فولکس واگن

ارائهٔ پکیج R-Line برای فولکس‌واگن گلف فیس‌لیفت

فولکس‌واگن به‌تازگی نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ گلف را معرفی کرده است اما حالا سازندهٔ آلمانی پکیج اسپرت R-Line را هم برای هر دو نسخهٔ هاچ‌بک و استیشن گلف فیس‌لیفت ارائه نموده است. این پکیج برای کسانی ارائه شده است که علاقه به داشتن نسخهٔ پرچم‌دار گلف R دارند اما نمی‌خواهند مبلغ زیادی را برای خرید نسخهٔ سریع‌تر گلف بپردازند. پکیج R-Line ظاهری اسپرت و مشابه نسخهٔ R را بدون تغییرات فنی و قدرت بیشتر ارائه می‌کند.

volkswagen-golf-2017-1024-05

کیت R-Line به گلف سپرهای جدیدی را اضافه می‌کند که در جلو دارای ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و در عقب دارای دیفیوزری به رنگ مشکی براق هستند که در آن دو سر اگزوز ذوزنقه‌ای شکل کرومی هم تعبیه شده است. علاوه بر این، اسپویلر عقب جدید، رکاب‌های جانبی اسپرت و فلپ‌های آئرودینامیک هم دیگر قطعاتی هستند که در پکیج R-Line ارائه می‌شوند درحالی‌که نشان R نیز در گلگیرهای جلو و جلوپنجره قابل‌مشاهده است.

volkswagen-golf-2017-r-line

در داخل نیز برای گلف R-Line روکش استیل برای پدال گاز و محل قرار دادن پای چپ به همراه روی رکاب‌ها در نظر گرفته شده است. همچنین پوشش مشکی‌رنگ سقف و صندلی‌های اسپرت که می‌توان به‌صورت سفارشی با پرداخت هزینهٔ اضافی روکش چرمی را برای آن‌ها سفارش داد به همراه غربیلک فرمان اسپرت با نشان R و کف‌پوش‌های ویژه نیز از دیگر تجهیزات خاص داخلی گلف R-Line هستند. لوگوی R-Line هم بر روی صفحه‌نمایش خودرو به نمایش درمی‌آید تا به راننده یادآوری کند که با یک گلف معمولی رانندگی نمی‌کند.

volkswagen-golf-2017-1024-15

اما خبر خوب در مورد پکیج R-Line اینکه خریداران مجبور نیستند هر دو ارتقاء و تجهیزات داخلی و خارجی را باهم انتخاب کنند بلکه درصورتی‌که خواهان پکیج کامل نیستند می‌توانند تنها کیت بدنهٔ R-Line را سفارش دهند. این کیت بیرونی در آلمان برای تیپ Comfortline گلف با قیمت ۱۲۹۵ یورو ارائه می‌شود درحالی‌که در تیپ بالاتر Highline قیمتی معادل ۱۱۰۵ یورو دارد؛ اما پکیج کامل R-Line برای تیپ پایینی ۲۲۹۵ یورو و برای تیپ دوم ۱۸۰۰ یورو قیمت دارد.

volkswagen-golf-2017-r-2

فولکس‌واگن از هم‌اکنون سفارشات برای خرید کیت R-Line را می‌پذیرد و خریداران می‌توانند از میان رینگ‌های اسپرت آلیاژی ۱۷ و ۱۸ نیز یک نمونه را انتخاب کنند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. ME84

    ۱۹ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    درود
    با وجودی که خیلیها میگن طراحی ساده و محافظه کارانه ای داره ،اما من همیشه بعد از دیدن این ماشین ناخودآگاه لبخند میزنم. واقعا دوست داشتنی و تکه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامکال

      ۱۹ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (594 ديدگاه)

      کاملا همینجوره که شما میگی.
      زیبایی در عین سادگی.
      برای زیبا بودن نیاز به آرایش غلیظ نیست.
      دمش گرم عجب رنگی دارد.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا