فولکس واگن

خداحافظی از فولکس‌واگن GTI دو درب در آمریکا

اگر فولکس‌واگن GTI سنتی و قدیمی را تنها با دو درب دوست دارید باید گفت بهتر است که هم‌اکنون یکی از آن‌ها را بخرید چراکه تولید GTI دو درب در آمریکا متوقف خواهد شد.

2016 Volkswagen Golf GTI Clubsport S
۲۰۱۶ Volkswagen Golf GTI Clubsport S
یکی از همکاران ما در خلال تست گلف آلتراک ۲۰۱۷ با برخی مقامات فولکس گفت‌وگویی داشته و شنیده که در آینده تنها مدل ۴ درب گلف GTI تولید خواهد شد.

2016 Volkswagen Golf GTI Clubsport S
۲۰۱۶ Volkswagen Golf GTI Clubsport S
این همکار ما می‌گوید: زمانی که از Megan Garbis که مدیر تولید گلف در آمریکا است درباره‌ی قیمت GTI دو درب پرسیدم او گفت که “این خودرو دیگر در دسترس نخواهد بود. اگرچه برخی مدل‌های ۲۰۱۷ این خودرو وجود دارند اما در چند هفته‌ی آینده تولید این خودرو به کلی متوقف خواهد شد.

خریداران و نمایندگی‌های ما می‌گویند که خواستار مدل ۴ درب هستند. ما پیچیدگی را کاهش داده‌ایم که همین امر به مشتریان اجازه می‌دهد تا به‌صورت آنلاین GTI خود را پیکربندی کند و با مراجعه به نمایندگی خودروی موردنظر خود را بخرند.

مدل گلف R ما در تریم ۴ درب خودروی محبوبی است بنابراین ما نمی‌خواهیم عاملی بازدارنده باشیم. مشتریان GTI دارای خانواده هستند و می‌خواهند که اعضای خانواده را نیز همراه خود به جاهای مختلفی ببرند.”

2016-VW-GOLFGTI-ClubsportS-19
GTI های دو درب قبلی هیجان‌انگیز هستند اما GTI کنونی بزرگ‌تر و کاربردی‌تر است. مدل‌های چهار درب نیز خودروهای سریعی هستند بنابراین در عین سریع بودن، کاربرد بالاتری را نیز به دست می‌آورید.

منبع: jalopnik

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Sina

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (234 ديدگاه)

    فقط سیویک type r

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مجید ( اشتوگارت و سنت آگاتا )

      ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      فقط فولکس !!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ShoMpeT

    ۲۷ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (271 ديدگاه)

    این خبر رو دیروز دیدم توی سایت های خارجی و بسیار ناراحت شدم! اونوقت ناله هم میکنه که چرا فروشش توی آمریکا کمتر از اروپا هست!

    این قسمت ا ز حرفش هم توهین بود:

    ***مشتریان GTI دارای خانواده هستند و می‌خواهند که اعضای خانواده را نیز همراه خود به جاهای مختلفی ببرند.”***

    یعنی هر کی بی خانوادس 2 در میخواد!

    ما که تصمیم داشتیم سال دیگه نسخه 2 در بگیریم، ولی با توجه به این تصمیمات و محدودیت های شدیدی که برای نسخه ها و امکانات GTI توی آمریکا گذاشته فولکس، قیدش رو زدم. جاش BMW M2 جایگزین میکنیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا