وانت وینگل محصول گریت وال و دیارخودرو

بار دیگر محصولی دیگر از بزرگترین تولید کننده خودروهای SUV و پیک آپ چین در ایران مونتاژ خواهد شد. دیار خودرو که با مونتاژ وانتهای Deer پیش از این حدود 4 هزار خودرو را به بازار فرستاده بود، قصد دارد بازار کم تنوع و نسبتا انحصاری وانتها را در اختیار بگیرد.

great_wall_wingle_3

great wall wingle

وانتهای تک و دوکابین وینگل (GW Wingle)  جدیدترین محصولات مشارکت دیار خودرو با گریت وال می باشند. خط مونتاژ این دو مدل در گلپایگان با ظرفیت اسمی 50 هزار دستگاه برای سال 91 و قابل ارتقا به 100 هزار دستگاه نشان از عزم جدی این شرکت در حضور قوی در بازار تجاری ها دارد.

great wall wingle

great wall wingle

وینگل با موتور چهار سیلندر و گیربکس شش دنده در نوع دو کابین قیمتی حدود 25 میلیون خواهد داشت. قیمت نزدیک به کاپرا می تواند یک خطر برای این خودرو باشد مخصوصا اینکه کاپرا از طراحی بهتر و سابقه بیشتری برخوردار است. موتور 2.4 لیتری بنزینی میتسوبیشی با توان 134 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن متر روی این خودروها نصب می شوند.
امکاناتی مثل کیسه هوای راننده و سرنشین، ترمز ضد قفل، ایموبلایزر و … روی این خودرو قرار دارند. احتمال عرضه این خودرو با موتور دیزلی نیز وجود دارد.

Great Wall Wingle5

Great Wall Wingle5

خودروهای رونمایی شده مربوط به وینگل نسل اول مدل 2006 می باشند. در سال 2010 مدلهای  وینگل 5 دو دیفرانسیل با طراحی به مراتب بهتر معرفی شدند. که امیدواریم در ایران هم نمونه های جدیدتر به بازار عرضه شوند.

163 نظر

  1. محمد جواد
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    بهتر از وانت های موجود دربازار کنونی هستش من هایلوکس داشتم الان وینگل 5 دارم از نظر زیرپاشون فرقی نمیکنه

    پاسخ
  2. امین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    راست میگی محمد جواد ماشین خیلی خوبیه

    پاسخ
  3. soheil
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    ایا از کاپرا بهتره زود جواب بدید دوستان
    ممنون

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      بنده کاپرا نمیدونم ولی وینگل5 ماشین بدی نیست تک دیفرانسیل است ببینید واسه شما این عیب است یا نه؟

      پاسخ
  4. reza
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    اونایی که میگن وینگل 5چینی هست وبه همین دلیل خوب نیست.برن توی بازار ببینندجنسی میتونن پیدا کنندکه چینی نباشه.عزیزمن شورتتو اگه نگاه کنی روش نوشته made in chine.والبته بعضی ازاجناس چین هم از نظرکیفیت زیاد بدنیستند.

    پاسخ
  5. mohsen
    سوابق: (7 دیدگاه) ,

    سلام
    واقعا این وانت اصلا با کاپرا قابل قیاس نیست
    کیفیتش بسیار بهتر از کاپرا است
    ظاهرش را هم که می بینید زیباتر است
    با موتور میتسوبیشی!

    پاسخ
  6. مهران
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    با درود
    در دنیا قیمت و کیفیت مقوله مرتبط با هم هستند . بگونه ای که به هر میزان کیفیت افزایش یابد قیمت نیز بالا خواهد رفت.
    در ایران دقیقا برعکس تمام دنیاست
    یعنی هر سال قیمت خودرو افزایش پیدا کرده در صورتیکه به نسبت سال قبل از کیفیت کمتری برخوردارست.
    اجحافی که در حق مصرف کننده میشود به سادگی قابل اثبات است
    http://www.cars.com در این سایت خودرو ب ام و مدل 50 X6 را انتخاب نموده و zip code را 01001 انتخاب نمائید و سپس Buil your car را انتخاب کنید
    هم اکنون قیمتها مشخص میشود
    خودرو 2014 هشت سیلندر 71400 دلار یعنی کمتر از 230 میلیون تومان
    هم اکنون به نشانی زیر بروید
    http://www.bama.ir/car/bmw/x6-50
    و قیمتها را ملاحظه فرمائید
    مدل 2013 با 12000 کارکرد 910 میلیون تومان
    و صفر این خودرو بیش از یک میلیارد تومان در بازار خرید و فروش میشود.
    لطفا کمی بیشتر فکر کنیم
    کارخانه خودرو ساز با تمامی تکنولوژی و نیروی انسانی و سرمایه گذاری
    یک دهم مسئولین این موضوع سود نمیکنند
    شاید بفرمائید خوب چه ربطی به ما داره؟؟؟؟!!!
    عزیزان اگه X6 230 میلیون باشه اسپورتج 75 میلیون و ریو جدید به اون زیبائی 48 میلیون
    دیگه کی میره پژو پارس بخره؟
    دیگه کی ال 90 45 یا 60 میلیونی اتومات سوار میشه
    حالا وینگل که بماند
    به امید بهروزی

    پاسخ
  7. hamed
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من خودم هایلوکس داشتم فروختم وینگل 3 خریدم حدود یک سال داشتم . راضی بودم . البته حتما باید یه خورده برای ظاهرش خرج کرد . در کل اگه کمک دار بودن ماشین مد نظرتون نیست ماشین خوبیه

    پاسخ
  8. پوریا
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام .اقا من 60 تا 65 میلیون پول دارم لازم به ذکره که پیمانکار هستم واقعا وینگل 5 دو دیفرانسیل ارزش خرید رو داره که هم ماشین کارگاه باشه و هم ماشین مسافرات برای خانواده

    پاسخ
  9. وحید
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    سلام.من اسفند پارسال وینگل 5 مشکی از کمپانی تحویل گرفتم و تغییرات شامل تعویض رینگ و لاستیک -تعویض کامل صندلیها-نصب گارد و رکاب و روف رک-نصب دوربین و دی وی دی-نصب اتاق عقب انجام دادم و تبدیل به یه اس یو وی شد و بخاطر وزن اتاق عقب و همچنین لاستیکهای پهن بی اف گودریچ ماشین خیلی نرم شد و دیگه از پرتاب شدن در دست اندازها که ویژگی وانتهاست خبری نیست.من خیلی ازش راضیم اگر کسی دوست داشت ایمیل بزنه تا عکسش رو بفرستم

    پاسخ

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تورهای لحظه آخری