لامبورگینیمک لارن

درگ لامبورگینی اوراکان و مک لارن 675LT

با توجه به مسابقات پیشین می‌دانیم که لامبورگینی اوراکان در برابر مدل‌های مختلف مک لارن از جمله ۱۲C،۵۷۰S و ۶۵۰S چه عملکردی دارد؛ اما حالا نوبت مدل ۶۷۵LT رسیده که در برابر این غول ایتالیایی قرار گیرد. اوراکان چیزی بسیار بیشتر از یک بچه لامبورگینی است. خودرویی بالاتر از یک مدل سطح پایه که افراد ناتوان از خرید آونتادور به سراغ آن می‌روند.

2864544
در حقیقت علیرغم اینکه آونتادور دارای ۸۹ اسب بخار قدرت بیشتر و ۱۳۰ نیوتون گشتاور بیشتر نسبت به برادر کوچک‌تر است اما این دو در خط مستقیم کاملاً باهم برابری می‌کنند.

2864540
خب حالا اوراکان و ۶۷۵LT چگونه با هم رقابت می‌کنند؟ برای شروع باید گفت مک لارن دارای وزن ۱۴۰۳ کیلوگرمی و اوراکان دارای وزن ۱۵۵۱ کیلوگرمی است. مک لارن همچنین قدرت و گشتاور بیشتری دارد (قدرت ۶۶۶ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری). اوراکان در پله‌ای پایین‌تر قرار گرفته و قدرت ۶۰۲ اسب بخاری و گشتاور ۵۶۰ نیوتون متری دارد.

2864539
هنوز در سایه‌ی این تفاوت‌ها این درگ ۴۰۰ متری با نتیجه‌ی نزدیکی پایان می‌یابد و هر دو خودرو این مسافت را زیر ۱۱ ثانیه طی می‌کنند.
طبق گفته‌های درگ تایمز اگر شرایط جوی بهتر بود هر دو خودرو می‌توانستند سریع‌تر نیز باشند. باهم به تماشای این درگ جذاب می‌نشینیم.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴۶ دیدگاه‌ها

  1. The R

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (93 ديدگاه)

    اینجا سیستم 4 چرخ متحرک ارزشش رو نشون میده. تو شرایط مختلف جوی رکورد این ماشین ها به شرایط استاندارد نزدیکتر هست نسبت به ماشین های با محور متحرک عقب (یا بعضا جلو).
    و البته اوراکان از نظر قیمت با 675 LT تو یه کلاس نیستن و 675LT یه کلاس بالاتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (848 ديدگاه)

      با اینکه من شخصا به اعداد ((((شتاب و سرعت )))زیاد اهمیت نمیدم ولی باید همینجا با قاطعیت بگم که لامبو تو این درگ فقط در شتاب و چسبندگی نبرد بلکه فاکتورهای زیادی مثل قیمت خیلی مناسبتر و طراحی خشن دوست داشتنی اسپرت داشتن چه در داخل خودرو و چه در بیرون خودرو باعث پیروزی مطلق شد. به نظر من (((مک لارن )) تو این مسابقه بیشتر نقش ی صندوق پر پول رو بازی کرد که سنگینی پولی که براش خرج کردین باعث کندتر حرکت کردنش شد و از همه بدتر ضایع شدن خریدار در برابر نگاه میلیون آدمی که این کلیپو دیدن.
      با تچکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امپراتور لامبورگینی

        ۴ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        علی خواهشا این حرف های بی معنی رو تمومش کن.

        با تچکر )-:

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. (new great britain(king mclaren

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2761 ديدگاه)

    من این درگ رو اتفاقا دیروز دیدم .
    لامبو پیروز شد.
    تبریک میگم بهتون بالاخره یه بارم شما بردین.??
    البته اگه نگاه کرده باشین مک لارن نزدیک 2 ثانیه دیرتر لانچ شد.?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امپراتور لامبورگینی

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      شکست خوردن از baby lamborghini برای ماشینی مثل 675 lt که با کلی فیس و افاده فقط 500 تا ازش تولید شده و هر کدومش 1.5 برابر همون بچه لامبورگینی قیمت خورده واقعا تحقیر کنندست.

      تسلیت میگم. 😜😜😜

      راستی NGB جان
      این شکلک (😜) رو یک بار من در مقابل شما استفاده کردم .
      از اون موقع تا حالا در هر کامنتت چندین بار ازش استفاده کردی.

      خیلی خوشت اومده ازش نه ؟؟
      فکر کنم تازه کشف کردیش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      اتفاقا ngbجان با هم شروع کردن اما ….
      لانچ مکلارن افتضاح به تمام معنا بود معلوم بود که راننده خراب کرد و بر عکس لانچ لامبو بسیار بی نقص و عالی بود
      البته اگه راننده مکلارن هم خراب نمیکرد تو این درگ های کوتاه لامبو پیروز میشد و به خاطر شتاب بیشتر مگرنه این مکلارن تو جاده های طولانی تر واقعا کسی تو این سگمنت حریفش نمیشه ……
      درگ هاشو حتما ببینید …….

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (new great britain(king mclaren

        ۴ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (2761 ديدگاه)

        king منم منظورم همون لانچ راننده بود که گفتم 2 ثانیه دیرتر لانچ کرد.
        یعنی با این حرفت وحشتناک موافقم . تنکیو سو ماچ.
        **** اگه راننده مکلارن هم خراب نمیکرد تو این درگ های کوتاه لامبو پیروز میشد و به خاطر شتاب بیشتر مگرنه این مکلارن تو جاده های طولانی تر واقعا کسی تو این سگمنت حریفش نمیشه ……
        درگ هاشو حتما ببینید****??

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. بنتلی

        ۴ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (1626 ديدگاه)

        کینگ918 جان کاملا باهات موافقم…لایک داری عزیز دل…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. dice

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (166 ديدگاه)

      مکلارن 650s لامبور گینی هوراکانو می بره…. بعد اون وقت 675 lt ????…… باووو جمع کنید ا

      موافقم 0
      مخالفم 1
  3. امپراتور لامبورگینی

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    منتظر نسل بعد اونتادور و اوراکان سوپرلجرا باشید تا به عظمت خودروسازی ایتالیا پی ببرید
    اینجا که کاملا مشخصه از لامبورگینی شکست میخوره.
    از طرفی
    675LT مک هست و باید با 12 سیلندر های لامبورگینی مقایسه بشه. اوراکان رقیب 650 اس هست.
    اونتادور در سال 2010 معرفی شد و 675 ال تی در سال 2015.
    5 سال اختلاف زیادیه.
    مقایسه ی این ماشین با اوراکان هم نشون دهنده ی قدرت لامبورگینی هست که ماشینی که در نشریات خودرویی ” بچه لامبورگینی. Baby lamborghini ” نامیده میشه در رقابت با یکی از قویترین مکلارن ها قرار گرفته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (new great britain(king mclaren

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      مجید. مکی جونم با 2 ثاینه دیرتر لانچ شدن گذاشت اون بچتون اول بشه.?
      خودت میدونی دیگه درگی نبوده که مک لارن لامبو رو نبره.???? مجید شکلک باحالیه گفتم همیشه استفاده کنم حال میده.??
      مجید مقایسه شده ظاهرا تو ندیدی.
      اونم تازه با 570 اس.خودت ببین دیگه. دوتاشونم با هم لانچ میشن.?
      http://www.aparat.com/v/DeISC

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امپراتور لامبورگینی

        ۴ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        عزیزم لانچ مکلارن دیر نبود.
        مکی جونت دیف عقبه.
        ماشین دیف عقب نمیتونه لانچ خیلی قدرتمند داشته باشه.

        درگی چند وقت پیش برگزار شد و خبرش رو پدال گذاشت
        اونجا یادته که 675ال تی از 918 شکست خورد اما اونتادور اس وی و اف 12 تی دی اف و اوراکان رو به راحتی شکست داد.
        اونجا من و کربونادو اونتادور حنجره ی خودمون رو پاره کردیم که آی ملت اینجور لانچ اولیه ی افتضاحی برای یک ماشین چارچرخ متحرک مثل لامبورگینی خنده داره و ازون طرف ماشین های مکلارن مثل فشنگ شتاب میگرفتن و از همون سانتی متر اول مسابقه اول میشدن !!!
        گفتیم این درگ که توسط یک تیم انگلیسی انجام شده خیلی مشکوکه و یک جاش بو داره !!

        اما کسی به حرفمون گوش نکرد و گفتن شما متعصبین !!
        ما اعتنا نکردیم و نمیکنیم.

        ما حقیقت رو گفتیم ، عده ای به صداقت و تجربه ی ما اعتماد کردن و قبول کردن و عده ای همچنان میگفتند شما متعصبید و نمیتونید افتخارات مکلارن رو ببینید !!

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. امپراتور لامبورگینی

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          البته بگم من خودم خیلی به مکلارن علاقه دارم.
          مک لارن ، مکی جون منم هست
          از monster alm و NGB و بنتلی هم تشکر میکنم که تو سایت حضور دارن و از حضورشون لذت میبرم.
          .
          مکلارن واقعا نماد مهندسس برتر انگلیسی هست
          .
          من به برتری هاش احترام میذارم.
          قبول دارم خیلی حرف ها داره که بزنه.
          اما خودرویی نیست که من عاشقش باشم
          به هر حال سلایق متفاوته.
          من به مکلارن علاقه دارم. اما بعد از لامبورگینی و فراری و پاگانی و پورشه و بنز و ب ام و و آلفا و …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. King_Mclaren

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          مجید جان درسته لانچ دیف عقب ضعیفتر از چهارچرخ متحرکه اما توی سوپرکار ها اونقدر محسوس نیست…
          حتی اگر پی 1 هم خوب لانچ نکنه به همین اوراکان میبازه…لانچ اون ویدیو نگاه کن لانچ این بدبخت هم ببین…
          ولی در کل تبریک… بردن مکلارن توی درگ افتخاری هست که نصیب هر شرکتی نمیشه :D

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. (new great britain(king mclaren

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          من میدونم مکی جونم دیفرانسیل عقبه.
          منظورمو بد متوجه شدی وقتی ماشینت دیفرانسیل عقبه باید راننده خیلی بهتر عمل کنه.
          خودت یه بار دیگه کلیپو نگاه کن انگار راننده یه ثانیه تو شوک مونده بود بعد تازه فهمید که باید گاز بده.?
          وقتی یه ماشین چهار چرخ متحرک باهات مسابقه میده باید حواست خیلی جمع تر باشه.
          من مطمئنم لامبو جلو می افتاد ولی اگه راننده ناشینانه عمل نمیکرد میتونست ازش جلو بیوفته مک لارن.اکثره کلیپ هایی که دیدم مک لارن معمولا عقب میوفته ولی به خاطر اینکه راننده خوب لانچ کرده ماشینو در نهایت مک لارن پیروز میشه.
          به هر حال دیگه فرقی نمیکنه مهم اینه که لامبو پیروز شده.
          به امید یه درگ دیگه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. "فقط انگلستان"

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (1046 ديدگاه)

          بریتانیای کبیر عزیز فکر می کنم این دوستمون مجید گرامی
          نمی دونه که ماشین دو دیفرانسیل هرگز شتاب ثانویه ماشین دیفرانسیل عقب رو نداره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. ferrari

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          تا جایی که یادمه f12 معمولی بود که تو اون درگ شرکت کرد.TDF نبود

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. Carbonado Aventador

          ۵ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          اووووف هوراکان اسفالت رو کند…!!!
          اقا ما هی تو اون پسته گفتیم نزاشتن آونتادور و هوراکان لانچ کنن و بقیه منفی دادن…
          حالا تحویل بگیرید!!!
          باور کنید تو این کیلیپ هوراکان 0-100 رو تو 2.5 پر کردش!!!!!
          تو درگ 50درصد به مهارت راننده هست و 50 درصد ماشین!

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. King_Mclaren

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1116 ديدگاه)

    لانچ 675 ال تی افتضاح بود راننده خواب بود…ولی مهم نیست مهم اینه لامبورگینی این بار مکلارن رو شکست داد
    به هر حال مهارت راننده هم جزئی از درگ و شکست رو باید پذیرفت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. sasan

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    همه یه طرف…صدای اوراکانو…صدای مکلارن درمقابلش به گریه ی کودکان شباهت داره…البته مکلارنو ازلحاظ فنی قبول دارم..ولی تصورمن اینه بعد از 458..این اوراکان فنی ترین خودرو تواین کلاسه..واقعا”بینظیره…درضمن مد نظرتون باشه لامبورگینی تنفس طبیعی با یک خودرو مجهز به توربو شارژر درگ داشت..اهل فن گرفتن منظورمو!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. King_Mclaren

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1116 ديدگاه)

      دوست عزیز من نمیدونم کی گفته استفاده از توربو معجزه هست و استفاده از موتور تنفس مصنوعی یک ایراده !!!!نمیدونم که میدونین یا نه توی انگلستان و آلمان بر عکس ایتالیا مصرف سوخت و تولید کمترین آلودگی صوتی خیلی مورد توجه هست وگرنه تولید صدای وحشتناک تو ایران خودمونم روی پیکان یا پراید انجام میدن حتی بعضی وقتا دیدم یه پراید زپرتی صدای بوگاتی میداد :| البته فنی نه فقط یه سر اگزوز و ….
      و شما اینو در نظر بگیر لامبورگینی 10 سیلندر 5.2 لیتری هست و مکلارن 8 سیلندر 3.8 لیتری…
      ولی شما فقط توربو میبینی بله اگر مثل بوگاتی هم انجین غول 16 سیلندر بود هم 4 تا توربوشارژر روش بود میشد این ادعا کرد که مکلارن کار شاخی انجام نداده (البته برای مکلارن که سبک وزنه وگرنه بوگاتی وزن بسیار سنگین تری نسبت به مکلارن ها داره)
      ولی متاسفانه دانش روز استفاده موتور تنفس مصنوعی رو توی ایران یک ایراد جا انداختن.!!!هر تاپیکی میری هر سایتی میری میگه فلان خودرو توربو
      اتفاقا توربو خودش یکسری محدودیت ها داره که توی درگ به ضرر خودرو هست در کنار محاسنی که داره…اگر خواستین در موردش با ذکر منبع توضیح میدم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sasan

        ۴ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (1038 ديدگاه)

        دوست عزیز منم نگفتم استفاده از توربو یک نقصه..فقط یاد آوری کردم لامبورگینی خودرویی رو برد که نه از لحاظ مشخصات روی کاغذ نه از لحاظ کلاس بندی تو یک رنج هستند حتی سال تولید…خودروهای توربو شارژ زودتر به حداکثر کشتاورشون میرسن…من فقط خواستم بگم حتی اگر لامبو میباختم ازنظر من بااین شرایط ارزشمند بود…نمیدونم چرا شما اینقدر سیاه برداشت کردید…درمورد صدای اگزوزم من دیگه حرفی ندارم بااین استدلال عجیب شما درمورد پرایدو…درپناه خدا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. King_Mclaren

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          دوست عزیز استدلال بنده اینه که کمپانی به اون عظمت خیلی راحت میتونه تغییراتی ایجاد کنه که همین موتور مکلارن صدای جت جنگنده بده ولی به استاندارد های و قوانین اون کشور هم پایبنده نمیدونم کجای این استدلال مشکل داشت…شما کامل بخون نوشتم ایجاد صدای وحشتناک با چند تا تغییر توی اگزوز و نه تغییرات فنی ابر خودروهایی مثل لامبورگینی و فراری و …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. علي

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (848 ديدگاه)

          عظمت؟!! کدوم عظمت؟؟؟ کل شرکت به مبلغ ((( یک میلیارد ))) قیمت گذاری شده . ی نگاه به گستردگی خدمات پس از فروشش بکن ، یک نگاه به تعداد فروخته شدش بکن ، یک نگاه به تعداد استخدام کارگر در کارخانش بکن بعد که کلاتو قاضی کردی ببین حتی میتونی با عظمت ی شرکت مثل (((فیات )) ایتالیا بکنی که شاید برای خیلیها جذاب نباشه. البته اگر مثل همیشه بی ادبی نکنی و جواب بدی خوبه.
          با تچکر

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. (new great britain(king mclaren

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (2761 ديدگاه)

          علی جون من جواب مانستر رو با کسب اجازه بهت میدم.
          هر وقت شما یه سازنده سوپرکار پیدا کردی عینه مک لارن مستقل و این همه خواهان داشته باشه هر چیزی خواستی به من بگو.
          مک لارن طبقه این اصول عظمت حساب میشه عظمت به این نیست که سالی 10 میلیون ماشین تولید کنی.
          عظمت به اینه که ب ام و مک لارن رو بهتر از تویوتا بدونه.
          تو که آلمان و خودروسازیشو قبول داری پس یکم به حرف ب ام و فکر کن.
          حیف حوصله ندارم وگرنه از تکنولوژی های مک لارن که تو خیلی خودروها استفاده میشه و از عظمت ساختمان مرکز تکنولوزی های مک لارن برات میگفتم.(هرچند چندین بار کمی اشاره کردم.)
          عزیزم همیشه عظمت به معنایه بزرگ بودن و تولید بالا نیست.
          عظمت خیلی معناهایه متفاوتی داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. امپراتور لامبورگینی

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          علی
          شرکتی مثل پاگانی ، با اون همه عظمت ، با مدل های جاودانه ای مثل Zonda و Huayra و با رکورد های خارق العاده ای در تمانی پیست ها ، با ماشین هایی که نگاه کردن بهشون حتی از پشت مانیتور آرزوی هر کسی هست ، کل ارزش برندش 50 میلیون دلاره. سالی 30 ماشین تولید میکنه. کل کارمند های پاگانی 48 نفرن.

          در حالی که اسم پاگانی برای من بیشتر از کل وجود و تاریخچه ی 100 ساله ی فیات ( به جز فراری ) ارزش داره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. بنتلی

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (1626 ديدگاه)

          مجید جان کااملا با حرفت موافقم…این داش علی ما عظمتو ب فروش بالا و کارمندای بیشتر میدونه…منکر عظمت تویوتا و فولکس و جنرال موتورز و… نیستم ولی اون عظمت با این عظمت فرق داره …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. "فقط انگلستان"

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (1046 ديدگاه)

          حرف علی عزیز شبیه اینه که بگی چون فروش شرکت ایران خودرو از شرکت مکلارن بیشتره پس خودروهاش بهتره و عظمتش از شرکت مکلارن بیشتره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  6. .: سامان :.

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام به دوستان??

    در مورد این کلیپ دوستان گفتن راننده مک لارن 2 ثانیه دورتر لانچ کرد در حالی که اشتباهه ، اگر بیشتر کلیپو نگاه کنین و دقت کنین هر 2 ماشین با هم لانچ کردن ولی راننده مک لارن برای اینکه ماشین دچار هرزگردی نشه مجبور شد پدال گاز رو کم کم فشار بده که این کار لزوم حرکت با ماشین های دیفرانسیل عقب هست که ماشین دچار هرزگردی نشه و از کنترل خارج نشه ، ولی لامبورگینی 4 چرخ متحرک هست که میشه با فشار پدال گاز تا آخر ماشینو بدون هرزگردی راه انداخت و با شتاب و سرعت بالا به مسیر مستقیم حرکت کرد که این از نکته های خاص و عالی لامبورگینی اوراکان هست.

    در ضمن یکی از دوستان گفتن این نسخه از مک لارن به تعداد 150 عدد تولید شده که اشتباه هست و این نسخه 500 عدد تولید شده که طی دو هفته نسبت به قیمت بالای اون به راحتی پیش فروش شده و پروندش بسته شده و این خودش قابل تحسین هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. "فقط انگلستان"

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1046 ديدگاه)

      عزیزم آمار هردو خودرو هست مکلارن 675LT در شتاب اولیه باید برابر می بود و در شتاب ثانویه برتری کامل می داشت ولی این فیلم یه چیزایی رو واضح داره می رسونه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. X5

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (122 ديدگاه)

    لامبورگینی ۱۰۰ کیلو وزن بیشتر ۶۰ اسب بخارم کمتر از مکلارن داره خوشحالن که تو اکثر درگا ضعیف تر از خودشونو بردن ???? البته حقم دارن چون قبلا p1 با وزن کمترو قدرت بیشتر نسبت به پورشه 918 شکست خورده بود اما با همین استراتژی تونستن لامبورگینیو شکست بدن تا بلکه درد زخم خورده از پرچمدارشونو تسکین کنن ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. King_Mclaren

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1116 ديدگاه)

      خوبه که یکبار مکلارن شکست خورد که دشمن شاد بشه…به هر حال تبریک میگم خدا رو شکر راننده مکلارن باعث شد این شادی نصیب شما بشه….کمی هم شما شاد بشی در کنار کلی ناکامی رقبای مکلارن توی درگ…:D
      والا من هزاران بار ویدیو های مختلف از درگ های پی 1 و 918 و لافراری گذاشتم و توی همه اون ها پی1 شکست نخورد اتفاقا میشه گفت تقریبا 50-50 بود 4 ویدیو دیدم 2 بار پی 1 و 2 بار 918 …اگر خواستین بازم ویدیو ها بذارم و شکست 918 هم ببینین…در ضمن اینکه شرکتی بتونه خودرو سبک بسازه یک هنره و مکلارن تو این زمینه واقعا مشهوره…
      ولی در کل به طرفدارای شرکت بزرگ لامبورگینی تبریک میگم…
      بابا مکلارن به لامبو باخت به پیکان جوانان که نباخت لامبورگینی کم شرکتی نیست.
      شاد باشین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

        ۴ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        عزیز 918 و p1 تقریبا عملکردشون مشابه همه توی درگ های انجام شده هم درست میگی 50 -50 بیشتر بوده و خب تاپ اسپیدشون هم یکیه
        اما 918 از موتور تنفس طبیعی استفاده میکنه و 2 موتور الکتریکی ( که یکی از موتور ها در دور های بالا خاموش میشه ) و 887 اسب بخار قدرت داره و بیش از 1.600 کیلو وزن
        ولی p1 علاوه بر موتور الکتریکی از توربو هم استفاده میکنه و قدرت اسب بخار بیشتری داره و وزن کمتری هم داره و ممکنه در مسافت های طولانی تر از 918 جلو بیوفته
        البته همه اینها بسته به راننده هم هست چون هردو ماشین برای مسافت های طولانی از سامانه بوست استفاده میکنن که گشتاور رو افزایش میده و زمان استفاده درستش توی مسابقه خیلی شرطه …..

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. امپراتور لامبورگینی

        ۴ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        خوبه که یکبار مکلارن شکست خورد که دشمن شاد بشه

        دشمن !!!

        مانستر جان ، دشمن دیگه چیه ؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. King_Mclaren

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          مجید جان x5 هم دوستم هست برعکس قبل کامنت های من بیشتر جنبه فان هم داره یک :D هم آخر کامنت هست برای همون گذاشتم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. امپراتور لامبورگینی

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          آهان.
          گفته بودم من با مرورگر خاصی میام
          علائم و لایک و دیسلایک ها و کلا تصاویر رو نمیبینم.
          شرمندم.
          .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. بنتلی

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1626 ديدگاه)

      پی وان کی شکست خورده من خبر ندارم؟! نتایج درگ بین این سه تا_پ؟918و پی1 و لافراری_نتایج متفاوتی داشته…حتی تو قسمت اول گرندتور

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. فرشاد سجادیان

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    مک لارن اصلا خوب شروع نکرد وگرنه 675LT یه کلاس بالاتر از اوراکانه، با اونتادور SV مقایسه میشه. این نتیجه فقط حاصل رانندگی ضعیفه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. The R

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (93 ديدگاه)

    لطفا در نظر بگیرید که سطح ترک خیس بود و این به نفع سیستم چهار چرخ متحرک هست. گرچه مک لارن یکی از بهترین سیستم های لانچ رو داره ولی تو شرایط اینجوری ماشین تک محور از ماشین دو محور ضعیفتر عمل میکنه عقب میافته.
    ویژگی های هر ماشین با توجه به شرایط مختلف خودشو نشون میده.
    لانچ راننده خیلی هم بد نبود ولی ویل اسپین زیادی داشت که به خاطر خیس بودن سطح بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. sasan

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1038 ديدگاه)

      این خودشم یه جور برد فنی محصوب میشه برای لامبورگینی…تیم فوتبالی که بتونه توزمین بارونیو خیسم حریفشو 3هیچ ببره..توانایی اون تیمو میرسونه..غیر اینه؟…آیا این کاملتر بودن هوراکانو نمیرسونه…ازنظرمن که میشه ازاین دیدم بهش نگاه کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Carbonado Aventador

      ۵ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      نه عزیزم خیس نبود…
      اونی که شما دیدی روی پیسته و نور رو منعکس میکنه قیر هستش برادر…
      قیر میریزن که چسبندگی ماشین بیشتر شه و رکورد های بهتری رو بزنن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. sasan

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1038 ديدگاه)

    آقادرسته اصن..هردرگی که لامبو میبره نامعتریه و قطعا” حریفش میتونست شکستش بده…خوبه؟…چقد تعصب آخه…تا کجا میخواید پیش برید…اینو نمیگن که ماشین مقابل با وزن کمتر کشتاورو اسب بخار بیشتر شکست خورده…فقط راننده ی بدبخت این وسط دیوارکوتاه شده…متاسفم از این همه تعصب …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. King_Mclaren

      ۴ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1116 ديدگاه)

      دوست عزیز همه ما که گفتیم لامبورگینی برد تبریک هم گفتیم شما داری مدام میزنی تو سر مکلارن…جالب اینجاست عصبی هم میشی.
      آقا مکلارن باخت همه هم قبول کردیم…تعصب کجا بود…ولی یکسری اطلاعات غلط این وسط رد و بدل میشه که شرمنده اگر چیزی داریم که شاید بدرد بخوره میذاریم وسط!!! که باعث میشه اطلاعات هم من هم شما بیشتر بشه مطرح میشه ما همه از شما عذر میخواییم که تبادل نظر میکنیم…
      مثل این علی آقای معروف پرت و پلا بگیم خوبه؟
      ایشون فک میکنم سفری به انگلستان داشته خاطره خوبی نداره اینکه مدام پرت و پلا میگه و میاد از 100 تا موبایل و کامپیوتر هر چی ترفند بلده به همه دیسلایک میده…
      شاد باشی

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. امپراتور لامبورگینی

        ۴ آذر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        مانستر جان (علی جان) دیسلایک ها و لایک های کامنت شما هیچ اهمیتی نداره.
        واقعیت اینه که خیلی علمی حرف میزنی و اینه که مهمه.

        معیار من برای ارزش یک کامنت نویسنده ی اون کامنت هست نه تعداد لایک و دیسلایک.

        کامنت های شما همیشه مفید و باارزش بوده
        🌹🌹🌹🌹

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. King_Mclaren

          ۴ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (1116 ديدگاه)

          مجید جان برای منم اهمیتی نداره ولی تابلو هست دیگه این کارهای بچگانه قدیمی شده…
          فدایی داری تبریک ویژه به خودت میگم طرفدار لامبورگینی دو آتیشه که هیچ چهار آتیشه :D
          ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
  11. بنتلی

    ۴ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    دوستان عزیز یه چیزی میخوام بگم خوااااااهشا دوباره کلیپو با دقت نگا بکنین بعد دیس بدین…بین دو تا جاده ک دو خودرو قرار دارن یکم جلو تر از خط شروع یه فلش زرد رو زمین کشیده شده…اول کلیپ اونجایی ک ازرو دوربین هر دو خودرو ب سرعت نشون داد دیده میشه_چهارتا ویو مختلف و کوتاه_ مکلارن از فلش گذشته بود ولی لامبورگینی قبل فلش بود و بعد از گذشتن هر دو از اون فلش لامبورگینی جلو میزنه…ولی بعدش از دوربین نصب شده رو مکلارن نشون داد ک لامبورگینی از همون اول و قبل فلش از مکلارن جلو زده و ازش فاصله گرفته…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا