فیات

ثبت تصاویر جاسوسی فیات 500L فیس لیفت

پس از فیس لیفت سال گذشته‌ی فیات ۵۰۰، این شرکت ایتالیایی همین تغییرات را در برادر بزرگ‌تر یعنی ۵۰۰L نیز اعمال کرده است. این رقیب سیتروئن C3 پیکاسو برای سال ۲۰۱۷ برخی تکنولوژی‌های جدید و بهینه‌سازی‌های ظاهری را دریافت می‌کند.

fiat-500l-facelift-1
تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که این مدل با پوشش‌های سنگین در حال تست‌های زمستانی است. انتظار داریم در این خودرو چراغ‌های جلوی بازنگری شده به همراه LED های روز روشن را ببینیم. لامپ‌های عقب نیز از نوع LED خواهند بود و البته احتمال اعمال تغییرات در جلوپنجره و سپرها نیز وجود دارد.

fiat-500l-facelift-5
داخل خودرو فیات احتمالاً از نشان‌دهنده‌های دیجیتالی استفاده خواهد کرد. شاید کیفیت کابین نیز اندکی بهبود یابد. همچنین انتظار داریم موارد شخصی‌سازی مالکان نیز افزایش یابد.

fiat-500l-facelift-3
با توجه به اینکه فیات ۵۰۰X و تیپوی جدید از پیشرانه‌ی ۱.۴ لیتری توربوی مولتی جت استفاده می‌کنند، ما انتظار داریم این پیشرانه یکی از بزرگ‌ترین تغییرات در ۵۰۰L نیز باشد. هنوز معلوم نیست این پیشرانه خروجی ۱۱۸ یا ۱۳۸ اسب بخاری خواهد داشت اما هر دو نسخه می‌توانند قدرت بیشتری را به این مینی MPV ارزانی دارند. همچنین اصلاحات کوچک در سیستم تعلیق نیز می‌تواند صورت بپذیرد.

ما انتظار داریم جزئیات بیشتر این خودرو را در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۷ ببینیم. هرچند بهای خودرو احتمالاً اندکی افزایش خواهد یافت.

2014 Fiat 500L
Fiat 500L 2014
منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. سینا

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (347 ديدگاه)

    ماشینه بخاری نداره، مرده داره قندیل می بنده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mehdi

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (61 ديدگاه)

    زشته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. فرشاد سجادیان

    ۲۸ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    ابعاد قسمتای مختلفش با هم تناسب ندارن، مینی کوپر کانتری‌من واقعا ماشین بهتریه.
    فیات ۵۰۰ فسقلی، یه چیز دیگست! ‌😍

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا