سایر خودروهای آمریکایی

خودروهای جدید آمریکایی در راه ایران

یک شرکت واردکننده داخلی از بازگشت مجدد خودروهای آمریکایی جنرال موتورز و برندهایی چون کرایسلر، شورلت، جی.ام.‌سی و بیوک به ایران خبر داده است.

شرکت ائل خودرو ارس از امروز تبلیغات خود در این باره را آغاز کرده است؛  شرکت ائل خودرو ارس در منطقه آزاد تجاری-صنعتی ارس تاسیس و از جمله خدماتی که مدعی ارائه آن هستند می توان به واردات خودرو از مبدا ، ضمانت مطابق با دستورالعمل های تولیدکننده ، خدمات پس از فروش بین المللی ، تامین لوازم یدکی اصلی هر خودرو و ارائه بهترین خدمات پس از فروش مطابق با استانداردهای سازنده اشاره کرد .

2013 Chevy Mailbu

همچنین در سایت متعلق به این شرکت ذکر شده است که با توجه به اعلام موافقت ادارات فدرال در ایالات متحده و ادارات مرتبط در اتحادیه اروپا و بر اساس خدمات شرکت های بین المللی حقوقی، ائل خودرو تحت نظارت وکلای بین المللی مجاز به مذاکره با شرکت های آمریکایی و اروپایی فعال در حوزه تولید خودرو سبک، سنگین و قطعات مبنی بر تامین نیازهای کشور در این حوزه و همچنین اخذ نمایندگی می باشد. 

این شرکت در این مسیر به راهکارهای گوناگون از جمله اخذ نمایندگی برندهای خوشنام ومعتبر جهان مبادرت ورزیده واقدام ارزشمند دیگردر همین راستا تاسیس شرکت تابع EL Khodro Europe در پاریس با هدف تعامل هرچه بیشتر با فعالان صنعت خودرو در اتحادیه اروپا می باشد. تامین خودروهای وارداتی از منابع اصلی برندها در کشورهای اروپایی وبه تبع آن ایجاد زیرساخت تامین و توزیع قطعات یدکی ولوازم مصرفی آنها از همان منابع، امکان تبادل تکنولوژی وبه روز آوری بازار داخل کشور نسبت به تشخیص قطعه اصلی از قطعه تقلبی و نامناسب، ایجاد شرایط لازم جهت آموزش وبه روز رسانی افراد ذیربط وعلاقمند به دانش فنی روز دنیا، . . . از جمله تبعات وآثار مثبت تاسیس شرکت تابع ائل خودرو ارس در کشور فرانسه می باشد.”

04

بنا بر خبرهایی که سایت های خبری دیگر امروز منتشر کرده اند ، گفته می شود که تبلیغاتی هم که استفاده می کنند تا حدی نیز عجیب بوده و از عبارات خاصی در آن استفاده شده است. در یکی از این تبلیغات در کنار تصویر یک خودروی شورلت نوشته شده “بازگشت یک افسانه پس از ۳۴ سال؛ همراه با شما در کارناوال انتخابات ۹۲”!؟

به گزارش ایسنا : “در این زمینه یکی از کارمندان این شرکت در تهران می‌گوید: این خودروها شامل دو نوع جیپ و برندهایی چون کرایسلر، شورولت، جی.ام.‌سی و بیوک است که هم‌اکنون در حال ورود به گمرک مرز ارس است.وی از برگزاری نمایشگاه‌هایی از این خودروها ظرف یک تا دو ماه آینده در تهران خبر داده و تاکید می‌کند که تمام این خودروها با پلاک ایران و نه پلاک موقت عرضه خواهند شد.این کارمند شرکت ائل خودروی ارس در پاسخ به این سوال که آیا واردات خودروهای آمریکایی و عرضه آن با پلاک ایران عجیب نیست، می‌گوید: خیلی‌ها در تماس با شرکت چنین اظهاراتی را داشته‌اند اما ما در حال انجام این کار هستیم.

این وضعیت در حالی است که دبیر انجمن خودروسازان ایران با اظهار بی اطلاعی درباره ورود این خودروها به ایران می‌گوید: به هر حال درست است که آمریکایی‌ها از هرگونه همکاری دو جانبه در زمینه کالاهایی که در کارخانجات تولیدی در ایران کاربرد دارند خودداری می‌کنند اما به نظر من مشکلی با فروش خودروهای آماده به ایران ندارند زیرا این امر سودآوری زیادی برای آن‌ها خواهد داشت.

علاوه بر وی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز درباره آغاز واردات خودروهای آمریکایی به ایران ابراز بی اطلاعی کرد.مسعود موحدی امروز با اشاره به این‌که گزارشی درباره واردات خودروهای آمریکایی به ایران نشنیده‌ است گفت: واردات کلیه خودروهای با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی.سی چه آمریکایی و چه غیر آمریکایی ممنوع است.
وی افزود: برای ما مبداء واردات خودرو اهمیتی ندارد و مهم حجم موتور خودرو است که طبق سیاست‌های سال قبل واردات خودروهای با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی.سی ممنوع است.

در این شرایط یک واردکننده خودرو در کشور نیز می‌گوید: طبق قانون خودروهای آمریکایی جز در مناطق آزاد امکان تردد در دیگر نقاط کشور و دریافت پلاک ایران را ندارند بنابراین عرضه آنها در تهران غیر ممکن به نظر می‌رسد.

منبع تین نیوز – وب سایت رسمی شرکت ائل خودرو ارس

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه‌ها

  1. یاسر امریکایی

    ۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    هیچ چیز ماشین امریکایی نمیشه . بالای 110 سال سابقه ford . mack.cadillac.chevy.crysler.pontic.jeep.biuck.gmc

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. میو

    ۳ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه بیاد من میرم با هاش رای بدم کاماروووووو .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. امیرحسین

    ۸ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (239 ديدگاه)

    تو خیابونا چه سروصدایی راه بندازن این آمریکاییا . . .
    البته بعد از چند وقت یه قانون میاد که ماشینای آمریکایی باید اقدام به نصب صدا خفه کن کنند . . .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. رضا نانا

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی دلتتون رو خوش نکنین .من خودم ساکن منطقه آزاد ارس هستم ولی به غیر از تماشا کردن این ماشینها کاری از دستمون بر نمیاد .بعدش هم یه چند نفر انگشت شمار میان اینا رو سوار میشن بقیه هم ………حسرت.دیروز یه جوون داشت یه کامارو مشکی میروند از وقتی که دیدم خوابم نمیبره .شما هم مطمئن باشین فقط مایه دارها میتونن از قدرت وامنیت وکیفیت این ماشینا لذت ببرن *واسه ما هم پراید داره شاخ و شونه میکشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امید

    ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی وقت اومده بیاید تبریز پرهستش از اینا همه مدل فورد وشولت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. عاشق امریکا

    ۲۱ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    نوکرتم شرکت ائل خودرو ارس چی میشه هر چه زود تر این ابر قدرت های دنیا بیان و شرکت های چینی و ایرانی ورشکست بشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد رمضانی

    ۱ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    انشاالله با ورود این ماشینها هر چند من هیچ وقت نمیتونم سوارش بشم ولی روی شرکتهای خودرو سازی ایران و خودروهای چینی کم میشه تا اونا بالاخره یه تکونی به خودشون بدهند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مرتضی

    ۱۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    احسنت شیما

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. mahmood

    ۲۵ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با امید به هن روز اگر شرکت بتواند یک silverado 2500hd rtz 2015 برای من با شماره ایران وارد کند خوشحال میشم قیمت و شرایط ان را بدانم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. h26

    ۲۱ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به دوستان من عاشق جیپ رانگلر 2014 هستم البته دو درش امیدوارم آقای ظریف یه حالی به ما نسل سوخته ها بده من مطمئنم اگه شرکتای امریکایی بیان این اشغالا از تو خیابون جم میشن من اگه جای آقای روحانی باشم اجازه نمیدم اروپاییا دوباره بیان ایران به نظر من امریکاییا مرد تر از اروپاییان شک نکنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی جاویدان

      ۱۲ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1 ديدگاه)

      همچنان عاشق بمان ؛ آرزو بر جوانان عیب نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. ادریس

    ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام به همه کسانی که کامارو دوست دارن امید این که روزی به مراد دلمون برسیم اگه بزارن …………………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. مصطفی

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تا وقتی که پراید وانتی با موتور نیم لیتری با همت بلند مهندسین داخلی تولید میشه با اون کیفیت استثنایی دیگه چه نیازی به فورد و کامارو هست؟ بزارین این پولا بره تو جیب مهندسین و مدیران لایق صنعت داخلی بنده خداها باید خونه بخرن باید پورشه و مازراتی سوار شن بچهاشون گناه دارن اصلا خیلی جالبها بچهای همین گنده مهندسین دارن فورد و کامارو سوار میشن بعد باباهاشون میگن بالاتر 2500cc?حرفشم نزنید نچ نمیشه صنعت ملیمون نابود میشه .صنعت ملی یا بازار انحصاری؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. shahab

    ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط فقط خودرو های امریکایی من که عاشقشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مرتضی

    ۱۳ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من که رفتم عراق چند مدل از این ماشینهای آمریکایی رو دیدم اینقدر اونجا کف ریختم که با کفکگیر منو جمع کردن آوردن ایران.!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. الهه دهقانفر

    ۱۵ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان در تهران تعمیرگاه خوب برای ماشین آمریکایی سراغ دارین ماشین دودج چارجر ٢٠١٣ هست که خراب شده کسی نیست بتونه درست کنه اگه سراغ دارین بگین لطفا

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا