لندروور-رنجروور

طبیعت‌گردی با رنج‌روور در مناظر بدیع کشور نروژ

گاهی اوقات ثبت یک تصویر زیبا مستلزم عزیمت به نقاط بکر و انجام کارهای جسورانه است.

NORWAY
کمپانی لندروور اخیراً دست به چنین کاری زده و با همکاری یک عکاس بنام جوناس بِندیکسِن (Jonas Bendiksen) و کمپانی Magnum Photos، آلبوم منحصربه‌فردی از طبیعت و مناظر بکر و بسیار زیبای کشور نروژ تهیه کرده که حضور یک دستگاه رنج‌روور سورمه‌ای رنگ در تعدادی از تصاویر نیز حال‌وهوایی کم‌وبیش خودرویی بدان بخشیده است.

NORWAY. 2016. Oslo. Tjuvholmen area. Photographed on assignment for Land Rover.
این خودروساز طی توضیحاتی درباره پروژه جدید خود گفت: بِندیکسِن از رنج‌روور مذکور استفاده کرد تا بتواند به یکسری مکان‌های خاص برای عکاسی و ثبت مناظر دسترسی داشته باشد. برنامه‌های دیگری هم برای همکاری با وی در غالب پروژه‌های بیشتر در آمریکا و چین وجود دارد. البته هنوز مشخص نیست کدام یک از فرزندان کمپانی در آلبوم‌های بعدی حضور خواهند داشت.

bej2016005g1002_7888
اگر به عبارت منتشرشده از قول لندروور دقت کنید، تمجید ظریف و هوشمندانه‌ای را در عمق آن خواهید یافت که از هدف قریب به یقین ایشان برای استفاده از این مجموعه آلبوم‌ها به منظور نمایش بیشتر توانایی‌های محصولاتشان خبر می‌دهد.

NORWAY. 2016. Photographed on assignment from Land Rover
شما را به مناظر طبیعی ناب و دیدنی کشور نروژ دعوت می‌کنم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1488 ديدگاه)

    ما هم یه زمانی اینکارو با بلیزر میکردیم یادش بخیر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محمد

      ۲۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (1488 ديدگاه)

      راستی حالا که حرفش شد یه مقاله از بلیزر هم بذارید تو دهه ۵٠ و۶٠ که ماشین ثروتمندا بود خیلی ها ارزوش رو داشتن تو دهه ٧٠ و٨٠ هم که با قیمت های خیلی نازل میشد خریدشون جوون ها چه ماجراجویی های که باهاشون نکردن و باعث از بین رفتن خیلی از ماشین های اسپرت و افرود مثل بلیزر و کامارو شد تا اوایل دهه هشتاد هم یادمه خیلی از خانواده های متول از اینا داشتن و با ازاد شدن واردات خیلی ها این ماشین های بارزش که انصافا خوب هم نگهداری شده بود رو یا به اسقاط دادن یا رها کردن یا به قیمت ناچیزی میفروختن یادمه اون موقع که پراید هفت تومن بود پدرم یه سویل تمیز رو 6 تومن خرید

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. مجید

    ۲۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (681 ديدگاه)

    یه ضرب المثل هست که در نبود گوشت چغندر پادشاه سفره هست!!!!
    حکایت الان آفرود ایران که در نبود جیپ و لندروور-رنج روور ژاپنی ها دارن یکه تازی میکنن!!!!!!!!!!!
    دو سال و نیم پیش تو لواسان تهران یه اکیپ افرود جمع شده بود لندکروز 6 و 8 سیلندر و چند تا هایلوکیس و رونیز و یه سری هم پاژن و بقیه هم ماشین های قدیمی مثل پاترول و انواع جیپ و بقیه.
    دو تا رنجروور اومدن مال عربا بودن و پلاک دوبی داشتن یه شیب 4ن درجه رو که فقط لندکروز 8 به زور اومد بالا با لاستیک فابریکش و بدون هیچ وسیله ای (دقیقا 182 متر طول مسیر بود) اومد بالا!!!!!!!!!!
    این گرگ پیر یکی از سلاطین آفروده و اون صحنه منو علاوه بر این که به خنده انداخت تا یه ماه محو حرکتش بودم چون فکر میکردم لندکروز 8 سیلندر بعد جیپ هامر آخرت آفروده!!!!!!!!!!!!!
    در کل این ماشین فوق العاده عالیه!!!!!!!!من که سوار مدل های قدیمی تو ایران (که بعضیاش با موتور بیوک هستش) شدم هنوز از تجربه ش لذت میبرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امپراتور لامبورگینی

      ۲۱ آذر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      آره.
      این ماشین خدای آفروده
      از کوه راست میره بالا.
      بحث اینه که ، لندکروز بیشتر برای خاورمیانه و استرالیا ساخته میشه
      لندکرز ببشتر ماشین صحرا هست تا کوهستان. برای همین روی دوام و کارایی بیشتر تاکید شده تا مثلا بالارفتن از ارتفاعات.

      برعکس ، رنج رور و جی کلاس در اروپا و امریکا ، مشتری هایی از قشر ثروتمند دارن که برای تفریح آفرود میرن و عاشق از کوه و ارتفاعات بالا رفتن هستن.

      همین رنج رور یا جی کلاس در شرایطی که هایلوکس و لندکروزر در بیابون ها عراق کار میکنن ، 2 هفته دووم نمیاره.

      خدایان کوهستان ، رنج رور و G class هستن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. فقط انگلستان

    ۲۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (1046 ديدگاه)

    به سومین عکس مانده به آخر نگاه کنید اون عکسی که رنجرووره روی یه پل داره حرکت می کنه و کنارشم یه آبشاره اون جاده یکی از زیباترین جاده های دنیا هستش که مارپیچ از یه کوه بالا می ره و چند تا آبشار هم از کوه پایین میاد که این آبشاره یکیشه اگر با دقت بهش نگاه کنید می بینید با وجود اینکه آبشار اون طرفه رنجرووره هستش ولی به اندازه رنجرووره عرض داره که این بزرگی عرض اون آبشار رو می رسونه یعنی عرض دقیقش به اندازه یه اتوبوسه اسم این آبشارTrollstigen هستش می تونید توی اینترنت سرچ کنید یه فیلمم هم از این جاده دیدم که اسمشو براتون می نویسم اسم فیلمش
    Trollstigen, Norway – The most dangerous road in Europe
    همین جمله رو توی اینترنت بنویسید فیلمشو میاره یوتیوب هم هستش ده دقیقه و بیست چهار ثانیس که توصیه می کنم حتما ببینیدش چون خیلی طبیعت قشنگیه نروژ کشور خیلی زیباییه زیباترین آبشارها رو داره خلاصه کشوره مورد علاقه من همین نروژ هستش به همین دلیله که تا این عکس رو دیدم فورا اون منطقه رو شناختم
    آرزو می کنم هممون بتونیم اقامت دائم کشور مورد علاقمونو بگیریم و اونجابهترین زندگی رو در سلامتی کامل داشته باشیم.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. فرشاد سجادیان

    ۲۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    اگر‌ فقط یه ماشین باشه که واقعا دلم بخواد برای استفاده بلند مدت خانواده داشته باشمش و یه عمر‌نگهش دارم، بدون شک رنجرور SV اتوبیوگرافی LWB مدل ۲۰۱۷ هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ایلیا

    ۲۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (731 ديدگاه)

    رنجروور بی نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. احمد باقری

    ۲۱ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    خیلی جالب بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. یوسف

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (740 ديدگاه)

    واقعا عاشق اینم با یک خودروی آخرین تکنولوژی و همه فن حریف مثل این همه کنج های مخفی دنیا رو بگردم، با خیالی راحت از اینکه هیچ وقت کم نمیاره و تنهام نمیزاره.

    ما این عکسارو از تو صفحه مانیتور میبینیم و حال میکنیم، فقط فکر کنید وقتی این صحنه ها رو از نزدیک میبینید فقط باید تفستونو حبس کنید و بعدش بگید wooooow!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا