مک لارن

تکذیب ساخت مدل جدید مک‌لارن F1!

چند روز پیش خبری منتشر کردیم مبنی بر این‌که کمپانی مک‌لارن در حال آمادگی برای ارائه مدل جدید فرزند افسانه‌ای خود، F1 است. اما گویا تمامی اخباری که در این مورد در نشریات مختلف خودرویی و به‌خصوص اتوکار (!) با آب‌و‌تاب زیاد پخش شد شایعه بوده و چنین قضیه‌ای وجود خارجی ندارد!

mclaren-f1-2016-bsy-autocar-763
به‌تازگی مایک فلوییت (Mike Flewitt) رئیس کمپانی در مصاحبه‌ای جنجالی گفته:

مرتباً از من درباره ۳ صندلی و پیشرانه V12 و جعبه‌دنده دستی سوال می‌شود! ما حقیقتاً برنامه‌ای در این زمینه نداریم. همیشه عاشق F1 بودیم و هستیم، اما مدل جدیدی از آن نخواهیم ساخت.

2018 McLaren F1 Rendering
۲۰۱۸ McLaren F1 Rendering
پس از انتشار سخنان فلوییت، نویسنده اصلی خبر جیم هالدِر (Jim Holder) طی سخنانی این‌گونه واکنش نشان داد:

من کاملاً به قضیه اطمینان دارم، منابع موثق و خبر مورد تأیید بود! حتی بحث‌هایی هم بین مشتریان جدید و بالقوه در مورد ویژگی‌های ذکرشده‌ی آن انجام می‌شود که گواهی بر صحت ادعای ماست!

mclaren-f1-2016-bsy-autocar-762
مشخص نیست که داستان دقیقاً از چه قرار است. شاید هم این موضوع از اول سری بوده و عده‌ای زودتر از موعد آن را رسانه‌ای کرده‌اند. هرچه باشد، در حال حاضر نمی‌توان نظر قطعی در مورد آن صادر کرد. از این فراز و نشیب‌ها در دنیای خودرو زیاد دیده‌ایم و قطعاً این هم آخرین مورد آن نیست. گذر زمان مشخص خواهد کرد که منابع هالدِر چقدر موثق بوده‌اند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Alpha

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    مگه میشه عاشق مک لارن و خودروی انقلابی F1 نبود؟؟
    F1 همیشه در خاطره ها خواهد موند. چه مدل جدیدی ازش ساخته بشه چه نشه. ماشینی که من بچگی خودم رو در رویای سوار شدنش گذروندم. خیلی دوستش داشتم.
    این خودرو هنوز هم شتاب 100-200 باور نکردنی داره و تونست بوگاتی ویرون رو تا سرعت 200 کیلومتر جا بذاره. در اون اپیزود top gear خیلی زیبا مبارزه کرد ولی طبیعیه که نتونست حریف موتور 8 لیتری کواد توربو بشه.
    موتور این ماشین به خاطر ساخته شدن توسط bmw و بخش m power یکی از خاصترین 12 سیلندر های تاریخ هست. مهندسی خارق العاده ی مک لارن و پیشرانه ی بی ام دبلیو اف وان رو به یک اسطوره ی فراموش نشدنی تبدیل کرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. عام پوری

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    از همون اول میدونستم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. uss zumwalt DDG-1000

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    معلوم بود.کمترین مدل های مفهومی به خط تولید میرسن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. خسته شده

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (623 ديدگاه)

    اینم از گنده نشون دادن رسانه های انگلیسی از خودشون گافشون خنده داره این رسانه های انگلیسی در خیلی از موارد همین جورین یه چیزی که وجود نداره و به وجود میارن و روشم مانور میدن نمیدونم چرا وقتی اسمه رسانه هاشون میاد یا بازی انگلیس و ایسلند میفتم!!! دروازه بان ایسلند گفت من کارم اصلا فوتبال نیست!!!!! کارم تبلیغه تلوزیونیه اونوقت رسانه های انگلیسی بنجل های خودشونو و گنده نشون میدن اگه اینا ماردونا رو داشتن باید خودشکی میکردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۵ مرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    به هر حال، مدلهای جدیدی خواهد ساخت.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا