نیسان

قیمت گذاری نیسان مورانو 2015

فروش مدل ۲۰۱۵ نیسان مورانو از ماه آینده میلادی در بازار آمریکا آغاز خواهد شد و با قیمت ۲۹,۵۶۰ دلار در مدل پایه به دست سفارش‌دهندگان خواهد رسید.

2015 Nissan Murano
۲۰۱۵ Nissan Murano
به نظر می‌رسد بزرگ‌ترین شاخصه نیسان مورانو جدید، طراحی آن باشد به طوری که حد وسط ندارد یا دوستش خواهید داشت یا از آن متنفر می‌شوید.

2015 Nissan Murano
۲۰۱۵ Nissan Murano
مدل پایه این اتومبیل تجهیزات نسبتاً کمی دارد اما مشخص‌ترین آن‌ها سیستم کنترل هوای دو ناحیه‌ای، پاور ویندوز، سیستم ورود بدون کلید، مانیتور و سیستم سرگرمی مرکزی هفت اینچی، امکان اتصال بلوتوث و رینگ چرخ‌های آلومینیومی ۱۸ اینچی است.

2015 Nissan Murano Interior
۲۰۱۵ Nissan Murano Interior
در سطحی بالاتر نسبت به مدل پایه مدل SV قرار دارد که ۳۲,۶۲۰ دلار قیمت خورده است و امکاناتی از قبیل صندلی‌هایی با امکان تنظیم برقی، روکش فرمان چرمی و ناویگیشن به همراه نمایشگر مرکزی ۸ اینچی، چراغ‌های مه شکن جلو به همراه ریل‌های روی سقف را دارد.

2015 Nissan Murano Interior
۲۰۱۵ Nissan Murano Interior
2015 Nissan Murano Interior
۲۰۱۵ Nissan Murano Interior
2015 Nissan Murano Interior
۲۰۱۵ Nissan Murano Interior
تیپ SL این اتومبیل هم ۳۶,۹۵۰ دلار قیمت دارد که نسبت به مدل‌های قبلی امکانات بیشتری ازجمله صندلی‌های گرم شونده، آینه وسط تاریک شونده و سیستم صوتی حرفه‌ای Bose و ریل سقف‌های نقره ای رنگ و دوربین دید اطراف ۳۶۰ درجه ای برای پارک خودرو را دارد.
اما فول ترین مدل نیسان مورانو ۲۰۱۵ تیپ پلاتینیوم است که چراغ‌های جلو LED دارد. همچنین رینگ چرخ‌هایش نسبت به تیپ‌های پایین بزرگ‌تر شده و ۲۰ اینچی است. در داخل کابین هم امکاناتی مثل فرمان گرم شونده و تلسکوپی به همراه صندلی‌های سرد و گرم شونده اضافه شده‌اند تا قیمت ۳۹,۰۰۰ دلاری آن توجیه شود.
لازم به ذکر است که تمامی این مدل‌ها از یک موتور واحد استفاده می‌کنند. موتوری V6 با ۳.۵ لیتر حجم که قادر است ۲۶۰ اسب بخار قدرت و ۳۲۵ نیوتن متر گشتاور را تولید کند و این قدرت را با همراهی گیربکس CVT به هر چهار چرخ بفرستد.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

فرید

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. keyvan

    ۳ فروردین ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    از طراحی مورانو حتی این نسلشم زیاد خوشم نمیاد اما مقایسه نیسان با کره ای ها خنده داره حالا من در مورد همین مورانو عرض میکنم 4نسل تحول داره اونم با تکنولوژی و تجربه مهندسین ژاپنی بعد شما با سانتافه مقایسه میکنی!!!
    در کلاس سدان و suv ها اول آلمان ها بعد ژاپن با نیسان و تویوتا درجه1 وبعد آمریکا وانگلیس و ایتالیا درجه 2هستن وبعد فرانسه، کره با پیشرفت عالی که داشته وداره هنوز به درجه 3 نرسیده.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. fateme

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من عاشق این مدل نیسان مورانو هستم و امیدوارم بزودی یکی داشته باشم مورانو مسی رنگ با تودوزی چرم کرم ????

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا