فراری

جنگ اگزوزها: F430 یا 458 اسپایدر [ویدئو]

مقایسه امروز ما میان دو برادر قرمزپوش ایتالیایی است که یکی بعنوان جانشین دیگری آمده؛ فراری F430 در ۵ سالی که در خط تولید مارانللو بود، در مدل های استاتدارد با انجین ۴.۳ لیتری V8 با قدرت ۴۸۳ اسب و همچنین با قیمت متوسط ۲۰۰,۰۰۰ دلار بدست مشتریان می رسید.

بعد از F430 نوبت به ۴۵۸ ایتالیا رسید که هرچند امسال او هم پنجمین سال حضورش را در بازارهای جهانی تجربه می کند اما فراری فعلا قصد خداحافظی با آن را ندارد! تولید مدلهای ۴۵۸ اسپایدر هم از ۲۰۱۱ شروع شد؛ خودرویی با انجین ۴.۵ لیتری V8 با قدرت ۵۶۲ اسبی که هم اکنون در حدود ۲۵۷,۰۰۰ دلار قیمت دارد. حالا ببینیم ازمیان این دو برادر کدامیک صدای اگزوز بهتری دارند . . .

[jwplayer mediaid=”72073″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۲۵ دیدگاه‌ها

  1. parham

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (122 ديدگاه)

    خیلی عالی!!!!ممنون!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      ماشین باید نرم و بیصدا باشه مثل تیبا
      اینا چیه هی گاز میدن سروصدا میکنن….

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مهدی ف

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    گزینه ج هیچکدام…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مصطفی فقط MP4-12C

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (295 ديدگاه)

      تو خارج عجب بی کارایی پیدا می شه ها!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. sadegh

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    پدال جان این اینا جنگ اگزوز بودن یا جنگ اعصاب!!؟؟!

    واقعا نمیدونم کدومشون، به خدا وقتی گاز میدادن از خود بی خود شده بودم، ولی با این اوصاف فک کنم با 458 بیشتر حال کردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. انزو

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (369 ديدگاه)

    458

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. نیهاش آنتونیو تابارز

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (4524 ديدگاه)

    هر دوشون عالین.
    اما فراری F430 واقعا یه اسطوره هستش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1698 ديدگاه)

      نیهاش زیباترین صداها به نظر من پورشه کررا جی تی-پاگانی زوندا-لکسوس lfa-و اونتادور
      شما چطوررررررررررررر؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نیهاش آنتونیو تابارز

        ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        رضا جون،آونتادور و لکسوس رو به شدت باهات موافقم.البته صدای موتور استون رو هم دوست دارم.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Zonda R

      ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      شاهین عزیز
      هر چه هست کمال همنشینه
      مستدام باشی
      (در مورد پست مادرید)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نیهاش آنتونیو تابارز

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        ارادت دارم داداشم.سربلند و پیروز باشی زوندا جون.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. ROLSE ROISE

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (189 ديدگاه)

    عشق است!!!!!!!!!!!!!!

    اما به پای اونتادور نمی رسن!!!!!!!!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امید

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    مهم اینه که جفتشون فراری هستن ولی 458 عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. sasan

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1039 ديدگاه)

    f430روبیشتردوست دارم اما کلا” صدای اکزوز اونتادور رودست نداره بااون بک فایر محشرش مثل شلیک دوشکا میمونه لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. کافر مقدس

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    فراری تو اونجا از یه پرادوVXــــــه تو اینجا ارزونترـه :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. PEUGEOT

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (999 ديدگاه)

    چه صدایی داشت خیلی خفن بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. GTR-50

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (493 ديدگاه)

    اسپایدر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Mohammad XX

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (201 ديدگاه)

    صدای هر دوشون جذابه.
    ولی صدای فراری F12 یه چیز دیگست: سمفونی دوازده سیلندر !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. کاظم قاقی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    بینم حقیقت داره فولکس واگن زیرمجموعه اونتادوره؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نیهاش آنتونیو تابارز

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      کمپانی ایتالیایی لامبورگینی سال 1963 میلادی توسط Ferruccio Lamborghini برای رقابت با مدل های جی تی فراری تاسیس شد. این کمپانی سال 1978 کاملا ورشکسته شد و سال 1987 نیز کرایسلر مالکیت آنرا تا سال 1994 بر عهده گرفت که مهم ترین نتیجه این کار به تولید رسیدن دوج وایپر بود. سال 94 کمپانی به یک شرکت مالزیایی فروخته شد ولی آنها از عهده مدیریت لامبورگینی برنیامدند تا آنکه در نهایت سال 1998 آئودی مالکیت آنرا در اختیار گرفت. لامبورگینی سال 2010 مالک استودیوی طراحی Italdesign Giugiaro و سال 2012 نیز مالک دوکاتی شد.
      ارادتمندم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. رضا

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        نه بوگاتی زیرمجموعه سایپاست!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .

    کلا صدای اینجور ماشینا زیباست .

    سلیقه ایی هست . نمیشه گفت کدام بهترن .

    ادم یک منبع برا پراید میندازه صداش خوب میشه . چه برسه به اینها .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. un4given

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    بنظر من هرچی صدای تولیدی بم تر باشه بهتره. اما خوب بود بسی لذت بردیم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ESI

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    دمت گرم پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. مرتضی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (83 ديدگاه)

    خدای منننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا