متفرقه

ملاقات با مالک همه هایپرها

حتی معتبرترین و ثروتمندترین مجلات تخصصی خودروی جهان برای گردآوری همزمان سه هایپرکار فراری لافراری، پورشه ۹۱۸ اسپایدر و مک‌لارن P1 دچار دردسر می‌شوند. اما افرادی وجود دارند که مالک هر سه این خودروها و بسیاری دیگر از خودروهای ارزشمند و کمیاب بوده و از تماشای روزانه و راندن آنها لذت می‌برند.

Meet the man who owns the hottest supercar trio: LaFerrari, McLaren P1 and Porsche 918 Spyder
Meet the man who owns the hottest supercar trio: LaFerrari, McLaren P1 and Porsche 918 Spyder
پل بیلی (Paul Bailey) مشتاق جمع‌آوری سوپراسپرت‌ها است. او ابتدا مک لارن P1 با رنگ نارنجی آتشفشانی را تحویل گرفت. این درواقع دومین P1 ساخت مک لارن بود. چند هفته پیش نیز او به نمایندگی فراری در ناتینگهام مراجعه کرد تا لافراری خود را با رنگ‌آمیزی فیورانو روسو تحویل بگیرد. او درحالی‌که سوار شاهکار مارانللو بود، توسط همسرش که سوار P1 بود مشایعت می‌شد.

LaFerrari and McLaren P1
LaFerrari and McLaren P1
LaFerrari
LaFerrari
sche 918 Spyder
sche 918 Spyder
LaFerrari
LaFerrari
با این وجود به نظر می‌رسید که هنوز این کلکسیون به اندازه کافی چشمگیر نیست. بنابراین سر راه بازگشت به خانه، آنها به نمایندگی پورشه در کمبریج سرزده و ۹۱۸ اسپایدر سفید رنگ خود را نیز تحویل گرفتند.

McLaren P1
McLaren P1
McLaren P1
McLaren P1
LaFerrari
LaFerrari
در کمال تعجب باید گفت که پل بیلی، تنها فردی نیست که مالک همزمان این سه هایپرکار است و لااقل سه یا چهار نفر دیگر نیز دارای این سه خودرو می‌باشند با این تفاوت که آنها چندان به قرار گرفتن در معرض رسانه‌ها نمی‌اندیشند. پرسش جالب از این خریداران می‌تواند این باشد که به کدام یک از این سه شاهکار بیشتر دلبسته هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۷۸ دیدگاه‌ها

  1. اول انگلیس بعد المان

    ۲۶ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    برتری های مکلارن پی1نسبت به پورشه 918-شتاب اولیه-شتاب ثانویه-نیروی روبه پایین-حداکثر سرعت-کیفیت ساخت-سیستم تعلیق-امکانات -قدرت موتور- پورشه 918سوسک شد—برتری های مکلارن نسبت به لافراری-فقط حداکثر سرعت -مکلارن پی1 سوسک شد

    موافقم 0
    مخالفم 3
  2. shirkoooo

    ۲۲ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    هر چند طرف دار لامبورگینیم ولی در بین این سه تا لافراری گزینه منه

    موافقم 0
    مخالفم 2
  3. SR

    ۱۸ مهر ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تا وقتی که پارس شوتی نداره یعنی هیچ 😂

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا