مینی

رونمایی مینی کانتریمنJCW + مینی کلاب‌ون

اختصاصی از نمایشگاه ژنو: JCW که از عبارت John Cooper Works گرفته شده، نام شرکتی است که در سال ۲۰۰۰ توسط جان‌کوپر معروف تاسیس شد؛ هدف «جان» این بود که مینی برای تیونینگ خودروهایش محتاج دیگران نباشد!

کانتریمن JCW با کیت جدید بدنه، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، سیستم اگزوز جدید، کاهش ارتفاع تعلیق و همچنین با نوارهای رنگی که ذات مسابقه‌ای خودرو را نشان می‌دهند، به ژنو ۲۰۱۲ آمده است. در کابین این خودرو از صندلی‌ها و فرمان اسپرت استفاده شده که می‌توان تریم چوبی Piano Black و تریم چرمی Chili Red را نیز برای آن سفارش داد.

۲۱۵ اسب‌بخار و ۳۰۰ نیوتن‌متر به ترتیب قدرت و گشتاوری است که پیشرانه توربوشارژ شده ۱.۶ لیتری آن تولید می‌کند. با سفارش گیربکس شش دنده اتوماتیک می‌توان صفرتاصد را در ۷.۰ ثانیه و حداکثر سرعت را به بیش از ۲۲۵ کیلومتر برساعت رساند. در گیربکس دستی، مصرف ترکیبی سوخت ۷.۲ لیتر بوده درحالیکه گیربکس‌های اتومات آنرا تا بیش از ۸.۰ لیتر افزایش می‌دهند. کانتریمنJCW تنها با سیستم همه چرخ‌های محرک (AWD) عرضه خواهد شد.

اما در طرف دیگر غرفه مینی، برند جدید این شرکت حضور داشت. بخشی از ویژگی‌های مینی کلاب‌ون مفهومی عبارتند از: برداشتن صندلی‌های عقب بر دسترسی به فضای بیشتر بار، نصب تابلو پلی‌کربناتی بر روی پنجره‌های جانبی عقب به عنوان بیلبورد تبلیغاتی و همچنین یک توری فلزی که در پشت صندلی‌های جلو نصب شده تا احتمالا هم فضای بار موجود افزایش یابد و هم از صدمات وارده به سرنشینان در جابجایی‌ احتمالی بارها جلوگیری شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. سعید

    ۳ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    رنگبندی قشنگی داره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا