اینفینیتی

رونمایی اینفینیتی LE مفهومی

اختصاصی از نمایشگاه نیویورک: بعد از آنکه نیسان خودروی تمام برقی خود را با نام لیف (Leaf) معرفی کرد؛ بسیاری معتقد بودند که این خودرو بسیاز زود به بازار عرضه شده است. اما نیسان نه تنها به این صحبت‌ها علاقه‌ای نشان نداد بلکه علاوه‌بر معرفی نسخه لیف نیسمو، برند لوکس‌ساز خود را نیز تشویق نمود تا به سراغ ساخت نخستین سدان الکتریکی خود برود . . .

۲۰۱۲ Infiniti LE Concept

اینفینیتی LE یک سدان مفهومی است که به گیربکسی یک دنده و همچنین یک موتور ۱۰۰ کیلو واتی مجهز شده که توانایی تولید ۱۳۴ اسب‌بخار قدرت و بیش از ۳۲۵ نیوتن‌متر گشتاور را دارد.

برای این موتور از همان پکیج باطری نیسان لیف استفاده شده که با داشتن توان مصرفی ۲۴ کیلو وات ساعت، پیمودن مسافت متوسط ۱۶۰ کیلومتر با یکبار شارژ را تضمین می‌کنند.

طول محوری اینفینیتی LE نیز دقیقا با نیسان لیف برابری می‌کند اما طول کلی خودرو که ۴۷۳۴.۵mm بوده در حدود ۲۳۸mm از نیسان لیف بزرگتر است.

استفاده از رینگ‌های ۱۹ اینچی، چراغ‌های فول LED جلو و عقب، ضریب درگ ۰.۲۵ (درحالیکه نیسان لیف ۰.۲۹ است) ، پورت مخصوص شارژر که درجلوپنجره و زیر لوگوی اینفینیتی مخفی شده و کیت مخصوص شارژ مغناطیسی (wireless charging) که در پشت دیفیوزرهای عقب جاسازی شده و موجب شده خودرو بدون اتصال به ایستگاه‌های شهری یا خانگی باطری‌هایش را شارژ کند، از دیگر مشخصه‌های این خودروی الکتریکی خواهند بود.

اینفینیتی اگرچه تصمیمی برای به تولید رساندن این سدان مفهومی نگرفته اما پیش‌بینی می‌شود تا کمتر از دوسال دیگر این خودروساز ژاپنی نخستین مدل الکتریکی واقعی خود را راهی بازار می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. دانیال

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۱
    سوابق: (596 ديدگاه)

    خوشگله ها ولی انگار داره ذوب میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مرلین

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (92 ديدگاه)

    خوشگله ولی حیف که تو ایران نیست اگه توایران باشه قیمتش الان 9000000000 هستش و فقط مایه دارا میتونن یخرنش.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. محمد

    ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (735 ديدگاه)

    به این میگن آینده نگری ژاپنی ها…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا