فراری

حراج منصوری فیورانو استالونه

مدتی است که وب سایت آلمانی mobile.de که مختص خرید و فروش انواع خودروها در آلمان است، یک دستگاه فراری فیورانو مجهز به کیت منصوری با قیمت ۳۴۵,۰۰۰ دلار را در لیست فروش خود گذاشته . . .

Mansory Stallone Ferrari 599 GTB Fiorano
Mansory Stallone Ferrari 599 GTB Fiorano

فیورانو استالونه سال ۲۰۰۸ در نمایشگاه ژنو معرفی شد و بعد از آن هم تنها شش نسخه از آن با پکیج ۲۳۰,۰۰۰ دلاری منصوری در اختیار مشتریان خوش شانسش قرار گرفت. فیورانو استالونه مجهز به یک پیشرانه ۶.۰ لیتری V12 است که ۷۲۰ اسب بخار قدرت (۱۰۰ اسب بیشتر از مدل استاندارد) به همراه ۷۰۴ نیوتن متر گشتاور (۹۶ نیوتن متر بیشتر از مدل استاندارد) دارد.

فیورانو استالونه به لطف کیت کربنی اش می تواند صفرتاصد را در عرض ۳.۷ ثانیه یعنی ۰.۲ ثانیه سریعتر از مدل استانداردش طی کند و حداکثر سرعتش نیز به بیشتر از ۳۴۰ کیلومتر برساعت نمی رسد. ناگفته نماند اواخر زمستان ۹۱  نیز منصوری کیت جدید استالونه را برای فراری F12 معرفی کرده بود که حدود ۷۷۵ اسب بخار قدرت داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. علیرضا

    ۱۷ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (125 ديدگاه)

    با توجه به اینکه سوریه و بلاروس و آفریقا و…. برای خودروهای ایرانی تره هم خورد نمی کنند ، دم کوروش منصوری گرم که لا اقل آبروی ما ایرانیها را در سطح جهانی خریده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امین

    ۱۷ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    خوب شد این مطلب رو دیدم آخه چند وقت بود تو فکر یه ماشین خوب بودم ، به نظرم این بد نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    راستی گفتی چجوری میشه خریدش ؟!؟!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علیرضا

    ۱۷ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (9 ديدگاه)

    انقدر نگین ایرانیه و آبروی ما رو حفظ میکنه مگه اونجا ازش میپرسن که اهل کجایی که بخواد بگه ایرانی هستم بعدش هم اصلا براشون مهم نیست که طرف کجایی هستش فقط ماییم که ذوغ میکنیم نه اونا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. yasin

    ۱۷ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (126 ديدگاه)

    ببخشید نوشتید اوخر زمستان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امین

    ۱۷ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    ما نفهمیدیم علی رضا کدوم وریه
    یه بار میگه دم منصوری گرم که آبروی مارو حفظ می کنه یه بار هم میگه اینقدر نگین ایرانیه
    ( احتمالا دو نفر یه نام رو انتخاب کردن )

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علیرضا

      ۱۸ تیر ۱۳۹۲
      سوابق: (125 ديدگاه)

      آره امین جان ،علی رضا دو تا داریم، یکی منم یکی هم اونه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. fleetwood

    ۱۸ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (125 ديدگاه)

    آقای علیرضا که میگی آینقدر نگید ایرانیه ایرانیه، اتفاقا منم حال میکنم کهاین شخص ایرانی عرضه داشته و خودشو اینقدر بالا کشیده که بوگاتی و مکلارن و رلزرویس و …. را تیونینگ میکنه ،مرحوم بیژن پاکزاد که یکی از بزرگان طراحی مد در دنیا بود و بوگاتی سوار بود و صد البته یک ایرانی بود به اون هم میبالیم، درسته که ما از لحاظ سیاسی یه مشکلاتی داریم اما اگه سر تا پامون را هم طلا بگیریم ایرانی هستیم و به ایرانی بودنمون باید ببالیم، ضمنا برای شما فرق نمیکنه که به جای اسم کورش منصوری (که یک ایرانی است ) مثلا اسم یه عرب باشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. amir.t.

    ۲۷ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    خوب نیست …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا