فورد

فورد فلکس ؛ مکعب محافظه کار!

اختصاصی از نمایشگاه لس‌آنجلس: فروش نسخه ۲۰۱۳ فورد فلکس، از بهار ۲۰۱۲ آغاز خواهد شد. نسل جدید این خودرو دارای چهره‌ای جذاب‌تر، قدرت و امکانات رفاهی/ایمنی بیشتر است.

Ford 2013 Flex

بر روی این مکعب فلزی، موتوری ۳/۵ لیتری با تکنولوژی Ti-VCT برای زمان‌بندی متغییر سوپاپ‌ها قرار گرفته است؛ نتیجه این‌کار را می‌توان در افزایش قدرت از ۲۶۲ اسب به ۲۸۵ اسب‌بخار، افزایش ۸ واحدی میزان گشتاور تولیدی و نهایتا بالارفتن ردلاین موتور از دور  ۶۷۰۰ به ۷۰۰۰ مشاهده نمود.

مصرف سوخت این مدل (دیفرانسیل جلو) نیز در شهر به حدود ۱۳ لیتر و در جاده‌ها به ۹/۴ لیتر خواهد رسید. نمونه‌های دودیفرانسیل نیز همانند گذشته دارای پیشرانه‌ای ۳/۵ لیتری اکوبوست با توان ۳۵۵ اسب‌بخار هستند.

فورد فلکس با بهره‌گیری از سه ردیف صندلی، کاملا می‌تواند جوابگوی اکثر نیازهای خانواده‌های آمریکایی باشد. برای این مدل آپشن‌هایی مانند کروز کنترل و ایربگ‌های مخفی‌شده در کمربندهای ایمنی – فقط برای ردیف دوم صندلی‌ها – نیز قابل سفارش است. موارد دیگری همچون رینگ‌های ۲۰ اینچی، سنسور باران، استارت دکمه‌ای و سیستم چندرسانه‌ای MyFord  بصورت استاندارد بر روی این خودرو وجود خواهند داشت.

Ford 2013 Flex
Ford 2013 Flex
Ford 2013 Flex

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Azarbaycan

    ۱۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    ماشین خوبیه واسه خانواده نه واسه جوونی مثل من…ممنون پدال

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    قیافش مثله مکعب مستصیل می مونه….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. فرهاد

    ۲۹ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من دو نمونه از این فورد در جزیره کیش دیدم. چهره واقعا جذابی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا