لکسوس

معرفی نسل جدید لکسس LS در نمایشگاه خودروی دیترویت 2017

اولین تصویر رسمی از پرچم‌دار جدید لکسس منتشر شد. LS به جنگ رقبایی چون ب‌ام‌و سری ۷ و مرسدس بنز S کلاس خواهد رفت.
نسل جدید لکسس LS در ماه ژانویه‌ی سال آینده و در نمایشگاه خودروی دیترویت ۲۰۱۷ معرفی خواهد شد. کمپانی این اخبار را تأیید نموده است.

Lexus LS400
Lexus LS400
معرفی اولین نسل این خودرو نیز در همان نمایشگاه و در سال ۱۹۸۹ رخ دارد و در آن زمان تولد برند لوکس لکسس به جهانیان اعلام شد. از آن زمان تابه‌حال این شرکت تحت تملک تویوتا در بحث قوای محرکه‌ی هیبریدی و… پیشرو بوده است.

new-lexus-ls-spied-01
پیش‌ازاین تصاویر جاسوسی LS در رسانه‌ها و در خلال تست‌ها منتشر شده بود اما هم‌اکنون خود کمپانی به‌طور رسمی اعلام کرده که چند هفته‌ی دیگر این خودرو رونمایی خواهد شد. لکسس می‌گوید که این خودرو دارای تکنولوژی رؤیایی خواهد بود. نسل جدید LS روی پلتفرم کشیده شده‌ی جدید GL-A که زیرساخت مدل جدید LC 500h نیز است ساخته می‌شود.

علاوه بر تصاویر جاسوسی گرفته شده لکسس به تازگی تصویری از خودروی جدید را منتشر کرده است.

teaser-image-v12_final
این تصویر قطعات اصلی خودرو مثل سیستم تعلیق و قوای محرکه را نشان می‌دهد و البته تصویری محو از نمای جلوی خودرو نیز هست. به نظر می‌رسد که طراحی این خودرو از LC الهام گرفته و در آن جلوپنجره‌ی دوکی‌شکل بزرگ به همراه سپرهای تیز و رینگ‌های آلیاژی بزرگ به چشم می‌خورند.

همچنین فاصله‌ی بین تصاویر جاسوسی به این معنی است که پیچ‌وتاب قابل‌توجه در خط شانه‌ی خودرو وجود دارد. در مدل تولیدی این خط به تندی و شدت خط بکار رفته در کانسپت LF-FC رونمایی شده در نمایشگاه توکیوی ۲۰۱۵ نخواهد بود.

لکسس LS فعلی در مقایسه با برادران کوچک‌تر تازه‌ی خود همچون GS و IS کمی قدیمی به نظر می‌رسد بنابراین مدل جایگزین با توجه به زبان طراحی لکسوس نمای مدرن‌تری خواهد داشت.

Lexus LS 600h
Lexus LS 600h L
تصاویر ما آشکار نمودند که لکسس در نظر دارند پرچم‌دار جدید خود را به عنوان سنگ محکی همراه با سری ۷ معرفی کند و به وضوح امید دارد که در موضوعاتی چون سطح راحتی و تکنولوژی با رقبا برابری نموده و حتی آن‌ها را شکست دهد.

به همین منظور می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جدیدترین تکنولوژی رانندگی خودکار و تکنولوژی‌های کمک راننده در نسل جدید لکسس LS معرفی شود. همچنین باید منتظر بهبود کارایی و راندمان این خودرو نیز باشیم. لکسس ادعا می‌کند پلتفرم جدید این خودرو تجربه‌ی رانندگی دینامیک‌تری را ارائه خواهد کرد.

اوایل امسال لکسس اعلام کرد برنامه‌هایی برای عرضه‌ی خودروی لوکس سلول سوختی تا پیش از سال ۲۰۲۰ دارد.

Lexus LS Artist Rendering
Lexus LS Artist Rendering
انتظار می‌رود طیف پیشرانه‌های ۶ و ۸ سیلندر و البته نسخه‌ی هیبریدی در این خودرو عرضه شوند. احتمالاً نسل جدید LS گزینه‌های قوای محرکه‌ی خود را با کوپه‌ی LC500 به اشتراک خواهد گذاشت بنابراین انتظار بکار گیری پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری/واحد الکتریکی و پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۵ لیتری را در نسل جدید LS داریم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. امير علي

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (399 ديدگاه)

    بی صبرانه منتظر نسل جدید لکسوس ls هستم البته باید یه چیز خارق العاده ای داشته باشه تا بتونه با اس کلاس و سری هفت رقابت کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Enzo

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (171 ديدگاه)

    مطمعناا حرف های زیادی بره گفتن خواهد داشت . بی صبرانه منتظر رونماییم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۲۲ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    ماشین فوق العاده ایه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا