آیا شورولت بلیزر دوباره متولد شده است؟

شورولت K۵ بلیزر نخستین بار در سال ۱۹۶۹ برای رقابت با دو خودروی فورد برانکو و اینترناش اسکاوت وارد بازار شد. در سال ۱۹۸۲، نام بلیزر به یک شاسی‌بلند مبتنی بر پلت‌فرم S-۱۰ داده شد. درنهایت سال ۲۰۰۵ میلادی بود که شورولت مدل بلیزر را به‌طور رسمی از خط تولید خارج کرد. اکنون، بیش از یک دهه پس‌ازآن تاریخ، بلیزر ممکن است آماده یک بازگشت باشکوه باشد.

chevrolet-midsize-crossover-spy-photos
این چیزی است که وب‌سایت Automotive News فکر می‌کند قرار است اتفاق بیفتد. عکاسان جاسوسی آن‌ها اخیراً مهندسان شورولت را در حال تست یک شاسی‌بلند سایز متوسط شکار کرده‌اند که به نظر می‌رسد جایگاهی بین اکوناکس و تراورس خواهد داشت. و طبق ادعای منابع آن‌ها در شورولت، این خودرو با نام بلیزر وارد بازار خواهد شد.

chevrolet-midsize-crossover-spy-photos-03
اگر شما جزو آن دسته از افراد بودید که بلیزر دوباره متولد شده یک شاسی‌بلند بر پایه کلرادو خواهد بود، ممکن است این خبر شما را ناامید کند. وب‌سایت اتونیوز اعتقاد دارد که این خودرو در عوض یک کراس آور خواهد بود که پلت‌فرمی مشترک با تراورس خواهد داشت. موضوعی که بلیزر جدید را برای رقابت با فورد برانکو بسیار آماده می‌کند.

chevrolet-midsize-crossover-spy-photos-02
هر خوابی که شورولت برای این خودرو دیده است، به‌زودی با آن آشنا خواهیم شد. انتظار می‌رود فروش این بلیزر جدید از سال ۲۰۱۷ به‌عنوان یک مدل ۲۰۱۸ آغاز شود. سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است که، آیا این بدین معنی می‌باشد که جی‌ام‌سی نیز قصد دارد جیمی را دوباره زنده کند؟

chevrolet-midsize-crossover-spy-photos-01
منبع: msn

درباره نویسنده

تصویر پروفایل آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

16 دیدگاه

  1. سیدامین فاخر
    سوابق: (71 دیدگاه) ,

    از نمای بقلش مشخصه پلت فرمش با اکادیا ۲۰۱۶ یکیه اون که خیلی قشنگه اینم به نظر و با توجه به زیبایی نسل جدید خودروهایی شورولت نسبت به نسلهای قبلی احتمال زیاد با طراحی چشم نواز روبه رو خواهیم بود

    پاسخ
  2. تصویر پروفایل Nima
    Nima
    سوابق: (973 دیدگاه) ,

    سلطان آفرود
    کاش مثل قدیم آفرودش هم خوب باشه(در اصل عالى)

    پاسخ
  3. اعتمادیان
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    واااای بلیزر …. ای نوستالژی
    در زمان خودش بی رقیب بود
    یکی از دوستان پدرم در قبل از انقلاب شکارچی بود که یکبار بلیزرش در کوه ترمزش خالی میکنه بعد که می بینه ماشین تو سرازیری سرعتش زیاد شده و نمیتونه کنترل کنه و چاره ای نداره ماشینو محکم میکوبونه به دیواره جاده که سنگهای بزرگ کوه بود . خودش معتقده هر ماشین دیگه ای اگه بود درجا کشته میشد ، الان 75 سالشه و به بلیزر میگه حضرت بلیزر.

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل Nima
      Nima
      سوابق: (973 دیدگاه) ,

      توی دهه 70 فقط آمریکایی شبیه آمریکایی توی ایمنی عمل میکنه.(البته توی هر چیزی)

      پاسخ
  4. ونوم
    سوابق: (543 دیدگاه) ,

    یکی از همسایه های ما یه بلیزر نخودی با خط سفید رنگ داشت وقتی میاوردش تو پارکینگ تقریبا چند سانت با سقف پارکینگ فاصله میموند ابهتی داشت

    پاسخ
  5. محمد
    سوابق: (3 دیدگاه) ,

    بازم یه سرطان دیگه پر مصرف هر روز دست تو کاپوت ترمز در حدفرقان سنگین بیخود امریکایی کیفیت در حد ام وی ام حتی پایین تر الانم نگاه کن تعصبی ها که حتی یه بارم سوار ماشین امریکایی نشدن شروع میکنن به طرفداری حتما مصرفش هم صدی 5 لیتره خخخخ

    پاسخ
    1. nima
      سوابق: (150 دیدگاه) ,

      والا نفهمیدیم الان مسخره کردید یه بنده خدایی رو یا جدی گفتید؟

      پاسخ
    2. elemento
      سوابق: (7826 دیدگاه) ,

      تعصبی؟؟؟؟!!!!!!!!!
      تعصبی یعنی چی؟؟؟!! این واژه ی مسخره از کجا وارد فرهنگ لغت کاربرای این سایت شده؟؟!!
      نمیدونم شما به آدم “عصبی” میگی “عصبانیتی”!!! ؟؟
      میگی فلان کس آدم “صادق”ی هست یا آدم “صداقتی”؟!!!
      میگی فلانی شخص “محترم”ی هست یا اینکه شخص “احترامی” هست ؟؟؟!!

      باید بگی متعصب !! نه تعصبی !

      پاسخ
    3. تصویر پروفایل Nima
      Nima
      سوابق: (973 دیدگاه) ,

      جناب محمد:
      بلیزر هاى قدیم مصرفش صدى 18 هست.(بیا از من بپرس)
      هر روزم دست توى کاپوت نیس
      ترمز فرقان منظورت مسافت ترمز 55 متر هست؟ ( برابر لندکروز و بنز GLS الان میشه)
      کیفیت آمریکایى(وقتى بعد از ۴٠ سال هنوز چراغش مات نشده و داشبورد ترک نخورده و شاید بعضى ها موتورش پلمپ هست یعنى این ماشین با کیفیته)(نمیدونم شاید ام وى ام اون موقع بوده یا الان کیفیتش بالاتر اومده!!!!!!!!! که درحد جهانى رقابت بکنه)
      واژه سرطان براى انسان به کار میره نه ماشین.

      پاسخ
    4. Kurdistan
      سوابق: (5 دیدگاه) ,

      کسی که جز پراید سوار نشد در مورد بلیزر چهل سال پیش نه مدل 2017 الکی نظر میده …!!!

      پاسخ
  6. elemento
    سوابق: (7826 دیدگاه) ,

    این ماشین واقعا یک اسطورست.
    من عاشقشم و خیلی از بابت توقف تولیدش ناراحت بودم.
    خوشحالم که داره برمیگرده.
    خوش اومدی اسطوره

    پاسخ
  7. احمد باقری
    سوابق: (4715 دیدگاه) ,

    ماشین جادار و خوبیه.

    پاسخ
  8. امیر
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من یه بلیزر 77 دارم که هنوز موتوش اچار نخورده.والان هم اگه چند قطره روغن ریزی نداشت هرگز بازش نمیکردم.دوم اینکه با این وزن ترمزهاش بی نظیره.کیفیت یعنی این که بعداز40سال زیرش از یه پاترول 4ساله کمتر پوسیدگی داره.این حرف را هرکسی درک نمیکنه.اوناییکه هردوتاش را داشتن میفهمن.مصرفش صدی 16تا18هستش که باتوجه به استهلاک کم من که معتقدم نوش جونش.شوخی نیست بعداز 40 سال میشینی پشت رول وتا کمربند را نبندی بوق اخطارش قطع نمیشه!شما کدوم ماشین را سراغ داری که تا این حد وبا این سن برق کشی وسیستمهای الکتریکیش سالم مونده باشه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.