متفرقه

خودروهای ایمنی و پزشکی پیست نوربرگ رینگ

طرفداران صنعت خودرو از خودروهای رنگارنگی که در مسابقات ۲۴ ساعته ی نوربرگ رینگ ۲۰۱۶ بکار گرفته شده بودند قدردانی خواهند کرد. واگن‌های عملکردی و کراس اوورهای پرقدرتی که به عنوان خودروهای ایمنی و پزشکی رنگ‌آمیزی شده‌اند عملکردی درخور دارند و چیزی از خودروهای اسپورتی که در اطرافمان می‌بینیم چیزی کم ندارند. لیست خودروهای بکار گرفته شده پربار بوده و از آئودی‌هایی که در آمریکا وجود ندارد تا تراک رم را در برمی‌گیرد! حتی فولکس‌واگن آماروک نیز در این میان یافت می‌شد.

image-62
اگرچه که این گالری تنها خودروهایی را که ما دیدیم پوشش می‌دهد اما قطعاً لیست کاملی از همه‌ی خودروهای بکار گرفته شده را دربرنمی گیرد. در عکس آئودی A4 آوانت جدید را به همراه واگن A6 آوانت می‌بینیم که نمای مقایسه‌ای جالبی را فراهم کرده‌اند. همچنین غیرممکن است که ولوو V60 پولستار آبی‌رنگ را نادیده بگیریم. از دیگر خودروهای جالب حاضر در پیست می‌توان به اوپل اینسیگنیا OPC اشاره کرد.

image-64

image-90

image-51

image-70

image-86

image-89

image-58
خودروهای S و RS آئودی همه‌جا هستند به علاوه کراس اوور دیزلی SQ5، حداقل دو واگن RS 6 و هاچبک RS 3 نیز به چشم می‌خوردند. حتی یک مدل S1 با چراغ‌های جلوی جالب نیز وجود داشت.

image-92
زمانی که این مقاله در حال تحریر است، کراس اوور اوپل آنتارا یک دستگاه خودروی مسابقه‌ای ب‌ام‌و را یدک می‌کشد.

image-82
دیگر خودروهای پزشکی جالب این لیست عبارت‌اند از Q7 دیزل، کراس اوور مرسدس بنز GLC و فورد کوگا. راستی مرسدس بنز آکتروس آبی‌رنگ با جلوپنجره‌ی حجیم و نشان بزرگ این خودروساز از یاد نرود!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. داج توماهاک

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    باتشکر فراوان از شاهین عزیز
    ائودی خیلی خوبه اینجا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. فقط انگلستان

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    این اکتروس ها رو به اندازه ولوو FH16 دوس دارم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    همشون باحالن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا