بالا نصب می‌شوند.

این وانت علاوه بر برخورداری از یک فضای بار بزرگ و مسطح در قسمت عقب، در قسمت جلو هم دارای یک محفظه یا صندوق بار کوچکی است که خروجی‌های برق ولتاژ پایین و بالا در آن تعبیه شده است. Workhorse زمان شروع آزمایش‌های این وانت و یا زمانی که نسخهٔ کامل آن معرفی می‌شود را اعلام نکرده است.

rear-view

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. (ali (CHEVY NOVA

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (6801 ديدگاه)

    اولین وانت پلاگین هایبرید هم که شد ساخت امریکاییها
    اونوقت یه سری ها میگن……………… هیچی اصلا
    من از اینکه یه سری ها خودشون رو به اون راه زدن خوشحالم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Mdesign

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (29 ديدگاه)

    خودروی آمریکایی و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    بسیار عالی میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. poRia

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (4 ديدگاه)

    ظاهری یه چیزی بین نیسان تایتان و فورد f150
    پس خوشگله :)

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا