ساخت نسخهٔ کابریولت فورد F150!

در بازار پتانسیل بکری وجود دارد که شرکت‌هایی چون Newport Convertible Engineering (به‌صورت مخفف NCE) به سراغ آن رفته و نسخهٔ کابریولت پیک‌آپ فورد F150 را ساخته است. برای ساخت این مدل، سقف معمولی F150 برداشته شده و بجای آن یک سقف جمع شوندهٔ پارچه‌ای قرار گرفته است. هرچند این کار ممکن است مطابق سلیقهٔ همه نباشد اما در کل این F150 طراحی باارزشی پیدا کرده است.

f-a50-cabrio-2

تیم سازندهٔ این خودرو اصلاحات و تغییراتی که در F150 کابریولت انجام داده است را اعلام نکرده اما در حال حاضر حداقل می‌توانیم ببینیم که سقف تاشوی آن هنگام باز بودن در پشت صندلی‌های عقب جمع می‌شود و برای افزایش استحکام ساختار خودرو نیز یک نوار قطور ستون‌های B را به یکدیگر متصل کرده است.

همچنین هنوز مشخص نیست که شرکت NCE چه مبلغی را برای تبدیل F150 به نسخهٔ کابریولت مطالبه خواهد کرد اما انتظار نداریم که این قیمت ارزانی داشته باشد. همچنین اگر دراین‌باره نگران هستید که NCE شرکتی تازه‌کار بوده و ممکن است به‌درستی روند تبدیل فورد F150 به نمونه‌ای کابریولت را انجام نداده باشد، باید بدانید که این شرکت تابه‌حال خودروهای زیادی چون نیسان GT-R، تسلا مدل S، رنجروور، پورشه کاین، کادیلاک ELR، و چند خودروی دیگر را هم به‌صورت کابریولت درآورده است.

 

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

10 دیدگاه

  1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans
    سوابق: (7096 دیدگاه) ,

    .
    بزرگترین مشکل ماشین های کابریولت شده کاهش بسیار شدید مقاومت بدنه در برابر تصادفات از پهلو هست.
    مثلا پورشه برای رفع این نشکل موتور 6 سیلندر تخت رو از طرفین به بدنه وصل کرده. یا آئودی در مدل اسپایدار از آلیاژ های تقویت شده به صورت ضربدری در سراسر طول خودرو استفاده کرده.

    به نظر نمیاد وصل کردن دو ستون B بتونه اون سطح از ایمنی که قبلا F-150 داشت رو بهش برگردونه

    ترجیح میدم از همون نسخه هایی که به دست خود سازنده کابریولت شدن استفاده کنم.

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (96 دیدگاه) ,

      داداش تا حالا f150 ازنزدیک دیدی 😂😂😂😂 به مولا ادم میاد تو سایت روحیش وا میشه اون از تست تصادف موستانگ که همه امریکایی بازا گفتن نه هنوزم خیلی ایمن و استخوان داره المانی بازام اسم عضله امپولی روش گذاشتن حالا خوبه دو گروه بالاتر از پراید سوار نشدن حالا نگاه کن تا چند وقت دیگم این یارو علی شوی نوا میاد این بازی رو این پست هم در میاره قبلا هم یه زیگما نامی اینکارو میکرد انصافا کامنت هارو نگاه کنید ازشون هیچی جز کل کل و حرف های مفت درنمیاد فقط سایت رو سنگین تر میکنه چه اصراری دارید حتما یه چیزی بگید

      پاسخ
      1. ASTON MARTIN
        سوابق: (900 دیدگاه) ,

        از یه جهت این دوستمون محمد راس میگه دوستان نباید بدون ارائه مدارک موثق ادعایی مطرح کنن
        از یه طرفم مخالف حرفشم.. ینی چی که حالا چون نصف ملت پراید دارن نباید نظر بدن راجب چیزی.. شما خودت چیا سوار شدی؟ اصلا مگه ربطی به سوار شدن داره؟ اگر منابع موثق رو مطالعه کنی میتونی نظر بدی حتی اگه از کنار خودرو هم رد نشده باشی
        یکمم برا کل کل باید جا گذاشت دیگه .. لذت خودرو به همین کل کل هاست.. مث ورزشه اینم

        پاسخ
        1. Madjid R8 V12 TDI Le Mans
          سوابق: (7096 دیدگاه) ,

          دوست عزیز شما این مسائل رو نمیفهمی یا بلد نیستی.

          .

          من بر طبق اصول مکاینک و مهندسی حرف میزنم نه تخیلات و دری وری.

          .

          تو هم اگه دوست داری یه چیزی بگو وگرنه میتونی ساکت باشی.

          البته سطح علمیت معلوم میشه تعریفی نداره. حرفی نزنی بهتره.

          .

          خیلی خوبه آدم اول از هر چیزی از فکرش استفاده کنه.

  2. سینا
    سوابق: (204 دیدگاه) ,

    نیسان GT-R، تسلا مدل S، رنجروور، پورشه کاین، کادیلاک ELR، نیسان GT-R و چند خودروی دیگر را هم به‌صورت کابریولت درآورده است.
    دو تا نیسان داره

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل swedish arrogant tiger
    swedish arrogant tiger
    سوابق: (215 دیدگاه) ,

    مضخرفه .
    پیکاپ چرا باید کابریولت باشه؟
    مقاومتش خیلی پایین میاد.ترجیحا سقف دارش بهتره

    پاسخ
    1. ASTON MARTIN
      سوابق: (900 دیدگاه) ,

      مقاومتش برابر چی پایین میاد

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل ASA
        ASA
        سوابق: (471 دیدگاه) ,

        دربرابر بیماری های مزمن!
        داداش ایمنی پایین میاد، اونم از سقف و پهلو

        پاسخ
        1. AK_007
          سوابق: (261 دیدگاه) ,

          😂
          خیلی باحال بود
          من نسخه سقف ثابت سقف سخت رو ترجیح میدم

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.