نیسان

به‌روزرسانی و قیمت نیسان آرمادا ۲۰۱۵

نیسان آرمادا برای مدل سال جدید صاحب برخی تریم‌ها و تغییرات مفید در تجهیزات شده است و به همین دلیل نیز، اندکی افزایش قیمت برای این شاسی‌بلند فول‌سایز مشاهده می‌شود. شروع قیمت آرمادا ۴×۲ SV در حال حاضر ۳۹۰۵۵ دلار است که ۴۷۰ دلار نسبت به مدل ۲۰۱۴ بیشتر است. این در حالی است که مدل آرمادا ۴×۴ SV با دیفرانسیل چهار چرخ متحرک قیمتی برابر ۴۴ هزار ۳۵۵ دلار دارد.

2014 Nissan Armada
۲۰۱۴ Nissan Armada
آپدیت‌های نیسان آرمادای ۲۰۱۵ شامل طرح جدید چرخ‌های ۲۰ اینچی، بازنگری طراحی المان‌های داخل کابین، اضافه‌شدن تنظیم‌کننده کمر برای صندلی راننده به صورت استاندارد و انتخاب‌های جدید برای رنگ‌آمیزی بدنه می‌شوند. در زیر کاپوت، آرمادا همچنان از موتور ۵/۶ لیتری V8 با قدرت ۳۱۷ اسب‌بخار در کنار گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک استفاده می‌کند. این ترکیب در تست‌های سازمان حفاظت محیط زیست امریکا مصرف سوختی برابر ۱۸/۱ لیتر در شهر، ۱۲/۴ لیتر در جاده و ۱۵/۷ لیتر به صورت ترکیبی برای مدل‌های ۴×۲ و ۱۹/۶ لیتر در شهر، ۱۳/۱ لیتر در جاده و ۱۶/۸ لیتر به صورت ترکیبی برای مدل‌های ۴×۴ در هر ۱۰۰ کیلومتر نشان داده است.

2014 Nissan Armada
۲۰۱۴ Nissan Armada
در نیسان آرمادا SV مدل ۲۰۱۵ تجهیزات استاندارد مختلفی از جمله چرخ‌های ۱۸ اینچی، صندلی‌های جلوی تنظیم‌شونده، سیستم صورتی با ۸ اسپیکر همراه با رادیوی ماهواره‌ای و بلوتوث، گرم‌کن آینه‌ها و ورودی بدون کلید ارائه شده‌اند. در یک تریم بالاتر، آرمادا SL 4×۲ و SL 4×۴ قرار دارند که به ترتیب قیمت‌شان برابر ۴۴۱۴۵ و ۴۷۰۴۵ دلار است. در این تریم، تجهیزاتی مانند استارت فشار، آینه‌های کرومی، صندلی‌های چرمی، طرح‌های کروم بدنه و ریل‌های سقفی، چراغ‌های مه‌شکن و چرخ‌های ۲۰ اینچی اضافه می‌شوند.

2014 Nissan Armada
۲۰۱۴ Nissan Armada
2014 Nissan Armada
۲۰۱۴ Nissan Armada
2014 Nissan Armada
۲۰۱۴ Nissan Armada
2014 Nissan Armada
۲۰۱۴ Nissan Armada
2014 Nissan Armada
۲۰۱۴ Nissan Armada
بالاترین مدل در سری نیسان آرمادا ۲۰۱۵، آرمادا پلاتینیوم است که به دو صورت دیفرانسیل عقب و دو دیفرانسیل، به ترتیب قیمت‌هایی برابر ۵۱۴۲۵ و ۵۴۳۲۵ دلار دارد. نسبت به مدل SL، مدل پلاتینیوم دارای تجهیزات اضافه زیادی است؛‌ امکاناتی چون تکیه‌گاه سر برای تماشای DVD پلیر، آینه‌های همراه با راهنما، اگزوز طرح کروم، عملکرد حافظه برای صندلی راننده، گرم‌کن ردیف دوم صندلی‌ها، سیستم راهبری با نمایشگر لمسی و آینه‌های جمع‌شونده خودکار.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. masoud v12

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (145 ديدگاه)

    خوبه ولی به پای پاترول 2015 نمیرسه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. وحید

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (399 ديدگاه)

      از پاترول هم طویل تر هم عریض تر هم ارتفاش بیشتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      عجب شاسی بلندی خوشمان آمد

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. DRAGONBORN

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      صندلی های عقبش شبیه صندلی هواپیماست.

      ای خدااااااااااااااااا

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. saeed.shariati

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (477 ديدگاه)

      داخلیش واقعا شیکه
      بیرونش به نسبت قیمتش جالبه
      ولی چهار نفره اس یکی از معایبشه
      و اینکه موتورش وی۸ هس ولی قدرت کمی داره اینم عیبه
      ولی حالا اگه اصرار کنه شرکت نیسان یکیشو مفتی حاضرم قبول کنم خخخخخخخخ

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. وحید

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (399 ديدگاه)

    غول بی شاخ و دم نیسان

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      من تو مدلای نیسان فقط با GTR مشکل دارم وگرنه از نیسان خیلی خوشم میاد به نظرم تو ژاپن بهترینه…

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۲۶ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        اتفاقا رضا من با همه نیسان مشکل دارم به غیر GTR افسانه ای نیسمو

        موافقم 0
        مخالفم 1
        1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

          ۲۶ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          بهتر که شبیه من نیستی :D

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. پوری پوریا!

        ۲۷ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (322 ديدگاه)

        بابا gt-r چیه مگه همه بدشون میاد!؟ بده آسیا یه ماشین سر بلند تو کل دنیا داره؟

        موافقم 0
        مخالفم 1
      3. وحید

        ۲۸ مهر ۱۳۹۳
        سوابق: (399 ديدگاه)

        رضا جان شاید بخاطر اینه که کلِ خیلی از ماشینایی رو که تو دوست داشتی خوابونده :D

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. hrf

          ۲۸ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (381 ديدگاه)

          دقیقا وحید جان. خیلی ب خاطر همین ازش بدشون میاد

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

          ۲۹ مهر ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          نه انفاقا 911 رو که نتونسته بخوابونه همین واسم کافیه!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. DRAGONBORN

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      پاترول از این سگ جون تره

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. DRAGONBORN

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      خیلی شبیه اسکالیده

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. زیگما

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    این آرمادای نیسان در واقع یه فول سایز اس یو وی هست که بر اساس نیسان تیتان ساخته شده و شاسی و موتور و گیربکس و پایه و اساسش مربوط به پاترول نیست
    در واقع نیسان اومد از فرمول تویوتا برای رقابت با شاسی بلندای فول سایز امریکایی استفاده کرد و بر اساس پیکاپ سنگینش یه اس یو وی ساخت
    تویوتا سکویا هم بر اساس تویوتا تندرای پیکاپ هست و باهاش مو نمیزنه فقط پشتش یه اتاق گذاشتن
    آرمادا قابلیت ها و ویژگی های پاترول رو نداره و افرودش به خوبی پاترول نیست
    نیسان پاترول در امریکا فروش نمیره ولی در عوض این ماشین مخصوص امریکایی ها ساخته شد
    نیسان پاترول با کمی تغییر ظاهری، تحت نام اینفینیتی qx80 در امریکا عرضه میشه که علاوه بر تغییرات ظاهری، به امکاناتش اضافه شده
    اینفینیتی qx80 در شاسی، موتور، گیربکس، سیستم های الکترونیکی و اکثر چیز ها با پاترول مو نمیزنه فقط امکانات داخلیشو زیاد تر کردن و ظاهر بیرونشو تغییر دادن
    نسل قبلی اینفینیتی qx80 مثل آرمادای کنونی بر اساس تیتان ساخته شد بود و همین موتور روش بود
    بعد نیسان متوجه شد که بازار امریکا نیازمند پاتروله که یکمی تغییر کرده باشه و این شد که qx80 نسل دومو ساختن بر اساس پاترول
    در واقع به طور خلاصه qx80 در نسل اول مثل آرمادا روی شاسی تیتان ساخته شده بود ولی در نسل دوم روی شاسی پاترول!
    این نیسان آرمادا و نسل قبلی qx80 جفتشون همین موتور 5.6 لیتری پر مصرف رو دارن
    ولی نسل جدید qx80 موتور 5.6 لیتری جدید پاترول رو داره که 400 اسب قدرت داره و یه جورایی این موتور 5.6 لیتری، نسل جدید موتور 5.6 لیتری هست که روی تیتان و آرمادای کنونیه …..
    یکمی پیچیدست داستان :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      زیگما اینم از عشقت!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. وحید

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (399 ديدگاه)

      مرسی زیگما جان درسته این داستانی که گفتی پیچیدست اما پیچیده تر از اون استراتژی های عجیب و غریب شرکت نیسانه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. فرهاد

      ۲۷ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (378 ديدگاه)

      ممنون آقا زیگما استفاده کردیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. P.G

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (489 ديدگاه)

    تو این سبک اس یو وى هاى فول سایز فقط آمریکا!انصافاً شما قیافه و قدرت و استحکام و قابلیت هاى اینو یا دیگر محصولات ژاپنى رو با مثلاً شورولت تاهو یا سابربن یا اسکالید مقایسه کنید،واقعاً هیچ حرفى براى گفتن ندارن!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      چراغای جلوش خیلی شبیه رونیزه؟یکم زیادی ساده هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. عباس

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (154 ديدگاه)

    قشنگه!مخصوصا طراحی داخلی ساده ولی دل چسب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مجتبی (ساروی)

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (551 ديدگاه)

    مصرفش وحشتناک بالاست اصلا هم قیافش خوب نیست شبیه نش کش شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲۶ مهر ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      مجتبی مصرف همه خودروهای نیسان وحشتناک بالاست
      ماکسیما یادت رفته؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. رضا

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (5 ديدگاه)

    ماله شماله.
    وسلام.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهران72

    ۲۶ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    نیسان اگه یه فکری به حال قیافه ساده و نچسب اس یو وی هاش بکنه،فروششو خیلی بیشتر میکنه
    تو سی یو وی ها خوبه ها،مثلا قشقایی
    ولی این مدل،پاترول و چندتا دیگه ظاهر خوبی ندارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. بهزاد

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    مهران جان در صنعت اتومبیل سازی به نیسان لقب سلطان کراس اوور یا به نوعی شاسی بلند دادند و نسبت تولیدات و فروش کراس اوور نیسان به سدانهاش و اسپرتهاش بسیار بیشتره و بیشترین رشد فروش در 2014 این شرکت مدیون همین کراس اوورها و شاسی بلندها بوده و نظر بازار به ظاهر خودروهای نیسان مثبت هست و البته علایق متفاوته و محترم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. datsun

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (3431 ديدگاه)

    کابینش خیلی لوکس تر شده عالیه
    پر قدرت زیبا و با ابهت
    این خودرو بیش از ده ساله با همین طراحی تولید میشه ولی فروش نسبتا خوبی داره تو آمریکا
    از آقای انیس حسینی نویسنده تشکر می کنم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. parseh net30

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    خوراک مسافرتای طولانیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. REZA . JUST HYUNDAI

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    خسته کننده هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. پوری پوریا!

    ۲۷ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    پسر آدمو یاد رونیز میندازه!! ماشین مناسب مسافرت دست جمعی هست!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Ahmad..F12

    ۲۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (2543 ديدگاه)

    انیس جان ممنون

    رگه هایی از رونیز توش دیده میشه، مثلاً دستگیره در عقبش

    قیمتش به نسبت خودش بالاست، مصرفش خیلی بالاست

    ولی امکانات خوبی داره

    ظاهرش هم از زمان خودش عقب تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. lamborghini REVENTON

    ۲۸ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (47 ديدگاه)

    سلام یکی از این ها داخل ساری با پلاک روسیه دیدم خیلی بزرگ و با ابهت تر از تویوتا لند کروزر بود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. interceptor

    ۲۹ مهر ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    قیمتش خیلی بالاست ، 52 هزار دلار این در مقابل 35 هزار دلار تویوتا لندکروز وی8 و البته پایین تر از 70 هزار دلار شورولت اسکالاید
    اس یو وی های نیسان کلا سیستم تعلیق خشکی دارند به خاطر فنر های بسیار قوی که توشون بکار رفته ولی برای بار کشی(یا بارکشی همراه با حمل نفر) خیلی عالیند
    تو شکرت نفت بیشتر ماشین های کار استیجاری نیسان پیکاپ یا رونیز هست و تعدادی ویتارا ولی واقعا نیسان هاش از پراید خشک ترن تو دست انداز و سرنشینان کاملا دست انداز های کوچیک رو با گوشت و استخون احساس می کنن..البته این جدیده شاید اینطوری نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. یاسین

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    ITS A BIG ! BUT VERY NICE !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. مهدی

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    سلام قیمتش تو ایران چنده؟چقدر میکشن روش؟اصلا به ایران وارد میشه؟فرق این با ایکسترا چیه؟ایکسترا همون رونیزه دیگه؟ایکسترا 2015 چنده وارد میشه قیمت دلارشو میدونم تو ایران چنده؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. SINA BLAZER

    ۷ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    مطمن باشید هامر H2پیش این یه اسباب بازیه . من تو تهران از نزدیک دیدمش خیلی هیولا هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. محمد

    ۲۹ تیر ۱۳۹۴
    سوابق: (34 ديدگاه)

    من یکی از طرفداران دو اتیشه این ماشینم،دوستانی که از قیافه ماشین خوششون نیومده حق دارن فقط در چشم یه عاشق واقعی قشنگه من توی کرمانشاه این ماشینو دیدم به راحتی به اندازه ۲تا پرایده،تا از نزدیک نبینید صدای موتورو نشوید لطفاً قضاوت نکنید وقتی کنارش وایمیسد خیلی بلند انشاءالله قسمت بشه سوار شید
    اگه یه روز از عمرم بمونه میخرمش

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا