شورولت کامارو GT4.R آماده‌ی به آتش کشیدن پیست

Pratt & Miller خودروی جدید شورولت کامارو GT4.R را برای حضور در مسابقات کلاس GTS پیرلی و مسابقات خودروهای اسپورت IMSA کانتیننتال توسعه داده‌اند. این خودرو باید به مصاف رقیبانی چون موستانگ، کیمن و… برود. خودروی مورد بحث بر پایه‌ی پلتفرم ششمین نسل کامارو ساخته شده و می‌رود که موفقیت نسخه‌ی مسابقه‌ای کامارو Z/28.R را تکرار کند. آن خودرو برنده‌ی مسابقات کانتیننتال 2015 شده بود.

chevrolet-camaro-gt4r
GT4.R که بر پایه‌ی نسخه‌ی ZL1 خیابانی توسعه یافته از پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری به شدت تیون شده بهره می‌برد. نیروی خودرو از طریق گیربکس سکونشئال Xtrac به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

Chevrolet Camaro ZL1
Chevrolet Camaro ZL1

این خودرو همچنین دارای سیستم کنترل کشش و دیفرانسیل لغزش محدود Xtrac است. همچنین بهبودهای آئرودینامیکی در خودرو صورت گرفته که از آن جمله می‌توان به بال عقب جدید و اسپلیتر جلو اشاره کرد.

دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه کامارو GT4.R عبارت‌اند از دامپرهای مسابقه‌ای تنظیم شونده Ohlins، ترمزهای برمبو به همراه ABS و کالیپرهای آلومینیومی 6 پیستونه در جلو.

هنوز قیمتی برای این خودروی جدید اعلام نشده اما انتظار می‌رود تیم‌ها به زودی برنامه‌های خود را برای استفاده از این خودرو اعلام و تأیید کنند.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

8 دیدگاه

  1. alpha
    سوابق: (6432 دیدگاه) ,

    اصلا لامصب با قلب و روح آدم بازی می کنه.

    پاسخ
  2. مهدی
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    کل نظرات شما

    خیلی خوبه
    ماشالله
    عجب چیز خئفی

    بعد خودتون رو ریپلای میکنید!

    بله شاید میگید هرکی آزاده نظرات ولی برای چشمان ما هم احترام قایل باشید.
    کل زیبایی مطلب با اسپم های شما از بین میره
    لااقل تو آخر پستها تعداد نظراتتون رو بیشتر کنید

    با تشکر

    پاسخ
    1. alpha
      سوابق: (6432 دیدگاه) ,

      سلام /-
      نظر من همین یک کلمه هست.
      در مورد از بین رفتن زیبایی مطلب [😂] هم نظری ندارم.
      تعریف اسپم چیز دیگریست که اگر نمیدونی میتونم برات توضیح بدم.

      خوبه آدم حد خودش رو بشناسه.
      هر کسی تا یک جایی حق اظهار نظر داره.
      نمیدونم چرا ما ایرانی ها هر یک نفرمون خودمون رو مرکز تمام عالم میدونیم و فکر می کنیم همه چیز رو میفهمیم و در مورد همهچیز حق اظهار نظر داریم.

      من برای چشمان [😂] شما و شخصیت شما احترام قائلم ، نظرات دروغین ، تعصبی و خلاف واقع نمیذارم.
      برای شما و همه ی کاربران هم احترام قائلم و هیچ وقت به شخصیت کسی توهین نمیکنم.

      شما هم فقط همین قدر برای من احترام قائل باش که به حریم شخصی من کاری نداشته باشی.

      ممنون.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل نوید جهرمی
        نوید جهرمی
        سوابق: (1669 دیدگاه) ,

        بیخیال مجید جون. اگ دوستمون کامنتا رو بخونه میبینه چقدر اطلاعات از اینور اونور گیر میاری برامون میزاری. سخت نگیر

        پاسخ
  3. Ghost
    سوابق: (81 دیدگاه) ,

    واقعا معلوم نیست فلسفه وجود z.28 و این ماشین چیه وقتی که کوروت هست

    پاسخ
  4. مهدی
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    @Alpha
    دوست عزیزم . مطمین باشید ربط داره . اینجا محیط عمومیه. باید به همه چی احترام بگذاریم .
    من یا هر خواننده پدال از تجارب ، نکات علمی و حتی قیمت سپر تیبا هم استقبال میکنیم.

    اما اینکه تو هر پست شما میاید و اسپم میدید واقعا تنها نتیجه اش اینه که دیگه سمت نظرات نمیایم و از همه دردناکتر اینه که سه بار هم شده که خودتون رو ریپلای میکنید. در نسخه بعضی از موبایلهای به ضورت نوار عمودی بسیار باریکی ریپلای رو نشون میده .
    کمترین هزینه ای که شما الان دارید وارد میکنید درد مفاصل برای رد شدن از نظراتتونه .

    هرچند شما بسیار با سابقه هستید اما منی که به طور مثال زیر پست تویوتا لندکروزر که دارمش با تامل پست میزارم اینه که اطلاعات صحیحی به دوستان چندساله پدالم در مورد دانسته هام انتقال بدم.

    با تشکر و معذرت از کامنتهای امروزم.

    پاسخ
    1. alpha
      سوابق: (6432 دیدگاه) ,

      من در زمینه ی هر ماشینی نظرات مختلفی گذاشتم.
      برای بعضی نظرات ، تا 8 ساعت سایت ها و مجلات مختلف رو زیر و رو کردم.
      شاید 75 درصد کامنت ها من بیشتر از 12 خط بوده.

      مطمون باش کن در پست تیبا که شما میگی نمیام کامنت های یک کلمه ای بذارم.

      در مورد هر ماشینی به اقتضای خودش کامنت میذارم.

      ماشینی مثل این کامارو که اصلا ورودشون به مناطق آزاد هم ممنوع شده چه برسه به داخل کشور ، من جایی برای نظر دادن در مورد قیمت سپرش نمیبینم.

      من یک ماشین بازم.حس و حال یک ماشین باز رو فقط یک ماشین باز میفهمه.

      اطلاعاتم هم در مورد همین کامارو اندازه ای هست که 30 صفحه بنویسم.
      اما وقتی نیازی نیست ، وقتی امکان خرید و حتی دیدن این ماشین برای ما نیست نیازی نمیبینم خودم رو خسته کنم.

      من هر مقاله ای که میخونم توش کامنت میذارم.
      این کار رو به عنوان یک خسته نباشید به نویسنده و سایت پدال انجام میدم.

      هر کسی خودش صلاح کارش رو بهتر میدونه.

      هر کسی حق نظر دادن داره.

      من توی فروم سایت هایی که شما اسمش به گوشت نخورده هستم و کامنت میذارم.

      خودم میدونم ‌چه کاری درسته و چه کاری غلط.

      ***

      موفق باشید.

      پاسخ
    2. ماسل
      سوابق: (196 دیدگاه) ,

      آقا مهدی بی خیال.جوونن بزار خوش باشن .همین شماها نمیزارید جوونا تو فضای مجازی هم راحت باشن.تو کوچه و خیابون هم نمیتونن راحت باشن.خو خوبه فردا روز عقده ای بشن؟ شما پاسخ گویی؟
      ارادت

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.