ام وی ام MVMچریسایر خودروهای داخلی

بررسی MVM 110S

ام وی‌ام ۱۱۰ یا چری QQ یکی از اولین خودروهای چینی است که به کشور ما وارد شد و آغازگر ورود سیل برندها و مدل‌های چینی به کشور ما شد. این خودرو که یک کپی ضعیف از دوو ماتیز بود، علیرغم انتقادات فراوانی که درزمینهٔ کیفیت و ایمنی آن وجود داشت، تنها به علت برخورداری از قیمت نسبتاً پایین توانست در بازار ما ماندگار شود. اما پس از سال‌ها عرضه با ظاهر و ویژگی‌های فنی ثابت، نیاز به تغییرات در این خودرو احساس می‌شد. درنتیجه مدیران خودرو اقدام به تولید نسخه فیس‌لیفت شده آن با نام MVM 110S کرد و در این روزها اولین سری‌های تحویلی آن در خیابان‌های ما دیده می‌شود. فیس‌لیفت ام وی‌ام ۱۱۰ شامل تغییراتی ظاهری و فنی می‌شود و آن را به خودرویی به‌روزتر تبدیل کرده است.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
در بخش ظاهری از کمپانی طراحی تورینو ایتالیا کمک گرفته شده است تا این خودرو را به‌روزرسانی کرده و باعث جذب مشتریان جدید گردد. اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، تغییرات اعمال شده مثبت بوده‌اند و باعث تبدیل یک خودروی قدیمی، زشت و بی‌هویت، به خودرویی نسبتاً به‌روزتر، جذاب‌تر و هماهنگ‌تر شده‌اند.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
کاملاً مشخص است که هدف طراحان MVM 110S ساخت خودرویی با ظاهری شاد و فانتزی بوده است تا باعث جذب جوانان و بانوان گردد که با در نظر گرفتن استانداردهای این کلاس از خودروها، می‌توان گفت که توانسته‌اند به این هدف نزدیک شوند. طراحی بخش‌های مختلف این خودرو تماماً با در نظر گرفتن همین هدف ساخته شده‌اند و از این نظر هماهنگی قابل قبولی بین بخش‌های مختلف آن وجود دارد.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
نمای جلوی‌ام وی‌ام ۱۱۰S ظاهری خندان و بشاش دارد که بسیار جوان‌تر از نسخه قبل از فیس‌لیفت به نظر می‌رسد. چراغ‌های بزرگ و گرد با تغییرات کوچکی همچنان بر سر جای خود هستند، اما اضافه شدن خطی به قسمت بالای محل قرارگیری پلاک، باعث شادتر شدن چهره خودرو شده است. ورودی هوا نسبت به قبل بزرگ‌تر شده است و به قسمت‌های پلاستیکی سیاه رنگ اطراف چراغ‌های مه شدن متصل گردیده تا طرح لبخند بزرگی را تشکیل دهد.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
در نمای کناری ضربه‌گیرهای پلاستیکی حذف شده‌اند و جای آن‌ها را خطوطی گرفته‌اند که با اتصال بخش‌های مختلف جلو و عقب، از سادگی نمای کناری کاسته‌اند. گلگیرهای خودرو کمی حجیم و عضلانی شده و چرخ‌های کوچک آن را دربر گرفته‌اند.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
نکته جالب در نمای کناری محل قرار گرفتن دستگیره درب‌های عقب است که اگر قبلاً محل آن‌ها را ندانید، باید اندکی برای یافتن آن‌ها زمان صرف کنید. دستگیره درب عقب مماس با پنجره و به‌صورت زاویه‌دار تعبیه شده است.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
چیز دیگری به بسیار به بهبود نمای کناری خودرو کمک کرده است، عوض شدن طرح ساده پنجره‌ها، با طرح به عقب کشیده شده مدرن‌تر و اسپرت تر است و خطوطی که قبلاً بسیار ساده و صاف بودند، اکنون نرم‌تر شده و به شکل منحنی درآمده‌اند. علاوه بر این‌ها، سقف خودرو در قسمت عقب کمی به سمت پایین انحنا پیدا کرده است.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
در نمای عقب بهترین نکته حذف چراغ‌های گرد و احمقانه عقب و تبدیل‌شدن چراغ‌ها به حالت ستونی است. وجود کادر مشکی رنگ در اطراف شیشه عقب کمک شایانی به بهبود این نما کرده است و درمجموع نمای عقب را به سوپرمینی های مدرن بسیار نزدیک کرده است. در پایین نیز همانند بخش جلو، دو چراغ مه شکن عقب توسط نوار پلاستیکی ضخیم مشکی‌رنگی به هم متصل شده‌اند و همان حالت لبخند که قبلاً در نمای جلو شاهد آن بودیم را تکرار کرده‌اند.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
درمجموع می‌توان گفت که طراحی خارجی MVM 110S نسبت به نسخه قبلی تغییرات قابل قبولی پیدا کرده است و توانسته است به یک سوپرمینی مدرن نزدیک شود. هرچند که باوجود ارتقای یک اینچی سایز رینگ‌ها نسبت به مدل قبلی، جا داشت که یک سایز دیگر نیز به آن اضافه گردد. درب صندوق‌عقب نیز بسیار کوچک است و احتمالاً نمی‌توان در حالت عادی روی فضای آن حساب چندانی باز کرد. البته صندلی‌های عقب این خودرو این امکان را دارند که به‌طور کامل جمع شده و فضای مناسبی را ایجاد کنند.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
در داخل کابین MVM 110S نمی‌توانیم بگوییم که همه چیز عالی شده است، مخصوصاً وقتی که به حجم بالای پلاستیک خشک به کار رفته در جای‌جای کابین دقت می‌کنیم. اما واقعاً پیشرفت نسبت به نسخه قبلی مشهود است. تریم داخلی کابین به رنگ مشکی درآمده است که در نوع خود جلوه بهتری به کابین داده است. علاوه بر این، طراحی داشبورد به‌طور کامل تغییر یافته است، محفظه‌ای بر روی داشبورد برای قرار دادن اشیا در نظر گرفته شده و در بخش‌هایی از داشبورد از رنگ نقره‌ای برای ایجاد تنوع استفاده شده است.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
طراحی صفحه کیلومتر نیز دچار تغییرات فراوانی شده است و کیلومتر شمار به‌صورت دیجیتال درآمده است. دیگر از سه دایره که وظیفه نمایش سرعت، دور موتور و وضعیت آب و بنزین را بر عهده داشتند خبری نیست، در عوض یک دایره بزرگ در پیش چشم راننده قرار خواهد داشت که تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده را به وی نمایش خواهد داد.

درمجموع طراحی داخلی نیز از تغییرات مثبتی برخوردار شده است، هرچند که استفاده از پلاستیک خشک در کابین کمی بیش از حد است و باید حداقل در بخش‌هایی که تماس دست و بدن با آن‌ها زیاد است از جنس دیگری استفاده می‌شد.

از نظر فنی MVM 110S نیز نسبت به مدل قبلی تغییراتی داشته است. در مدل قبل، دو گزینه موتور با حجم‌های ۰.۸ و ۱.۱ لیتر قابل انتخاب بودند که به ترتیب توانایی تولید حداکثر ۵۱ و ۶۸ اسب بخار قدرت و ۷۰ و ۹۰ نیوتن‌متر گشتاور را داشتند. این در حالی است که در نسخه فیس‌لیفت شده، تنها یک گزینه برای موتور در دسترس است که یک لیتر حجم دارد. این موتور یک لیتری سه سیلندر، توانایی تولید حداکثر ۶۸ اسب بخار (در برخی منابع ۷۰ نیز ذکر شده است) توان و ۹۳ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. درنتیجه حجم موتور کمتر شده است و توانایی آن اندکی بهبود یافته است. بیشینه سرعت این خودرو از ۱۳۰ کیلومتر بر ساعت به ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت ارتقا یافته است (که البته حرکت با این سرعت‌های بالا با چنین خودرویی اصلاً کاری عاقلانه نخواهد بود!) و مصرف سوخت ترکیبی آن به تنها ۴.۲ لیتر در هر صد کیلومتر رسیده است.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مستقل مک‌فرسون با فنر پیچشی و میله نگه‌دارنده و ضد لغزش است و در عقب از نوع غیرمستقل با فنر پیچشی و میله نگه‌دارنده می‌باشد.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
یکی از نقاط ضعف بزرگ MVM 110 ایمنی پایین آن بود. تاکنون نیز اطلاعات دقیقی از تغییرات در بخش ایمنی آن در نسخه فیس‌لیفت اعلام نشده است. این خودرو دارای دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو می‌باشد. همچنین دارای سیستم‌های ترمز ABS و EBD بوده و ترمز چرخ‌های جلوی آن از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه‌ای است. همچنین در هر دو تیپ آن، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب به‌صورت استاندارد وجود دارند.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
از نظر تجهیزات جانبی MVM 110S با دو تیپ Luxury و Comfortable عرضه می‌گردد. قفل مرکزی با ریموت، سیستم پخش MP3 با پورت USB و بلندگوی استریو، شیشه‌بالابر برقی برای ۴ درب، فرمان هیدرولیک، بدنه و درب‌های تقویت‌شده، زیر پایی، چراغ رانندگی در روز، نمایشگر مصرف سوخت لحظه‌ای، و صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی امکاناتی هستند که در هر دو نسخه به‌طور استاندارد وجود دارند.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
در تیپ Luxury امکاناتی مانند آینه‌های جانبی برقی، سنسور پارک، رینگ آلومینیومی، گرم‌کن شیشه عقب و برف‌پاک‌کن شیشه عقب نیز به تجهیزات فوق اضافه می‌گردد.

CHERY NEW QQ MVM 110S
CHERY NEW QQ MVM 110S
قیمت و شرایط بازار:
مدیران خودرو MVM 110S را در نسخه Comfortable با قیمت ۲۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و نسخه Luxury را دو میلیون تومان گران‌تر به فروش می‌رساند. در این شرایط این خودرو نه‌تنها گران‌تر از پراید و تیبا ۲ قرار گرفته است، بلکه در ردیف خودروهای بزرگ‌تر و قدرتمندتری مانند پژو ۴۰۵، پژو پارس و سمند قرار گرفته است. MVM 110 که اندک فروش خود در قبل را مدیون قیمت پایین خود و رقابت با پراید قدیمی و بی‌کیفیت بود، در حال حاضر کار بسیار سخت‌تری برای موفقیت خواهد داشت. این خودرو در گذشته از سرآمدان بی‌کیفیتی در بازار ما بود و اگر بخواهد پیشرفتی درزمینهٔ کیفیت نداشته باشد، احتمال موفقیت آن بسیار پایین خواهد بود. به نظر ما، بسیار بهتر می‌بود که مدیران خودرو برچسب قیمتی زیر ۲۵ میلیون تومان را بر روی هر دو تیپ MVM 110S قرار می‌داد. در شرایط قیمت‌گذاری فعلی، مدیران خودرو باید تلاشی جدی برای بهبود کیفی خودرو و بهبود خدمات پس از فروش انجام دهد تا بتواند افرادی که به دنبال یک خودروی کوچک و کم‌مصرف، برای کاربردهای درون‌شهری هستند را به خود جذب کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

علیرضا رحیقی

کارشناس ارشد مهندسی برق و نویسنده مقالات خودرویی

مطالب مشابه

‫۱۳۱ دیدگاه‌ها

  1. حامد

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (58 ديدگاه)

    خدایی پژو و سمند لگنه و قدیمی
    ولی من حاضرم سوار سمند لگن بشم سوار این جارو برقی نشم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Zonda R

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      با تشکر از جناب رحیقی عزیز
      سیاست احمقانه ی مدیران خودرو واقعا عجیبه تیگو 5 93 تومن
      و 110 s هم قیمت گذاری عجیبی داره که شاید حاشیه قیمتی باید باشه تا به فروش فسیل های تولیدی صدمه نزنه
      اما در مورد کیفیت این خودرو حتی از تیبا هم یه سره گردن بالاتره اصول طراحی و ارگونومی توش رعایت شده و کیفیت ادوات داخلی و صندلی های نرم و بروز بودن طراحی داخلی اون قابل قیاس با حتی ساینای عجیب الخلقه نیست
      درهای بزرگش برای سوار شدن رو سهل میکنه و عقبش هم نسبت به سگمنت جادار هست
      صندوقش اصلا جا نداره شاید نهایتا یه ساک ورزشی
      مصرفش برای مصارف شهری عالیه
      اما اگر افت قیمت مدل دست دوم براتون مهم نباشه
      اما در مورد ایمنی هم میتونم بپرسم کدوم خودرو دقیقا ایمنی داره؟
      پراید؟تیبا؟405؟
      سمند 405 و پارس و حتی 206 از سال 92 به بعد واقعا بی کیفیت هستن و خریدشون ریسک بزرگیه
      رانا هم که گل سرسبد همه ی اینهاست
      تفکر ایرانی اینه چیز جدید رو بعد از 2 سال میشناسه یادمه سال 86 ال90 صفر گرفتم تو سفری که به خطه ی سرسبز کشورمون داشتم هرکس منو میدید با یه پوس خند میگفت این چیه چرا 405 نخریدی!!!!!!!فارغ از ظاهر عجیب تندر اما همه اونو در حال حاضر به عنوان یه خودروی خوب میشناسن
      سوار ساینا شدم تو نمایشگاه واقعا مدیران خودروسازی تمام اصول ارگونومی اصول طراحی و کیفیت رو وارد مرحله ی جدیدی از پیشرفت کردن
      کیفیت ادوات داخلیش بسیار پایین با تابیدن افتاب بدتر هم شد دریچه های هواش واقعا روح رو مورد نوازش قرار میده
      سپر جلوشو انگار یه بچه ی 5 ساله خط خطی کرده و….
      دوستان بنده فقط یه تحلیل خودرویی کردم
      همه ی ما اگر مجبور نبودیم هرگز این خودروهارو انتخاب نمیکردیم
      انتخاب بین بدتر و بدترین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رادین

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (95 ديدگاه)

        مدیران خودرو و کیفیت!!!!!
        پدر من الان 2 ساله X33 داره و بدون تعصب میگم موتور و گیربکس عالی و تا حالا حتی نیاز به یه بازدید هم نداشته.شتاب خوبی داره کشش خوبی داره.
        ولی کیفیت بدنه و داشبورد واقعا افتضاحه.
        ورق بدنه خیلی ضعیفه حتی ضعیفتر از پراید.
        رنگ بدنه که انگار فقط آستر زدن و رنگ اصلیو نزدن،رد دستمال روش میمونه یعنی دستمال روش خط میندازه.
        داشبوردش در حد پنیر،خود بخود کنده میشه رنگ دکمه ها و قسمتهای رنگ شده که کلا رفته انگار ماشین 20 ساله داره کار میکنه!!!
        وقتی بارون میاد زیر پای راننده خیس میشه یعنی نفوذ آب که تو پرایدم اینجوری نیست.
        موقع خریدنش التماسش کردم رونیز بخره ولی قبل نکرد و گفت باید صفر باشه الان خیلی پشیمونه،خیلی

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. رامتین

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (3047 ديدگاه)

        یعنی کلی تعجب کردم که میگی ام وی ام مذکور بهتر از راناست. بابا 1500 تا نظر دادی و همین تعداد نظر خوندی، پخته تر باید میشدی.
        اصلا در مورد این آشغال نباید صحبت کنی و بخوای توضیح بدی. نیازی اصلا نیست برای توضیح. در مورد هر چیز که نباید حرف زد.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          رامتین عزیز
          بنده برای نظر شما احترام قاعلم
          ادعایی هم ندارم شما استاد بنده هستید
          من قیاس نکردم مشکلات رانا البته برکسی پوشیده نیست تاکید هم کردم بر قیمت فضایی s110 اما مستند صحبت کنید کجا گفتم رانا بهتره یا بدتره؟!
          اینکه این خودرو ها حتی تا قیمت 42 تومن اشغال هستن واضح و مبرهن هست ولی در حال حاضر اگر کسی قصد خرید خودرویی رو داشته باشه جبرا باید یکی رو انتخاب کنه و باید برای انتخاب و سلیقه ی هر کس احترام قاعل بود
          اینکه بر هر کلامی معنایی مشکک بار میشه و در مورد هرچیزی نباید نظر داد
          کاملا صحیح میفرمایید و محترم نظرتون
          اما این همه چیز نیست حقوق تضییع شده خودمون هست که در غالب خودرو عرضه میشه
          سپاسگزارم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. رامتین

          ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
          سوابق: (3047 ديدگاه)

          zonda جان حرف شما صحیحه. بنده منظورم اینه باید کاری کنیم که چنین خودروهایی از بازار ایران حدف بشن. اصلا آینده خوبی ایران نخواهد داشت. وقتی پارس خودرو را بخاطر وجود برلیانس به رنو نمیفروشن به نوعی عمق فاجعه مشخصه. کلا فارغ از کیفیت (حتی رو به رشد) چینیها، اگر محصولات چینی هیچگاه وارد ایران نمیشدند، شکی نبود بیشتر پیشرفت میکردیم.
          خود مدیر عامل لکسوس یادمه گفت (بر خلاف مرسدس و b,mw وخیلی برندهای معتبر دنیا) که ما حتی پیستون هم در چین تولید نمیکنیم، چراکه از نظر ما، چین، کیفیت کاری لازم را نداره و این میشه 3سال متوالی، باارزشترین برند و کم مشکلترین خودرو (حتی بالاتر از پورش) میشه. لکسوس یا تویوتایی که تنها 40سال قدمت دارند و الان بالاتر از مرسدس130ساله هستند. واقعا اگه لکسوس چنین قدمتی داشت، الان، محصولات آلمان یا کل دنیا در برابرش، هیچ حرفی نداشتند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. علیرضا رحیقی

        ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (593 ديدگاه)

        ممنون از لطفتون آقا فرزاد عزیز. انجام وظیفه بود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سعید

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (222 ديدگاه)

      من هنوز تو شهر ندیدم اینو ولی خیلی بی تابی می کنم برا اینکه یه دونه ببینم برم از راننده ش انگیزه خریدش رو بپرسم فقط…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Hitler

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      یه کپی خیلی حرفه ای از جاروبرقی
      واقعا عالیییییییییییییی الهام گرفتن
      خخخخخخخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 1
    4. سجاد

      ۱ فروردین ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      این ماشین بروزرسانی MVM 110 هستش که همزمان تو ایران تولید میشه و 22 تومنه!
      بعد چطور قیمتش 30 تومنه؟؟؟
      همه چیزش تقریباً مشابه هستش!!!!
      ظاهراً خودروسازهای کوچکتر از دو انحصارگر بزرگ و اصلی هم سوراخ رو پیدا کردن . . .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. matin

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (233 ديدگاه)

    قیمتش اصلا رقابتی نیست و محکوم به شکسته مگه دیوونم ۳۰ میلیون بدم ماشین ۷۰ اسبی؟؟؟
    چند روز پیش یدونه از اینارو تو خیابون دیدم از خنده کبود شدم انگار زیر قوطی کبریت ۴ تا چرخ گذاشتی یه سلامی هم می کنم به سازمان استاندارد که بخاطر نداشتن مه شکن جلوی وارد شدن یه سری مدل های تویوتا رو گرفت ولی با گرمکن شیشه عقب که در زمستون بسیار حیاتیه کاری نداره و نصبش اختیاریه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Hitler

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (499 ديدگاه)

      محکوم به شکست؟تو بازار انحصاری ایران؟شوخی میکنی؟
      مث پراید هییییییی فروش میره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Nima

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    با تشکر از آقاى رحیقى.
    مطلب خیلى جامع بود.
    منم فکر نمیکنم با این قیمت بتونه جایى توى بازار داشته باشه
    31 میلیون براى این ماشین خوب با کمى پول بیشتر میشه 206 خرید که خیلى بهتر هست از همه نظر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا رحیقی

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (593 ديدگاه)

      ارادتمندم آقا نیما.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. YaShar

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (294 ديدگاه)

      ما هممون صفدری هستیم
      نگران نباش برای اینم صف تشکیل می دیم…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. رادین

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (95 ديدگاه)

    واقعا برای مدیران خودرو متاسفم(بخاطر برچسب قیمت که چیزی حدود رانا و سمند هست)
    و در مورد خودرو هم باید بگم خوبه اگه هم قیمت پراید میشد چون پراید خودش باید یه 20 درصدی ارزونتر باشه.
    یعنی پراید 17 تومن این 20 تومن ارزش خرید داره ولی با توجه به قیمت پراید نهایت اینم 2 تومن بالاتر ارزش داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. حمید

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (9 ديدگاه)

    اگه رنو کوئید وارد ایران بشه می تونه حرفی برای گفتن داشته باشه البته با قیمتی زیر 28 تومان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. Abbas

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    این ماشین فیس لیفت ام وی ام 110 نیست بلکه نسل جدیدش هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. roozbeh

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    با توجه به مصرف سوخت خیلی کمش برای استفاده شهری(به عنوان خودرو دوم) کاملا مناسب و ارزنده هست وزن این خودرو کم هست با این قدرت موتور شتاب مناسب تری از پراید و 209 (تیپ 2) داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (222 ديدگاه)

      درسته برا شهر گزینه خوبی هست اما به نظر من با همچی ماشین ضعیفی راحت میشه تو شهر هم کشته شد!!!
      مثل پوست پیاز ایمنیش برا شهر هم ضعیفه…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sina

        ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
        سوابق: (307 ديدگاه)

        دقیقا موافقم

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. sina

      ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      با پراید 92 کنار مدل 1.1 گاز دادیم انگار ماشین سقف سرعتش 60 تاس صدای گاز میومد ماشین تکون نمیخورد از بغلمون. گاز دادم قشنگ تو 30 ثانیه 10 متر عقب افتاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. علیرضا سی بی

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (90 ديدگاه)

    ببخشید ولی من حاضرم دوو ماتیز چپی سوار شم اینو عمرا سوار نمیشمم :||

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. h112

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (434 ديدگاه)

    سفید شو بخری …کپ اش کنی…سقفش رو فیبر کربنی کنی…روش کیت بدنه و تووین توربو
    …دو جفت رینگ ولاستیگ پهن..یه باله عقب….چراغ زنون صورتی….کیت اگزوز…یه سیستم صوتی قدرتمند . ببندی بعد تو افق محو بشی …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. پارسا

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (52 ديدگاه)

    از ماست که بر ماست…?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. hamid

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    مادرم 2سال پیش mvm110 خرید بعد 30000 کارکرد بدون اینکه هیچ خرجی برداره با کمترین افت قیمت فروخت تا اینکه یه 206 تیپ 5 صفر خرید هنوز 206 به 10000 کارکرد نرسید چراغ عقب جلو سوخت صفحه کلاج خراب شد برف پاک کن عقب عمل نمیکرد سره 10000 تا هم کمکای عقب خراب شدن صدای ناجور زیادی میدن نمایندگی گفت باید کمکا عوض بشن ولی یه ماه سر کار گذاشتن مارو به خاطر گارانتی.mvmواسه داخله شهر با توجه به قیمتش واقعا ماشینه بدی نیست مصرف سوختش عالیه فرمونشم واقعا نرم بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. حبیب

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (169 ديدگاه)

    اخه این جارو برقی هم بررسی میخواد

    موافقم 0
    مخالفم 1
  13. sina

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    2 مه شکن عقب نیس یکی هست. اون یکی چراغ دنده عقب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. parham

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (111 ديدگاه)

    همه این مواردی که دوستان اشاره کردن به کنار گرمکن شیشه عقب که آپشن مدل لاکچری هست یه طرف:))))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. mehran jj

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    بنظرم از خیلی جهات از پراید بهتره ولی نسبت به پراید از اعتماد کمتری نزد مردم برخورداره و بهتر بود قیمتش در همون حد بود.چون واقعا هم رقیب پرایده دیگه نه سمند و رانا و حتی تیبا از نظر سایز و کلاس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. حمید

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (239 ديدگاه)

    درسته خودروسازهامون آشغال میزنن،ولی انصافا سمند ef7 کجا و این مضخرف کجا..آخه ۳۲میلیون پول کیوکیو!!!
    تیبا ۲،ساینا با ترمز ۴چرخ دیسک..رانا با موتور ۱۱۰ اسب و ترمزهای دیسکی..تعلیق و سواری این کجا و سواری سمند کجا..سواری رانا کجا..اینو از دم قسط ۴۸ماهه بدن،با سودش ۳۰تومن دراد ،بازم منکه نمیخوامش..یکم با انصاف باشیم،بنظر من اگه همقیمت همون پرایدم بدن،بازم پراید بهتر ازینه..حداقل از لحاظ تامین لوازم یدکی خیالت راحته..موقع فروش هم مث پول نقده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Hamid

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1198 ديدگاه)

    اگه اسم و مشخصات و عکسهای مقاله رو حذف کنی هرکس این مقاله رو بخونه فکر میکنه مقاله در مورد اس 500 نوشته شده که اینقدر ازش تعریف و تمجید شده. البته بجز چند خط کوتاه و مختصر و ناقص در مورد ایمنی که ظاهرا جهت خالی نبودن عریضه نوشته شده. این مقاله منو یاد برنامه تاپ گیر با موضوع معرفی ماشینهای انگلیسی انداخت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. حسن

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (61 ديدگاه)

    نقد خوب و منصفانه ای بود. این ماشین رو از نزدیک دیدم و واقعا خوشم اومد. می تونم بگم تو رنج ۲۰ تومن می تونست پرفروشترین ماشین ایران بشه، فوق العاده انرژی داره.
    تو مملکت ما تهرانی های با درامد متوسط به بالا قیمت ماشینو تعیین می کنن. طرف یه سوناتا انداخته پارکینگ برا دم دست هم یه ساندرو اتومات می خره تنگش می شه ۵۰ تومن ۱۰ تومن هم بالاتر براش فرق نمی کنه یه عده هم با بوق کیفیت و فلان بهمان می یوفتن دنبالشون. شهرستانی های عزیز هم باید با همون رانا lx بسوزن و بسازن تازه اونم با وام. شما برید شهرهای کم درآمد آردی روا به وفور از سر و کله شهر میره بالا، یعنی چی یعنی همه باید با درامد بالای تهرانی ها و چه بسا مخارج اونها زندگیشون رو وفق بدن که عمرا نمی شه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. (*مهرداد*)

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (353 ديدگاه)

    بیخیال !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. alireza

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    پدال چرا اومدی این ماشین بی هویت رو بررسی کردی سطح سایتتو اوردی پایین باز صدررحمت به پژو 206+

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. امیر

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (30 ديدگاه)

    من با این پول یه ۲۰۶sdکارکرده میخرم بهتره والا این شکل اسباب بازیه بچه هاست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. ارمان

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به طور واضح حتی با همه اشکالات رانا به مراتب با موتور 110 اسبی و پایداری و هندلینگ بهتر ازین ماشین 30 میلیونی که در واقع 20 میلیون میارزه بهتره.خیلی واضح.شما با رانا جرات میکنی کل ایرانو دور بزنی ولی با این؟منکه شخصا جرات نمیکنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
      سوابق: (189 ديدگاه)

      فقط مواظب باش رانات وسط اتوبان خاموش نشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. احمد باقری

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    آخه این ماشین با این جای کم و ایمنی بسیار پایین و قیمت گزاف. واقعا جای تاسف داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    ممنون که موجبات خنده مارو فراهم کردید..خخخخخخ..خخخخخخخ
    اخه این اشغال بااین قیمت بررسی کردنم داره؟؟؟؟؟؟ن واقعا داره؟؟؟؟ن داره؟؟؟؟
    قیمت واقعی این لگن فقط 5میلیون هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. شارلوت

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خیلی بامزس حتما می خرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. HUMMER

    ۲۸ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (86 ديدگاه)

    یک شوخی تهوع اور…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. حسين

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    جالبه که پدال برای ماشینهای درست و حسابی و روز دنیا انقدر کامل نقد و بررسی نمیگذاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. شهریار همایونی

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    درود بر دوستان
    برای توی شهر ماشین مناسبی هست ولی 29 میلیون !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. solat

    ۸ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (143 ديدگاه)

    بخدا حیف یه قرون بابت این اشغالا پول بدی باید اینا رو یه جا جمع کرد تو زمستون برفی و سرد اتیش زد و مردم خودشونو گرم کنن و بگن خدا پدرتو بیامرزه مدیران خودرو عجب هیزمی ساختی واسه سوخت و سوز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. mvm boy

    ۱۲ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلیم کیفیت داره و خوشگله
    ولی قیمتش بالاست فوقش 25 می ارزه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا