اینفینیتیطراحی

طراح سابق ب‌ام‌و به اینفینیتی پیوست

کریم حبیب که سابقه‌ی عضویت در تیم طراحی برندهای مشهوری چون دایملر و ب‌ام‌و را دارد از اول ماه جولای به عنوان رئیس تیم طراحی اینفینیتی انجام وظیفه خواهد کرد.

karim-habib-designer-1
این طراح معروف کار خود را در مرکز فنی این برند در ژاپن آغاز خواهد کرد و از آنجا بر کار تیم‌های طراحی اینفینیتی در ژاپن، چین، ایالات‌متحده و انگلستان نظارت خواهد داشت و البته مستقیماً به معاون طراحی جهانی نیسان آلفوسو آلباسیا که به تازگی جایگزین شیرو ناکامورا شده گزارش خواهد داد.

karim-habib-designer-4
آلباسیا گفته است:

ما از اینکه کریم حبیب به تیممان پیوسته خوشحالیم. در زمان سکان‌داری تیم‌های طراحی معروف دنیا، او همیشه طراحی‌هایی مدرن و الهام‌بخش داشته است. کریم در شکل دادن شاخصه‌های اصلی برند بسیار بامهارت بوده و شخصیتی منحصربه‌فرد به هر طرح می‌دهد. امیدواریم کریم در تیم ما نسل بعدی خودروهای اینفینیتی را شکل دهد.

کریم حبیب پیش از امضای قرارداد با شاخه‌ی لوکس نیسان در مونیخ و در تیم طراحی ب‌ام‌و حضور داشت و مسئول طراحی خودروهایی چون X1، نسل قبلی سری ۷، کانسپت X2، CSL هامیج و کانسپت CS بوده است. او همچنین در شرکت دایملر نیز به عنوان رئیس بخش طراحی پیشرفته مشغول بکار بوده و با نظر مستقیم او خودروهایی چون نسل فعلی C کلاس و مدل‌های جدید اسمارت روی خط تولید رفته‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. رامین

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (9 ديدگاه)

    کاش می شد بیاد یه فکری هم برای ماشینای داخلیمون میکرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یوسف

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (743 ديدگاه)

    کار خوبی کردن چون اینفینیتی تنها برند گروه رنو-نیسانه که هنوز لنگ میزنه و تو ذهن مردم صرفا یه نیسان پر آپشن مونده در حالی که برندهای رنو و نیسان در چند سال گذشته مدل های خیلی خوبی معرفی کردن و به وسیله برندهای اقتصادی داچیا، داتسون و لادا در کشورهای در حال توسعه هم عملکرد مناسبی داشتن. با احیای برند اسپرت آلپاین حالا دیگه نوبت شاخه لوکس اتحادیه رنو نیسانه که یه خونه تکونی اساسی بکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. #ali.m#

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1836 ديدگاه)

    من که خیلی اینفینیتی رو دوست دارم مخصوصا طراحی های زیباشو. ولی حیف که هنوز جایگاه خودشو جوری که باید پیدا نکرده.
    به امید موفقیت.
    :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. MADJID

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    طراحی اینفینیتی الانش هم خیلی خوبه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. داود

    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (202 ديدگاه)

    گل بود به سبزه هم اراسته شد .اومده به طراحی اینفینیتی هم گند بزنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. حسين

    ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود.
    عید همه دوستان مبارک باشه.
    کریم حبیب مدیر طراحی ب ام و بود و قبل از ب ام و در بنز کار میکرده. قبل از اون هم در ب ام و بوده. سوالی که الان مطرحه اینه که چه کسی قراره بجای اون بیاد توی ب ام و؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا