شورلت

کامارو ZL1 کانورتیبل مدل 2012

اختصاصی از نمایشگاه لس‌آنجلس: مدل روباز کامارو ZL1 اواخر سال ۲۰۱۲ و به عنوان مدل ۲۰۱۳ به فروش خواهد رسید. به نظر می‌رسد پیشرانه‌ای هشت سیلندر به حجم ۶/۲ لیتر و با قدرت  ۵۸۰ اسب‌بخار ارزش چنین انتظار طولانی را دارد!

Chevrolet 2013 Camaro ZL1 Convertible

تاکنون چندین و چند بار خبرهای مختلف این کامارو منتشر شده؛ پس حضور این شورولت در نمایشگاه لس‌آنجلس جز آنکه اولین تجربه جهانی این شرکت در رونمایی این خودرو بوده اتفاق بخصوصی نیست.

شورولت در رونمایی این خودرو حسابی از خجالت رقیبانش درآمد! مسئولان این شرکت می‌گویند: با گشتاوری بیش از ۷۵۰ نیوتن‌متر، این آمریکایی اصیل از مدل‌هایی همچون آستون‌مارتین DB9 ولانت، مرسدس بنز SL63 AMG، پورشه ۹۱۱ توربو S وحتی شلبی GT500 کانورتیبل مدل ۲۰۱۳، در جایگاه بالاتری است.

گیربکس شش سرعته دستی می‌تواند خودرو را کمتر از ۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برساند. سقف این کانورتیبل نیز در کمتر از ۱۸ ثانیه بازوبسته خواهد شد. به ادعای شورولت، ZL1 کانورتیبل در کمتر از ۱۸ ثانیه می‌تواند از صفر به صد و دوباره به صفر برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. محمدحسین

    ۱۳ مرداد ۱۳۹۱
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    ای ول برو بکس آمریکایی…ولی ماشینتون هر چقدر هم سریع بره زیبایی و اصالت مرسدس بنز و پورشه رو نداره…

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. سینا

      ۱۶ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (126 ديدگاه)

      ببین داداش اون موقع که آمریکا ماشین های 8 سیلندر دنده اتومات میزد آلمان تو مایشن های 4سیلندرش مونده بود نمونش بنز دانشجو اگه بدونی کدومو میگم نه دندش اتوماته نه موتورقوی داره بعد جنابالی قصه تعریف میکنی تموم مردم ایران جهان حتی آلمانی ها هم قبول دارن که آمریکا تو ماشین هم سره

      موافقم 1
      مخالفم 1
  2. رضا

    ۱۶ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    قبل از انقلاب تمام کادیلاک ها تو ایران 8 سیلندر و دنده اتومات بودن حق با آقا سیناس

    موافقم 1
    مخالفم 1
  3. carbonado aventador

    ۲۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (4461 ديدگاه)

    اولین بار کادیلاک دنده اتوماتیک رو اختراع کرد . اولین بار کادیلاک موتور 16 سیلندر درست کرد . پس آلمان آلمان نکنید!!!!

    موافقم 1
    مخالفم 1
  4. Nima

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    و منم به عنوان به آمریکایى باز میگم:
    ١.موتور هاى کادیلاک 40 سال پیش سیستمى داشت که وقتى 60 تامیرفتى 4 سیلندر وقتى 100 تا میرفتى 6 سیلندر و بالاى صد تا 8 سیلندر کارمیکرد.کدوم ماشین یا کارخونه همچین سیستمى حتى همین الان داره؟
    ٢.60 سال پیش فرمون هیدرولیک داشت.
    ٣.40 سال پیش شیشه هاش برقى بود
    ۴.40 سال پیش صندلى برقى 6 جهته داشت براى هر دو طرف.
    ۵.40 سال پیش سانروف برقى داشت.
    ۶.35 سال پیش موتور انژکتور داشت.
    ٧.40 سال پیش کروزکنترل داشت
    ٨.و… دیگه خیلى زیاده.
    شما فقط مشخصات کامل کادیلاک سویل 40 سال پیش رو بخون.
    بعد دیگه نمیگى بنز و آلمان.

    موافقم 2
    مخالفم 0
  5. ali

    ۲۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    بچه ها واقعا حق با شماست ولی من نمیدونم چرا دیگه آمریکا مثه سابق قدرت خودروسازی رو تو دستاش نمیگیره؟ لطفا راهنماییم کنید 09355757162

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا