فورد

فورد ترانزیت کانکت 2014

نسل دوم ترانزیت کانکت که بعنوان یکی از پیشگامان مصرف سوخت درمیان همکلاسانش شناخته می شود برای ورود به بازارهای جهانی از زمستان ۲۰۱۳ و بعنوان مدل ۲۰۱۴ آماده شده؛ خودرویی که احتمالا بازار ون های تجاری سایز متوسط را هم تحت تاثیر خود قرار می دهد . . . 

Ford Transit Connect 2014
Ford Transit Connect 2014

این ون آمریکایی که نباید آنرا با نسخه های استاندارد فورد ترانزیت اشتباه گرفت، زیر نظر مرکز تحقیقات خودروهای تجاری فورد در اروپا و همچنین با همکاری تیم مهندسین Ford Otosan (از زیرمجموعه های فورد در ترکیه) ساخته شده و خط تولید آن نیز در والنسیای اسپانیا خواهد بود. بیش از ۵ میلیون کیلومتر تست در شرایط دشوار به همراه حداقل ۴۰۰ هزار کیلومتر تست جاده ای نشان دهنده این است که ترانزیت کانکت آماده رویارویی با بدترین جاده هاست.

ترانزیت کانکت که زودتر از مابقی برادرانش یعنی ترانزیت کاستم (Transit Custom) و ترانزیت کوریر (Transit Courier) تحویل مشتریان می شود، در سه مدل Ambiente و Trend و Limited عرضه شده که بهترین آنها نسخه لیمیتد خواهد بود چراکه دو صندلی سرنشین در جلو داشته که صندلی نزدیک درب را می توان جمع کرد بعلاوه اینکه تهویه اتومات هم برای این مدل بصورت استاندارد است!

حداقل حجم محفظه بار این خودرو در حالت عادی ۲۹۰۰ لیتر بوده اما با استفاده از فضای سرنشینان جلو این مقدار تا حداکثر ۴۴۰۰ لیتر هم افزایش می یابد؛ همچنین می توان بارهایی با طول ۳ الی ۳.۴ متر را در آن جای داد. حداکثر وزن قابل حمل آن نیز به حدود ۱۰۰۰ کیلوگرم میرسد. در قسمت فنی فورد سه پیشرانه مختلف را آماده کرده که همگی گیربکس شش سرعته اتومات دارند:

  • ۱.۶ لیتری بنزینی EcoBoost با قدرت حدودی ۱۵۰ اسب بخار.
  • ۱.۶ لیتری توربو دیزلی Duratorq با قدرت های حدودی ۷۵، ۹۵ و ۱۱۵ اسب بخار.
  • ۱.۰ لیتری بنزینی EcoBoost با قدرت حدودی ۱۰۰ اسب بخار با مصرف ترکیبی ۵.۶ لیتر.

فرمان (با نیروی کمکی) الکترونیکی، شاترهای اتومات جلوپنجره، سیستم استارت/استاپ پیشرانه، حداکثر سرعت محدود شده در ۱۰۰ کیلومتر برساعت (با قابلیت تغییر بصورت سفارشی)، سیستم بازیابی انرژی ترمز (استاندارد برای مدل های ۱.۰ لیتری و سفارشی برای مابقی مدل ها)، نشانگر تعویض دنده و سیستم EcoMode یا سیستم نمایش اطلاعات ضروری در صفحه کیلومتر از جمله مشخصه های دیگر ترانزیت کانکت ۲۰۱۴ هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۸ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (513 ديدگاه)

    عاشق ترانزیتم(مخصوصا با این طراحی جدیدش)
    میشه ترانزیت رو اولین در کلاس خودش دونست و به نظرم شاید فولکس ترانسپورتر فقط توانایی برابری باهاش رو داشته باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. VAHID JINPACHI

    ۲۸ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (847 ديدگاه)

    درود بر فورد.
    درود بر امریکا؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رضا

    ۲۸ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (224 ديدگاه)

    فورد سرور تمام خودرو سازهای امریکاست،دمش گرم!!!
    پرقدرت،زیبا،خشن و با بهترین کیفیت
    عشق است فقط ماشین امریکایی…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حسین

    ۲۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (2810 ديدگاه)

    کاشکی مشخصات دقیق تر موتور هاش رو مثل گشتاور مینوشتید!جالب است!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. parsa

    ۲۹ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (37 ديدگاه)

    یک رقیب جدی برای فیات .پژوسیتروئن.ورنو چون شرکتهای ذکر شده مشابه این را تولید میکنند.فورد یکی از بهترین خودروسازهای دنیاست..به امید روزی خودروهای فورد وارد ایران بشوند……..اما اگر فورد این خودرو را 400هزار کیلو متر تست کرده ولی رقیب سرسخت آن وانت پیکان است چون 4(چهار)میلیون کیلومتر بدست ملت تست شده وچهار میلیون موتور سوزونده غیر از متوفیاتش…..

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. Yashar

    ۳۰ تیر ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    یبار سوار این فوردها شدم تو جاده های خاکی ترکیه با چنان سرعتی می رفتند که آدم فکر می کرد جاده آسفالته برا مقایسه مثلا با پراید نمیشد بیشتر از 40 تا رفت توش

    موافقم 0
    مخالفم 1
  7. امین

    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    جالبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. فرشید

    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من با این خودرو از ایران تا ترکیه رفتم اصلآ متوجه نشدم کی رسیدم واقعآ صندلی و خود ماشین بی نظیره و امکانات زیادی داره اگه سیصد میلیون هم تو ایران بدن پلاک ملی شو من میخرم واسه استفاده شخصی واقعآ عالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا