سئات

شکار سئات آتکا کوپرا بدون هیچ پوشش استتار

نسخه‌ی اسپورت تر و سطح بالای سئات آتکا در جاده‌های عمومی و در فرم کاملاً آماده‌ی تولید رؤیت شد.

seat-ateca-cupra-1
برنامه‌ی سئات برای عرضه‌ی نسخه‌ی کوپرای شاسی‌بلند جدید خود خیلی مخفی نبوده و قبلاً چندین خبر و تصویر جاسوسی از این خودرو منتشر شده است.

seat-ateca-cupra-3
آتکا کوپرای موردبحث احتمالاً از پیشرانه‌ی ۲ لیتری توربو با قدرت ۳۰۰ اسب بخار که در لئون کوپرا استفاده شده سود خواهد برد. انتظار می‌رود آتکا کوپرا با این پیشرانه ظرف مدت حدود ۶ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

seat-ateca-cupra-7
خودرویی که در تصاویر مشاهده می‌کنید دارای رنگ خاکستری مات بوده و ارتفاع بدنه از سطح زمین به عنوان مشخصه‌ی خاص مدل کوپرا کاهش یافته است. همچنین سپرهای جلو و عقب متفاوت به همراه ورودی‌های بزرگ‌تر هوا، دیفیوزر عقب و خروجی‌های چهارگانه‌ی اگزوز نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری آتکا کوپرا هستند. رینگ‌های بزرگ‌تر به همراه لاستیک‌های چسبنده‌تر که پشت آن‌ها ترمزهای بزرگ‌تر برمبو پنهان شده بکار رفته‌اند.

seat-ateca-cupra-9
انتظار می‌رود کابین خودرو نیز جزئیات اسپورت تر از قبیل صندلی‌های پاکتی و اسپورت، دوخت‌های قرمز و غربیلک فرمان با تریمی خاص را دریافت کند.

از آنجایی که این خودرو بدون هیچ‌گونه پوشش خاصی در جاده‌های عمومی ظاهر شده احتمالاً سئات برای معرفی آن در هفته‌های پیش رو آماده می‌شود. در هر حال باید منتظر ماند و دید که دست‌پخت سئات چه از آب درمی‌آید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. كوروش

    ۳ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    عجب موتوری داره
    استایل خیلی زیبایی هم داره فقط چراغ های عقبش خیلی سادس قیمتش مناسب باشه جزء بهترین ها خواهد بود

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا