نیسان

قیمت‌گذاری نیسان روگ ۲۰۱۷

قیمت نیسان روگ (Rogue) مدل ۲۰۱۷ از ۲۴ هزار و ۷۶۰ دلار آغاز می‌شود که این شامل ۹۴۰ دلار هزینه تحویل در مقصد نیز هست. در مقایسه با نیسان روگ ۲۰۱۶، نسخه تازه ۲۰۱۷ به اندازه ۶۳۵ دلار گران‌تر است و با برخی تغییرات ملایم در طراحی، آپشن‌های بیشتر در زمینه تکنولوژی‌های ایمنی و یک پیشرانه هیبرید جدید ( که البته قیمت‌گذاری مدل آن بعداً منتشر می‌شود) در دسترس مشتری قرار می‌گیرد.

2017-nissan-rogue-front
روگ ۲۰۱۷ همچنان به استراتژی تریم‌های سه‌گانه این مدل نیسان وفادار خواهد بود و شامل نسخه پایه روگ S، نسخه متوسط روگ SV و بالاترین سطح روگ SL می‌شود. در میان تجهیزات استاندارد مشترک در تمام نسخه‌های روگ، مواردی چون چراغ‌های روشنایی روزانه LED، اتصال بلوتوث، سیستم اطلاعات و سرگرمی «نیسان‌کانکت»، یک دوربین نمای عقب و ورودی بدون‌کلید دیده می‌شوند.

2017-nissan-rogue-front-three-quarter-in-motion-1

2017-nissan-rogue-rear-three-quarter-02-1

قیمت روگ SV از ۲۶۱۸۰ دلار شروع می‌شود و تجهیزاتی چون یک نمایشگر نقطه کور، سیستم هشدار ترافیک پشت‌سر، استارت از راه دور، سیستم کنترل هوای دوگانه، پوشش پنجره‌های عقب و صندلی تنظیم‌شونده برای راننده را اضافه می‌کند. در یک سطح بالاتر، مشتری برای داشتن روگ SL باید مبلغی برابر ۳۰ هزار و ۹۰۰ دلار پرداخت کند. در مقابل، امکاناتی مانند صندلی‌های چرمی، گرم‌کن غربیلک فرمان و صندلی‌های جلو، سیستم صوتی Bose و سیستم ناوبری در اختیار قرار می‌گیرد. در همین حال، با انتخاب پکیج «SL پلاتینیوم»، لیست بلندی از تجهیزات پیشرفته ایمنی و دستیار راننده، از جمله کروز کنترل انطباقی، سیستم حفظ حرکت بین خطوط و ترمز اضطراری به خودرو اضافه می‌شود.

2017 Nissan Rogue SL

همان‌طور که قبلاً در گزارش‌ها آمده بود، موتور ۲.۵ لیتری I-4 نیسان همچنان در مدل جدید روگ نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد و خروجی آن به میزان ۱۷۰ اسب‌بخار و ۲۳۷ نیوتن‌متر برآورد شده است. در حالی که یک سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته (CVT) قدرت را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند، یک آپشن دیفرانسیل تمام‌چرخ محرک نیز با هزینه اضافی ۱۳۵۰ دلار برای روگ ۲۰۱۷ درنظر گرفته شده است. روگ جدید به‌زودی در نمایشگاه‌های فروش نیسان عرضه می‌شود و اندکی پس از آن باید منتظر ورود «روگ هیبرید» به بازار باشیم.

[دانلود ویدئو] منبع: automobilemag

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. GOD BLESS AMERICA

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (758 ديدگاه)

    ببخشید میدونم ربطی نداره فقط میخوام صدام به ادمین برسه.

    ادمین جان برادر تو که (کرایسلرME 4-12 ) رو معرفی کردی برای این که بچه ها فکر نکنن در مقابل کرایسلر فورد و جنرال موتورز بیکار نشسته بودن لطف کن این کانسپت ها رو هم در آینده معرفی کن:

    1. cadillac cien
    2. ford gt 90

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. GOD BLESS AMERICA

      ۲۷ مهر ۱۳۹۵
      سوابق: (758 ديدگاه)

      در ضمن تو بین کراس اور های نیسان ، مورانو رو خیلی بیشتر دوست دارم.
      امیدوارم تو نسلهای بعدی مشکلاتش حل بشه،
      مثلا یه جا خوندم که سیستم تعلیقش بعد از عبور از پیچ دچار حالت گهواره ای میشه یا مثلا گیربکس cvt اون در انتقال گشتاور آنی تعلل نشون میده.
      خدایی طراحیش خوفه.
      ظاهر اون نسل که شبیه جارو برقی سامسونگ بود رو خیلی دوست داشتم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. mojtabaaston

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (232 ديدگاه)

    تقریبا 30 هزار دلار نسخه فول آپشن
    یعنی چیزی حدود 100 میلیون به پول ما
    خخخخخ
    وقتی بری از بازار ایران قیمت بکنی زیر 300 نمیتونی بخریش
    تازه کلی از آپشن هاشو هم برمیدارن و نمونه بی کیفیت تر میندازن جاش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. احمد باقری

    ۲۷ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    طراحی خیلی خوبی داره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. تندیس

    ۸ بهمن ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    یکی ازبهترینهای بازاره…ولی قیمتهایی که توایران روی خودروها میزارن غیرمنصفانه اس..صدای هیچکسی هم به هیچ جا نمیرسه…همش هم زیرسرایران خودرو وسایپاس…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا