لکسوس

لکسس LX و تغییر چهره برای سال 2016

عکس‌های منتشر شده از جاسوسان صنعتی نشان می‌دهد عالی‌ترین محصول برند لکسس قرار است به‌زودی با یک تغییر قیافه جدی، به بازار معرفی گردد. این شاسی‌بلند لوکس که هم‌رده تویوتا لندکروز است و با کد LX شناخته می‌شود، در فیس‌لیفت جدید از خطوط تیزتری در جلو و عقب و یک به‌روزرسانی در کناره‌ها سود می‌برد. طراحی این محصول لوکس با اِلمان‌های جدید لکسس آمیخته شده و به مدد جلوپنجره دوکی‌شکل و چراغ‌های تیز جلو و عقب ظاهر خودرو اسپرت تر از همیشه شده است. در داخل اوضاع فرق می‌کند و داشبورد و طراحی داخلی کاملاً تغییر کرده است و با چرم و چوب فراوان تزیین شده است.

2016 Lexus LX spy photos
۲۰۱۶ Lexus LX spy photos
خبرهای رسیده از لکسس از یک سورپرایز ویژه برای خریداران بازار امارات متحده عربی حکایت می‌کند. قرار است لکسس در این کشور که یکی از مهم‌ترین بازارهایش به شمار می‌رود گونه‌ای خاص و فوق‌العاده از LX را عرضه کند که به‌احتمال فراوان بیش از ۴۵۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

2016 Lexus LX spy photos
۲۰۱۶ Lexus LX spy photos
در داخل کابین، لکسس بازهم سنت خود درباره قرار دادن ساعت در مرکز داشبورد را حفظ کرده و تغییرات کاملی در صفحه نشان‌دهنده‌ها که پشت فرمان قرار دارد، داده است. فرمان، مانیتور بزرگ بالای داشبورد و شکل کنسول میانی از جمله تغییراتی است که طراحان لکسس در این مدل اعمال نموده‌اند. در خارج نیز استفاده از کروم بیشتر در ظاهر خودرو و حتی ادوات داخل کابین، استفاده از چراغ‌های LED جدید، تغییر شکل چراغ‌ها و کاسه چراغ‌های جلو و تغییر فرم چراغ‌های عقب از جمله مواردی است که در مدل ۲۰۱۶ LX به چشم می‌آید.

2016 Lexus LX spy photos
۲۰۱۶ Lexus LX spy photos
به‌احتمال فراوان مدل ۲۰۱۶ لکسس LX به‌زودی وارد بازار می‌شود.

2016 Lexus LX spy photos
۲۰۱۶ Lexus LX spy photos
منبع: leftlanenews

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

مطالب مشابه

‫۷۱ دیدگاه‌ها

  1. Msv

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    خیلی زیبا تر شده. ولی من لندکروزر رو ترجیح میدم.
    این اصالت لکسوس رو میرسونه که از صد متری هم بدون دیدن لوگو میفهمیم ماشین لکسوسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. M.R.K

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (34 ديدگاه)

      ببخشید یعنی شما از صد متری بقیه ماشین هارو تشخیص نمیدید ؟؟!
      در مورد طراحی این خودرو ، پشتت بسیار بی روح شده مخصوصا بخاطر اون نوار کروم مانند بالای چراغ هستش .
      اما توی ایران متاسفانه خودروی هستند توی این قیمت که ارزش خرید بالاتری داشته باشن البته برای شهر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        عکس های نمایش داده شده به هیچ وجه حرفه ای و شفاف نیست و نور خوبی هم نداره برای همین به راحتی نمیشه راجع بش نظر داد خودرو های رقیب هم در ایران از نظر قیمت شاسی های المانی هستند که اصلا کلاسشون هم کلاس این محصول نیست اونها بیشتر در زمینه اسپرت قابلیت دارند واین اس یو وی لوکس در زمینه افرود.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. E 36

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (918 ديدگاه)

        پشتش مثل خودروهای سری X ب ام و شده ، خصوصا X5

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حاج حسن

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (46 ديدگاه)

      آقا سوتفاهم نشه یه وقت! ولی من از ظاهرش زیاد خوشم نیومد مخصوصا پشتش. بازم مبارک طرفداراش :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Hitler

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (499 ديدگاه)

        چراغای عقبش منو یاد شاسی بلندای بی ام دبلیو میندازه.در کل خوبه ولی میدونید از خوندن جمله ی:یک نسخه ویژه برای اعراب که احتمالا بالای 450اسب داره و بازار خوبی در اونجا داره واقعا ناراحت شدم.خیلی خیلی ناراحت شدم.پنجاه سال قبل ما ژیان صادر میکردیم(عکسشو میتونید سرچ کنید تو پدالم هست)
        دبی در سال 1990خشک تر از کویر لوت بود.ولی الان….
        درسته تلاش کردن،خرج کردن،به نتیجه هم رسیدن ولی چرا ما نتونستیم؟کجای کار میلنگه؟

        برلین 1945و2015را گوگل کنید لطفا.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. محمد

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (25 ديدگاه)

      دقیییییقااااااااا…بعدشم فیس لیفت لکسس از نسل جدید های بنز و بی ام دبلیو بیشتر تغییر داره… بعد اینا میان از اصالت بنز و بی ام دبلیو حرف میزنند.
      خیلی مونده به پای ژاپن برسین خیلییییییییییییییی…

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HILUX

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (251 ديدگاه)

        واقعا؟؟؟؟؟خوب شد ما رو از ظلمت و گمراهی بیرون اوردی!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. حامد.س.61

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (85 ديدگاه)

        سلام ما رو به هیروتیشو ناکامورا و میروتو واتانابه و دوست گرانقدرشون آقای مورازوکی هیرادا که بنیانگزار صنعت اتوموبیل و طراحی خودرو در دنیا هستند و بیش از 30 سال قبل تر از بنز خودرو با مفهوم امروزی را ساختند برسانید.
        با تشکر جمعی از چینی سواران

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. جاوید

        ۳۰ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (21 ديدگاه)

        من باهات کاملا موافقم فقط ژاپنی با کیفیت زیبا قوی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. جاوید

        ۳۰ مهر ۱۳۹۴
        سوابق: (21 ديدگاه)

        من باهات کاملا موافقم محمد فقط ژاپنی با کیفیت زیبا قوی .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. سامان از تبریز

      ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      450 اسب بخار
      حالا این شد یه چیزی
      قبلا ادم خجالت میکشید بگه موتور 5.8 لیتری lx570 فقط 380 اسب بخار قدرت داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. امیر

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    عجب چیزی خفنی شده چه ابهت وخشونتی رقابتش با اسکالاده جذاب تر میشه خیلی زیبا شده دم لکسوزگرم کلا شاسی بلنداش زیباتراز سواریاشن البته rc وis زیبان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Sky line

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    ماشین با کیفیت و خوبیه ولی لکسس همیشه از نظر موتوری جلو آلمانیا ضعیف و پر مصرفه و جدیدا خیلی رادیکالی طراحی میکنه و ا ون طرا حیه پخته آلمانیا و بعضی آمریکایا رو نداره و در ضمن این رقیب اسکالید نیست چون کلاسش به أون نمی خو ره و این ماشین رقیب انفینیتی qx45

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      این نظر شخصی شماست و من بش احترام میزارم شما وقتی با دید قبلی به یه محصول نگاه میکنی این ذهن شماست که پختگی و نا پختگیو القا میکنه محصولات المان که جای خود دارند ولی لکسوس هم از نظر طراحی و هم امکانات در سطح بالایی هستند یه ماشین افرود په لوکس باشه چه نباشه برای افرود ساخته شده حتی اگر در زمانی که نو هست استفاده افرود نشه پس از چندین سال که مستهلک شد یقینا برای افرود استفاده میشه که تویوتا در این زمینه هم سابقه بالایی داره و هم حرف های زیاد برای گفتن اگه اشتباه نکنم در مقاله 3 هفته پیش پدال نسل قبلی این ماشین که مربوط به سال 2008 بود بین 6 شرکت کننده به نام سوم شه و از نظر ویژگی های افرود هم در گروه اول شه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Sky line

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (14 ديدگاه)

        ممنون از توضیحی که دادی من منظورم رو طرا حیش بود که با احترام به طرفداراش به نظر من خوب نیست و شاید خیلیا مثل من نپسندن چون مثل پورشه أصالت نداره یا مثل BMW به اعتقاد بنده روح نداره و در ضمن من اولش گفتم که با کیفیته و جائ هیچ شکی نیست که یه عمر ماشینه و من صحبتی از إمکانات نکردم چون همیشه لکسس پر امکانا ته و کامل من صحبتم روی موتور بود و طراحی الان شما برید همه مقایسه های مربوط به لکسسو بخونید میبینید همیشه پر مصرف بوده و توان خروجیش نسبت به حجم موتوری که داره در مقایسه با حتی رقبای ژاپنی مثل انفینیتی qx80 پایین تره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Nissan...Japan

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (45 ديدگاه)

          عزیز من چطور اصالت نداره؟شما بهتر میدونید که لکسس نسخه امریکایی تویوتا هستش که البته سبک طراحیش کمی از تویوتا متمایزه.شما تو این محصول براحتی میتونین تلفیقی از چهره تویوتا و لکسوس رو کاملا حس کنی.در واقع میشه گفت چهره لکسوس روی بدنه لندکروز.که با مهارت هر چه تمام تر انجام شده و خیلی هم ماشین قدرتمندی بنظر میاد.من واقعا نمیدونم این کلمه اصالت نداره از کی روی زبونا افتاد؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Zippo

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (248 ديدگاه)

      المانی ها. و طراحی و طراحی پخته
      عجب جکی گفتی
      اون از مرسرس کلاس جی که دقیقا مثل اینه که ۴ تا چرخ گذاشتن زیر یک مکعب مستطیل
      اون هم ازبقیه طراحی های بنز که همه کپ همدیگن هیچ فرقی ندارن
      بی ام و و ایودی هم افتضاح فقط پول برندشونو میخورن

      فقط پورش خوبه که اونم یک مدل خیلی ضایع داره که قورباقه رو از رو اون ساختن منظورم ٩١١ هست
      جاپنی هام که تعطیلن کلن
      طراحی فقط کیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. HILUX

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (251 ديدگاه)

        اگه طراح کیا((که آلمانیه و طراح آئودی هم بوده قبلش ))وارد کیا نمیشد هیچ وقت کیا اینقدر پیشرفت نمیکرد.در ضمن بهتره به این حرفات پایان بدی و بیشتر از این جو سایت رو بهم نریزی….

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. رضا

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (1698 ديدگاه)

        خندیدیم
        من عاشق طراحی کیا پرایدم

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. Sky line

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (14 ديدگاه)

        شما اگر طراحی کیا واست قشنگه که به قول دوستمون پراید عالیه ولی شما که میگی G کلاس مکعب اتفاقا این ماشین طراحی اولیه خودشو که یک ماشین مربوط به ارتشه حفظ کرده و یک آفرود تمام عیاره و اصلا تو کلاس لکسس جا نمیگیره در ثانی اگر طراحی آلمانیا رو با أصالت نمیدونی بأید بگم که همین کیا و هیوندا و سانگ یانگ طراح آلمانی و یا اروپا یی دارن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. Nissan...Japan

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (45 ديدگاه)

        بحث با توام که مثل داد زدن به دیواره!میخواستم کلی جواب بنویسم که منصرف شدم

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Sky line

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (14 ديدگاه)

          شما اگر ما یل به بحث کردنی یا علی ولی مشکل اینه که من با احترام به دیگران نظره خودمو میگم ولی شمارو نمیدونم شما تو هر زمینه ای که مایل بودی با احترام متقابل بنده در خدمتم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  4. Sky line

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    و داخلشو زیاد جالب طراحی نکرده و ببخشید هم کلاس اسکالید هستش من اول ففکر کردم مدل کوچیک لکسس چون حو اسم به lx نبود فکر کردم gx هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. MohseN

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (53 ديدگاه)

    اصلا قشنگ نیست!!
    نه طراحی داخلی قشنگه نه بیرونی
    طراحیش یجوریه که هیچ قسمتی به هم نمیاد!
    میخوان عین SUV های آمریکایی ماشین گنده طراحی کنن اما به نظرم پایه طراحیشون ایراد داره!
    به نظرم توی SUV های ژاپنی درشت هیکل فقط پرادو طراحی بی نقصی داره
    بصورت کلی هم همون لندکرویزره تغییرش دادن!!!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      پرادو یه مید سایز اس یو وی هست و لندکروز و lx فول سایز اس یو وی هستن .
      هیچ کشور بزرگی در خودرو سازی ال الخصوص ژاپن هیچ وقت به دنبال مثل این یا اون درست کردن نیست پلت فرم این ماشین با لند کروز یکیه لندکروز زبان طراحی خودشو داره و از سال 1951 تا حالا تولید میشه غول suv تویوتا سکویاست که میتونی عکس هاشو در گوگل سرچ کنید. در ظمن این عکس ها با یه دوربین معمولی در یه هوای ابری گرفته شده منتظر عکس های کامل این محصول در رونمایی اون باشید.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        جواب ژاپنی بازا وقتی از طراحی افتضاح لکسوس نمیتونن هیچ دفاعی بکنن :
        هوا ابریه :)))))))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. mehdi

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1919 ديدگاه)

    هر کی بگه بده،بازم من میگم عاشقششششم،شما عکس این با نسل قبلیشو بزار کنار هم،متوجه میشی پیشرفت داشته کاملن مشخصه این مال ی نسل بعد حتی به نظر ببیشتر میاد،من ک خیلی طراحیشو دوست دارم،مخصوصن مانیتور مستطیلی شکلشو،اینو خیلی بیشتر از نسلای قبلیش دوست دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. علي

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (969 ديدگاه)

    ماشین عرب پسندتری شده نسبت به قبل یا شایدم بهتر بگم بازاری پسند. از خوبیهاش که بگذریم در کل ماشین اقتصادی به نظر نمیرسه من به شخصه کادیلاک suv رو با توجه به هم رده بودن با این ترجیح میدم هر چند که انتخاب شاسی بلندهایی مثل بی ام وه – مرسدس-آئودی و پورشه کاملا منطقی و عقلانی تر به نظر میرسه تا این سبک خودروها که کاملا غیر اقتصادی و یوقور هستند و بنزین خور…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      من کاری به نژاد پرستی و عرب و غیر عرب ندارم ولی حدقل عرب های همسایه ما در این یه مورد منطقی عمل میکنن چون اونها ماشین suv میخوان برای شن و ماسه و تپه نوردی در دل کویر نه برای سرعت و شتاب و لایی کشیدن و عملکرد پیست . پورشه بی ام و ائودی که اصلا در این کلاس تولید ندارن که ادم بخواد اینو به اون یا اونا رو به این ترجیح بده تنها بنز تولید داره که اونم یه شاهکاره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. luis

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    بسیار زیبا اگرچه تا رو نشدن عکس های با کیفیت نمیشه راجع به زشتی یا زیباییش نظر داد ولی این خودرو همیشه ابهت و زیبایی خاص خودشو داشته و در افرود هم همیشه عملکرد بالایی داشته که این یکی از دلایل علاقه شدید همسایگان بیابان نورد ما به این خودرو لوکسه.حالا وقت طنزه…
    Zipo هستم کره در این کلاس ماشین نداره ولی اگه بزنه بهتر از این میزنه با اپشن های بیشتر و قیمت معقول تر بشینید و منتظر اینده خودرو سازی جهان در دستان کره باشید.
    کیارش هستم عقبش کپی بی ام و جلوش کپی خود لکسوسه داخلش کپی شورلت سقفش کپی لندرووره تایرا کپی بنزه دی لایت کپی نایکه اصلا اصالت نداره و فقط یه ربع گوجه اصالت تو صندوقش بود در حالی که ماشین با اصالت باید یه کارتون رب گوجه داشته باشه.
    محمد هستم جلوش سوسکه بقلش ماشین چینیه عقبش شبیه دندون گرازه بنازم تکنولوژی المانو .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      zippo و samuraei با اختلاف صدر جدولن لامصب پائین بیا هم نیستن تعصب این دو در این سایت از همه بیشتره خیالت راحت پدال مشکلت با من چیه رک بگو چرا نظرامو چاپ نمیکنی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. کیارش

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      Luis جان بارها تو همین سایت ثابت شده که از دنیای ماشین خیلی دوری
      و من دوباره محبورم ثابت کنم که واقعا اینطوره
      ارجاعت میدم به رنکینگ کار اند درایور که توش این ماشین دهم شده و حتی صرف نظر از رقیبای قدرش نمره 2.5 از 5 رو کسب کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        صرفا جهت ثابت کردن اینکه واقعا چه کسی طنز پردازه :)
        متخصصای کار اند درایور بهاین ماشین امتیاز 2.5 از 5 رو دادن
        یعنی این ماشین واقعا مفتش هم گرونه
        ببخشید لویس جان مجبور شدم ثابت کنم که :))))
        شرمنده

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. luis

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        فدات شم ماشین افرود باید افرود باشه کدوم قسمت سایت کار اند درایور تست افرود انجام میده؟؟؟ لکسس rcf نسل اولشه ساخته بارها تو تست ها 3 نفره سوم شد بارها جرمی کلارکسون بدشو گفت تو کار اند درایور 4 ستاره از 5 داره رتبه سوم بعد بنز و بی ام و بالا تر ائودیه این یعنی کار اند درایور فقط روی شتاب و سرعت رنکینگ میده اخه اینقدر میخوای با ماشین تند بری کجا رو بگیری؟؟؟؟ کشوری که چارتا پیست نداره چارتا اتوبان سرعت ازاد نداره حداکثر سرعت 235 لکسوس با 250 بی ام و چه فرقی میکنه اگه مثل من دو سال تو پلیس راه و جاده های کشور خدمت میکردی اون وقت میفهمیدی که سرعت و شتاب عامل مرگه و تو تو سرعت 180 با بنز تصادف کنی یا با پیکان فقط تفاوت تو سالم تر موندن جسدت هست نه تو زنده بودن .
        یه بار گفتم قفل مرکزی ابداع لککسوسه تو خودت کشتی حالا ما شدیم پرت از خودرو تو شدی جرمی؟؟؟؟؟؟ تو این سایت هیچ وقت به برند های شاهکار المانی توهین نکردم و نمیکنم ولی تو از خودرو بی خبر پیوسته به لکسوس اکورا و تولیدات ژاپن توهین میکنی به قول بچه ها انگار نماینده رسمی المانی؟؟؟؟؟
        درصد رشد فروش لکسوس امثال 16 درصد بوده حالا تو خودت بکش هی بگو ادم های عامه لکسوس میخرن خاص سوار ها بی ام ملاک عام و خاص بودن تفکره نه ماشین و مدرک و پول.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. AHMADREZA

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (1022 ديدگاه)

          اتفاقا کار اند درایور یه زمین بزرگ برای آفرود داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. کیارش

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (207 ديدگاه)

      گزیده ای از نظریات ژاپنی بازا :
      نیسان ماکسیما کادیلاک سی تی اس رو تو درگ شکست داد
      ماکسیما دنده ای 911 رو تو شتاب میگیره البته فقط دنده ای
      کرولا از بوگاتی کم خرجتره بنابراین تکنولوژیش بیشتره
      وقتی با سند و مثال ثابت شد صنعت ژاپن در برابر المان حرفی نداره: ژاپن جمعیتش بیشتره بنابراین قطب صنعته
      وقتی هیچ حرفی در برابر عدم اصالت برند لکسوس ندارن: مدیر یه کارخونه باید بیاد بگه برندش اصالت داره یا نه
      وقتی یک طراحی جدید اینقدر افتضاحه که هیچ دفاعی نمیشه ازش کرد: هوا ابری بوده تو عکس بد افتاده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohamad

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (46 ديدگاه)

        اینارو خودتون تنهایی جمع بندی کردید و به این نتیجه رسیدید صنعت آلمان از ژاپن جلوتره؟؟؟ میشه یه لینک بدی که عین این حرف رو دقیقا توش نوشته شده باشه؟؟؟ عین همین رو میخوام حداقل رنکینگ بده
        من فقط نمیدونم شما دیزاینر ها و مهندسین محترم تایپیست و کامنت بنویس (!) چرا رو زمین موندید!!! حدقل قبل از صحبتات یه جمله ی “نظر شخصی” اضافه کن که مشخص شه داری از جانب سلیقه خودت صحبت میکنی نه اینکه ادای جانی آیوی دنیای خودرو را واسمون دربیاری کیارش جان. من خیلی دوستت دارم اما شما تعصبت تبدیل شده به نفرت که حتی به لکسس میگی بی اصالت!!!! و الفاظی مانند مفتش گرونه و طراحیش افتضاحه و این خرد و درشت ها که اصلا درست نیست!
        منتظر لینک هاتم مبنی بر جلوتر بودن صنعت آلمان از ژاپن. فقط امیدوارم بتونی یه لینک به من بدی و دوستان هم قضاوت کنن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. وینسنت پرایس

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          آقا کیارش من مسئولیت اون حرفم را که گفتم : مدیر یه کارخونه باید بیاد بگه برندش اصالت داره یا نه . قبول میکنم . من به این دلیل اون حرف را زدم که ببینم شما چی میگید و امتحانتون کنم . که متاسفانه جوابم رو با بی احترامی دادید . متاسفانه شما فقط بلدید از حرفهای کاربران پدال { مخصوصا ژاپنی بازهای محترم } ایراد بگیرید . مثلا درباره اصالت داشتن lexus . هر کی توی این سایت میگه این خودروساز اصالت داره شما میگی بی اصالته .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Dinam

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (32 ديدگاه)

          این کیارش با خودش هم مشکل داره. فکر کنم ایشون نماینده ی رسمی بنز و ب ام و تو ایرانن که اینقدر *** از این برندا طرفداری میکنن

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. کیارش

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        لینک لازم نیست محمد
        برو سرچ کن ببین مرسدس اس ال گالوینگ چه سالی تولید شده
        و برو تو اون سال تولیدات اتومبیل ژاپن رو هم نگاه کن
        برو سرچ کن ببین پورشه 959 رو تو چه سالی زد و اون موقع ژاپن چی تولید میکرد
        سند از این واضح تر و معتبرتر ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. luis

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (612 ديدگاه)

          اخه مگه سابقه مساوی خوب بودنه؟؟؟؟
          اون مدقع که پژو تولید میشد تویوتا کجا بوووود؟؟؟؟
          حالا تویوتا کجاست پژو کجاست؟؟؟؟؟؟
          کیارش کاپ مغالطه سایتو امروز به تو اهدا میکنم تقدیم به تو متعصب با عششششششششق.
          من که خداروشکر یه بار به شاهکار های المان توهین نکردم که متعصب باشم تعریف کردم که توهین نکردم. متعصب عزیزم بیا کاپو بگییییییییر.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. کیارش

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          Luis منم کاپ تلاش برای عوض کردن بحث جهت جلوگیری از مفتضح شدن رو به تو میدم
          باشه سند به روز میخوای
          برو تکنولوژی بنز اسرو با لکسوس ال اس مقایسه کن
          دیگه داری بگی ؟؟ژاپنی بازا فوق تخصص در رفتن از زیر جواب دادن رو دارن
          تا دو روز پیش دلشون به دی جی !!! پاور خوش بود خیلی راحت با سند ثابت شد که حتی اون سایتم داره میگه لکسوس تکنولوژی نداره بعد طرف اومده میگه تو اهل لایی کشی هستی :)))))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. Dinam

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (32 ديدگاه)

          کیارش چرا حرف بی اساس میزنی آخه بنده ی خدا ؟!؟! کجای جی دی پاور گفته لکسوس تکنولوژی نداره ؟! تو مشکلت چیه ؟ حتما به دکتر سر بزن.فکر کردی ما مثل خودت مشکل داریم که بیایم با چند تا حساب فیک کامنت بذاریم و کامنتای خودمون رو لایک کنیم ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. mohamad

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (46 ديدگاه)

          کیارش خان عزیز@
          من کماکان منتظر لینک هستم مبنی بر جلوتر بودن صنعت آلمان از ژاپن…
          باید توی اون لینک یا کتاب یا مقاله یا دست نوشت یا هرچیزی که شما بگی عین این جمله را نوشته باشه و رنکینگ کرده باشه اونم از جانب یک سایت جامع و معتبر..
          اگه نتونی ثابت کنی کل کامنتهای اسبق و آینده جنابعالی میره زیر سوال.. دوستان شاهد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. کیارش

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          دینام جان،برو تو پست مربوط به امار جی وی پاور تو بخش تکنولوژی نگاه کن ببین بنز بی ام و پورشه ایودی کجان و لکسوس کجاست
          یه توضیحی هم بدم فک کنم بد نباشه
          تو اون نمودار وقتی نگاه میکنی میبینی لکسوس پایینتر از برندایی که نام بردم قرار گرفته
          معنی پایین هم تو نت سرچ کن
          وقتی پایین تره یعنی رتبش بدتره
          یعنی تکنولوژی لکسوس در برابر اونا کمتره
          درکش فک نکنم سخت باشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. کیارش

          ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          محمد چرا جواب سوالاتم رو ندادی؟
          وقتی بنز گالوینگ رو میزد ژاپن چی تولید میکرد ؟؟
          الان تکنولوژی بنز اس بیشتره یا لکسوس ال اس ؟؟
          جواب این سوالا سند برتر بودن صنعت ژاپنه
          برو ببین لکسوس ال اس که دیگه ته تکنولوژیای خودشون رو توش پیاده کردن ( که تازه اونم 90% کپی نو اوریای سال قبل بنز و بی ام و هست ) خفنتره یا بنز اس ؟؟
          جوابت به وضوح داده شد ولی جنابعالی خودتو زدی به خواب

          موافقم 0
          مخالفم 0
  9. mohsen

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    من نمیدونم با پول این میشه ایران X6 یا کاین معمولی خرید! ولی میرن پولشونو میدن این ادم حس میکنه سپراش داره میفته با چسب چسبوندن توشم هر جا خاستن چوب چسبوندن پول اضافه بگیرن بدنشم خطای مزخرف و بی معنی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. سجاد

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (199 ديدگاه)

    نه خوب شده به دل من که نشست فقط دوتا ایرادکوچیک تو ظاهرش هست، البته فقط از نظر من :
    یکی اینکه استفاده از کروم تو نمای جلوش خیلی زیاده و ممکنه در دراز مدت خسته کننده بشه و بطور کلی جلوش خیلی آسیب پذیره این باعث میشه باکوچکترین برخورد هزینه ی زیادی رو دست مالک بزاره.
    و دوم اینکه انتهای دی لایت خوب با چراغ جفت و جور نشده، اگه از چراغ رد نمیشد و با چراغ تشکیل متوازی الاضلاع میداد شاید قشنگ تر میشد،شاید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. HILUX

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (251 ديدگاه)

    همه جوره لندکروزرو به این ترجیح میدم….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. AHMADREZA

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    به نظر من خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. افشین

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    هر کسی نظرات خودشو داره و نظر من درباره این ماشین این جوریه
    1-لندکروز رو از همه لحاظ بیش از این دوست دارم مخصوصا طراحی که طراحی عقب این ماشین برام جالب نبود
    2-قیمتش واقعا زیاده و بهتره با این پول یه ماشین آلمانی خرید
    3-جلوش قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. masoud

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    اونایی که میگن قیمت ماشین زیاده به جاش المانی میشه گرفت اول این که تو کلاسش نیست دومن شما تو هر دو تا سوار بشین نظرتون بر میگرده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. rav4

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    بابابخدامایه هایلوکس واسه شرکتمون گرفتیم0 32هزارتاکارکرده اینقدتمیزه که اگه ببریش کارواش انگار 2015هست…تویوتاولکسس حرفه اولو میزنن به قول یکی ازمجله ها به جرات مبشه گفت طراحی وکیفت بیرونی وداخلی rx350ازx4بهتره….کیاوهیونداهم که بعد1سال اتاقشونبه صدامیفته ….ژاپپپپپپپپپپپن بعدش ااروپا وامریکا………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. masoud

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (6 ديدگاه)

    سلام دوستان من خیلی وقته که پدالو دنبال میکنم و نوشته ی بعضی ها باعث شد من اولین کامنتموبدم میخواستم بگم داداش این ماشین full suv هست هم کلاس اسکالید یعنی اینم نمیدونید!!!این ماشین 2015 فوق العادس تو اسکالید گذر موقت نشستم ولی نمیدونم حس بهتری این میده (نظر شخصی )در من تو نظر شخصی بعضی ها میمونم اونی که میگه سپراش با چسب به هم وصلن!!!!تازه از دورم ندیدش هه…

     

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahdi

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (208 ديدگاه)

      شما مطمئنی اولین کامنتت بود آقای مسعود خان؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. masoud

        ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (6 ديدگاه)

        بلییییی مهدی خان مشکلی هست؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. sina

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (40 ديدگاه)

    تو این رده ماشین کادیلاک اسکالید حرف اول رو میزنه…شیک بودن هم از بیرون هم از درون؛قدرت مصرف سوخت و ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. وحید

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (325 ديدگاه)

    خیلی زشت و بی ریخت و یوقورت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Dinam

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (32 ديدگاه)

      کیارش خودتی؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. luis

        ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (612 ديدگاه)

        زدی خال

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. کیارش

          ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
          سوابق: (207 ديدگاه)

          این لوییس بنده خدا نمیخواد قبول کنه این طراحی فاجعه هست برا همین هرکس چیزی در نکوهش این طراحی چیزی میگه رو فک میکنه منم
          باشه تو فرض کن منم تا خیالت راحت شه
          فقط اگه وقت کردی برو پیج ماشین نیوز تو فیسبوک ببین چنتا کامنت برعلیه این طراحی نوشته شده و چه قدر لایک خورده
          همه اونام لابد منم اره ؟؟
          لوییس امروز روزت نیست متاسفم برات

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. Dinam

      ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (32 ديدگاه)

      آره خب کیارش خودتی چون یادمه توو فیسبوک هم یه مدت با همین اسم بودی. ***.همه جا چند تا حساب فیک ساختی و کامنت میذاری فکر میکنی ملت ***

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کیارش

        ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (207 ديدگاه)

        تو فک کن همه ی اونایی که به شدت از این طراحی تو فیسبوک بدشون اومده منم :))))
        اخه چاره دیگه ای نداری
        نمیخوای قبول کنی که این طراحی فاجعه هست و داری تلاش میکنی خودت رو گول بزنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. Xman

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (546 ديدگاه)

    عالی بود مرسی از نویسنده ی محترم ! با داشبورد چوبی و صندلیه قرمزش خیلی حال کردم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. Archi KHAN

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    رقابت با اسکالید ؟!!!!
    نتیجه معلومه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمد

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (512 ديدگاه)

    واقعا باابوهته….حرف نداره…مخصوصاکیفیتش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. مهروش

    ۲۰ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (104 ديدگاه)

    یه بحث جالبی شده جدیدا اینکه تویوتا و نیسان بیشتر از بقیه ماشینا دوام دارن، میخاستم یه چیز اساسی رو بگم، راستش اینا همه به طریقه ی رانندگی و نگهداری از ماشین بستگی داره و هیچ ربطی به برند نداره، مثالش که برای خودم خیلی جالب بود این بود که شوهر خاله من چند سال پیش رفت کویت و دوتا ماشین با طرح جانبازان وارد کرد، یکی تویوتا کرولا فکر کنم ۲۰۰۸ و یکی دیگه لکسوس ۴۶۰ اگه اشتباه نکرده باشم… خلاصه این دوتا ماشین تا چند وقت پیش دست خودش و خالم بود. کرولا که دست خاله م بود الان توی پارکینگ خونه شون داره خاک میخوره و منتظر رسیدن موتور و گیرباکس جدیدن که وارد بشه و روش نصب کنن چون کلا اول جعبه دنده و بعد موتور از کار افتادن.
    از اون طرف لکسوس که دست شوهر خالم بود و همه مسافرت ها رو هم باهاش میرفتن کوچکترین صدایی ازش نمیاد. یه بار که کارواش برده بودنش و من دیدمش پرسیدم مبارکه جدیدشو خریدین؟ اونم با خنده گفت همونه…
    ببینید راننده اگه راننده باشه حتی یه ۲۰۶ هم میتونه زیر پاش بیست سال عمر کنه و فقط روغن و بنزین مصرف کنه. اینقد فکر برند بازی نباشید. خدا گواهه اگه از یه ماشین کره ای خوشتون میاد بگین خوبه اگه بدتون میاد کل ژاپن رو پیش نکشید بقیه رو بالا ببرید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. بهزاد

    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    دوست گرامی اگر از سمت فنی میخواهید وارد بشید حداقل جوری داستان پردازی کنید که باور پذیر تر باشه!
    اگر ماشینی گیربکسش خراب بشه و زمین گیر بشه چطوری میشه کار کنه تا موتورش نابود بشه؟
    در یک صورت کل گیربکس و پوسته اون نابود میشه و اون هم در رفتن شفت و از هم پاشیدن چرخ دنده ها که موجب خسارت به پوسته شده و صاحبش مجبوره کل گیربکس را تعویض کنه و در غیر این صورت مشکل گیربکس با تعویض قطعه حل میشه که ماشینی مثل کرولا قطعاتش کاملا موجوده و نیازی به انتظار طولانی نیست و حداکثر چند ساعت بیشتر کار نداره.
    داستان پردازی شما برای موتور هم به همین صورت هست و اگر یاتاقان زده باشه و پوسته موتور و کارتل آسیب دیده باشند نیاز به تعویض داره و این امر بعیده که همزمان هم شفت در رفته باشه هم یاتاقان زده هم سرسیلندر سوزونده هم تایم رد کرده و سوپاپ ها کج شده و… و نیاز داره تا کل موتور و گیربکس تعویض بشه!
    اگر شما فکر میکنید کیفیت قطعات همه ی خودروسازان یکسان هست و فقط احتیاج به نگهداری مداوم داره تا خودرو سالم بمونه به هیچ عنوان درست نیست و کیفیت قطعات و متریال اون و مهندسی طراحی و ساختشون با هم زمین تا آسمون تفاوت داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. علیرضا

    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (752 ديدگاه)

    توی مهندسی و تکنولوژی ساخت آلمان اوله
    توی دوام و ماندگاری ژاپن اوله
    توی طراحی ایتالیا
    و…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. mro

    ۲۳ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    زیبا مثل همیشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا