معرفی رسمی فیس‌لیفت فورد موستانگ 2018

نسل ششم فورد موستانگ پس از حضوری موفق در بازار به مدتی در حدود دو سال و نیم، حالا برای سال 2018 فیس‌لیفتی را تجربه کرده است. این فیس‌لیفت که به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای موستانگ محسوب می‌شود، چراغ‌های جلوی جدید، طراحی مجدد سپر جلو، جلوپنجرهٔ عریض‌تر و طراحی جدید کاپوت که 2 سانتیمتر ارتفاع کمتری دارد را ارائه کرده است. در پشت خودرو نیز چراغ‌های C شکل LED به چشم می‌خورد درحالی‌که دیفیوزر نیز مشکی‌رنگ شده و یک اسپویلر هم به نسخهٔ GT اضافه شده است.

ford-mustang_gt-2018-1024-03


اما خبر مهم‌تر اینکه فورد در نسخهٔ جدید موستانگ پیشرانهٔ 3.7 لیتری V6 را به دلیل فروش پایین کنار گذاشته و بجای آن بیشتر بر روی موتورهای 2.3 لیتری چهار سیلندر اکوبوست و 5 لیتری V8 تمرکز کرده است. همچنین گیربکس 10 سرعتهٔ اتوماتیک جدید هم برای موستانگ ارائه شده است. البته گیربکس شش سرعتهٔ دستی که برای نسخهٔ 5 لیتری موستانگ ارائه می‌شود هم‌اکنون با تجهیز به سیستم کلاچ جدید و فلایویل Dual Mass به‌روزرسانی شده درحالی‌که گفته می‌شود گیربکس 10 سرعتهٔ اتوماتیک جدید نیز تعویض دندهٔ بسیار سریع‌تری نسبت به نمونهٔ شش سرعتهٔ اتوماتیک قبلی دارد.

در سوی دیگر هر دو موتور موستانگ نیز به‌روزرسانی شده‌اند به‌گونه‌ای که موتور V8 هم‌اکنون به سیستم تزریق مستقیم سوخت مجهز شده که موجب افزایش قدرت در عین کاهش مصرف سوخت گردیده است. موتور 2.3 لیتری اکوبوست هم گشتاور بیشتری نسبت به قبل تولید می‌کند اما فورد هنوز هیچ آمار و ارقامی از مشخصات جدید این موتورها اعلام نکرده است؛ در سوی دیگر با توجه به حذف موتور V6 از لیست موتورهای موستانگ، هم‌اکنون این خودرو در برابر شورلت کامارو RS نماینده‌ای ندارد.

ford-mustang_gt-2018-1024-04

یکی دیگر از تغییرات موستانگ 2018 در داخل کابین آن رخ داده است یعنی جایی که یک صفحه آمپر دیجیتالی 12 اینچی سفارشی بجای نمونهٔ آنالوگ قبلی ارائه شده است و توانایی نمایش سه سبک متفاوت معمولی، اسپرت و پیست را دارد. غیرازاین، داخل کابین نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ موستانگ تغییرات دیگری را هم تجربه کرده است به‌گونه‌ای که در این بخش با هدف ارائهٔ نمایی پریمیوم‌تر، از متریال نرم‌تر و باکیفیت‌تری استفاده شده و طراحی بهتری هم پیدا کرده است. تغییرات داخلی دیگر این ماسل کار مدرن نیز شامل دوخت برجسته با رنگی متفاوت، دستگیرهٔ متفاوت درها و تریم آلومینیومی اطراف دریچه‌های تهویه می‌شود.

ford-mustang_gt-2018-1024-0d


فورد همچنین موستانگ 2018 را به طیف گسترده‌ای از سیستم‌های ایمنی فعال مانند سامانهٔ پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، سیستم هشدار خروج از خط، سیستم حفظ حرکت میان خطوط و سیستم هشدار راننده مجهز کرده است. این در حالی است که فورد یک سیستم سوپاپ اگزوز جدید را هم برای موستانگ در نظر گرفته است که در نسخهٔ V8 به راننده اجازه می‌دهد صدای اگزوز را تنظیم کند. علاوه بر این، موستانگ جدید به کمک‌فنرهای جدید و میلهٔ تثبیت‌کنندهٔ جدیدی مجهز شده که سفت‌تر بوده و موجب پاسخ‌گویی سریع‌تر و بهبود هندلینگ خودرو شده است. غیرازاین‌ها، دامپرهای تطبیقی هم به‌عنوان یک آپشن برای اولین بار برای موستانگ قابل سفارش هستند.

ford-mustang_gt-2018-1024-0
فورد موستانگ 2018 از پاییز امسال در آمریکای شمالی عرضه خواهد شد بنابراین باید تا انتشار جزئیات کامل آن صبر کنیم. همچنین هنوز هیچ صحبتی از قیمت‌گذاری موستانگ فیس‌لیفت شده نیز مطرح نشده است اما با توجه به اینکه نسخهٔ V6 حذف شده و کابین نیز لوکس‌تر از قبل شده است، احتمالاً شروع قیمت موستانگ 2018 بالاتر خواهد بود. در حال حاضر قیمت نسخهٔ اکوبوست از 27 هزار دلار و نسخهٔ V8 از 34 هزار دلار آغاز می‌گردد.

[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

52 دیدگاه

  1. Parker
    سوابق: (7049 دیدگاه) ,

    به جنبه های فنی کاری ندارم فعلا… برای بحث کردن در اون زمینه ها وقت زیاده…

    اولین چیزی که در یک ماشین به چشم میاد ظاهر و صورت ماشینه.

    از دیشب دعا می کردم قیافه ی ماستنگ این نباشه…

    ولی مثل اینکه فورد قبل از اینکه من دعا هام رو شروع کرده باشم گندش رو زده بود !!

    این نسل شاید زشت ترین نسل ماستنگ و شاید بیخود ترین ماسل کاری باشه که تا حالا لاستیک بر روی زمین گذاشته ! مخصوصا با حذف موتور 6 سیلندر و جایگزینی اون با موتور 4 سیلندری که در تست های آلایندگی و مصرف سوخت هیچ برتری قابل ملاحظه ای نداشته….

    چرا؟؟ چرا یک شرکت باید یکی از بهترین محصولاتش رو اینطوری ضربه فنی کنه ؟؟

    پاسخ
    1. ONE MAN ARMY
      سوابق: (21 دیدگاه) ,

      حاجی حالا از نظر طراحی بنظرم به این شوری که شما میگی نیست
      ولی خب….

      پاسخ
      1. Parker
        سوابق: (7049 دیدگاه) ,

        چرا حاجی به همون شوری هست
        یک نگاه به نسل های قبلش بنداز…
        کلا طراحی ماستنگ از 7 سال پیش افت کرد..
        حتی نسل قبلش هم خیلی بهتر از این بود.

        پاسخ
        1. Parker
          سوابق: (7049 دیدگاه) ,

          به نظر من ماستنگ یک دهه قبل خیلی بهتر از الان بود.
          لینک تصاویر رو میذارم.
          خودت منصفانه قضاوت کن.

        2. (ali (CHEVY NOVA
          سوابق: (1878 دیدگاه) ,

          مجید جان سلیقه ی اروپایی پسند شما اینطور هست وگر نه موستانگ در 2012 هم قشنگ بود در 2014 هم زیبا بود و در این نسل هم زیباس و تو دل برو و نکته مهمه اینکه شما و دوستانی مثل شما که طرفدار طراحیهای ماشین اروپایی هستین طبیعتا متفاوت هست با کسی که عاشق طراحی امریکایی هست یا ژاپنی

        3. Parker
          سوابق: (7049 دیدگاه) ,

          علی آقای عزیز
          میدونم همه ی مدل های ماستنگ رو هزار بار یهتر از من میشناسی.
          اتفاقا من ماشین هایی مثل Viper ،Camaro ، Challenger و Charger رو خیلی دوست دارم. ماستنگ رو هم دوست دارم. برای همین اعصابم ریخته به هم.

          بازم میگم، شما تو ماشین آمریکایی استادی و این عکس هایی که من میذارم رو خیلی بهتر از من میشناسی.
          اما من چند تا عکس از نسل های مختلف این ماشین رو کنار هم گذاشتم.
          بذار تایید شه. خودت ببین. بعد ببین طراحی ماستنگ افت نکرده ؟؟

          این نسل ماستنگ به خودی خود زشت و بی ابهت زشت نیست. نسبت به نسل های قبلش منظورمه.

          به هر حال من نظرم رو گفتم. اصلا قصدم توهین به این اسب سرکش نبود.
          .

        4. (ali (CHEVY NOVA
          سوابق: (1878 دیدگاه) ,

          مجید جون بحث من این نیست که من بهتر از شما موستانگ رو میشناسم منظورم اینکه طراحی این ماشین رو بچه هایی که امریکایی دوست هستن میپسندن
          مثلا من به شخصه عاشق وانت هستم اما یکی شاید بگه وانت هم اخه عشق داره؟؟؟؟
          اینجابحث سلیقه هست و بس

        1. تصویر پروفایل Mehdi TuRbO
          Mehdi TuRbO
          سوابق: (235 دیدگاه) ,

          واقعن حرفت درسته تنها ماشینی ک عاشقش بودم حتی اگ میگفتند بدترین ماشین دنیاست طراحیش داغونم کرد 😢😢 من عاشق مدل ۲۰۱۵ مشکیشم همیشه ارزوشو داشتم چرا خرابش کرد؟۲۰۱۵ به اون قشنگی بهترین طراحیه ماستانگ از نظر من ۲۰۱۵ وبعدش نسل قبلش.این افتضاحه

    2. تصویر پروفایل پهلوان مک لارن
      پهلوان مک لارن
      سوابق: (1089 دیدگاه) ,

      مجید من دارم هرچی می خونم اشاره ای با نسخه چهار سیلندر نشده؟؟؟
      زده موتور 8 سیلندر.
      بگذریم.
      من همیشه به داخل کابین اسپرت های آمریکایی و به بی کیفیت بودنشون نسبت به رقبای اروپایی اعتراض داشتم.
      ولی با دیدن این نظرم عوض شد.خیلی خوب کار کردن.
      داخل کابینشو به اندازه اف تایپ جدید دوست دارم.
      ظاهرشم که عالیه.مخصوصا اون نگاه عصبانیش.😱
      ضربه فنی هم در کار نیست.از هر لحاظ که بگیم پیشرفت داشته.مخصوصا عکسه ششمی که عالیه.هنوزم از دور که نگاه کنی معلومه آمریکاییه.
      این یعنی هویتشو از دست نداده.
      تموم شدو رفت.

      پاسخ
      1. Parker
        سوابق: (7049 دیدگاه) ,

        دوست گرامی به جای خود شیرینی پاراگراف آخر رو بخون.
        V6 حذف شده. مونده V8 و 4 سیلندر.
        V6 خیلی طرفدار داشت.
        دیشب هم پدال خبرش رو گذاشت.
        این کار ها دیگه قدیمی شده. همه هم میفهمن.
        شما با به هم ریختن جو سایت اینقدر برای خودت دشمن درست کردی که 4 نفر که از این کامنتت خوششون بیاد یا نیاد زیاد توفیری نمیکنه…
        بگذریم…
        خدانگهدارت…

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل پهلوان مک لارن
          پهلوان مک لارن
          سوابق: (1089 دیدگاه) ,

          اولا که لقب پ خ ماله من نیست همه میدونن ماله کیه!!!!!(این جواب توهینت)
          دوما شما نسخه 4 سیلندر رو نخر 8 سیلندر بخر.یه 7 یا 8 هزار دلار که این حرفا رو نداره.
          من واقعیتو گفتم.الان من خودم از داخل کابین db11 اصلا خوشم نمیاد.خب که چی؟؟؟یعنی من از خودروسازیه انگلیس بدم میاد؟؟
          اتفاقا جو سایت رو ((بعضی)) از دوستان آلمانی باز بهم ریختن.
          مشکل شما بعضی ها اینه که دوست ندارین از خودروسازی آلمان بد بشنوین و مسخره بشن یا حتی از گفتن واقعیت اصلا خوشتون نمیاد.اگه یه نفر تونست اینا رو رعایت کنه میشه سوگولی سایت ((ممنون که هستی)) و از اینطور حرفا.اگه تعریف کرد از خودروسازی آلمان و طرفدارشون بود.که دیگه چه بهتر.
          حالا اگه یه نفر از خودروسازی انگلیس بد گفت مثلا گفت 90 درصدش به فنا رفته – مدل جدید دیسکاوری تقلیدی از فلان ماشنیه هندیه -جگوار رو هندیا میسازن -هایپر استون از پیش بازندس پیش مرسدس و هزارتا از این حرفا هیچ اشکالی نداره به کنار تعداد لایکهاشون فراوان(خدا شانس بده).
          تا حالا چندبار دیدی من بیام پست آئودی ازش بد بگم یا مسخرش کنم؟؟
          تا حالا چندبار دیدی من ب ام و رو مسخره کنم؟؟(به ناحق)
          من فقط جواب دوستان متعصب رو میدم که تو نا آگاهین.
          من از خودروسازیه فرانسه خیلی بدم میاد.تا حالا چندبار دیدی من بیام پستاشون بد بگم یا مسخره کنم؟؟
          این کار رو نمیکنم چون دوست داران خودروسازیه فرانسه هم با خودورسازی انگلیسی این کار رو نمیکنن.ولی ((بعضی)) از دوستان آلمانی باز دست از مسخر کردن و تحقیر کردن به ناحق برنمیدارن.
          معادله خیلی پیچیده نیست.
          ((مسخره و تحقیر نکنید ما هم نمیکنیم))
          کلی حرف دارم فعلا همینا کافیه.
          (پدال لطفا چاپ کن)

      2. (ali (CHEVY NOVA
        سوابق: (1878 دیدگاه) ,

        پهلوان مک لارن عزیز دمت گرم داداش با نظرت حال کردم داداش
        درسته کیفیت کابین موستانگ در 2005 تا 2010 خیلی پایین بود اما از 2011 به بعد روز به روز بهبود پیدا کرد البته همون سال 2005 تا 2010 هم که کیفیت کابینش کم بود اونقدر جذابیت داشت که مهم نباشه بخصوص که اون زمان مدل 6 سیلندرش تنها 17000 دلار بود

        پاسخ
    3. Sina
      سوابق: (228 دیدگاه) ,

      به نظر من که قیافشم خوبه
      و چیزی که خیلی بهتر شده اینه که فورد اون تفکر که ماسل کار فقط باید یه موتور گنده داشته باشه و امکانات داخلش مثل امکانات غارنشینی باشه کنار گذاشته شده و با دریایی از امکانات رفاهی و ایمنی عرضه میشه
      نکته بعد اینکه چیزی که کلا این رده ماشینها رو خیلی خوشم میاد ازشون اینه که با 30هزارتا ماشینی میخری که ابهت سوار شدن یه فراری رو بهت میده یه ابهت خاصی برای خودشون دارن

      و در آخر اینکه درسته از نظر فنی و عملکرد موستانگ بهتر از کامارو هستش اما من ظاهر کامارو رو خیلی بیشتر میپسندم مخصوصا رنگ نارجی یا قرمز متالیکش و اگر کامارو قابلیشت 5سرنشین بالغ مثل چلنجر رو داشت از نظر من از همشون بهتر بود درسته از نظر فنی اونا بهترن ولی مگه چقدر بهترن…!!!

      پاسخ
    4. موستانگ مرد! تسلیت...
      سوابق: (24 دیدگاه) ,

      فاجعه س، جلوش یه کپی از خودروی شکست خورده دوج دارت هستش:
      https://www.netcarshow.com/dodge/2013-dart/1600×1200/wallpaper_02.htm
      حداقل الهامشون از رو کانسپت جیوجیارو را ادامه میدادن:
      https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_03.htm
      https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_0b.htm
      https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_10.htm

      پاسخ
    5. تصویر پروفایل Alireza.GT86
      Alireza.GT86
      سوابق: (180 دیدگاه) ,

      ببخشیدا ، ولی از جلو در حال حاضر زشت ترین ماشین تاریخه!
      از لحاظ فنی هم به قول parker خوب نبوده ، من یکی که اصلا از این بروزرسانی فورد خوشم نیومد.

      پاسخ
    6. تصویر پروفایل پرهام
      پرهام
      سوابق: (33 دیدگاه) ,

      فورد خراب کرده به نظرم و داره همینجوری میره سمت طراحی پیشرفته تر و اروپایی
      که البته داره گند میزنه!
      واقعا این طراحی های جدید و مخصوصا این
      یه توهینه به اسم موستانگ
      اگه یه نفر رو که سال ۱۹۶۹ یه موستانگ خریده بود فریز میکردن
      بعد میومد این موستانگ جدیدرو میدید خودکشی میکرد😑
      اگه موستانگ مثل چلنجر طراحی کلاسیک و با اصالت خودشو حفظ میکرد
      و یا مثل کامارو حداقل با یه چهره مدرن و خشن عوض میکردش
      خیلی بهتر بود
      ن این جوری😕
      اخه این چیه؟
      من که اصلا از موستانگ های جدید و الخصوص این خوشم نمیاد

      پاسخ
  2. (ali (CHEVY NOVA
    سوابق: (1878 دیدگاه) ,

    ای ولا پرفروش ترین کوپه دنیا و محبوب ترین کوپه اسپورت المان که موستانگ هست
    تبریک به رفقای امریکایی بازم که فورد چند وقت پیش هم اعلام کرد تولید موستانگ حالا حالاها ادامه داره
    از همین حالا منتظر شلبی هستم که یه دستی به سر و گوش این نسل بکشه و gt350 و gt500 رو عرضه کنه

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل asa
      asa
      سوابق: (416 دیدگاه) ,

      دمت گرم علی شوی نوا جان .
      ماستنگ به نظرم اتفاقا لات تر و با ابهت تر غز گذشته شده .
      ماشین امریکایی رو باید از نزدیک دید .
      من قبلا فکر میکردم چلنجر زشته ولی وقتی یک سورمه ایش رو تو مشهد دیدم از شدت هیجان و زیباییش گریم گرفت . حتی مثل احمق ها رفتم سرمو گذاشتم رو کاپوتش و با اون موتور v8 بی نظیرش حرف زدم .
      خلاصش اینکه این فیس لیفت با شکوه تر از قبلش کرده و فقط کافیه از نزدیک ببینیش .

      پاسخ
      1. (ali (CHEVY NOVA
        سوابق: (1878 دیدگاه) ,

        چاکرم asa داداش گلمی
        حرفت رو قبول دارم حسابی
        دادا بیشتر سر بزن به سایت

        پاسخ
  3. علیرضا
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    کابینش خیلی خوب شده، نمای خارجیش هم برخلاف اون چیزیه که با خوندن مطلب دیروز تصور کردم از آب در اومده و یه مطلبی رو متوجه شدم که کیفیت عکسها چقدر تأثیر گذارن تو قضاوت

    پاسخ
  4. وحید
    سوابق: (303 دیدگاه) ,

    فورد با موستانگ وجهه خودروسازی آمریکا رو آبرومند تر کرده
    مثل همیشه محبوب

    پاسخ
  5. (ali (CHEVY NOVA
    سوابق: (1878 دیدگاه) ,

    بچه های امریکایی باز چند تا سوال دارم ازتون
    1. وین نامبر موتور 305 شورولت کجاش نوشته شده؟؟؟ من 2 تا وین نامبر پیدا کردم اما اطلاعاتی رو که میخوام بهم نداد یکی همون عدد های که زیر پایه دینام نوشته شده و یکی هم بالای قسمت فلایول رو یه لبه
    2. رو موتور 305 شورولت که رادیاتور فابریک نصب هست کلاچ پروانه ببندم بهتره یا فن برقی؟؟؟؟ من خودم نظرم رو کلاچ پروانه هست
    3. برا موتور 305 شوی سرسیلندر 350 مناسب هست یا نه؟؟؟؟ قبل اینکه موتور 305 رو بخرم یکی از دوستان که پونتیاک فایر برد 73 داره گفت موتور 350 بگیر با سرسیلندر 305 حالا اگه من عکس این کار رو بکنم خوبه یا نه؟؟؟؟/

    پاسخ
    1. silver
      سوابق: (46 دیدگاه) ,

      در پاسخ به دوستمون علی نوا
      اگر فن برقی ببندید ،به طبع باید باتری با آمپر بالاتر و دینام قوی تر استفاده بشه ،در غیر این صورت در بهترین حالتش هر ۶ ماه باید ذغال دینام عوض بشه و در بد ترین حالت سوختن دینام
      در عوض فن برقی صدای کمتری داره و موتور رو نمیگیره و مصرف هم حدودا صدی یکی دو لیتر میاره پایین ،اشاره به پدال گاز سریع ماشین میپره و خیلی تو دور گرفتن تاثیر مثبت داره.و لی ساختن بادگیر مناسب حرف اول و آخر تو جواب دادن فن برقی رو میزنه.
      کم دردسر ترین و ارزان ترین هم کلاج پروانه است به شرطی که اصلی باشه.
      بسته به آب و هوای شهرتون اگر گرمسیر (نیست) میتونید پروانه با زاویه پره کمتر استفاده کنید هم سر و صدا کمتر میشه هم موتور رو کمتر میگیره و شتاب هم کمی بهتر میشه.
      درباره تعویض سرسیلندر اگر هدف افزایش قدرته ، به خاطر بزرگ تر بودن سوپاپ های ۳۵۰ کاربراتور و مانیفولد هم به دنبالش باید تعویض بشه تا افزایش قدرت مناسبی داشته باشید وگرنه با تعویض صرفا یک سرسیلندر نسبت به خرجی که کردید بازده مناسب و دلخواه بهتون نمیده چون کاربراتور با دبی حجمی سرسیلندر و مقطع عبور هوا و سوخت از سوپاپ ها متناسب نیست.
      امیدوارم موفق باشید….

      پاسخ
      1. (ali (CHEVY NOVA
        سوابق: (1878 دیدگاه) ,

        silver عزیز
        البته کاربراتورم 4 دهنه هست و برا موتور 400 هست
        در مورد سرسیلندر هم درست میگید البته تا جایی که میدونم سر سیلندر 305 خودش 3 نوع داره که سوپاپ کوچیک . سوپاپ متوسط و سوپاپ بزرگ رو شامل میشه و من خودم نظرم گزینه 2 هستش
        در مورد کلاچ پروانه هم من خودم نظرم همینه چون زیاد از فن برق یخوشم نمیاد
        در کل ممنونم بابت راهنمایی خوبتون وحالا میدونم که چکار کنم
        تشکر از شما

        پاسخ
        1. silver
          سوابق: (46 دیدگاه) ,

          قربانت
          سوپاپ کوچک و متوسط راست حقیقت برخورد نکردم اونایی که دیدم سوپاپ بزرگ بوده.
          ولی اگر کاربراتور ۴ دهنست شک نکن و ببند اینطوری تازه نفسش در میاد!

    2. تصویر پروفایل Nima
      Nima
      سوابق: (972 دیدگاه) ,

      زیر پایه دینام باید باشه احتمالا
      فن برقى بهتره خیلى بهتر(مصرف سوخت ١-٢ لیتر کمتر و شتاب بیشتر به علت برداشتن بار از روى موتور)
      نه به نظرم خیلى مناسب نیس چون طراحى 305 به روز تره! حتما طراحى بهترى داره نسبت به 350

      پاسخ
  6. پژمان
    سوابق: (12 دیدگاه) ,

    سلام به نظر من این خودرو بر خلاف آنچه فکر میکردم خیلی قشنگتر شده واز بعضی دوستان هم تقاضا دارم یه کم با خودتون فکر کنید که کمپانی با تجربه ای مثل فورد میاد ماسل کار خودشو زشتتر میکنه ؟

    پاسخ
    1. (ali (CHEVY NOVA
      سوابق: (1878 دیدگاه) ,

      پژمان جون حرف حساب زدی و از قدیم هم گفتن حرف حساب جوابی نداره مگر اینکه یه فردی که خودش رو زده به اون راه حرف حساب رو قبول نکنه که مهم هم نیست

      پاسخ
  7. تصویر پروفایل یاسین
    یاسین
    سوابق: (279 دیدگاه) ,

    طرحش خیلی جالب شده در عین اینکه طرحش مدرن شده اون روح خشن موستانگ رو داره

    پاسخ
  8. یاس ی
    سوابق: (164 دیدگاه) ,

    باید از نزدیک دیدش تا بشه نظر داد که زشت شده یا زیبا، واقعا از روی عکس نمیشه قطعی نظر داد.

    پاسخ
  9. علی
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    منم دیروز صبح که دیدم گفتم گند زده توش
    ولی غروب که نت کار شو عکساشو گذاشت کامل خوشم اومد ازش
    فقط دوست داشتم پشت امپرش هنوز مث ۲۰۱۴ ش انالوگ باشه ولی اینم عالیه
    موتور ۶ سیلندر هم بنظر من حیف شد چون خودم ۲۰۱۴ شو داشتم کاملا غرش هاش تو گوشمه ولی اکوبوست و ک سوار شدم کاملا بی صدا بود و حتما نیاز به کیت اگزوز داشت
    اما از هرچی بگذریم این ماشین حرف ندارخ حتما باید عاشقش باشید تا درکش کنید

    پاسخ
  10. علي
    سوابق: (172 دیدگاه) ,

    حیف و ١٠٠٠ حیف که چهار درش تولید نمیشه . این همه فضای ماشین فقط برای دو نفر بزرگ سال بقیشم هم اصراف میشه.طراحی داشبورد هم زیاد چنگی به دل نمیزنه ولی نمای بیرون واقعا اقوا کنندست.
    با تچکر

    پاسخ
  11. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2352 دیدگاه) ,

    به نظر من که خیلی مدرنتر و زیباتر شده خصوص داخل ماشین که به شکل خیلی دیجیتالی و مدرنی کلاسیکه!

    پاسخ
    1. بنتلی
      سوابق: (1244 دیدگاه) ,

      سامان جان ب نطرم خییلی بهتر شده…و ب احتمال زیاد فروششم بیشتر میشه…البته همین الانشم فروش خیلی خوبی داره…

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل سامان اذری
        سامان اذری
        سوابق: (1759 دیدگاه) ,

        بنتلی جان من مدل 2010 -2013 و2015.رو از نزدیک دیدم
        تو مدل 2013 هم نشستم و 2013 رو از همش بیشتر دوس دارم همون که تو فیلم نیدفور اسپید هم بود
        تو این جدید ها هم کامارو خیلی بهتر از ماستنگ رو ماشین.کار کرده

        پاسخ
  12. u.s army
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    من دیوانه آمریکایی ولی فورد مثل نسل2 خراب کرد اصلن فورد کجا میری یه پلت فرم دف عقب برا سدان نداری کی کنتیننتال دف جلو بهترین موتورش6 بود با اینکه خوبه ولی آمریکایی هستی هواست جمع نیست فورد

    پاسخ
  13. حسین
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    بد نشده خداییش.عشقه این ماشین
    ولی من فرمون کلاسیک اینو خعععلی خوشم میاد ازش

    پاسخ
  14. reza
    سوابق: (220 دیدگاه) ,

    چراغهای جلوش شبیه النترای جدید شده

    پاسخ
  15. احمد باقری
    سوابق: (4715 دیدگاه) ,

    درسته که طراحیش خوبه، ولی میتونست خیلی بهتر از اینا باشه.

    پاسخ
  16. محمدرضا محمدی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    جدا از بحث این فیس لیفت که به نظر من هم فیس15ش بهتر بود
    اگه یکی از اقایان راهنمایی کنه ماستنگ دقیقا چند مدل داره؟؟؟شلبی و جی تی چه فرقی دارن؟؟؟ممنون میشم

    پاسخ
  17. us army
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    داش نوا بچه کجایی به این شماره بزنگ من بچه فردیسم موستاگ صفا احمدى رو دىدى بیمر فرهمندو تو مسابقه سرعت له کرد کاره رفیقمه ستآپش انجىن سفارش راش دف 3تیکه گیربگس سفارشى البت تو ایران اسممبل شدھ

    پاسخ
  18. hossein
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    سلام به همه
    منم موستانگ 2015 رو بیشتر از این میپسندم اصلا یه حس خاصی بهت میده 2015اش

    پاسخ
  19. موستانگ مرد! تسلیت...
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    فاجعه س، جلوش یه کپی از خودروی شکست خورده دوج دارت هستش:
    https://www.netcarshow.com/dodge/2013-dart/1600×1200/wallpaper_02.htm
    حداقل الهامشون از رو کانسپت جیوجیارو را ادامه میدادن:
    https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_03.htm
    https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_0b.htm
    https://www.netcarshow.com/ford/2006-mustang_giugiaro_concept/1600×1200/wallpaper_10.htm

    پاسخ
  20. تصویر پروفایل فرشاد سجادیان
    فرشاد سجادیان
    سوابق: (638 دیدگاه) ,

    نمیشه با قاطعیت گفت زشت‌ شده یا قشنگ، اما هر چی باشه از نسخه غیر فیس‌لیفتش چهره خشن‌تری پیدا کرده که خودش یه اتفاق مثبته.

    پاسخ
  21. بنتلی (‏radical rxc turbo 500r‏)
    سوابق: (1244 دیدگاه) ,

    ب نظر من ک خییلی عالی شده…دلیل نقد منفی بعضی دوستانو نمیفهمم…کیفیت کابینشم خیلی بیشترشده…این نسل موستانگ مخصوصا فیس لیفتش برا من مثه یه جگوار اف تایپ با نصف قیمت میمونه و خیلی خوشم میاد ازش…

    پاسخ
  22. Mori Ca.
    سوابق: (56 دیدگاه) ,

    شاید ٢٠١۶ تو عکس نظر بعضی ها رو جلب نکنه ولی تو واقعیت دوست داشتنیه.. و مقدار معقولی ظرافت -اروپایی- بهش اضاف شده.. ولی این فیس-لیفت واقعا ابهتو ازش گرفته و از تعادل طراحی خارجش کرد.. کلا فورد از فروش ماستانگ خیلی راضیه واسه همین داره رو حاشیه سودش کار میکنه، مثلا با حذف مدل ۶ سیلندر.. من تو نمایندگی فورد رفتم وقتی میبینن ماستانگ می خوای انگار دیگه تمایلی واسه فروش ندارن..!!!!

    پاسخ
  23. حمیدرضا
    سوابق: (549 دیدگاه) ,

    به نظر من یکم شبیه سبک طراحی جگوار شده و یکم مایه کوپه چهار درب رو پیدا کرده ولی بیشتر به خودروهای اروپایی شبیه شده خصوصا با تغییر پشت آمپر ولی خیلی هم بد نشده که دوستان بهش می تازن

    پاسخ
  24. تصویر پروفایل swedish arrogant tiger
    swedish arrogant tiger
    سوابق: (215 دیدگاه) ,

    من عاشق ماستانگم بین ماسل کار ها
    این مدل زیاد هم بد نشده و لی مدل قبلیش بنظرم قشنگتره .فورد میتونست یجور طراحیش کنه که هم خشن و زیبا باشه و هم اصالت ماسل کار بودنشو حفظ کنه.در نهایت میتونست بهتر باشه

    پاسخ
  25. یه بنده خدا
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    خراب کرده
    بد هم خراب کرده
    از جلو یکی از زشت رتین ماشین هایی هست که تا حالا دیدم
    من عاشق موستانگ و کامارو چلنجر هستم
    اما این موستانگ اصلا خوشگل نیست و یک عقب گرد بزرگ هست
    خیلی خیلی زشت شده

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.