»» تیانا 2012: تغییرات کوچک در سدان بزرگ ژاپنی

نیسان تیانا هم فیس لیفت شد. اما این جراحی زیبایی آنقدر ظریف و خفیف است که به سختی قابل تمایز می باشد. عمده تغییرات در چراغهای عقب و چرخهای آلیاژی قابل مشاهده اند.

نیسان تینا -تیانا فیس لیفت 2012

نیسان تینا (تیانا) فیس لیفت 2012

پروژکتور چراغ جلو نیز تغییر یافته اما این طرح پیش از این در مدلهای مخصوص بازار چین تیانا هم استفاده شده بود. سپر جلو هم برای مطابقت با این پروژکتورها تغییر کرده است. چرخهای آلیاژی جدید 17 اینچی و دو تریم داخلی قابل انتخاب روشن یا تیره با روکش چرم و تزئینات چوبی از نکات قابل توجه تیانای جدید می باشند.
گزینه های سابق موتور همچنان پابر جاست. موتور شش سیلندر 3.5 لیتری و موتور V6 2.5 لیتری با 182 اسب بخار که اندکی قویتر شده اند. گشتاور مدل 3.5 لیتری هم از 326 به 335 نیوتن متر افزایش یافته است. مدلهی دو دیفرانسیل تیانا هم تنها با موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری ارائه می شوند.


نیسان تیانا یک خودروی لوکس متوسط است که از سال 2003 وارد بازار شده است. نیسان تیانای فعلی، نسل دوم این خودرو محسوب می شود که از سال 2008 تاکنون تولید می شود. این خودرو رقیب خودروهایی نظیر تویوتا کمری و هوندا آکورد محسوب می شود. تیانا در بازارهای مختلف با نامهای ماکسیما، آلتیما، Cefiro، و با برندهای دیگر و نام سامسونگ SM5 و SM7 و رنو سافران هم عرضه می شود.

۰۴
مرداد
۱۳۹۱

۵۸ دیدگاه

  1. من یک دونه کیا دارم بابام نیسان تیانا داره ولی واقعا از کیا شاخ داره درگ زدیم لول شدم ….

  2. من قبول دارم تیانا خشکه ولی دلیل نمیشه همه ماشیناش خشک باشه مامانم مورانو2009 داره از ماشین من که اسپورتیج 2014 دارم نرم تره.

  3. اقا نعیم مورانو6سیلندر خورجینیه اما اسپورتیج4سیلندر خطیه هر چی تعداد سیلندر زیاد باشه ماشین نرم تر کار میکنه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن بصورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیر اخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط و تبلیغاتی پذیرفته نمی شوند. برای تفییر آواتار خود می توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.


تورهای لحظه آخری