سوزوکی

تصویر بدون پوشش از نسل جدید سوزوکی سوئیفت 2017

به تازگی تصویری از نمای جلوی نسل جدید سوزوکی سوئیفت که فاقد هرگونه پوششی است در اینترنت منتشر شده است. گفته می‌شود این خودرو اوایل سال آینده عرضه خواهد شد.

Swift
این تصویر در صفحه فیس‌بوک Ferd منتشر شده اما مشخص نیست که منبع آن کجا یا چه کسی است.

با توجه به طراحی چراغ‌های جلو و جلوپنجره به نظر می‌رسد که نسل جدید این هاچبک کوچک کمی از جگوار ای تایپ الهام گرفته باشد. این مورد را با نمایی تنگ تر و ستون‌های A و C مشکی (به خاطر نمای شناور سقف) ترکیب کنید تا ببینید که سوئیفت جدید آمده تا شخصیتی اسپورت تر از نسل فعلی داشته باشد.

Swift
به نظر می‌رسد خودروی حاضر در تصویر مدل نیمه‌فول و نه مدل فول سوئیفت اسپورتی باشد که رندرهای آن در ماه مارس امسال منتشر شد.

تصاویر یاد شده همچنین دربردارنده‌ی اولین نما از داشبورد این خودرو نیز بودند. داشبورد نسل جدید سوئیفت طراحی گران‌بها و سطح بالا داشته که از آن جمله می‌توان به نشان‌دهنده‌های اسپورت، صفحه‌نمایش بزرگ سیستم سرگرمی اطلاعات و پلاستیک‌های همرنگ بدنه اشاره کرد.

2016 Suzuki Swift
۲۰۱۶ Suzuki Swift
خبرها پیشنهاد می‌کنند که نسخه‌های مخصوص اروپا از پیشرانه‌ی ۳ سیلندر ۱ لیتری توربو با قدرت ۱۱۰ اسب بخار و گشتاور ۱۷۰ نیوتون متر استفاده خواهد کرد.

همچنین گفته شده مدل سوئیفت اسپورت پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری توربوی تزریق مستقیم با خروجی ۱۳۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۲۰ نیوتون متری را پذیرا خواهد شد.

منبع: caradvice

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. یوسف

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (740 ديدگاه)

    سوزوکی به همون ساختن موتورسیکلت و موتور قایق بچسبه بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امپراتور لامبورگینی

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    واقعا ماشین خوبیه.
    برای داخل شهر همه چی به اندازه داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    یه ماشین مقرون به صرفه هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا