فورد

تصاویر جاسوسی فورد F-150 فیس لیفت

جدیدترین نسخه‌ی فورد F-150 که از آلومینیوم در بدنه‌ی خود سود برده در سال ۲۰۱۵ عرضه شده اما تصاویر جاسوسی جدید نشان می‌دهند که فورد درصدد به‌روزرسانی پرفروش‌ترین پیکاپ خود است. این خودرو پوشش‌های استتاری زیادی ندارد.

2018-ford-f-150-spy-shots1
نمای جلوی این خودرو جلوپنجره‌ای با دو میله‌ی افقی دارد که یادآور آخرین‌مدل سوپر دیوتی است. پوشش‌های قرار گرفته روی کاپوت، گلگیرها و نمای پایینی نشان می‌دهد که بازنگری‌هایی در این بخش‌ها صورت گرفته است. هرچند نوع پوشش‌ها به خوبی تغییرات صورت گرفته را پنهان کرده‌اند. چراغ‌های جلوی قلاب مانند باقی مانده‌اند اما کمی تغییر در قطعات آن‌ها نیز صورت گرفته است.

2018-ford-f-150-spy-shots
در بخش عقبی چراغ‌های عقب جدیدی را می‌بینیم که بازهم به خاطر پوشش‌ها نمی‌توان ایده‌ی کاملی از آن‌ها را به دست آورد. در کل این بخش طراحی نرم‌تری دارد. طراحی سپر نیز ارتقا یافته است. تصاویر جاسوسی قبلی دلالت بر این داشتند که رپتور نیز در بخش عقبی همین تغییرات را دارد اما جلوپنجره‌ی فعلی را حفظ خواهد کرد.

2018-ford-f-150-spy-shots4
به نظر می‌رسد تغییرات صورت گرفته بیشتر در جهت تکامل ظاهر F-150 کنونی باشد اما خب برای تازه‌نفس شدن این پیکاپ محبوب کافی بوده است. با توجه به آپشن های وسیعی که فورد برای سری F کنونی ارائه می‌کند خریداران خواهند توانست مدل مناسب خود را انتخاب کنند.

انتظار داریم پس از رونمایی F-150 در دیترویت، فورد این خودرو را اندکی بعد با مدل ۲۰۱۸ روانه‌ی نمایندگی‌ها کند. احتمالاً تغییرات زیادی در بحث قوای محرکه صورت نخواهد گرفت چراکه فورد به تازگی گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری اکوبوست را به این خودرو اضافه کرده است. شایعات قدیمی می‌گویند ما شاید مدلی دیزلی را نیز به زودی ببینیم و در آینده‌ای نزدیک قطعاً مدلی هیبرید نیز عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۷ دیدگاه‌ها

  1. ىانکى

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    اقا اىن اف250 ھست ولى خوف کردم فکر کن خانومھ مرکر تو اس گاردھ ارازل با اىن مىان براش تىر کھ رد نمیشه از اس پس کلھ گروه امنیتی رو مىبندن بھش ھمرو با ھم مىبرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid R8 V12 TDI le Mans

      ۱۸ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      چی میگی؟؟؟

      خودت میتونی بخونی ؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. peyman

        ۱۸ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (2034 ديدگاه)

        وای فورد اف 150عشقه منه و نفس منه???اصلا خودم بنزین میشم تو باکت میسوزم??

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. yas

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    با شرایطی که الان پیش اومده و پیشرفت سریع تکنولوژی هر ماشینی(غیر از سوپر اسپرت ها)برای اینکه بتونه رقابتی بمونه واقعا این نیاز رو داره که هر سه یا چهار سال فیس لیفت بشه.برای مثال سال 2014 ماشین های لوکس انواع رادار رو داشتن اما سال 2016 تویوتا و هیوندای هم رو ماشین های متوسطشون(مثل کمری) هم انواع رادار هارو گذاشتند(نه دقیقا همون رادار های بنز اما رادار و سنسور های بیشتری نسبت به گذشته نصب کردند و حتی در مواردی اتوپارک هم اضافه کردند)و برخی از این رادار ها برای کسب ستاره بیشتر در تست های تصادف هم مفید بودند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Madjid R8 V12 TDI le Mans

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    ماشین به این میگن. تراک به این میگن.
    اگر Raptor باشه که دیگه هیچ‌ چی.

    خودروسازان امریکایی دوباره راه افتادن.
    به زودی مثل تراک ، در بقیه ی زمینه ها هم به جایگاه های بالاتری می رسن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. abdol jalile gol cheshme

    ۱۸ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2354 ديدگاه)

    میگم f250 نه f150

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. نت

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (363 ديدگاه)

    حیف این زیباترین وانت جهان که فورد میاد چراغ قلاب مانند براش میزاره و یه تیکه از جلو پنجره رو داخل چراغ جلو میکنه و خیلی زشت میشه.اگه فورد f150 از چراغ جلو یه تیکه استفاده میکرد و داخل چراغ جلو فلز جلو پنجره نمیزاشت خیلی زیباتر میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا