سایر خودروهای اروپایی

هیولای 1140 اسبی کونیگ‌زگ

مدل‌های ۲۰۱۳ کونیگ‌زگ آگرا نیز راهی نمایشگاه خودروی ژنو شده‌اند تا در کنار بوگاتی گرنداسپرت vitesse جنگ ابرقدرت‌ها را در ژنو ۲۰۱۲ به راه بیاندازد . . .

۲۰۱۳ Koenigsegg Agera

بهبودهای صورت گرفته در این سوپراسپرت سوئدی موجب شده تا قدرت خروجی پیشرانه ۵.۰ لیتری V8 آن که مجهز به دو توربو نیز هست، در مدل آگرا از ۹۴۰ به ۹۶۰ اسب‌بخار و در آگرا R نیز از ۱۱۱۵ به بیش ۱۱۴۰ اسب‌بخار افزایش یابد. البته این اعداد و ارقام به شرط استفاده از بنزین با اعداد اکتان بالای ۹۳ در مدل آگرا و همچنین استفاده از اتانول با خلوص ۸۵% (E85) در مدل آگرا R است.

۲۰۱۳ Koenigsegg Agera

نیروی عمودی وارده برخودرو نیز در مدل آگرا R ، به لطف نصب یک اسپویلر کربنی کوچک در قسمت خروجی هوای گلگیرهای جلو، در سرعت ۲۵۰ کیلومتر برساعت در حدود ۲۰ کیلوگرم افزایش یافته که در کنار سیستم کنترل پایداری اختصاصی کونیگ‌زگ (KES) که از امسال بصورت استاندارد بر روی همه مدل‌ها نصب می‌شود، چسبندگی و پایداری خودرو را بیشتر و بیشتر می‌کنند.

۲۰۱۳ Koenigsegg Agera

آگرا R که از این به بعد با رینگ‌های فیبرکربنی عرضه می‌شود، با تایرهای میشلین supersport می‌تواند شتاب جانبی ۱.۶g را تحمل کند. حداکثر سرعت آن نیز بصورت غیررسمی ۴۴۰ کیلومتر برساعت اعلام شده است.

۲۰۱۳ Koenigsegg Agera

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. سعید

    ۲۳ تیر ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    به نظرم کونیگ‌زگ آگرا از بوگاتی بهتره. بوگاتی قیافش همچین حال نمیده…! این تندو تیز ترو جمو جور تره. تازه بوگاتی از 16 سیلندر داره استفاده میکنه این 8. حتما برید تو سایت نت کار تصاویر داخلش رو هم ببینید قشنگه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    بوگاتی به هیچ دردی نمی خوره همیشه این کونیگزگ بوده که برنده بوده،هست و خواهد بود.آگرا 8 سیلندره بوگاتی 16 سیلندر.موتور آگرا 5 لیتری و موتور بوگاتی 8 لیتری است.آگرا دارای 2 توربوشارژر و بوگاتی دارای 4 توربوشارژر است.با این حال آگرا سریع تر و بهتر عمل می کند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. aventador twin turbo

    ۲۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (4468 ديدگاه)

    تو مست وانتد 2 آگرا از بوگاتی سریع تر می ره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. علی

    ۱۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (30 ديدگاه)

    فعلا پرسرعت ترین ماشین دنیا اگرا هستش!
    من یک کلیپ دارم بوگاتی رو میخوره این ماشین باهاش بازی میکنه میزاره بوگاتی بره بعد خودش گاز رو میگیره و قورت اش میده و قیافه پولدار صاحب بوگاتی اونجا جالب!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. amir.t.

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    ی فرم فضای داره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سید پارسا موسوی

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بدون شک کونیخ زگ بهتر از بوگاتی است.به خاطر مصرف پایین تر،وزن کمتر،سواری خیلی خوب،قیمت پایین تر،دسترسی آسانتر به موتور،بار بند فوق العاده جادار و اینکه از روی تعصب ساخته نشده.به ازای هر 330 کیلومتری که با ویرون رانندگی می کنید،باید 100 هزار تومان برای سوخت آن بپردازید.در حالی که کونیخ زگ با مصرف 14 لیتر در هر 100 کیلومتر و باک 80 لیتری،نزدیک به 600 کیلومتر را با یک باک مس پیماید.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا