مشخصات کامل نیسان X-Trail در بازار ایران
مشخصات کامل نیسان X-Trail در بازار ایران

مشخصات کامل نیسان X-Trail در بازار ایران

همان‌طور که اطلاع دارید و در پدال نیز خواندید، شرکت جهان نوین آریا اخیراً مدل X-Trail نیسان را برای بازار ایران رونمایی کرد. ما نیز بر آن شدیم تا به‌منظور آشنایی بیشتر و آسان‌تر شما خوانندگان عزیز پدال با این تازه‌وارد بازار کشور، فهرست کاملی از مشخصات مختلف آن تهیه کنیم.

2016_nissan_x-trail_34

ویژگی‌های بیرونی و داخل اتاق
رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچی / سانروف پانوراما / چراغ‌های روشنایی در روز (DRL) از نوع LED / آینه‌های جانبی جمع‌ شونده به‌صورت برقی و دارای راهنما / چراغ‌های جلو زنون با شیشه‌شوی / نوربالای خودکار / برف‌پاک‌کن مجهز به حسگر باران / سامانه بازکننده درب صندوق بار به‌صورت خودکار و بدون نیاز به دست.
سامانه تهویه هوا دوگانه خودکار – کروز کنترل هوشمند با محدودکننده سرعت – گرم‌کن صندلی‌های جلو – سامانه ورود بدون کلید – پوشش چرم صندلی‌ها – استارت دکمه‌ای – تنظیم برقی صندلی‌های جلو.

2016_nissan_x-trail_24

2016_nissan_x-trail_26

مشخصات فنی
طول / عرض / ارتفاع (میلی‌متر): 4640 × 1820 × 1715 میلی‌متر
پیشرانه: چهار سیلندر خطی با حجم دقیق 2488 سی‌سی
حداکثر قدرت: 171 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه
بیشینه گشتاور: 233 نیوتون‌متر در 4000 دور بر دقیقه
جعبه‌دنده: نوعی CVT موسوم به X-Tronic
شتاب صفر تا یکصد کیلومتر بر ساعت: 10.5 ثانیه
سقف سرعت: 190 کیلومتر بر ساعت
مصرف سوخت (یکصد کیلومتر ترکیبی): 8.3 لیتر
حجم مخزن بنزین: 60 لیتر

2016_nissan_x-trail_22

2016_nissan_x-trail_23

امکانات مختلف
سامانه‌های ترمز و پایداری ABS، EBD و ESP
سامانه کنترل فشار باد تایرها و هشدار در مواقع خطر
سامانه دید 360 درجه اطراف خودرو موسوم به Around View Monitoring
صفحه‌نمایش 7 اینچی کنسول جلو مجهز به رهیاب
سامانه استارت/استاپ (متناسب با وضعیت جعبه‌دنده)
کیسه هوای راننده، سرنشین، جانبی و پرده‌ای
سامانه شناسایی اشیاء متحرک اطراف خودرو
سامانه 4×4 تمام‌وقت نیسان (AWD – مجهز به کنترل‌کننده دستی)
سامانه هشدار خروج از خط حرکت
سامانه نمایش و هشدار نقاط کور اطراف خودرو
سامانه کنترل خودرو در شیب و سربالایی
اتصالات بلوتوث به همراه خروجی USB و AUX
سامانه ضد سرقت ایموبیلایزر
کمکی شروع به حرکت در سربالایی.

2017-nissan-x-trail-gets-20-liter-diesel-in-europe-thanks-to-the-koleos_5


نیسان ایکس-تریل یک کراس‌اوور اندازه متوسط روی پلتفرم CMF رنو-نیسان است که طبق گفته‌های مدیر فروش شرکت جهان نوین، به‌عنوان جایگزین مورانو با قیمت 248 میلیون تومان در کشور عرضه می‌گردد. از رقبای کارزار آن می‌توان هیوندای سانتافه، تویوتا راو4، میتسوبیشی اوتلندر، هوندا CR-V و در آینده نزدیک رنو کولئوس را نام برد. نسل کنونی (سوم) ایکس-تریل نخستین بار در نمایشگاه 2013 فرانکفورت رونمایی شد و چندی بعد با قلب 2 و 2.5 لیتری بنزینی و 1.6 لیتری گازوئیلی در سبد فروش نیسان قرار گرفت. هم‌اکنون نیز در چند کشور آسیایی شامل ژاپن، روسیه، تایوان و ژاپن روی خط تولید است.

[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امین قوام‌

نویسنده و گزارشگر حوزه خودرو

32 دیدگاه

  1. آرین
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    اضافه بفرمایید مدل 2016, اونم با این قیمت

    پاسخ
    1. peyman
      سوابق: (301 دیدگاه) ,

      اوتلندر رو ترجیح میدم.مصرف سوخت نیسان رو با سمند و پژو مقایسه کنید خیلی خنده داره .خاک عالم بر سر خودرو سازان داخلی.

      پاسخ
  2. نویدی
    سوابق: (175 دیدگاه) ,

    ۲۴۸ میلیون تومان واسه MVM X33
    نمی ارزه.

    پاسخ
    1. فقط تویوتا و هوندا
      سوابق: (180 دیدگاه) ,

      هاها. اون موقع که نیسان این زبان طراحیشو آغاز کرد، ام وی ام اصلاً وجود داشت؟ نیسان چی کار کنه یه مشت چینیه متقلب، از روش کپی کردن. اگه این طوره پس منم میگم 180 میلیون واسه لیفان 820؟؟؟؟ نمی ارزه. حتماً الان هم شما برمیگردی به من میگی هیوندای چه گناهی کرده یه مشت چینیه متقلب، از روی سوناتا کپی کردن. و 1000 مثاله دیگه از کثافت کاری های چینی ها. برای من جالبه واقعاً یکی تو دنیا نیس یقه این جماعت چینی رو بگیره بکنه تو گونی؟
      ضمناً شما هم بهتره بری سانتافه بگیری برات بهتره. بی هیچ شکی تاکید میکنم بی هیچ شکی سانتافه 250 تومن هم می ارزه. نه اصلاً 400 تومن می ارزه. والا. هرکسی که نباس سوار نیسان شه.

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل datsun
      datsun
      سوابق: (693 دیدگاه) ,

      درسته قیمت گذاری ناعادلانه س
      ولی آوردن اسم x33 مقابل این ماشین فقط موجبات خنده رو برای دوستان ماشین باز فراهم میکنه
      این جلو پنجره امضای نیسانه، میشه تو شاسی بلندهای خیلی قدیمی نیسان هم دید

      پاسخ
  3. Viper ACR
    سوابق: (7120 دیدگاه) ,

    گرونه… به خدا گرونه…

    پاسخ
  4. pooriya
    سوابق: (90 دیدگاه) ,

    نیسان برند بسیار خوبی هست حتی به نظر من از تویوتا سر تر هست ولی این مدل نماینده اصلی نیسان در این سگمنت نیست و برای بازار های درجه دومی مثل کشور های آسیای میانه و روسیه ساخته شدند و نماینده اصلی نیسان در این کلاس مورانو هست نه این من بین این و رقباش کیا سورنتو ترجیه میدم چون حداقل میدونم درجه دوم حسابم نکردند

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل datsun
      datsun
      سوابق: (693 دیدگاه) ,

      این ماشین تو بازار های آمریکا هم حضور داره به اسم روگ تو بازارهای اروپا و استرالیا هم حضور داره صرفاً به قول شما واسه بازار درجه دو ساخته نشده!

      پاسخ
      1. Moein
        سوابق: (13 دیدگاه) ,

        نه داداش اون قشقاییه که به اسم روگ میفروشنش.

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل datsun
          datsun
          سوابق: (693 دیدگاه) ,

          خیر دوست عزیز
          ایکس تریل در آمریکا با نام روگ عرضه میشه
          و به تازگی قشقایی با نام روگ اسپورت در آمریکا معرفی شد

    2. رضا
      سوابق: (7 دیدگاه) ,

      هر جفتشون باکیفیتن ولی اگه بخوای مقایسه کنی تویوتا کیفیتش بهتره . و این رو بدون به هیچ عنوان نمی تونی برند های کرهای رو با ژاپنی مقایسه کنی.
      اوتلندر بی چاره هم با این که قیمتش کمتره باز مردم نمی خرن. دلیل خاصی هم نداره.شایدتنها دلیلش بی رونق بودن بازار کارکردشه.بین رافور و ایکس تریل تویوتا رو انتخاب میکنم.علتش هم معتبر بودن وارد کننده و خدمات پس از فروش و بازار کارکرده وقطعات وتعداد نمایندگی ها و کیفیت بسیار عالی تویوتا .از این امکانات سوسول بازی مثلا رادار بین خطوط و اتو پارک و رادار بین خطوط هزار جور سنسورکه تو ایران بی کاربرده که هر کدومشون اگه خراب بشن که میشن خرج زیادی رو دست ادم میزارن و ماشین از اون چرمش تا موتورش بی کیفیت هستش تویوتا نداره.خوب هم هست نداره.انتخاب عقلانی تویوتا هستش.
      + تویوتا رافور
      _نیسان ایکس تریل

      پاسخ
  5. Armin
    سوابق: (375 دیدگاه) ,

    اوتلندر جذابتر از اینه

    پاسخ
  6. shahin
    سوابق: (231 دیدگاه) ,

    اوتلندر تیپ ۵ بهتره.هم اوباهت بیشتری داره هم اینکه ٣٠ میلیون ارزونتره و میشه در کنارش یه ماشین معمولی واسه داخل شهر خرید

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل datsun
      datsun
      سوابق: (693 دیدگاه) ,

      امکانات و تجهیزات اوتلندر به اندازه ایکس تریله ؟

      پاسخ
      1. shahin
        سوابق: (231 دیدگاه) ,

        اگه کسی امکانات و آپشن بخواد میره سانتافه میخره.در ضمن شاید امکانات ایکس بیشتر باشه ولی نه دیگه در حد سی میلیون.بله اگه مورانو بود حرف شما صحیح بود ولی ایکس تریل….

        پاسخ
        1. تصویر پروفایل datsun
          datsun
          سوابق: (693 دیدگاه) ,

          سانتافه.؟
          میشه بفرمایید سانتافه چه آپشن های بیشتر از ایکس تریل داره ؟
          تجهیزات ایکستریل رو بالا خوندی؟

        2. M
          سوابق: (74 دیدگاه) ,

          اتوپارک

  7. tieket e200
    سوابق: (143 دیدگاه) ,

    من که به شخصه اوت لندر انتخاب میکنم

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل amir
    amir
    سوابق: (256 دیدگاه) ,

    اوتلندر 30 تومن ارزون تره چون به صورت رسمی وارد ایران میشه نه مثل این.نیسان اصلا در ایران نمایندگی رسمی نداره.به سایت مرجع سر بزنید متوجه میشید.

    پاسخ
  9. فيصل
    سوابق: (127 دیدگاه) ,

    چرا سانتافه و سورنتو ٢۴۵ ملیون گرون نیست ولی ایکستریل ٢۴٨ تومن گرونه؟ سلیقه ایرانیا چرا اینجوری شده. میدونم اگه ٢٠٠ تومن هم قیمت میذاشتن باز یک دهم اونا هم فروش نداشت

    پاسخ
    1. فقط تویوتا و هوندا
      سوابق: (180 دیدگاه) ,

      والا به خدا. منم میخواستم همینو بگم. تا زمانیکه تو مملکت ما ملاک برتری هر چیزی ظاهر و آپشن اون چیز باشه، وضعیت همین هست و خواهد بود. حالا میخواد اون چیز ماشین باشه یا هر چیز دیگه. تازه اینکه خوبه. اگه سانتافه 350 تومن هم بشه اما رقیباش همون قیمت باقی بمونن، بازم ملت ما سانتافه میخرن. بعد به طرف میگی چرا؟ میگه خوب خوشگلتره باید گرونتر باشه !

      پاسخ
  10. حسين
    سوابق: (122 دیدگاه) ,

    خدایا ، آخه چرا انقدر گران ؟!!!!! ما چه گناهی کردیم ؟ تقصیر ما چیه که گیر یه مشت رانت خوار از خدا بیخبر افتادیم ….

    پاسخ
  11. Siabala
    سوابق: (44 دیدگاه) ,

    اونایی که میگن این گرونه درجریانیدراو۴ ٢۶٠میلیون پولشه که تازه تو سگمنت اینام نیست و درثانى امکانات دندانگیریم نداره؟

    خب دیگه چه خبر

    پاسخ
  12. Siabala
    سوابق: (44 دیدگاه) ,

    اونایى که میگن این گرونه
    در جریان هستید که تویوتا راو۴ که تو این سگمنت نیست و امکانات دندانگیریم نداره ٢۶۵میلیون پولشه؟؟؟؟

    خب دیگه چه خبر؟

    پاسخ
  13. Omid622
    سوابق: (123 دیدگاه) ,

    حالا دوستان پدالی یکی به ما بکه این نیسان که پلات فورمش با کولیوس جدید یکیه و داره بزودی وارد میشه چرا قیمتاشون تفاوت زیادی داره در حدود ۴۰میلیون یکی مارو توجیه کنه
    چرا اینجا هری کی به هرکیه
    چرا
    حالا یه سوال بی ربط به این مطلب و ربط دار به مسئله قیمت ماشین در ایران چرا نمونه پرادو vx پنج درب سال ۲۰۰۹ با کارکرد نزدیک ۱۰۰ هزار کیلومتر چرا باید ۲۷۵میلیون قیمت بخوره آخه ما تقاص چی رو باید پس بدیم …
    و بازهم تکرار میکنم ایران جهنم ماشین بازها

    پاسخ
  14. mohsen
    سوابق: (969 دیدگاه) ,

    به سانتافه ترجیهش میدم
    ولی میدونم کسایی هستن که قیافه اونو به این ترجیح میدن
    یه خورده پایین میتسو اوتلندرم ماشین جالبیه

    پاسخ
  15. erfan
    سوابق: (235 دیدگاه) ,

    جالبه ماشینای ژاپنی که اسمی دارن و کیفیت دارن تو بازار خیلی گرون تر از هم قیمتاشون هستند مثل xtrail rav4 crv
    چرا راو۴ سفارش عمان ٢۴٠ میلیونه؟

    پاسخ
  16. جواد
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    هم ایکس تریل هم مورانو تقریبا تو یه سگمنت هستن ولی مورانو گرون تر و بزرگ تره و امکانات بیشتر و موتور بزرگ تری هم داره.

    پاسخ
    1. K1
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      خب این کجاش شود یه سگمتت

      پاسخ
  17. تصویر پروفایل یاسین
    یاسین
    سوابق: (291 دیدگاه) ,

    اگه تو این سگمنت کره ای ها رو اصلا یه لحظه فرض کنیم نباشن بین رو 4 و ایکس تریل اختلاف زیادی نیست ایکس تریل یکم امکانات بیشتر داره که باعث میشه انتخاب بین برند نیسان و تویوتا باشه اما اوتلندر یکم امکاناتش کمتر هست نسب به اون دوتا اما خب سی تا ارزونتره که واقعیت اینه چیزایی رو هم کم نداره که مصرف کننده بگه وای بدبخت شدم چرا مثلا اینو نداره و راسیتشو بخوای شخصا رخشو دوست دارم یعنی ظاهر خوبیم داره و این بدجوری اوتلندره تو فروش نگه میداره ولی به نظرم کولئوس بدجور جا باز میکنه واسه خودش اولا اینکه پلتفرمش مال ایکس تریله دوم که طراحیش داخلی خارجیش خوبه سوم تجهیزاتش نسبت به قیمتش که که میگن قراره اونم حدود سی تا کمتر ایکس تریل و رو 4 باشه،کامله البته منکه فکر میکنم یه دامپینگ از طرف نگین خودروه که تو شروع نظراتو بکشه به سمت کولئوس یه جورایی مثل قضیه تالیسمان میشه که تو بازار ازاد قیمتش از دویستم رد شده ولی اگه قیمتش بالا نره زیر مثلا تا دویست و بیست بره مردم بیشتر کشیده میشن به سمت کولئوس

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.