نیسانهفته نامه

بررسی نیسان GT-R جدید نسخه پیست

کسانی که معتقدند نیسان GT-R استاندارد بیش از حد معمولی است نگران نباشند چراکه نیسان تمرکز بیشتری روی نسخه‌ای جذاب‌تر از این خودرو داشته و آن را با پسوند Track Edition عرضه کرده است.

2017 Nissan GT-R Track Edition
۲۰۱۷ Nissan GT-R Track Edition
همان‌گونه که از نام خودرو مشخص است نیسان نسخه‌ی جدید GT-R را برای عملکرد بهتر در پیست بهینه‌سازی و مهندسی کرده است. علیرغم اضافه بهای ۱۲ هزار پوندی نسبت به GT-R پایه، مشخصات اساسی خودرو بدون تغییر باقی مانده‌اند.

2017 Nissan GT-R Track Edition
زیر کاپوت خودرو همان پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو با قدرت خروجی یکسان با نسخه عادی یعنی ۵۶۲ اسب بخار مشاهده می‌شود. این نیرو از طریق گیربکس دوکلاچه ی اتوماتیک به هر چهار چرخ انتقال می‌یابد. خب با فهمیدن این نکات شاید شگفت‌زده شوید که چرا باید بهایی اضافه‌تر نسبت به مدل معمولی پرداخت کنید. درحالی‌که قدرت و کارایی خودرو بدون تغییر باقی مانده اما تغییرات ارزشمندی به منظور توجیه این اضافه بها صورت گرفته است.

2017 Nissan GT-R Track Edition
کلیدی‌ترین تغییر به سیستم تعلیقی مربوط می‌شود که از نیسموی ۱۴۹۹۹۵ پوندی قرض گرفته شده و در آن شاهد دامپرهای قابل تنظیم بیلشتین و میله‌ی ضد لغزش سبک‌وزن هستیم. از وزن خالص خودرو حدود ۲۰ کیلوگرم کاسته شده اما وقتی درباره‌ی خودرویی با وزن حدود ۱۸۰۰ کیلوگرم صحبت می‌کنید این مقدار ناچیز نشان می‌دهد؛ و البته اضافه پرداخت ۱۲ هزار پوندی برای دریافت یک سیستم تعلیق جدید اگرچه زیاد به نظر می‌رسد اما همین سیستم تأثیری شگرف بر سواری GT-R دارد.

2017 Nissan GT-R Track Edition
ما این خودرو را در پیست Thruxton تست کردیم و تنها پس از طی یک پیچ فهمیدیم که به لطف پایداری و سفتی بالایی که سیستم تعلیق جدید به ارمغان آورده می‌توانید با سرعت بالایی در پیست مانور دهید.

GT-R استاندارد به خاطر آرامش و توانایی خود در عبور از پیچ‌ها شناخته شده اما نسخه‌ی Track حس یک خودروی معمولی به همراه کمی نرمی را دارد. نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی نیسان برنامه ریزی شده تر بوده و چسبندگی مکانیکی بی‌نظیری دارد که همین امر به احساس دقت سیستم فرمان منتج شده است.

شاید مقایسه‌ی پهلو به پهلوی GT-R عادی و Track Edition بیش‌ازپیش تفاوت‌ها را نشان دهد اما این نسخه‌ی پیست نیسان نیز به‌طور عالی نشان می‌دهد که چیزی بیش از یک تلاش بازاریابی محسوب می‌شود. این خودرو در راه‌های کمی سفت و خشن و ناهموار سفت‌تر از نسخه‌ی عادی محسوب می‌شود.

2017 Nissan GT-R Track Edition
به منظور تمایز بیشتر می‌توانید این خودرو را با درب صندوق و اسپویلر فیبر کربنی سفارش دهید. دیگر تغییرات بصری این خودرو دربردارنده‌ی صندلی‌های قرمز/مشکی ریکارو هستند اما اگر بخواهید می‌توانید آن‌ها را با نوع کربنی نیز سفارش دهید.

2017 Nissan GT-R Track Edition
شکی وجود ندارد که نیسان GT-R Track Edition یک قدم روبه‌جلو نسبت به مدل معمولی بسیار توانا محسوب می‌شود هرچند که قدرت و پرفورمنس آن تغییری نکرده است؛ اما تا زمانی که همه‌روزه به پیست نمی‌روید احتمالاً پرداخت ۱۲ هزار پوند اضافی توجیهی نخواهد داشت. تغییرات صورت گرفته تنها در صورتی به چشم می‌آیند که خودرو را تحت‌فشار قرار دهید اما در جاده تفاوت‌های بین دو نسخه کمتر دیده خواهند شد.

2017-nissan-gt-r-40

مشخصات نیسان GT-R Track Edition

قیمت: ۹۱۹۹۵ پوند
پیشرانه: ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری توئین توربو
قدرت/گشتاور: ۵۶۲ اسب بخار/۶۳۷ نیوتون متر
گیربکس: ۶ سرعته دوکلاچه اتوماتیک، چهارچرخ محرک
شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت: ۲.۸ ثانیه (تخمینی)
حداکثر سرعت: ۳۱۵ کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: ۱۱.۸ لیتر در هر صد کیلومتر

[دانلود ویدئو] منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    عشقه به مولا
    شتاب 2.8 اونوقت مصرف درحد سمند
    در حالی که اکثر رقبا مصرفشون تقریبا بالای 20 تا هست

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. مجید

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (681 ديدگاه)

      من این نسل و همه نسل های قبلیش رو دوست دارم یه هیولای واقعیه که با کمی دستکاری بی رقیب میشه قیمتش هم نسبت به رقباش(با اینکه بالاتر رفته)با معقولانه تره حتی تو نمونه دست دوم حیف که باید فقط تو بازی های کامپوتری دستمون بهش برسه (تو ایران)!!!!!!!!!!!!!!!!!

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۲۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        یه دونه 700 اسب بخاریش تو کیش هست

        https://www.instagram.com/p/BBVrNByGrZH/

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. خسرو

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      مصرف رقبا بالای بیست هست؟
      به لینک منبع مراجعه کن تا ببینی مصرفش رو نوشته 24 mpg یعنی 24 مایل به ازای یه گالن
      تو همون سایت مصرف پورشه 911 توربو اس با وجود ده اسب بخار بیشتر 31 mpg هست
      یعنی 30 درصد مصرف سوخت بهتر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Carbonado Aventador

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      مثال نقض کامنت شما:
      هوراکان
      610 اسب
      موتور وی 10
      5.2 لیتر
      مصرف : 11.5 لیتر
      ____________________________________________
      فراری 488 هم همین حدودا میسوزونه
      675 هم همین حدودا میسوزونه!!!!
      الان آونتادور و اف 12 هم زیر 20 لیتر میسوزونن برادر!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. رضا

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (90 ديدگاه)

      نه آقای سامان،اینطور نیست.911توربو هم مصرفی در این حد داره اما کمی سریعتر از اینه.و شتابی هم که برای نیسان اعلام میکنن همیشه بد تر از اون بدست میاد.مثل همون نیسمو که گفته بودن تا 97 کیلومتر بر ساعتش2.5 ثانیه طول میکشه که در تست مشخص شد که 2.9 یا 2.8 هستش

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۲۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        رضا جان کدوم تست ؟؟؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. رضا

          ۲۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (90 ديدگاه)

          تست کار اند درایور و اتو اکسپرس آقا سامان

          موافقم 0
          مخالفم 0
    5. Ferrari Zonda SV

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (479 ديدگاه)

      کوروت با قیمت خیلی کمتر.
      از این بهتره.
      کوروت zr1 قورتش میده❤?

      موافقم 0
      مخالفم 1
    6. سامان اذری

      ۲۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (3197 ديدگاه)

      اقای مازیار جان میبینی که پایین مطلب نوشته منبع:اتواکسپرس
      و ترجمه اش رو گذاشتن اینجا
      منم نوشتم اکثررقبا نه همه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    7. ارش

      ۲۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (93 ديدگاه)

      معلوم نیست دیس لایک هایی که دوستان به مازیار دادن چیه خوب حرف حساب که دیگه ناراحتی نداره جی تی ار ماشین خوبیه اما نه در حد فراری و پورشه و مک لارن دیگه با زور تعصب که نمیشه حرف زد.شتابشم 2.8 نیست همیشه تو درگ ها با ماشینهای مختلف کم میاره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    8. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      مصرف سوختش عالیه با این قدرت و شتاب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. madjid911 GT2

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    در کل 911 توربواس خیلی بهترترتره!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. مهدی 911

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (459 ديدگاه)

      در بیشتر درگ های استاندارد به 911 توربو و توربو اس باخته باید قبول کرد ابهت سابق رو نداره در درگ 2013 اول شد ولی امسال به راحتی به مکلارن و ائودی باخت البته برترین سوپر کار اسیاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مرصاد

        ۲۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (62 ديدگاه)

        در مقابل audi r8 این بچه بازیا رنگی نداره

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. Daniel

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (951 ديدگاه)

      درود
      احتمالا دیسلاک بزنن بچه ها ولی
      عشق است پورشه 911 افسانه ای … .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ACE

        ۲۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        .
        درود بر تو دانیال عزیز
        911 هم مثل اسم پروفایل منه.
        تک خال دنیای خودروسازی.
        ( پ.ن.تک خال مجازا یعنی کسی که تو هر کاری وارد میشه بهترین میشه و به رقیباش فرصت نفس کشیدن نمیده. یک جور بهترین بودن ! )

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Daniel

          ۲۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (951 ديدگاه)

          درود بر تو
          به نظر من نیسان GTR یکی بیشتر نبود. اونم Skyline r32 که مرحوم پائول واکر تو سریع و خشن 4 سوار میشد. اونم فقط آبیش.
          اون خیلی اصالت داشت… .

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. Nissan...japan

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (208 ديدگاه)

      توی درگ فقط نبم ثانیه عقب میافته در حالی که توی پیست خیلی بهتره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۲۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (3197 ديدگاه)

        تو درگ همیشه پورشه 911 توربو اس رو که 160 هزار دلار قیمتشه رو همیشه با مدل استاندار gtr که زیر 100 هزار دلار قیمت داره میندازند کنار هم
        درحالی که رقیب اصل توربو اس مدل نیسمو جی تی ار هست که هردو تقریبا هم قیمت هستند
        اونوقت معلوم میشه کی برنده هست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

          ۲۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          نه دیگه نه دیگه ///
          سامان جان مگه شما درگ بزرگ رو ندیدی که توربو اس با نیسمو که 600 اسب قدرت داشت بازی کرد و نیسان نیسمو پشت سر 911 داشت خاک جمع میکرد
          دوستان اگه یادشون رفته یه بار دیگه تو پدال سرچ کنن تا یادشون بیاد نیسمو هم حرف 911 نیست
          سامان عزیز دیگه فکر کنم هر کی ندیده باشه شما دیدی این فیلمو خودت هم خوب میدونی نیسمو حریف توربو اس نیست …..
          ارادت

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ACE

          ۲۶ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          .
          آقا سامان درگ سال 2014 موتورترند رو نگاه کن…
          خیلی قشنگه…
          رقابت اصلی بین 911 توربواس و جی تی آر هست.
          این دو تا همون اول از بقیه جلو میافتن…
          یک موزیک حماسی هم میزنه…
          خیلی قشنگه…
          بدون تردید عاشق هر دو تا شونم.
          .
          911 توربو اس حدود 10 ساله رکوردی در نوربرگ رینگ نداشته.
          فکر نکنم چیزی از GTR کم بیاره…

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. امیرحسین ق.

          ۲۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (218 ديدگاه)

          برنده ی درگ 2014 موتورترند 911 توربو اس بود.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    4. Carbonado Aventador

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      خواهشا 911 رو با هرماشینی مقایسه نکنید…
      نیسان درحد 911 نیست…
      911 رقیب هوراکان و 488 و 650s هستش!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Daniel

        ۲۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (951 ديدگاه)

        یعنی موافقتم هزارتا
        باید طلا گرفت این جمله رو … .
        خیلی خوشم اومد… .

        موافقم 0
        مخالفم 0
    5. uss zumwalt DDG-1000

      ۲۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      خیلی بهتره که بستگی به سلیقه ها داره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. اشکان

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (81 ديدگاه)

    گوووودزیلااااااااا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. بنتلی

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خیلی ازش خوشم میاد…مدل استانداردش نسبت ب مشخصات فوق العاده ای ک داره قیمتش خیلی خوبه…حتی اگه بگن ۱۲هزار پوند ب قیمت مدل استانداردش اضافه شده بازم ارزش خرید بالایی داره…خودم ک اگه توانایی خریدشو داشتم مدل استانداردشو میخریدم…چون ب نظرم مدل استاندارد و نسخه پیست فرقی برا یه آدم عادی مثه من نمیکنه…یه راننده ماهر بهترمیتونه تفاوت بین این دوتارو حس کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Nissan...japan

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (208 ديدگاه)

    یک خودروی افسانه ای…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. mojtabaaston

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    واقعا شکستن ساخ این گودزیلا کار هیچ کس نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. حميد

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    أصالت نداره تازه لاقل خیلی کاربردی نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. datsun

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (3431 ديدگاه)

      حداقل یه سرچ ساده در مورد تاریخچه این ماشین تو گوگل انجام بده بعد بیا این نظرت رو ثبت کن

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Carbonado Aventador

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      اصالتی بیشتر از اینکه نوه ی اسکایلاین افسانه ای باشه؟؟؟
      اصالت رو تو چی میبینی داداش؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۲۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (4499 ديدگاه)

        دوست عزیز کاربرد بیشتر رو باید تو استیشن ها و شاسی بلندها جست و جو کرد. کسی که سوپر اسپورت میخره قطعا باهاش وسایل خونه رو جابجا نمیکنه!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      حمید جان داش گلم حداقل کربن رو بازی کن تا جد گودزیلا رو ببینی چه میکنه اسکایلاین

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Daniel

        ۲۶ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (951 ديدگاه)

        به king 918
        داداش کم پیدایی؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

          ۲۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          فداتم
          پاتو بلند کن داش زیر پاتیم ….سالار ///

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. Daniel

        ۲۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (951 ديدگاه)

        عزیزی
        عزیز …. .

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. آرش

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    تو سایت dubicars.com یه گودزیلا مدل 2009 سفید هست با 39 هزار کیلومتر کارکرد (بی‌رنگ 7 سال تخفیف بیمه ضبط و باند حرفه ای لاستیک 90 درصد فقط مصرف کننده تخفیف پای معامله!!!) میده 145هزار درهم یعنی حدود 142 میلیون تومن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. سينا

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (87 ديدگاه)

    زنده باد گودزیلا عشق است
    اونایی هم که حرف مفت راجبه این ماشین میزنن بدونن که رکورد دریفت با سرعت 305 کیلومتر رو نسخه نیسموی همین ماشین زده
    هیچ ماشینی هم به غیر از این نتونسته بالای 260 تا دریفت بزنه
    به جرأت میگم پایداری این ماشینو هیچ ماشین دیگه ای نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. GOD BLESS AMERICA

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    نمیدونم چرا اصلا قیمت مناسب و توان بالاش در مقابل حریفان منو یاد محصولات آمریکایی می ندازه .

    شیر مادرشون حلالشون چی ساختن ….
    به نظرم ژاپنیها با تولید این خودرو نبوغ خودشون رو ثابت کردند.
    البته لکسوس ال اف ای هم فراموش نشه، گرانترین سوپر اسپرت تاریخ ژاپن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. mohsen

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (53 ديدگاه)

    واقعا قابل تقدیر و احترامه این ماشین!!!
    با اینکه ماشین مورد علاقم نیست اما خیلی خوشم میاد ازش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. continental

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    رکورد درگم تو دست گودزیلاست واقعا اوجوبه است چهارصدمتر تو 7.5 ثانیه با 320 کیلومتر در ساعت تو دیریفتم که رکورد داره دیگه چی می خواین تو پیستم تازه می ترکونه واقعا چی می خواین این ماشی عالیه هرچی از خوبیاش بگی بازم کمه اگه تیونشم کنی تازه قیمتش مثل رقیباش میشه در حالی که خیلی سریع تر از اونا میشه واقعا مفته عشق فقط گودزیلا.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (2025 ديدگاه)

      چییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
      .
      چهارصد متر تو ۷.۵ ثانیه اصلا مگه داریم !!!
      .
      دوست عزیز این زمان واسه درگ استر هاست

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ACE

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      400 متر 7.5 ثانیه ؟؟؟!!!340 ؟؟؟!!
      کجاس برم بخرم ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. بهزاد

        ۲۷ مهر ۱۳۹۵
        سوابق: (2372 ديدگاه)

        فکر کنم منظور ایشون اون GTR که 1500 اسب بخار قدرت داره باشه و اینجور رکوردها که با تیونینگ بدست میاد قابل قیاس با مدل استاندارد نباشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. M

          ۲۷ مهر ۱۳۹۵
          سوابق: (227 ديدگاه)

          فک کنم آلفا 12+ رو میگه ، … پشتش چتر داره

          موافقم 0
          مخالفم 0
  13. king 918 [پادشاه اشتوتگارت ]

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    عزیز 918 هم همچین رکوردی نداره
    درسته جی تی ار ماشین خوبیه اما دیگه قضیه رو معنوی نکنید ////
    به قول علی اقا با تچکر ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سينا

      ۲۶ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (87 ديدگاه)

      400 متر تو 7 ثانیه اغراق ?
      اما دریفت تو سرعت بالای 300 واقعیت محضه
      فیلمشم هست میتونید ببینید

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. احمد باقری

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این ماشین، عالیه. بسیار عالی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. رضا

    ۲۶ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (90 ديدگاه)

    بعضی ها میان رکورد های الفا امگا رو به اسم جی تی ار معمولی ذکر میکنن،یعنی چی بگم اصلا در مورد این افراد من موندم.اون ماشین ها میشه گفت فقط30درصدش جی تی آر هستش.تغییرات خیلی گسترده ای روی اونها صورت گرفته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. یاس ی

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    گودزیلا عشقه خدا وکیلی ، با رکورد یا بی رکورد، رخ دیوانه کنندش عشقه. توی یکی از قسمتهای تخت گاز کلارکسون باهاش توی پیست دور زد و خیلی فشار آورد بهش که هر ماشینی بود لاستیکهاش میترکید ولی این لعنتی انقدر هندلینگ خوبی داشت و لیز نخورد که کلارکسون رگ گردنش بر اثر فشار جی گرفت. در جواب اون دوستی که گفت اصالت نداره باید بگم از دنیای خودرو چقدر اطلاعات دارین که به این میگین بی اصالت !!!!! دوست عزیز این نوه اسکای لاین هستش؛ تمام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Porsche..dodge

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (183 ديدگاه)

    911 صد برابر بهتره هرچی میخواید دیسلایک بدید ولی 911 عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. continental

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    داداش من یه سر به نیسان جی تی ار الفا امگا2278 اسبی بزنی رکوردو می فهمی داداش نمی دنی نظر نده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. یاسین

    ۹ آبان ۱۳۹۵
    سوابق: (658 ديدگاه)

    به مولا بعد رخش خودت رخشی
    اصلا طراحیش عملکردش ادمو میخکوب میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا