سایر خودروهای اروپایی

رونمایی از اورکا LMP2 07، نسخه انقلابی از اورکا 05

کمپانی موتور اسپورت فرانسوی «اورکا» که برای رقابت‌های قهرمانی استقامت جهان در سال ۲۰۱۷ آماده می‌شود، به‌تازگی از نسل جدید خودروی LMP2 رونمایی کرده است. پس از این معرفی، اورکا تست‌های آزمایشی این خودروی جدید مسابقات لمانز را آغاز خواهد کرد تا به این وسیله، آن را برای اولین نمایش در رقابت‌ها آماده کند.

2016 ORECA07
۲۰۱۶ ORECA07
مدل جدید اورکا ۰۷، خودرویی است که به دنبال مدل موفق اورکا ۰۵ عرضه می‌شود؛‌ یک خودروی LMP2 که سال گذشته، اولین حضورش در رقابت‌ها را تجربه کرد. اورکا ۰۵ با اینکه دوره کوتاهی را در مسابقات گذراند، ولی در همین فاصله زمانی موفقیت‌آمیز عمل کرده و در رقابت‌های ۲۴ ساعته لمانز در سال ۲۰۱۵ تحت پرچم تیم مسابقه چینی KCMG در کلاس LMP2 قهرمان شده است.

2016 ORECA07
در همین راستا، ۰۷ به نظر می‌رسد که یک نمونه تکامل‌یافته از ۰۵ باشد. البته جزئیات زیادی در مورد این مدل منتشر نشده، ولی مطابق گزارش وب‌سایت Sportscar 365، اورکا ۰۷ از یک پکیج ارتقا یافته آئرودینامیکی بهره می‌برد. همچنین مطابق این گزارش،  تیم‌هایی که هم‌اکنون از مدل ۰۵ استفاده می‌کنند، امکان انتخاب و خرید یک کیت آپگرید برای بهره‌گیری از ویژگی‌های ۰۷ را خواهند داشت. این کیت احتمالاً با قیمتی بیش از ۲۰۰ هزار دلار در اختیار تیم‌های مسابقه قرار می‌گیرد.

2016 ORECA07
اگر تیم‌ها بتوانند به نسخه ۰۷ سوئیچ کنند، خودروی جدید می‌تواند در هر کدام از مسابقات WEC، سری لمانز اروپایی و قهرمانی IMSA WeatherTech SportsCar شرکت کند. مطابق گزارش Sportscar 365، چند تیم مسابقه از همین الان مدل جدید اورکا را سفارش داده‌اند.

انتظار می‌رود که اورکا LMP2 07 اولین نمایش رسمی خود را در مسابقات «رولکس ۲۴» در پیست دیتونای امریکا داشته باشد.

منبع: automobilemag

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. مجید

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    با اینکه خیلی ها مسابقات فرمول 1 رو دوست دارن اما من عاشق مسابقات لمان هستم چون 24 ساعت باید مبارزه کنی!چون 4 تا کلاس داره همیشه سبقت های هیجان انگیز و سرعت توش جریان داره کلاس LMP2 هم خیی اسون تر از LMP1 نیست و اورکا باید ماشین خوبی ساخته باشه ولی به نظر من در برابر ارباب حلقه ها(آئودی) رقابت سختی داره!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهزاد

      ۸ آبان ۱۳۹۵
      سوابق: (2412 ديدگاه)

      Audi از لمانز کناره گیری کرد و فعلا در سری مسابقات استقامت هم شرکت نخواهد کرد ولی پورشه همچنان حضور خواهد داشت.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Elemento

        ۸ آبان ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        درسته.
        Audi گفته میخوام برم فرمولا E رو منفجر کنم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. سیاوش

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    کاش لمانژ چند بار در سال برگزار میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ارش

    ۸ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    موشک بالستیک که میگن همینه ها??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا