لکسوس

پیش‌نمایشی از یک سامورایی، لکسس GS F

لکسس سلاح جدیدی برای رقابت با ب‌ام‌و M5، مرسدس بنز E63 AMG، جگوارXFR-S و کادیلاک CTS-V جدید را آماده کرده است. این خودرو GS F می‌باشد که یک نسخه با عملکرد بالا از سری GS است.

New 2016 Lexus GS F
New 2016 Lexus GS F
تغییرات ظاهری خفیفی شامل یک کیت بدنه اسپرت، تغییر سپرها، گلگیرهای پهن‌تر، دیفیوزر عقب با ۴ خروجی اگزوز، درب صندوق فیبرکربنی، اسکرت یا دامنه‌های جانبی، رینگ‌های ۱۹ اینچی آلیاژی با تایرهای ۲۵۵/۳۵ در جلو و ۲۷۵/۳۵ در عقب در لکسس GS F مشاهده می‌شوند.

New 2016 Lexus GS F
New 2016 Lexus GS F
در داخل کابین این خودرو هم روکشی دو رنگ از چرم و آلکانترا، صندلی‌های اسپرت با نگه‌دارنده های جانبی، تریم فیبر کربنی، فرمان اسپرت و نمایشگرهای ویژه مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

2016 Lexus GS F Interior
۲۰۱۶ Lexus GS F Interior
2016 Lexus GS F Interior
۲۰۱۶ Lexus GS F Interior
این خودرو از موتور هشت سیلندر ۵.۰ لیتری V شکل با تنفس طبیعی مشابه با مدل RC F بهره می‌گیرد. بر روی کاغذ، این پیشرانه با قوای ۴۶۷ اسب بخار در دور ۷۱۰۰ و گشتاور ۵۲۷ نیوتن متر در دور موتور ۴۸۰۰ تا ۵۶۰۰ دور بر دقیقه، کاملاً قافیه را به ب‌ام‌و ۵۵۲ اسبی، مرسدس ۵۵۰ اسبی و کادیلاک ۶۴۰ اسبی و ۸۵۵ نیوتن متری می‌بازد.

2016 Lexus GS F
۲۰۱۶ Lexus GS F
2016 Lexus GS F
۲۰۱۶ Lexus GS F
در عوض لکسس روی کاهش وزن حساب کرده است. وزن این خودرو ۱۸۳۰ کیلوگرم می‌باشد که ۱۱۵ کیلوگرم سبک‌تر از ب‌ام‌و M5 و ۱۹۵ کیلوگرم سبک‌تر از مرسدس E63 AMG 4MATIC است. در حال حاضر شتاب این خودرو اعلام نشده است و نمی‌توان فاصله آن با رقبا را اعلام کرد.
لکسس GS F از یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با امکان تعویض دستی، انتقال نیرو به چرخ‌های عقب همراه با دیفرانسیل TVD مشابه با مدل RC F و دارای سه حالت قابل انتخاب رانندگی استاندارد، اسلالوم و مسابقه می‌باشد. به گفته لکسس در این مدل، ساختار خودرو تقویت شده و سیستم تعلیق نیز برای به دست آوردن بهترین عملکرد اسپرت بدون کاهش کیفیت سواری، بهینه شده است.
اطلاعات بیشتر از این خودرو در هفته آینده در نمایشگاه دیترویت منتشر خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۳ دیدگاه‌ها

  1. عارف

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (53 ديدگاه)

    ژاپنی ها همیشه باید یه فرقی با بقیه بکنن. اونا به فکر قدرت بیشترن. ژاپنیا به فکر وزن کمتر! آخرشم هردوتاش یه نتیجه میده معمولا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON MARTin

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      چقد از لکسس میگین :پی
      _________________
      دوستان یه سوال میخوام مطرح کنم
      ایا تاحالا تجربه ی رفتن توی ایربگ رو داشتین؟ تو یه تصادف با شدت بالا یا متوسط؟
      اگه سابقشو داشتین بعد لایک این پست(کسانی که نداشتنم دیس لایک کنن ببینم چند نفریم) شرح بدین که تجربتون چطوری بود؟ همیشه وقتی فیلمای تستای تصادفو میبینیم رفتن تو ایربگ خیلی جالبو ملث به نظر میرسه :) حالا میخوام بدونم ایا واقعا به همین صورت مث شیرجه زدن تو پر غوعه؟؟ یا درد داره؟ تجربتونو بنویسین :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید (6*6)

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        نیاز به تجربه نداره
        مشخصه
        حالا مگه تجربشو شما داشتین؟
        خیلی خوب بخوام تشبیه بکنم مثل اینه که یکی با تمام قدرت و سرعتش یه بالشت بزنه تو صورت شما
        البته بازم بستگی به ایربگش داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید (6*6)

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          خب اینم با اینکه بستگی به بالشت و فرد زننده هم داره حذف میشه

          این بهترین تشبیهی بود که می تونستم بکنم

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. هادی

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (458 ديدگاه)

        اونم با زانتیا یه چی مثل توپ بسکتبال خورد تو صورتم تا یه هفته کبود بودم ولی اگه نبود سرم میخورد به داشبورد میشکست
        چیزه خوبیه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ASTON MARTin

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          هادی: جدی؟ ینی اینقد غیر منتظرس؟ پس خیلیم نرم نی :دیییییی

          نوید : من نه تصادف خاصی نداشتم ولی جالبه برام !

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. هادی

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (458 ديدگاه)

          اون زانتیا بود کبود کرد ببین پراید چیکار میکنه :D
          فک کنم ماده منفجره بپاچونه تو صورت که فرد درد نکشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. نوید (6*6)

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          شما که میگید اینجوری بوده پس حتما کمربند نبسته بودید!!
          ایربگ بدون کمربند خیلی بد و خطرناکه تازه شما شانس اوردید
          البته اگه کمربند نبسته بودید

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. هادی

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (458 ديدگاه)

          اره نبسته بودم جدا از کبودی گردنم موقع خواب بدجوری اذیت میکرد از اون موقع به بعد دیگه بدونه کمربند نمیشنم
          کلا ترسیدم وقتی میرونم خیلی با احتیاط میرم ترسو شدم حتی راننده اگه تند برونه میگم اروم بورو
          تصادف خیلی بده نصیب هیش کس نکنه

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. نوید (6*6)

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          آره تصادف خیلی بده و آدم باید احتیاط کنه ولی نباید دیگه آدم بترسه
          البته از قدیم میگن ماز گزیده …

          اگه ایربگ با کمربند باشه مشکلی نداره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        6. نوید (6*6)

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          کاری هم به زانتیا یا پراید بودنش نداره
          اگه کمربند نبسته باشی با می باخ هم که باشی اگه ایربگش باز شه خیلی دردناکه

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. MAFIA

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      همه چی تمومه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید (6*6)

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        الان دقیقا همه چی تمومه یعنی چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. محمد

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (212 ديدگاه)

    عجب رقابتی بشه تو این سطح با این همه ماشین گردن کلفت 3 آلمانی 2 آمریکایی و 2 ژاپنی 1 انگلیسی
    خودم عاشق اینفینیتی هستم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    عاشق چراغای جلوشم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AliZeus

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (420 ديدگاه)

      یکی از بچه ها هم هست فقط عاشق ساعت داشبرشه :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید (6*6)

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        منم عاشق همه چیزشم
        از جمله طراحی بیرون و داخل
        چراغ جلو و عقب
        و البته ساعت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. مسعود

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    m5 چیز دیگه ای هست.

    m5 لایک
    GS F دیس لایک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ASTON MARTin

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1346 ديدگاه)

      هیچی ام فایو نمیشه اینو گفتم همیشه :D :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
        1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (810 ديدگاه)

          به به داداش شاهین گل.دلمون تنگ شده بود برات.الحمدلله خوبی دیگه داداش؟
          قبول دارم شاهین جان.عاشق M5 هستم تو مدلای ب ام و.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          شاهین بنزم میذاشتی . بنز 577 اسب بخار .

          نمیدونم چرا لکسس نمیخواد توربو بذاره . ادم با توربو

          میتونه موتور کم حجم تر بگیره و لی با قدرت بالا .

          احتمالا چون استهلاک ماشین بالا میره .

          از نظر من اشکالی نداره . کسی که ماشین اسپورت میخواد

          ، اینشم باید تحمل کنه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. شاهین

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          سلام باربد جان
          خوبی داداشم؟ خیلی مخلصم،زنده باشی.

          میلاد جون اینم مال شما:

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e63_amg/800×600/wallpaper_02.htm

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-e63_amg/800×600/wallpaper_17.htm

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. farzam

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (105 ديدگاه)

      خیلی دلم میخواد هرچه زودتر م فایو جدید رو نمایی شه
      دلم میخواد روش یه موتور ۸ سیلندر باشه ولی با تکنولوژی ام فور تا یه ۶۰۰ اسبی از توش در بیاد

      چراغ جلو هاش به سبک جدید بی ام و که تو عکس های جاسوسی سری ۷ جدید دیدم به جلو رادیات اش وصل باشه

      عینه سری عصبانی باشه و اخمو

      طراحی توش یکم به سمت آی ۸ بره

      تا منم کلا حسرت بخورم و تنها جایی که می تونم بخرمش فورزا یا گر توریسمو یا ان اف اس باشه

      انشاا… ایران از این وضعیت در میاد همه سروسامون میگیرن

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. farzam

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (105 ديدگاه)

        اشتباه تایپی شد

        عینه سری ۴ عصبانی باشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. امیر

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (92 ديدگاه)

    لکسوز تو طراحی داره غوغا میکنه ولی بی ام دبلیو ام5 یه چیزی مث شیره که سلطانه ام 5 هم سلطانه بقیه ببروپلنگ واینا میشن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر محمد

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      الان دقیقا فازت چی بود پس مطالب پدالم حتما کتاب مصور حیواناته

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. نوید (6*6)

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      امیر جان
      لکسوس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید (6*6)

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        امیر محمد جان
        خوب گفتی ولی به جای اینکه این همه به خودت فشار بیاری میتونستی بگی رازبقا
        هم راحت تره
        هم معنی رو جامع و کامل تر میرسونه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. Gold

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (37 ديدگاه)

    تلاش لکسس قابل توجه است. به هر حال با وجود وزن کمتر نسبت به رقبای ژرمن، باز هم نمیتوان در کلاس “آ ام گ” و “ام پاور” پذیرای آن بود. بهتر است از این خودرو به عنوان یک پیروز ژاپنی در سگمنت مرسدس “ای 500 (550 در ایالات متحده)” و بی ام و 550″ تقدیر شود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      کلا فاز لکسس اینه که با این دو رقیب المانی رقابت کنه . ولی خب اخه این

      از نظر خروجی ضعیفتر از المانی ها و کادیلاکه . خب معلومه میبازه .

      فرض کن من لکسسی میخوام که با ب ام و سری 5 و بنز ایی کلاس ، رقابت کنم .

      با این خروجی نمیشه . من باید چیکار کنم ؟؟؟

      حتما باید ضربه فنی بشم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (4524 ديدگاه)

        تنها قدرت موتور و وزن که نیستش.
        عملکرد موتور و شاسی هم خیلی شرطه.بیاد ببینیم میتونه با وزن کمش پا به پای BMW و بنز بیاد؟
        با توجه به سابقه ی RC F،من که چندان خوشبین نیستم از پس این دوتا غول بربیاد.
        ببینیم مهندسیه کدوم یکی قوی تره.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (4 ديدگاه)

          درود .

          بله زمان همه چیزو ثابت میکنه . قضاوت زوده . اما فکر

          کنم با اینکه سری اف هست ، اما خیلی نرم باشه .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود .

          بله زمان همه چیزو ثابت میکنه . قضاوت زوده . اما فکر

          کنم با اینکه سری اف هست ، اما خیلی نرم باشه

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. Pooya

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (398 ديدگاه)

    خوش قیافه است، ولی یه کوچولو شلوغ کاری در طراحی داره. که باعث زود از مد افتادن ظاهر اتومبیل میشه. ( البته نظر من است )

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید (6*6)

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      شولوغ کاری داریم تا شلوغ کاری
      شلوغ کاری های لکسوس خیلی جذاب و شیکه و هیچ وقت از مد نمیهفته

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. حسین

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1364 ديدگاه)

        من این حرفو قبول دارم. شلوغ کاری هیوندای زود از مد میفته اما برای لکسوس اینجوری نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید (6*6)

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          حیسن جان ممنون از تاییدت
          و هیوندای رو خوب اومدی
          حالا من کیا رو هم بهش اضافه میکنم که وضعش تو این مورد خیلی بد تر از هیوندای هست

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. Ehsan

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1251 ديدگاه)

    از اون شیار پشت گلگیر جلو که به رکاب ها وصل شده خوشم اومد ، ولی چراغ های عقبش نحوه خطوط شکل دهنده به چراغ یکجوریه
    در مورد بقیه مواردش باید تا معرفی کامل و تست صبر کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. امیر محمد

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    از نظر ایمنی چند ستاره گرفته؟! چون جلوش که خیلی محکم به نظر نمیرسه و بیشتر تزیینی هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر محمد

      ۱۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (279 ديدگاه)

      کاملا متقاعد شدم محکمه و جلوش اصلا تزیینی نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. رضا

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (29 ديدگاه)

    لکسوس خداییش عالیه ،الان مدل ls f sport تو ایران هست که واقعا زیباست،از لحاظ کیفیتم خب مشخصه لکسوس تقریبا بی نظیره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ماسل کار

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (211 ديدگاه)

    خدایی لکسس داره عالی کار میکنه البته در مقابل آلمانی ها کار فوق العاده سختی داره ولی براش آرزوی موفقیت دارم ببینم چه میکنه
    Just Muscle Cars

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. amin

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (99 ديدگاه)

    با این چهره و وزن کمتر ثابت شد به آلمانی دوستای عزیز که تو طراحی جلو افتاده لکسس….اون قدرت موتور هم که طبیعی مربوط به اختلاف تنفس طبیعی و توربو !!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      طراحی چه ربطی به وزن داره ؟؟؟

      در ضمن این نسل جدیده . نسل جدید E کلاس هم داره میاد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید (6*6)

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        شما چیکار داری
        ربط داره

        شوخی کردم حالا چرا ناراحت میشی

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. حسین

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      بابا انقد بحث آلمان و ژاپن نکنید بچه ها (اگه دوستانه باشه خوبه ها، آموزنده هم هست اما با کنایه حرف نزنید) به خدا هم آلمان و هم ژاپن جفتشون در صنعت خودرو از هم بهترن. من واقعا به حرفی که زدم ایمان دارم.
      بچه ها به خدا ارزش نداره به خاطر صنعت یه کشور دیگه ما اینجا به جون هم بیفتیم. حیف، ما هستیم، نه ماشینا… حیف اعصاب ماست که داره سر رقابت آلمان و ژاپن به هم میریزه… طرفداری بد نیست اما دعوا و جدل سر این مسائل خیلی (معذرت میخوام) احمقانست.

      چون من طرفدار ب ام و هستم اینم میگم: امین جان در زمینه وزن فعلا ب ام و جلوتره که نسل جدید سری هفتش از سری 5 سبک تره!!! با اینکه کلی امکاناتش بیشتره و لوکس تره!! در مورد چهره هم یه موضوع سلیقه ایه اما اگر ایتالیا رو در نظر نگیریم، کارشناسا آلمان رو در طراحی برتر میدونن (منظور از طراحی فقط شکل ظاهری ماشین نیست)

      خواهش میکنم بیاین دوستانه صحبت کنیم با هم نه با تمسخر و کنایه و توهین. کار بد نکنید، دس تو دماغتونم نکنید.
      مخلص هـــــــــــمه ی ماشین دوستا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید (6*6)

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        همین
        منم

        موافقم 0
        مخالفم 0
  13. فرهاد

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (378 ديدگاه)

    اساتید کسی میدونه چرا لکسوس به توربو زیاد علاقه نشون نمیده؟؟
    یه توربو میتونه رو این موتور غوغا کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نوید (6*6)

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1525 ديدگاه)

      چون تنفس طبیعی هم با اصالت تره
      هم ضرر هاش کمتره . توربو ماشین رو داغون میکنه البته نه با این صراحت
      و چون با تنفس طبیعی به بقیه رسیدن خیلی شاخ تره
      و لکسوس هم خیلی شاخه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۷ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود . چه ربطی داره به اصالت ؟؟؟

      چه ربطی داره به شاخ بودن ؟؟؟

      یچیزی گفتیا .

      فراری هم توربو نمیذاشت . الان داره یواش یواش رو میاره به توربو .

      با این وضعیته قیمت سوخت ، توربو راه حل بهتری برای موتورهای کم حجم تره .

      در ضمن توربو اونجور هم نیست که عمر موتور رو 5 سال کم کنه . اسهلاکش

      بالاتره نسبت به تنفس طبیعی .

      لکسس میتونست برای پاسخ دهی به نیازهای مشتری ، یک نمونه ی توربو دار هم

      تولید کنه . اما نمیدونم چرا این کارو نمیکنه . کلا مرغ لکسس یک پا داره.

      میگه اینی که من میگم .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نوید (6*6)

        ۱۷ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (1525 ديدگاه)

        اگه تو عمقش بری می بینی که مربوطه
        فراری هم همین دلیلارو تا یه حدودی داشته
        منم گفتم خراب میکنه ولی نه به این صراحت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. نوید (6*6)

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (1525 ديدگاه)

          بعدشم این جا بازم تا یه حدودی
          نکته ی اصلی اصالت و شاخ بودن لکسوس بود نه …

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شاهین

          ۱۷ دی ۱۳۹۳
          سوابق: (4524 ديدگاه)

          نوید جان جوری میگی “اصالت”،انگار لکسوس صد سال پیش به وجود اومده و بنز و BMW ربع قرن اخیره که وجود دارن!
          هیچ جای دنیا،تو هیچ کتابی،مقاله ای و… ننوشته که توربو داشتن یا نداشتن به خودی خود عیب یا مزیت هستش.(توربو هم مثل خود موتور تنفس طبیعی یه سری مزایا و یه سری معایب داره.)
          اگه قراره توربو داشتن یه موتور،به بی اصالت بودن یه شرکت تعبیر بشه،بزار بنز یا BMW یا فراری یا هر شرکت دیگه ای این لفظ رو به خودش بگیره!
          ارادتمندم

          موافقم 0
          مخالفم 0
  14. hamid reza

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (381 ديدگاه)

    به به. یه محصول جدید دیگه از لکسس.
    حسابی تخته گاز داره میره لکسس :) . تنوع محصولاتش داره بالا میره. NX RC حالا هم این.
    زنده باد لکسس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. حسین

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1364 ديدگاه)

    درود. قدرت ب ام و M5 برابر با 560 اسب بخاره و بنا به سفارش مشتری به 575 هم میرسه.
    یکم از سبک جدید لکسوس ناراضی هستم، به نظرم جلو پنجرش خیلی بزرگه!!! اما جدا از این حرفا جدیدا داره سری M ب ام و و AMG مرسدس رو اذیت میکنه. رقابت جالبی خواهد شد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. hero

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    لکسس مسیر خوبی رو برای طراحی در پیش گرفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. اریک

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (103 ديدگاه)

    سبک جلو داشبورد و استفاده از PSA LCD به جای نمانگر های آنالوگ و اون ال سی دی 16:9 وسط خیلی شبیه کلاس s مرسدس هستش مخصوصا با او ساعت وسطش تا اونجایی که یادم میاد رو s های 1983 هم یافت میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      اون ساعت ها خیلی قدیمی تر از سال 1983 است . این بنز w 111

      :http://imagizer-cv.imageshack.us/a/img708/5991/mercedesw111280se35mech.jpg

      موافقم 0
      مخالفم 0
  18. بهزاد

    ۱۷ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (2406 ديدگاه)

    اریک عزیز تا جایی که حافظه یاری میکند قبل از s کلاس این پدیده مشاهده شده و نشانگر LCD به جای آنالوگ در LFA به کار برده شده یا همین مانیتور عریض در خود Gs مورد بهره برداری قرار گرفته که باز مموری میگه قبل از s کلاس اومده و در کل چیز مهمی نیست که بخاطرش بحثی در بگیره چون سازنده های این ادوات مثل شارپ و jdp و… قبل از تولد این مدلها اونهارو به تولید رسوندن و فقط بنز و لکسوس و… زحمت خرید و نصب رو کشیدند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۱۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود .

      تا جایی که من تحقیق کردم آقا بهزاد ، مرسدس بنز مدل 2006 صفحه کیلومترش

      کاملا دیجیتال بوده .

      اینم عکس :

      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2006-s-class/1600×1200/wallpaper_6e.htm

      در این عکس بهتر مشخصه .

      : http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2007-s65_amg/1280×960/wallpaper_16.htm

      اما در اینجا لکسس انالوگه :

      http://www.netcarshow.com/lexus/2007-ls_460/800×600/wallpaper_09.htm

      حتی در مدل کانسپت lfa :

      http://www.netcarshow.com/lexus/2005-lfa_concept/1600×1200/wallpaper_12.htm

      اما در مدل تولیدی lfaدیده شد .

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. اریک

      ۱۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (103 ديدگاه)

      شما می دونید که سیستم های الکترونیکی به کار گرفته شده در لکسوس ساخت چه کمپانی هستند مخصوصا ECU، خیلی دوست دارم بدونم. من یک ECU rx350 رو باز کردم مثل تویوتا نیست ، پردازنده NXP از ساختار سیستم عامل لینوکس ایتفاده میشه کرنل 2.6 و یک فریمور که سر از بلژیک در میاره!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهزاد

        ۱۸ دی ۱۳۹۳
        سوابق: (2406 ديدگاه)

        بیشتر ecu ها و انواع واحدهای کنترل اتومبیل مورد استفاده تویوتا و لکسوس ساخت denso هست و در برخی مدلها در بازارهای مختلف هم دیده شده که از tokai rika و… هم استفاده کرده.
        در بخش ساخت انواع واحدهای پردازش و سنسورها شرکت های زیادی از جمله هیتاچی و denso و murata و 10 ها شرکت دیگه در ژاپن فعالند که بسیاری از کمپانی های خودرو سازی جزو مشتریان اونها هستند و بدون شک شرکتهای اروپایی و آمریکایی هم در این زمینه ها فعالند و امکان استفاده از این قطعات در هر خودروسازی وجود داره و درگیر مباحث ساخت کجا و چه شرکتی نیستند!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. پارسا

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (12 ديدگاه)

    یک نکته ای به ذهنم جالب اومد گفتم بگم
    الان مطلب در مورد لکسوس و تا حالا هر کس نظرش و گفته و برخی هم با منطق جواب دادن کلا یک فضای صمیمی و دوستانه و منطقی و به دور از توهین به دیگران ولی حالا کافی این داداش گلم آقا فرید بیاد نظر بده ایشون با تمام احترامی به براشون میذارم ولی می آد با ادبیات خاص خودشون و صد البته متعصبانه همه کسانی که تا حالا نظر دادن رو افرادی متعصب خطاب می کنه که از ماشین اطلاعاتی ندارن و فقط از روی تعصب نظر می دن و ….. و کلا جو تغیر میده اگر همه سعی کنیم در فضایی آرام و بدور از توهین به یکدیگر نظراتمون بیان کنیم با هم بحث کنیم خیلی مفیده و برای همه هم خوبه امیدوارم همه بتوانیم فرهنگ احترام گذاشتن به نظرات دیگران و چه در این جا و چه در هر جایی دیگر رعایت کنیم و نظراتمون هم بدون تعصب و غرض ورزی بیان کنیم.
    ببخشید اگه سرتون درد اوردم
    داداش کوچیکه ی همتون پارسا

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hamid reza

      ۱۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (381 ديدگاه)

      داداش تا دلت بخواد متعصب تو این سایت هست. فقط فرقشون با فرید اینه که فرید نظری که میخواد بده رو با ادبیات تند و بعضا اشتباه بیان میکنه برا همین متعصب خطاب میشه.
      خیلی از دوستان دیگر هستن که بسیار متعصب تر از فرید هستن ولی با ادبیات ملایم تر ظاهرو حفظ میکنن تا کسی بهشون نگه متعصب. ;)

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. حسین

      ۱۸ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (1364 ديدگاه)

      متعصب به کسی میگن که بیاد بگه برندی که من دوستش دارم از همه بهتره و هیچ برندی در حد و اندازه برند مورد علاقه من نیست. ذکر این نکته لازمه که هیچ اتومبیلی کامل نیست و کسی که میگه فلان ماشین از همه بهتره نه تنها متعصبه بلکه اصلا از ماشین سر در نمیاره. منی که طرفدار ب ام و هستم، نباید بیام بگم ب ام و همیشه یه سر و گردن از بنز بالاتر بوده!! باید توانایی ها و کیفیت رقیبو قبول داشته باشم و صرفا طرفداری کنم. از طرفی هم به خاطر این چیزا با هم دعوا نکنیم خیلی بهتره، واقعا ارزششو نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. Ali

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    اقا این lf-lc خبر درست حسابی در بارش نیست خیلی طول کشید لکسس بدجور داره روش کار میکنه انگار :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. محمد

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (302 ديدگاه)

    عاشق لاستیکای میشلنشم………….MICHELIN…………………
    میشلن آخر لاستیکه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. rasoul

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    آقا قبول کنید قیافه ماشینهای لکسوز خیلی خاص هستند
    درسته برندهای آلمانی خیلی اصیلن و اصلا کسی نمی تونه بگه بی ام و و بنز رو دوست نداره ولی این لکسوز هم خیلی دوست داشتنیه و فکر کنم مثلا تو اروپا سوار شدنش خیلی چشمگیرتر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. شلبى

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (685 ديدگاه)

    خیلى زیباست مخصوصا طراحیه داخلیش، قدرت موتورش براى یه موتور تنفس طبیعى خیلى خوبه
    ولى با همه این حرفا فکر نمیکنم بتونه به کادیلاک و بنز و بى ام و تو سرعت و شتاب برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. REZA BANIASADI

    ۱۸ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (41 ديدگاه)

    شانس اوردیم منبع اتواکسپرس نبود وگرنه تند و تند می نوشت قدرت gs f کم هست ولی اگه مرسدس بود تند و تند میگفت بازدهی موتور مهمه مثل مقایسه ls600h و s300 هیبریدی
    یه سری به اتوبلاگ هم بزنید اون هم توی مطلبی که درمورد gs f گذاشته بود همیشه طرف cts-v رو میگرفت
    نمیدونم چرا یک نفر نیست طرف لکسس باشه
    حالا منتظر میمونیم تا این ماشین بیاد وعملکردشو ببینیم
    امیدوارهستم این هم مثل rc f یک سری f بینظیر باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. AMG

    ۱۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (48 ديدگاه)

    E63 یه چیز دیگست اینا همشون آشغالن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. نوید (6*6)

    ۲۰ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1525 ديدگاه)

    دوستان لطفا توجه کنید
    لکسوز غلطه
    درستش لکسوس یا لکسس هست
    لطفا رعایت کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا